Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Bull Boss #94125 üzenetére
Elnyűhetetlen TDI, ritka a kocsi amúgy is - az ár ezt tükrözi.
runner 125: Csikós egyik postjában volt, hogy egy német webshopról szerezte be a hozzávalókat, és nem volt sok a szállítás, de nem találom a Belsőségen a konkrét bejegyzést. A korrosionsschutz testen 6. a Dinitrol, tehát véd, és a nála jobb helyen végzetteknek nem találtam magyar fellelhetőségét.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
Kívül-belül megújult a Honda Civic: [link]
#nincsbennetarcsi
-
-
8th
addikt
válasz molnarpeter #94151 üzenetére
Ennyiért ezt sosem fogják eladni. A feléért jó eséllyel elmenne de valahol 500-600k között félúton lenne reális feltéve ha bele van papírozva a tdi motor. Ha nincs akkor három kilónál nem nagyon ér többet. Na meg az a botrányosan ostoba és gyenge összkerékhajtás ami ez alatt van...
...
-
trassher
addikt
válasz EQMontoya #94110 üzenetére
Maradjunk annyiban hogy az 500K-s swiftre is lehet locsolni bőven a pénzt. Itt van példaként az én 96-osom.
Piaci értéke 200K, maximum. Ebben az évben eddig csak ennyit kellett költeni rá:
-2 szett gumi 80.000
-kormánymű 25.000
-2 olajcsere 15.000
-lengőkar 6.500
-csapágyak 8.000
-féltengelycsuklók 12.000
-lengéscsillapítók 24.000
-munkadíjat nem is számolok
Összesen: 170.500 Forint és még kell egy csomagtérajtó ami 13.000 + fújás és munkadíj 20.000. Hipp-hopp mindjárt elment az autó ára egy év alatt. Azt azért hozzáteszem hogy bőven jobb állapotú mint a magyar átlag.
Semmilyen autót nem drága fenntartani és szervizelni az újkori árához mérten. Ha a merci újonnan 25 milla a suzuki meg volt 3 milla akkor 8,3 a szorzó. Olajcserénél akkor 7500*8,3=62250 Forint. Lefogadom hasonló összeg jönne ki neki is olajcserére ha nem márkaszervízben csináltatja.[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
Qru
MODERÁTOR
Gumis topik nem túl aktív.
Uniroyal-ról mik a vélemények?
#nincsbennetarcsi
-
8th
addikt
válasz molnarpeter #94156 üzenetére
Jó barátomnak hosszú ideig volt egy G60 Rally golfja. Teljesen gyári volt semmi tuning. Két maximum három évente kellett egy felújítás a hátsó hajtásnak mert nem bírta még a gyári 225Nm-t sem hosszú távon pedig csak murván csapatott vele meg néha nap elrúgta neki egy egy lámpánál aszfalton.
MunezXBK: jó hát írni bármit lehet.
...
-
EQMontoya
veterán
válasz bitpork #94153 üzenetére
Van hobbiautóm nekem is. Nem is egy. Ha visszaolvasol, találhatsz ezt-azt.
Az viszont szerintem más téma, sok szempontból. Pl. hogy az valószínűleg nem veszít az értékéből napról napra, hanem inkább felfelé megy az ára.Viszont térjünk vissza egy pillanatra az eredeti okfejtésre: ha a hétköznapi autóddal bőven túllősz a kereten, és arra öntöd folyamatosan a fizud jelentős részét (most hogy ez hitel, vagy gumi vagy csak egy beteg 20 éves exprémium fenntartása, az mindegy), akkor miből is lesz hobbiautód?
Azt pedig végképp tegyük hozzá, hogy itthon egy fizuból több autót fenntartani luxus. A legtöbb magyar család két fizuból tart fenn egy autót.
Same rules apply!
-
-
-
Declare
őstag
válasz EQMontoya #94150 üzenetére
biztos en nem figyeltem elegge az orakon...valahogy kimaradt az oktatasbol ez a 6 havi fizu es az auto kapcsolata
Megegyszer megprobalom kicsit maskepp leirni : Mi ertelme van egy dologra mondani barmilyen fizetes aranyos limitet is, amikor 1000 mas dolog is van amire költ az ember. Vagy mindent fizetes aranyban kell szamolni es akkor ok, vagy ennek igy semmi ertelme. De lehet en nem ertem a dolgot, akkor viszont veszek egy kocsit 6x(havi fizum) es befoglalok egy vilagkörüli utra, illetve beköltözöm egy penthaus lakasba az elit negyedbe, minden reggel belugakaviart fogok reggelizni es Don Perignonnal öblögetni fogmosas utan, hisz 6 havi fizumnal többet nem költök az automra, ergo megfelelek a közgazdasagtan uj elmeletenek
-
Qru
MODERÁTOR
válasz EQMontoya #94161 üzenetére
Az van versenyben vagy a Toyo NanoEnergy 3 de arról még annyit sem tudok mint a Uniroyalról.
