-
GAMEPOD.hu
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
AVhelper
senior tag
válasz gyulaipal #43837 üzenetére
Nem azt írtam, hogy a DLP fényhatásfoka sokkal rosszabb, hanem azt, hogy kisebb, és ezt a tényt bárki könnyedén ellenőrizheti, ha összehasonlítja két közel azonos teljesítményű lámpával rendelkező RGBRGB színkerekes DLP és 3LCD vetítő mért fényáramát. Itt van például két nagyjából azonos lámpateljesítményű (245 W ill. 250 W) vetítő, a BenQ W5700 és az Epson EH-TW9400 méréseit tartalmazó teszt ugyanattól a szerzőtől, aki minden valószínűség szerint azonos eszközökkel mérte a vetítőket, s így kizárható az ebből adódó esetleges hiba. A mért fényáramokat tartalmazó táblázatokból kiderül, hogy a különböző nyilván nem teljesen összehasonlítható színmódokban kb. 30-50%-kal, de még a szerző által azonosan kalibrált (lásd a "Calibré" sort ) állapotban is 14%-kal (1690/1480 lumen) több fényáramot állít elő a 3LCD projektor.