-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Typhoon47
őstag
-
-
Szplöttyy
senior tag
válasz #43960832 #40549 üzenetére
Ahogy Hobizoli is irta elotte, valszeg leragadt a gyurud. Oreg szivodobbenetek nem szeretnek sokat allni, aztan ujra sokat menni. Meg gondolom PSA, azok a Xud5(jolemlekszem?) motorok nem tipikusan olyan orokelet+1nap szivodek. De nagyon keveset eszik. Akkor fustol ha a gazt nyomod, vagy motorfek utan?
Annyit hozza tennek, hogy havernak a sok szuretlen prezlimaradekos etolajtol elkoszont az adagolo XUD7en, hidegen indult okadta a kek(ezt nemtudjuk miert) fustot, melegen erotlen lett es leallt, adagolo csere+beallitas meg a kb 40ezer km ota benne levo(o igy szokta, nem fustolt sose, nem is fogyott, bele is rakott igy sok ezret) olajat, es azota szep fustmentes, kiveve terhelesen nagygazra(mikor engem vontatott) akkor kormol, de azt is halvanyan csak.
Szoval barmi ehetSmoke & Torque
-
-v-
addikt
válasz DeFranco #40598 üzenetére
Ha üzemmeleg a motor és van olajnyomás akkor nagyon rosszat csinálni / kárt tenni nem tudsz egy szívó benzinben... Bátran válts föl városban, ha egyenletes sebességgel kis terheléssel mész, halkabb és kevesebbet fogyaszt Ez még nem az agyontartóbakozott 3 hengeres F3, ahol azt se érzed ha döglődik a motor, itt úgyis érezni mennyi alatt nemszereti... Ha meg gyorsulni kell forgathatod ameddig nem szégyelled.
Számomra az "antipattern" szívóbenzin vezetés: amikor valaki fölöslegesen búgatja harmadikban városban, pedig semmi nem történik, csak megyünk egyenesen ugyanannyival, nyugodtan fel lehet váltani.. cserébe ha gyorsítunk akkor nem ám visszaszúrná és megforgatná, hanem erőltetjük alapjáratról, ahol se erő nincs, de legalább jót se tesz Amúgy is ellustul a fenébe meg mindenféle bajai lesznek, ha mindig csak szüttyögősen van vezetve.Edit: Bratyó két literes dízel octaviáját de utálom városban... állati hosszúak a fokozatok, negyedikbe is alig lehet tenni, ráadásul csomószor pont a határon van.. felváltok, brummog nem szereti, vagy épp felváltanék de lassul 5km/h-t a forgalom és már lehet visszaváltani.. harmadikban meg pont egy hangyányival akkor már többet forog, mint a fülem kívánná, szar a hangja, blööhh..
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
2k közeli fordulatszám még jó
(mármint hogy alulról még jó, tehát ez alatt már nemigen? így érted?)
@zoo8800: ellenérv, 1500 vettem
@Dluinet: jó, hát nyilván a könyvben én nem olvastam ilyet, azt írja, hogy lásd táblázat, ott meg az alapjárati fordulatszám van megadva (700+-30) meg a max. nyomaték (kb. 4000 azt hiszem)
@[rvilike]: pont azért kérdezem, hogy legyen egy pattern. Trabanton szocializálódtam, 1.0-s Corsán folytattam, ezek kis motorok, bőgetni kell mint Krisztát a szénaboglyában, nem tudom még egy ekkora motornál meg egy ekkora autónál mi az üzemszerű működés, üzemszerű hang, üzemszerű rezgés. Ezért kérdezek. Pár hónap múlva már úgyis lesz saját stílusom, és technikásabban fogok vezetni mindenkinél
@TaaT: igen, ez tűnik nekem is logikusnak az eddigi használat alapján, de kíváncsi voltam, nem-e jobb az 1500-2000 közötti tartomány.
