-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
nagyúr
válasz probizz #40055 üzenetére
Én is valami hasonlót tennék. A kocsiját foglalják le vagy árverezzék el vagy ilyesmi.
Amúgy a nagy amcsi környezetvédelem mellett kíváncsi lennék egy ilyen tomörítés mennyire káros hatású a környezetre (folyadékokat, veszélyes anyagokat vajon kiszedik-e előtte)?Més que un club!
-
stangli
senior tag
250e körüli autók...
-
őstag
Felteszek egy meredek kérdést, Peugeot 406 1.8 2.0 benyás mi a véleményetek?
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz neduddki #40061 üzenetére
Node engem fl utáni benziones érdekelne azokról mi a tapasztalat.
Almerakat néztem még, de arra sem állt fel különösebben, talán inákább egy Focus, de ha kevesebbet fogyaszt, vagy megbízhatóbb és nem nagyon gagyi, vagy hangos pl autopályán, akkor még szóba kerülhet ez is.
-
EQMontoya
veterán
Nagyon olyan erzesem van, hogy lovesed nincs, mit akarsz. Dontsd el, hogy:
-Mennyit menne evente:
Ha 20 alatt, akkor vegyel benzines.
Ha 20-25 kozott, akkor gondold at.
Ha meg tobbet, akkor vegyel dizelt.
-Mire kell? Kell-e kombi, jo-e a harom ajtos, stb?
-Mekkora a keret?
-Szempont-e a vezetesi elmeny, vagy A->B eszkoz kell?Ha ezek megvannak, akkor mar konnyebb. Mert az IS-406-Focus vonalon csapongani azert eleg nagy hatarozatlansagra vall.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Qru
MODERÁTOR
Milyen motorral szerelt a Superb II-tök?
Hűtővíz nem makrancoskodik? Nálunk azt csinálja, hogy hidegen max-on van, melegen meg bemegy minimum alá és sípol a fedélzeti comp. hogy kevés a hűtővíz. Cseréltem a kupakot (gondoltam lehet nem zár jól vagy el van repedve vagy vmi) de nem oldotta meg. Most túl van töltve hogy melegen se essen be a minimum alá de nem ez az igaz megoldás...
to all:
Megugrott az autólopások száma - vezess.hu
Bocs ha már volt...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
dabadab
titán
"Nagyon kevesen gondolkodnak így, de a jármű értékének a 10 százalékát a biztonsági rendszerére kell költeni."
Azért érdekelne, hogy ez hogy jött ki neki: Mo-n több, mint hárommillió autó van, ezek a statisztikák szerint úgy 15-20 évig húzzák, ezalatt (a súlyozatlan statisztikával számolva, évi 7000 autólopást és 20 éves élettartamot véve) 4,5% esély van arra, hogy ellopják. Már így nem jön ki a matematika, ha meg hozzávesszük az autók értékvesztését, jelenértéket számolunk, miegyéb, akkor meg így ránézésre valahol 1% táján lehet a racionális érték.
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
varga911
senior tag
válasz Napfénysüti #40058 üzenetére
USA-ban leeresztik, de a video kanadai.
-
DeFranco
nagyúr
jut eszembe: kormányzárat érdemes felrakni szerintetek? ha igen, milyet ajánlotok?
-
whitezo88
nagyúr
én ugye hallgatom az Égéstér Podcastet, a legújabban is szót ejtenek ezekről, például a tolvajok egyik kedvencéről, az X5-ről. Sok tulaj leszedi ha van a motorjelzést, mert a diesel X5-öt viszik mint a cukrot, nem a 4.4-es benzint, és legalább ennyivel próbálnak segíteni magukon mert ha el akarják vinni elviszik és kész. Igaz, a V8nál dupla egyenes kipuff van, a Dieselnél meg lefelé konyuló sima, szóval aki nem hülye autótolvaj, az innen is látja... de ha az ember rakat be utólagos riasztót, rablásgátlót - immot, váltózárt, OBD zárat, motortérzárat meg a kormányra egy zárat akkor már tényleg keres a tolvaj mást mint ezzel szórakozni. Mondjuk az autóindításnál is vicces a szeánsz ha használni is akarjuk
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
A váltózárat megkérdeztem a szerelőtől, azt mondta 30 másodperc, lekapják a váltó borítását, behúzzák kettesbe és szépen elgurulnak az autóval Horány irányába.
