-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
werszomjas
őstag
Elfogadnám, jó ez a festés, meg önmagában a subaru is.
Van szerencsém néha egy boxer diesel legacyval közlekedni, hihetetlenül stabil, mintha odaragasztották volna az útra
Már csak a symmetrical awd miatt érdemes lehet rajtuk gondolkozni, kényelmes, jól fogyaszt (diesel), és megy mint az állat
Egy gond van velük, drágák
üdv
-
-
werszomjas
őstag
válasz MunezXBK #34015 üzenetére
Illetve a parkoló házakban, a sorompónál megállva "nyomja meg a gombot a jegykiadáshoz"
Kicsit nyújtózkodós, de megoldható
(#34020) Mágus2 # urban legend, hogy nem lehet előzni, több évig vezettem napi szinten itthon jobbkormányos autót, városban, pályán, országúton, mindig tudtam előzni, ha akartam, persze a türelmetlen, minden veszélyes előzésbe belemenő vezetőknek nem ajánlott, bár azok balkormánnyal is felkenődnek a szembejövőre.
A lámpát nem is muszáj cserélni, kapható fénytörő matrica külön erre a célra, ami kiküszöböli a vakítást.[ Szerkesztve ]
üdv
-
werszomjas
őstag
válasz Mágus2 #34029 üzenetére
1-2 útból vonsz le következtetést?
1-2 út eleve míg magát a kocsit megszokod, a váltást, a másik oldalt.
Mind1 végül is is, én több éves tapasztalatból írom, hogy balesetmentesen tudtam előzni, és még csak veszélyes szituáció sem volt, bár hozzá teszem, türelmes vezető vagyok, ha látom, hogy folyamatosan jönnek, és előttem is sokan vannak, nem kezdek el előzgetni, bal kormánnyal se.
alibaba78> annak utána néztél, hogyan használhatod itthon az autót?? Úgy tudom, komoly szigorítások voltak, pl csak a tulaj vezetheti az autót, és csak akkor, ha angol bejelentett lakcíme van, és akkor sem korlátlan ideig. Mi most a hivatalos álláspont??
Nagy hátránya sztem ezeknek a jobbos autóknak, hogy angliában csak 1évre adnak műszakit, tehát évente ki kell vinni, az oda vissza alsó hangon 4000km, csak a műszaki miatt
[ Szerkesztve ]
üdv
-
werszomjas
őstag
válasz alibaba78 #34032 üzenetére
Ezt nem tudom sajnos, már 2-3 éve nincs angol autónk, régen még lazábbak voltak, én magyar jogsival is vezethettem, úgy, hogy nem volt a nevemen az autó (többször is igazoltattak).
Ezért is kérdeztem, gondoltam, ha vettél egy autót és itthon akarod használni, részletesen utána néztél, hogysmint van most a jogszabály
(#34031) Mágus2> az tényleg nem kis távolság, hát különbözőek vagyunk, neked nem jött be, ez van
[ Szerkesztve ]
üdv
-
werszomjas
őstag
Mennyit fogyasztanak ezek ez 1.3-as, 92LE-s benzines swift-ek?
Mondjuk városban, ha az ember szeret azért haladni is az úton, nem nagypapa tempó.
üdv
-
werszomjas
őstag
Ha már dízel - benzin kérdés.
Papíron ugyan azon lóerővel rendelkező autóknál mi a különbség a dízel és benzines erőforrás között?
Melyik gyorsul jobban, melyik a dinamikusabb?Ha esetleg valaki ült már ugyan azon márka, ugyan azon típusában más-más motorral szerelve, és van személyes összehasonlítási alapja.
Konkrétan a kiszemelt:
Egyébként nagyot fordult a piac, én úgy tudtam, a benzines autók olcsóbbak, de ahogy nézem a hirdetéseket, benzin dízel 1 áron mennek már
üdv
-
werszomjas
őstag
Szomorú hogy nem tudnak kitalálni semmi hatásosat a km óra állásának manipulálására.
Valszeg nem is nagyon akarnak
[ Szerkesztve ]
üdv
-
werszomjas
őstag
válasz whitezo88 #34485 üzenetére
Azt tudom, Angliában is hasonló, beütöd a rendszámot vagy a MOT számát és már írja is, mikor volt műszakin, ha ott esetleg nem ment át, miért nem, min bukott meg, és persze mennyi km-nél volt a műszaki.
milomi> sokra megyek vele hogy ők lefotózzák, amikor autót akarok venni, én honnan tudom az előéletét? sehonnan.
[ Szerkesztve ]
üdv
-
werszomjas
őstag
Én a múlt héten mentem 290-et, és a fotót is büszkén megmutatom.
Ehhez a sebesség témához, én nem értem, hogy ilyen kis szar autókkal, a virsli gumikkal hogy mernek az emberek egyáltalán 130 felett menni, és nagyon sokan vannak ilyenek
Nekünk egy 1.4 Dízel Skoda Fabia van, kombi, nem is annyira kis autó, 2005-ös, tehát annyira ócskavas sem, de autópályán 130 felett nem merek vele menni, nem érzem már biztonságosnak, ha hirtelen meg kéne állni vagy kikerülni valamit, inkább a 120km/h, max, pedig szeretek haladni.