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz DeFranco #40610 üzenetére
nem kell ezzel foglalkozni.
minden autó más és más, amikor beleülsz érzed, hogy mit tud, és mit nem, hogy kell vezetni. ne dadogjon, ne rángasson, ne erőlködjön, ennek megfelelően pörgeted és kapcsolsz. voila...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
neduddki
nagyúr
-
DeFranco
nagyúr
@Integra @ neduddki:
Trabanton szocializálódtam, 1.0-s Corsán folytattam, ezek kis motorok, bőgetni kell mint Krisztát a szénaboglyában, nem tudom még egy ekkora motornál meg egy ekkora autónál mi az üzemszerű működés, üzemszerű hang, üzemszerű rezgés. Ezért kérdezek. Pár hónap múlva már úgyis lesz saját stílusom, és technikásabban fogok vezetni mindenkinél
ha kérdezek, abból még nem volt baj... kíváncsi vagyok a véleményekre, abból is tanulok, többet, mintha tippre próbálom eltalálni, hogy ez most jó vagy nem jó. Ettől még semmi nem lesz szentírás, de nekem nem szégyen, ha megkérdezek valamit, kevesebb nem leszek tőle.
Ott volt az a bugyogás a hideg motornál amit kérdeztem. Ezt sem tudtam, hogy a) hideg motor miatt van, b) hiba, c) túlszivattam vagy d) egyéb ok, hát megkérdeztem. Magamtól nem fogom tudni, akkor tanulok, ha kérdezek.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Az én dízel opelem is ilyen. Ha 50 alatt megyek 4.-edik fokozatban, akkor kirázza gyomromat. 3.-asban 50-ig szoktam menni, ez kb. 2000,2200-as fordulat.
[ Szerkesztve ]
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
Integra
titán
válasz DeFranco #40613 üzenetére
félreértettél szerintem
én csak azt mondtam, hogy használnod kell, kitapasztalni, amit itt olvasol egyáltalán nem biztos, hogy a te autódra érvényes. te ülsz bele, te vezeted és elsődlegesen a vezetési tapasztalataidra kell, hogy támaszkodj. ezért mondtam, hogy vezesd, tapasztald, rángasd, állapítsd meg, hogy mit és hogy csinál adott fokozatban adott fordulatszámnál. és így lövöd be a legjobban, hogy mi az autód számára az ideális...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
_NCT
őstag
válasz DeFranco #40610 üzenetére
Alatta hidegben nem nagyon hasznalnam,max ha uzemmeleg a motor. Akkor azert 1500 is elmegy,de ahogy irtak is elottem,erezni fogod/kell hogy jo a motornak.
Nekem az 1.6-os szereti a 2ezret,de 3ezerig kell pergetni,h megjojjon az ereje. 1500-on 4-esben uzemmelegen 50-el haladni vigan lehet. Igaz neked nagyobb is a kasztni.
[ Szerkesztve ]
-
-
_NCT
őstag
-
DeFranco
nagyúr
18 évig volt trabantunk, jöttem-mentem vele minden gond nélkül, megvettük a corsát, és rá egy pár hétre kellett menni a trabival valahová pár kilométert, és szabályosan halálfélelmem volt. Se nem ment, hiába tapostam a gázt, se nem állt meg hiába tapodtam a féket. Lélekvesztő
A hangjára viszont még ma is felsírok, nekem az az a hang, ami másoknak a vényóc.
[ Szerkesztve ]
-
#43960832
törölt tag
válasz Szplöttyy #40606 üzenetére
Mindig füstöl, alapjáraton is. Amikor megvettem nem füstölt egyáltalán melegen, de 2 napra rá már melegen is nagyon dobta a kéket. Most egy olaj+szűrő, ü.a szűrő csere lesz +injektortisztító adalék.
Tehát nem rögtön álllás után lett rossz. Az állást is úgy kell érteni, hogy mondjuk hetente egyszer ki-be lett állva vele.TUD3 motor egyébiránt.
Füstöléssel egy időben ment tönkre a generátor is, okozhat ez ilyen hibát? Szerintem nem.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
szerencséreee???
A trabant a maga idejében egy kifejezetten élménydús és prímán használható autó volt, meg az elavulása után még jó tíz évig az is maradt. Nem volt azokkal semmi gond, nagyon frankón el lehetett velük közlekedni bárhol, egyszerű és olcsó volt a javítása, igénytelen volt mint a fene és az akkori utakon az akkori konkurenciával nem volt kevésbé biztonságos mint ma egy mai kisautó. Príma kis járgány volt, szerettük, amíg bírta szegény.
Mert ne feledjük:
A Trabant útfekvése kitűnő, és gyorsulása kifogástalan. Ez azonban nem szabad, hogy könnyelműségre csábítson. -
piqla
őstag
Sziasztok!