(mellesleg az volt a reakciója, hogy ha van casco akkor egy fillért ne invesztáljak riasztóba meg ilyenekbe, vagy ez vagy az, de ezzel tudnék vitatkozni... megtalálni a legnagyobb kín egy jó autót, nem kifizetni - persze ha az ember jót akar venni, és nem csak azt nézi, hogy szép a színe meg 50k-t futott)
a riasztót én sokra nem tartom, immot nem tudom mennyire bonyolult kiiktatni, váltózárat írtam, kormányzárat ti szóltátok le, marad a rejtett kapcsoló meg a retinascanner, előbbit szerintem a tolvajok jobban tudják mint te, hogy hol kell keresni, utóbbit meg nem a magyar piacra tervezték
szóval nem tudom, hogy hova-mivan
[ Szerkesztve ]
-
whitezo88
nagyúr
-
Qru
MODERÁTOR
válasz DeFranco #40071 üzenetére
Casco és kész. A többi kb kidobott pénz.
Ismerős aki teletömte a Pug-ját minden féle szereknnyűvel (váltózár, rajtett kapcsóló, esernyős kormányzár), egy szép tavaszi napon a saját ablak alól vitték el a kocsit (mint később kiderült egyszerűen elvontatták ).
#nincsbennetarcsi
-
-
DeFranco
nagyúr
válasz bitpork #40076 üzenetére
Ez hülyeség. Ennyi erővel be se zárd, akkor legalább az üveget nem nyomják be, ha cask a kesztyűtartóba akarnak benézni.
@Qru: naja, a casco fizet, OK (már ha hajlandók végre kiállítani azt a k.va kötvényt, és élesedne a biztosítás, hogy vesznének meg), de én még egyszer nem fogok megenni fél év ideget, mire találok valahol olyan kocsit aminek nem véres a torka. Egyszer elég volt, soha többet.
A pénzre (legalábbis egy jó részére) tényleg ott a csao, de a bosszúságtól nem ment meg.
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
válasz DeFranco #40077 üzenetére
Miért lenne hülyeség? Ez így van akár tettszik akár nem. Inkább az a hülyeség, hogy a váltózár felesleges, mert a burkolatot levéve lopják el. Igen, ha a szomszéd Pista bácsi szereli be neked óccsóé. Ha szakszerűen beszerelt váltózárról beszélünk, akkor te azt maximum kirúgni fogod, ugye annak meg nagy értelme van.
Egyáltalán nem hülyeség a védelem, fiatalabb autóra Casco, de az sem mindig éri meg, idősebb autóra meg felesleges a Casco, persze van akinek megéri. Legjobb a Casco + védelem megoldás. De ezt se sokan fizetik ma meg.
Azért a tolvajok sem vállalják be általában a trailerezést, de a vontatás meg társai már a "amit akarnak el is visznek" klasszikus esete.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
Mert egy hülye frázis. Azért hülyeség. Semmit nem old meg, de legalább be lehet írni jó igényesen. Semmi gond, lehet ez a vélemény, de akkor tényleg be se zárd az ajtót.
Hogyan szerelünk be úgy szakszerűen egy váltózárat, hogy az ne legyen mahinálható? (Nekem a szerelő mondta, feltételezem ért hozzá, de meggyőzhető vagyok, hadd tanuljak).
Amúgy meg persze, hogy nem hülyeség a védelem, én is ezt mondom, arról kérdezek pont, hogy mi lenne a jó megoldás. Mert hogy feldíszítem minden szarral, mint a karácsonyfát, az nem megoldás.
Sokáig a váltózárra esküdtem, egyre inkább meggyőznek, hogy nem jó. Most a rejtett indításgátlás van soron, de ebben sem bízok, ezért kérdezek.
De látom vallási kérdésbe nyúltam megint.
-
_NCT
őstag
válasz DeFranco #40079 üzenetére
Motortérzár + rablásgátlós immo + zárdugó. Ez az alap. Ezt lehet kiegészíteni váltózárral, pager-el, GPS-es védelemmel és társai. A váltózár önmagában szart se ér valóban. Ha nincs motortérzár valóban mahinálható, hozzáértőnek nem sok idő kell hozzá.
Amúgy visszaolvasol 2-3 hozzászólást, láthatod amit Qru írt, hogy amit akarnak el is visznek. Trailer, vontatás stb...Bár ez tényleg extrém eset, általában nem szoktak nagy kockázatot bevállalni a tolvajok. Persze a pofátlanság határtalan manapság, meg ez az ország amúgy sem a jó rendőri intézkedésekről híres.