De az Uniroyal RainExpert a szimpibb. Árban nincs különbség.
mod:
molnarpeter: Nem, a Continental B márkája.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
EQMontoya
veterán
válasz Declare #94165 üzenetére
Bahhh. Ha nem akarod megérteni, mert kötekedni akarsz, úgy sem fogod. Szerintem egy jó iránymutatás, amit érdemes betartani. És igenis szükség van ilyenekre abban az országban, amelyben az emberek jelentős része 0% önerővel, deviza alapon vásárolt autót.
Lehet, Te pontosabban meg tudod határozni, hogy mit engedhetsz meg magadnak, és nincs ilyenekre szükséged. Igaz, Ők is ezt hitték.
Részemről a téma kivesézve.Same rules apply!
-
nagyúr
Na egy utolsó gátlós kérdés 7gen sedan civicbe utángyártott monroe 2db/50-ért vagy gyári (showa) 2db/66-ért?
werszomjas a tolvajt?
[ Szerkesztve ]
-
raczger
őstag
válasz molnarpeter #94113 üzenetére
Mikor tervezed vinni? Ha esetleg megcsináltattad elmondhatnád majd a véleményed róluk. Esetleg kértél már tőlük árajánlatot?
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
molnarpeter
nagyúr
©2014 Michelin North America Inc. All Rights Reserved.
raczger: 100km innen Bp, így nem túl gyakran "ugrunk be", majd személyesen kérjük az árajánlatot. Mailben nem írtak konkrétumot, esetleg telefonon érdemes megpróbálni. Látatlanban a felhasznált anyagok miatt nyerők, de majd meglátjuk
-
válasz EQMontoya #94164 üzenetére
Nekem ne mond h próbáljam ki. Minden autómat szerelemből vettem. Inkább laktam albérletben v időszakosan szülőknél csak hogy 3 literes alfám legyen. Igaz h akkor havonta költöttem a PC-re is 50k+ -t de ez mellékes. A 6 havi bérnek az ég egy adta világon semmi köze az autóhoz. Aki akar, kapaszkodjon csak a maga gyártotta értelmetlen korlátokba, és védhetetlen magyarázatokba
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Qru
MODERÁTOR
-
ReSeTer
senior tag
Miért kerül 2.5x annyiba egy corolla lengéscsillapító, mint egy mondeo? Vagy csak azért, mert japán? :S Nincs semmi extra képességük szerintem. Ez a 45 ezer azért eléggé ijesztő, amikor mondeohoz meg 18ért van.
-
-
válasz ReSeTer #94179 üzenetére
Anno volt egy hjundály az ex főnökömnek. Meghalt benne egy tenyérnyinél kisebb elektronika doboz. 2001-ben volt 160'000 ft és vagy 2 hónap mire hajón megérkezett. Vagy lehetett volna még 50k+ és légiposta expressz.
(#94180) [rvilike]: a cikk jól láthatóan egy agyatlan és értelmetlen kirohanás, ami mindenkit ki akar oktatni.
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Kornel
veterán
válasz atos19881101 #94182 üzenetére
jól tapad, de nagy melegben nyúlik is.
rainexpert legalábbis.
és kopik rendesen. -
gaborbol
őstag
válasz tboy93 #94172 üzenetére
Csak kivancsisagbol rakerestem nalunk, mert a felesegem egy 2003-as 1.7-es civic-et hajt, hogy itt mennyi lenne. A gyari honda $104/db, Monroe meg $71/db.
Mult evben csereltem az S80-ban es akkor en is filoztam, hogy mi menjen bele, de aztan arra jutottam, ha a gyarival elment 13 evet, meg 320K km-t akkor az megy inkabb bele, hiaba adom el a kocsit iden.
A tobbi lett volna kb 20-30%-kal olcsobb, igazabol KYB(kayaba) volt az egyeduli amit beleraktam volna a gyarival ellentetben, mert arra mindenki jokat irt. Az osszes tobbi utangyartottra irtak, hogy jo-jo,de valahogy nem lett olyan a kocsi tartasa, volt par vasarlo akiknel elkezdtek szivarogni 1-2 evesen, igy inkabb lemondtam roluk,aztan maradt amivel gyarilag szereltek.
-
gaborbol
őstag
válasz Kornel #94185 üzenetére
Megrendeltem 1 napos szallitassal, szertboritottam a kocsit a haz elott, kibontom a dobozt es meg csak nem is hasonlitott arra ami kellett volna, a KYB cikkszam 3-ra vegzodott 4-es helyet, egyszeruen rosszat kuldtek.