Néha van alkalmam egy kicsit jobb autóval, Subaru legacy-val (2008) közlekedni, az azért más kategória, abban vígan megyek 150-160al is, észre sem veszem, csak mikor az órára nézek, bár nem szoktam száguldozni (túl vékony a pénztárcám) 130 tempomattal szoktam menni, de úgy húznak el mellettem a tragacsokkal hogy csak nézek.
[ Szerkesztve ]
üdv
-
werszomjas
őstag
-
werszomjas
őstag
válasz whitezo88 #34756 üzenetére
Ezt nem tudom, nekünk volt egy szívó dízel skoda octavia sdi, az 4,5 litert falatozott, bárhogy nyomtam neki 5 liter felé sose ment télen se, bár elég lomha is volt, gyökketővel gyorsult, de eddig nálam fogyasztás bajnok
Az viszont nem igaz, hogy kimegy a világból, mert menet közben motorban valami pukkanás, füst és meghalt (nem tudom pontosan mi baja lett, megvették úgy hibásan), bár taxi volt, karban tartva se nagyon volt, és 200k felett volt benne a km
[ Szerkesztve ]
üdv
-
werszomjas
őstag
Már úgy vettük sok km-el, mi azért évente cseréltük benne az olajat, szűrőket, de előtte nem hiszem, hogy nagyon karban tartották, eléggé le volt lakva.
Jobb kormányos, angol autó volt, tapasztalataim szerint ők nem vigyáznak az autókra és nem tarják rendesen karban.
[ Szerkesztve ]
üdv
-
werszomjas
őstag
az igo 8 és primo között csak a program kinézetben van különbség, vagy a térképekben is?
melyiknek jobb a térképe szerintetek?
üdv
-
werszomjas
őstag
Nem rossz az az 1.6HDI, nekünk volt ilyen C5, 2006-os évjárat, igaz nem kombi, hanem a sima sedan, nem tudom mennyi a súlykülönbség, de nem éreztem annyira lomhának, nem egy sportkocsi, de még bőven kényelmes sztem vele utazni.
Végsebességre meg 160-170-et vígan vitte, nem erőlködött, tovább nem próbáltam, de félelem érzetem sem volt benne, nagy, kényelmes autó.
A motor pedig -15°C-ban is, szabad ég alatt aludva, reggel pöccre indult, úgy hogy 200k felett volt benne a km.
Egyetlen gond volt vele, folyamatosan kiirkálta, hogy antipollution fault, de a működést nem befolyásolta, ment rendesen, néha kitöröltettük belőle a hibakódot, de néhány hónap után visszatért.
Francia betegség.[ Szerkesztve ]
üdv
-
werszomjas
őstag
Ha már Suzuki, pont ma láttam egy ilyet Pesten autókázva, pirosban.
Mit ne mondjak, megakadt rajta a szemem, dögös , bár elég drága és 2db van belőle hasznaltauton csak.
[ Szerkesztve ]
üdv
-
werszomjas
őstag
-
werszomjas
őstag
válasz Kornel #37031 üzenetére
Pesten nagy **-ok ezek a parkoló őrök.
Többször láttam olyat, hogy IX. kerület, fizető időszak 18:00-ig, parkolok le, előttem néhány autóval 6óra előtt néhány perccel kezdett el fotózni az őr , mire megcsinálta a fotót, megírta a csekket, regisztrálta stb, és a lapát mögé tette a csomagot, már el is múlt 6 óra, kihasználják az utolsó másodperceket is
Én már inkább 18:05-ig a kocsiban maradok olyankor, ha hamarabb sikerült leparkolni, mint 6óra.
szerk:
ja az én csonti-nál láttam FB-on, ő a forrás, nem a topic[ Szerkesztve ]
üdv
-
werszomjas
őstag
-
werszomjas
őstag
válasz zolikaDB #37304 üzenetére
Az semmi, M3-as autópálya!, Miskolc után Debrecen felé tele van kátyúval.
Megoldás: Kilökték a 80-as táblákat, lehet kerülgetni
Debrecen egyik forgalmas kereszteződése:
A kép elvileg február 5-ös, ma jártam arra, foltozzák (Igaz ma pont egész nap esett a hó, havas eső, jó időt választottak az útjavításhoz, semeddig sem fog tartani)
[ Szerkesztve ]
üdv
-
werszomjas
őstag
válasz Rivaul #37368 üzenetére
Én nem 7es bmw-ről meg vagánykodásról beszéltem, egyszerűen normál méretű, vagy annál picit nagyobb autóról, pl egy kombi.
Peug 306, 406, Citrom Xantia, Renault megane, laguna stb.
Hogy jön ide a vagánykodás, nem értem
Bár mindenki azzal tanul meg vezetni amivel akar, meg ami jut.