Én még midnig azt mondom, ha 5 évnél fiatalabb autód van, és van pénzed megfizetni akkor Casco + alap védelem, ha idősebb, 10 év körüli, akkor valami fasza védelem + napi ima....
-
-
EQMontoya
veterán
10 evnel idosebb autom van, de van rajta lopascasco. Az auto er mondjuk 1.7M-et, a lopascasco evi 50, en meg nyugodtan alszom. Amugy se hinnem, hogy elvinne valaki egy ritka, hatso kerekes benzinest, alkatresz a kutyanak nem kell. Az mar mas kerdes, hogy itthon barmit elvisznek, igy igyekszem ket auto koze, parhuzamosan parkolni, ugy el nem huzzak.
Same rules apply!
-
DeFranco
nagyúr
"Jobb", persze. Nyilván, ez így van.
@dabadab: jogos, de ide igazán nem is kell túl sok nyers adat, csak van valami konszenzus arról, hogy mi az elégséges szint ahhoz, hogy másik autó után nézzenek az alkalmi tolvajok (nyilván ha épp az a típus kell, elviszik, elhúzzák, nem kérdés)
-
Sajnos a lakást is feltörték már a 4 pontos zárat is vissza zárta a paraszt, annak ellenére hogy mágnes bizbaszos kulcs van hozzá. Hosszú hétvége után értünk haza és cca 40 perc után vettük észre h vki volt bent, mert se tv se számítógép nem tűnt el. Memóriakártyákat, ékszert, valamennyi valutát vittek el. Nem is értettem h a led tv ami akkor volt 4 hónapos és ért 250k-t meg a számítógépemet ami ennél többet, miért nem hordták el.
A geci viszont a memóriakártyákat elvitte az összes F1 fotónkkal Pedig sok idő és sok pénz volt mire mindenkivel lett 1 méteren belüli fotónk[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
őstag
válasz EQMontoya #40063 üzenetére
Összefoglalom, hogy hol tartok most.
-Évi 12-15K KM-re keresek benzines autót, 186 cm 100Kg vagyok és válogatós, inkább az igényes, praktikus megoldásokat választom, még ha többet is kell rá áldoznom.
Kombira nincs szükségem.
Nagy vonalakban, amit szeretnék:
- Ne rohadjon, ne legyen törött,
- ne legyen hangos autópályázáskor sem,
- kényelmes ülése legyen esetleges hosszabb utakon is (pl. 1.4 Tdi Fabia kombi zaj és kényelem szempontból gázos volt),
- ne legyen nagyon magas az üléspozíció (pl Megane II.)
- ne kopogjon, ne zörögjön
- értelmesen nézzen ki az autó belseje, (a frissítés előtti Avensis I. nem nagyon ilyen )
- lehetőleg legyen könyöklő elől,
- értelmes helyen legyen a szivargyújtó, a szélvédőre szerelt konzolba tett telefon, navi szempontjából (pl Fabia nem ilyen),
- lehetőleg értelmesen szóljon benne a rádió, bár valószínűleg veszek bele egy másik fejegységet, ami BT-s, iPhonos, vagy kerül bele egy Dension multimédiás illesztő
- lehetőségekÉlvezet szinttől már elvárom, hogy :
- jó legyen vezetni,
- jó minőségű legyen az utastér,
- legyen benne tempomat,
- xenon (mert este nem látok olyan pengén),
- ülésfűtés ha bőrös,
- multikormány.A-B közlekedésre (+Focus) 1M Ft-ot szánok, A-B+élvezetre 1,5M Ft-ot. Három kategóriát állítottam fel magam előtt:
A-B közlekedés:
- Almera, Avensis, Civic sedan, 406A-B közlekedés + élvezet
-Focus, IS200, Mondeo, E39 520i, E46 318i, 320iNirvána:
BMW E39 525i (touring)Vélhetőleg a hétvégén fogok érdemben közelebb kerülni a végső csapásirányhoz, mert szombaton elmegyek egy pár kereskedésbe és megnézem a fenti típusok nagy részét.
Ezt követően még azt kell kikalkulálnom, hogy a nagyobb autó kb. mekkora plusz költséget jelent fenntartásban.[ Szerkesztve ]
-
ReSeTer
senior tag
2002 körüli volvo 2.4-es motor mennyire megbízható? Természetesen a 140LE-s.
-