Hivtam oket, kuldjem vissza, es majd ha megerkezett akkor kuldenek masikat par napon bellul, bepoccentem, hogy szet van boritva a kocsi, es nincs gatlo, megrendeltam mashonnan a gyarit megint egynapossal azit igy kerult bele az a vegen ezek meg visszakultek a penzt.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Üdv!
Ötleteket kérek hátha nem jut valami eszembe ami jó lehetne.
Jelenleg 1 autóm van, és az élet úgy hozta hogy a gyerekek növekedésével (plusz órák suli után) újra kellene 2 autó.
Jelenlegi autóm, egy hyundai i30 amit még újonnan vettem (2007-es olyan 1,5 millát érhet még).
Az i30-al a legnagyobb bajom hogy ahogy egyre rosszabbak az utak pesten illetve egyre agyatlanabb fekvőrendőrök miatt gyakran leverem az alját, és ez nagyon felidegesít(halál óvatos vagyok pedig...). Nu és a csomagtér is lehetne kicsit nagyobb.
Lenne egy "nagy" és egy "kicsi" autó a jövőben.
Nagy: nagyobb hasmagasság vagy 6 inkább 7 ülés legalább rövid távra (keresztlányaim is gyakran jönnek nyaralni velünk balcsira illetve amikor mi megyünk feléjük programok könnyeben 1 autóval intézhetőek). Kettő együtt nehéz, külön külön is lehetséges. Benzines kellene mert sok rövid út is lesz. De nem zabálós Max 4-5 éves. Automata és turbo köszönöm nem.
Jelöltek esélyesség sorrendjében: Új Mitsu ASX 1.6 benzin(régen sokkal drágább volt, használtan sem olcsóbb), 3-4 éves 7 személyes 1.8-as benzines toyota verso, Esetleg honda fr-v benzinesben (de ahogy nézem a hondák is alacsony hasmagasságúak). Esetleg ránézek az új suzuki sx4-re. De fotókon nem tetszik.
Kicsi: 4-5 éves toyota iq. Ez inkább szerelem... Smart biztosan vacakabb és egyébként sem tudja a vészforgatókönyvet (asszony plusz 2 gyerek). Hasonló picurról én nem tudok.
Ja a keret a nagyra 4,5 milla, a kicsire 1,5-1,8 (i30 ára meg max egy kicsi) max. Max 4-5 évesek, sokáig megtartanám őket. Tehát fő a megbízhatóság, én túlélem az 1,6-os benzines asx-et és az 1,0-ás iq-t. Tudom hogy nem versenyautó. De ha kevesebből kijön a tipp csak örülök.
Köszönöm a tippeket.
Ja igen, a szakcikk alapján túlköltekezem, tudom De felmentésemre nem hitelből lesz Hitelből én nem fogyasztok.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz Tom1939 #94188 üzenetére
Az ASX egy kompakt SUV, ami 4 embernek talán kényelmes, csomagtere fotókból ítélve alig nagyobb az i30-énál: 01 vs. 02.
Hasonló kategóriát kerestem fél éve én is (emelt hasmagasság, megbízható, kisebb, korrekt fogyasztású benzinmotor, kézi váltó, benzinszívó és 4WD), csak nem volt elsődleges szempont a 6-7 fő, illetve én pont fordítva, 2m-ig szántam a 2. autóként használt SUV-ra, hosszas olvasgatás után a legracionálisabb döntésnek a HR-V bizonyult, így az lett végül.
Kompromosszium nélkül nehezen fog sajnos működni a vásár, ugyanis az emelt hasmagasságú autóknak nagyobb a légellenállásuk, általában nehezebbek is, így ritkán szerelik 1.6 körüli szívómotorral, főleg ha még 4WD hajtás is társul mellé.
Egy ASX féle bódé tippem szerint 7-8 liter körüli fogyasztást fog produkálni az 1.6-os benzinmotorral (HR-V-m is ennyit eszik), de mint írtam az egy kompakt SUV 4 személynek. Ha, kell a plusz 2 ülés, kategóriát kell lépned, ahol már 2.0 benzinmotorral kell számolni, ami egy ekkora autóban minimum 10 literes fogyasztással jár, de inkább 11-12, ha sok lesz a város.Outlander-ből emlékeim szerint van 5 + 2 személyes verzió, de nekem nagy kedvencem a kocka X-Trail is, csak abból nincs 7 üléses.
Első blikkre az egyetlen aranyközépút a Nissan Qashqai + 2 lehet. Ebből van 1.6 szívóbenzin, ott a 7 ülés (vagy nagy csomagtér), emelt hasmagasság - igény szerint 4WD hajtás.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
gaborbol
őstag
-
nesa
veterán
válasz gaborbol #94191 üzenetére
Azert mert ez nem 7 szemelyes hanem 5+2 ezt sokan keverik azert mert egy daciaba beraknak meg 1 sort meg nem lesz 7 szemelyes csak 5+2 Mint PL az opel zafira is csak 5+2.