Tiz eve van jogsim, eddig egy 1.6-os Toyota Avensist vezettem. Nagyon szeretem, le a kalappal, ha a kedves utcai nep nem huzta volna teljesen korbe egy kulccsal, meg most is hibatlan lenne a kulseje is.
Megy amikor kell, elferunk benne oten, kellemes.De.
Eljott az az ido, amikor szeretnek valami mokasat venni. Napi szinten hasznalnam a leendo autot, ezert nem lenne jo, ha 30 litert fogyasztana, de 12l alatt (varos) johet barmi. Ami fontos? Legyen megbizhato, es amit manapsag a toyota gt86 kapcsan olvasgatok: legyen elmeny vezetni. Ez persze borzaszto szubjektiv, de hatha itt hozzaertobb emberek vannak, mint en. Legyen jo teljesitmenye, lehessen benne huligankodn, de lehessen benne normalisan is menni. Nem szeretnem, ha szetrazna menet kozben, de ha nagyobb sebesseggel vennek be egy-egy kanyart, ne kelljen attol rettegnem, hogy elszallok.
Hasznaltan vennem, a felso hatar legyen 4 millio huf.
Csalad nincs, csak baratno, igy meret sem szamit.
Elore is koszonom!
Szereted az állatokat?
-
8th
addikt
Nekem a fent leírtak alapján Toyota MR2 mk3 Roadster ugrott be elsőre. Ahogy elnézem a fogyasztása is teljesen rendben van: [link] 2-2,5millióért már nagyon szépet kapni. Nyitott tető középmotor hátsókerék hajtás. Igaz 140ló visz egy üresen 1.2 tonnás autót szóval nem egy vadállat.
-
DeFranco
nagyúr
2004-es évjárat, fresh felszereltség (klíma, abs, két légzsák, elektromos ablak elöl, elektromos tükör, ködlámpa, távirányítós központi, rádió, más nem jut eszembe, ami nem széria az alapban is, ilyenek persze vannak, hogy állítható szervókormány, meg állítható ülés, meg osztottan dönthető hátsó, stb. de ezek gondolom alap) 1,6-os benzines, jövő augusztusig műszaki, kb. egymillió volt.
[ Szerkesztve ]
-
piqla
őstag
Megnezem az ajanlatokat, koszonom!
(#40630) MMA87:
[ Szerkesztve ]
Szereted az állatokat?
-
Szplöttyy
senior tag
válasz #43960832 #40623 üzenetére
Generatornak tuti semmi koze hozza. A heti beinditas nem sok allas vegulis, franc se tudja, a gyuru leragadas nem jon ki egybol. Injektortisztitot meg ilyeneket felejtsd el, penzkidobas egy szvodizelbe. Nemtudom helyileg merre vagy, csomadon van egy jo adagolos, erdemes megnezetni. Olajad nagyon fogy? Hidegen-melegen konnyen indul? Jol gyorsul?
Smoke & Torque
-
DeFranco
nagyúr
Városban nem ralizok (nem is nagyon szándékozom járni vele városban rendszeresen, akkor meg cruise mode on, nem aygo ez, hogy dodgemezzünk szépen, nagyautósan, nyugodtan ), pályán meg nem számít, ott úgy is ráállsz egy utazóra aztán jóság van. Országúton lehet ez érdekes, ott meg egye fene pergetek rajta egy kicsit. Pont elég lesz, hogy ne lustuljon meg.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
Volt segítségem Remélem nem is jön elő semmi. A szervóolaj szivárgott, ezt tudtuk, most volt tömítéscsere, amikor a vezérlést meg a folyadékokat-szűrőket cseréltettem, ha szerencsém van megáll a szivárgás, ha nem, akkor az lesz extra költség. Motor, kuplung, váltó, futómű, kasztni rendben, egy percenés van a lökösön, egyéb baja nincs.
A szerelő szerint 95% hogy a tömítéscsere megoldja (1300 Ft). A következő körtúra után kiderül.
Átnézték előtte, átnézték most is a szervizelés alatt, ment is vele a szerelősrác, dicsérte. Tényleg megkímélt darab, vigyáztak rá.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Yettel topik
- Gaming notebook topik
- Automata kávégépek
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- E-roller topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W