[ Szerkesztve ]
üdv
-
werszomjas
őstag
Őt ajánlom Debrecenben: BASA üvegfólia
Legegyszerűbb ha arra fordulsz, ránéz és megmondja, mennyiért vállalja el.
3 autót csináltam már nála, szépen dolgozik.
Őt 3éve csinálta meg nekem 30.000ft-ért, bár nem kértem róla műbizonylatot, meg semmi papírt, bár ezek nagyobb ablakok, mint a megane.
Ő pedig talán 20-25 ezer ft-volt 1 éve (ha jól emlékszem), műbizonylattal, számlával, mindennel együtt.
Ezek alapján én 20-25ezret tippelek (fólia + munkadíj együtt), de kérdezz rá, akár telefonon is
A m2-t egyébként magad is lemérheted, egy mérőszalaggal
[ Szerkesztve ]
üdv
-
werszomjas
őstag
válasz bigmasterg #39356 üzenetére
Csak én nem biztos, hogy megvenném egy nem létező gyár autóját
Miért Az alkatrész utánpótlás ugyan úgy megvan hozzá elvileg.
http://saab.hu/
A Saab autógyár és az alkatrész-forgalmazó üzletág két teljesen különálló jogi entitású szervezet, így a Saab Automobile AB-t (az autógyárat) érintő csődeljárás és azt ezt követő tulajdonosváltás egyáltalán nem befolyásolja a Saab alkatrészek jövőbeni folyamatos ellátását az Ön autójához.[ Szerkesztve ]
üdv
-
werszomjas
őstag
Üdv!
Hátha valaki tud nekem segíteni.
Adott egy személyautó, mely édesapám nevén van, ő a tulajdonos, magánszemély.
Az autót szeretnénk eladni, ő viszont külföldön van, csak emiatt pedig nem szeretne hazajönni.
A kérdés, én mint a fia, valamilyen meghatalmazással intézhetem-e az autó eladását?
[ Szerkesztve ]
üdv
-
werszomjas
őstag
Úgy látom itt fordul meg a legtöbb autós, így itt is feltenném a kérdést.
Budapesten keresek megbízható autószerelőt, aki valóban csak azt cseréli amit kell, emberi áron szerzi az alkatrészeket és nem a lehúzás a fő profilja
Annyira nem nagy a gond, generátor esetleg szíjfeszítő, görgők vagy valami ezekhez közeli a gond.
(Akksi visszajelző lámpa magasabb fordulaton világít, alapjáraton villog, plusz még furcsa hangokat is ad valami. Skoda)
üdv
-
werszomjas
őstag
válasz bandus #70942 üzenetére
Pedig tényleg vicces, nem kell hozzá doktori, hogy kijuss egy parkolóból, hányszor láttam már én is ilyet, bár olyankor mikor otthagyja az autót és gyorsan kiugrik belőle el az automatához fizetni, többen meg csak rá várunk, akkor annyira már én sem nevetek, csak nem értem, hogy lehet valaki ilyen birka
És a legtöbb helyen hatalmas betűkkel ki van írva mindenhová hogy ne felejtse el érvényesíteni parkolójegyét
Behajtáskor meg mindenhová ki van írva a parkolási rend, mint pl. fizetés, csak olvasni kell tudni.
[ Szerkesztve ]
üdv
-
werszomjas
őstag
válasz #27813376 #72893 üzenetére
Sajnos mindez a tényeken nem változtat, hogy itthon ha valami baleset van, a legtöbb esetben mit olvas/hall az ember: román kamionos/román kisbusz. Veszélyesek, jobb kerülni őket.
Főúton lehúzódni
Szted egy kezdő, vagy valami papa/mama mire gondol, amikor jön vele szembe 2 kamion, az egyik félig lent az útról, a másik meg mellette mindkét sávot elfoglalva? Életveszély.
[ Szerkesztve ]
üdv
-
werszomjas
őstag
Na dízelesek/benzinesek, azt mondjátok meg nekem, hogy lehet az, hogy pl a lurdy háznál két egymással teljesen szemben lévő shell kúton 5ft az árkülönbség a gázolaj között (benzint nem néztem ).
Nem ugyan azt adják, drágábbat vajon máshogy adalékolják?
üdv
-
werszomjas
őstag
Udv
Azt tudja valaki le lehet kerdezni valahol online vagy tel. szamon hogy adott auton meddig van autopalya matrica?
üdv
-
werszomjas
őstag
Ha egy dízel autó fenekén apró olaj pöttyök vannak az a nem sok jó mellett mit jelenthet még?
Nagyon kevés, nagyon kicsi pöttyök, de ott vannak.
Boxer diesel motor, kb 60-70ezer km-el, kötelező szervizek márkaszervizben elvégezve, tehát elvileg a karbantartással nincs gond.
[ Szerkesztve ]
üdv
-
werszomjas
őstag
Ha már elektromos autó:
Az Ampera is jól néz ki, pont a napokban láttam egyet tölteni a Váci úton, megakadt rajta a szemem
üdv