7szemelyes PL a sharan, ahol a 2 hatso ulles kozt is bebirsz menni igy nem kell uleseket billegetni az 5. ajton is belehet szalni es hatul is teljes a kenyelem, sot az evasionba a leghatso sor kenyeztet a legjobban.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
-
őstag
válasz runner 125 #94190 üzenetére
A 6-7 fő inkább nagy pozitívum ami kicsit nagyobb hasmagasságnál mint az i30 elcsábíthat az 'igazi' suv stílustól.
Hát igen plusz 100 liter a csomagtartó az asx-ben, az nem túl sok. Ami szimpatikus az asx-ben hogy gyakorlatilag ugyanakkora külméretben mint az i30 (csak magasabb). Városban azért az számít. Valós tesztátlagokban az egyetlen ami kb. hozta a gyárit. Ami tulaj leírásokat találtam angolul és magyarrul aszerint is. Hátránya hogy nagy sebességnél hangos (legalábbis a ráncfelvarrás előtti, ha minden igaz ezt mostanra javították, de azért itt van egy kis kétely).
Nekem ugye szimpi a hyundai, de pl. az 1.6-os az ix35-ben rendbesen zabál. Meg az méretben/árban is kilóg felefelé(használtan is nagyon drága korhoz képest).
Nekem a honda hrv ami jön az nagyon szimpi. De attól függ hol gyártják majd. Angliai gyártásúval családban ismerősök között azért relatíve volt szívás (olajzaba és hondától méltatlan kis apróságok hada).
A régi hrv 285 körüli csomagtere kevés lesz sajna nagy autónak.
Igen a Qashqai + 2 jó ötlet, nekem is volt eszembe csak elfelejtettem leírni. Itt a legnagyobb félelmem hogy a renault-nissan közelít minőségben egymáshoz (renault javul, nissan romlik). Jó/elég az 1.6 az előző szériában (új túl drága ahogy nézem).
Köszönöm a segítséget mindenkinek, és további tippeknek is örülnék.
Szerk. : Igen a további hozzászólás alapján akkor inkább 5+2-t mondanék előnynek. Az igazi 7 személyes az méretben és árban is kiesik az általam keresett kategóriában. Tényleg csak ilyen most elmegyünk 4 gyerek és 2 felnőtt a moziba/városba kategóriára lenne néha használva.
[ Szerkesztve ]
-
Verbat
csendes tag
válasz Pikkolo^^ #94137 üzenetére
Ismerős ismerőse vett egy 7 üléses Lodgy-t azért, hogy elférjen a három gyerek. Aztán kíváncsiságból belepróbálták az ismerős Corolla Versojába a három ülést. Belement.
Apropó, a mi történetünk (remélhetőleg) vége is egy CoV lett. Nagy, jól pakolható autótól indultunk, aztán az igények úgy változtak a család női felénél, hogy mindegy, csak CoV legyen Találtunk egy jónak tűnő vételt, és még a 6 havi keretben is benne volt
-
nesa
veterán
válasz szőröscica #94193 üzenetére
Tegyuk hozza hogy neked, a nagytobbsegnek jo.
(#94195) Verbat!
Nem az ullesek beferesn van a lenyeg a fiat tipomba is betudom rakni a 3 gyereket csak egysorba a 3 szek egyszeruen szarul al meg a kicsitt nagyobb gyereket mar a kocsi ovevel kell becsatolni na ezt 1 hetig csinald napi 3-4x es a szuk szar hely szetbassza a kezed.
Meg altalaban az ulles+ tamla kikepzese sem gyerekulesre lett tervezve hanem hogy mari neni hatsoja kenyelmbe legyen.[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz Tom1939 #94194 üzenetére
Zajszintről annyit, hogy menj el és hajtsd meg a kiválasztottat autópályán. A J Astrát meglehetősen halknak mondják, közben a Ford Transit Customban sokkal nagyobb a csend. Utóbbi egy teherautó, C-s gumikkal és a B oszloptól hátrafelé farostlemez burkolattal kárpit helyett.
A Qashqai 1.6 benzin egyébként jó lehet, biztos igazi tetű és zabál, de japán motor van benne, nem fog elromlani.
-
giigz
veterán
válasz szőröscica #94197 üzenetére
HI!
"...de japán motor van benne, nem fog elromlani."
sirva rohog...
udv
duddukki
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Felmerült az Intel és az AMD egyesülése
- Autós topik
- Egy héten belül bemutatkozik a Nubia Z70 Ultra
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Wise (ex-TransferWise)
- Tőzsde és gazdaság
- Hardcore café
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest