-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
kk831228
addikt
válasz #43960832 #29428 üzenetére
Autótól függ, általában igen ,bár az ujabbak nem mindíg.
(#29429) !Overdose!Olyan meg a másik havernak volt. Ő már akkor tudta a "kanna" előnyeit.
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
-
-
-
neduddki
nagyúr
válasz #43960832 #38658 üzenetére
HI!
200khuf es meg menyo is legye...??? hihihihi
azert pat sfithez volt mar szerencsem es egeszen nirmlasin hasznhato kuplungjik voltak, de hat ugye ez a Te dogod...udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Rivaul
addikt
válasz #43960832 #38665 üzenetére
Ezért az árért akkora autókat felejts el sztem. Ahogy nézem ha számít a fogyasztás meg az alkatrész ár akkor eléggé messze jársz a valós igényeidtől. A 106 az ami egy nagyon jó választás lenne. Kicsi, keveset eszik, megy rendesen az 1.1-is. Agyon rugninem lehet a motort benne. S még máig vállalható. Nekem ugyan saxom van s ismerőseimnek is de pl az 1.1 180-at tud pályán (mármint az enyém) Igaz ott már nem életbiztosítás de tudja. Ennyiért kaphatsz normálisabbat ha rászánsz egy kis időt. De bár mit veszel min +100k amit rá kell költened átíráson kívül nagyon hamar.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
8th
addikt
válasz #43960832 #38665 üzenetére
Haveri körben volt Mazda 323 1992-es, és jelenleg is fut egy Charade TD. Elmebeteg alkatrészárai vannak mindkettőnek ráadásul sok alkatrészből nem létezik hozzá utángyártott. Egy Fiathoz, Opelhoz vagy Volkswagenhez minden szart nevetséges áron megkapsz utángyártottban sőt még válogathatsz is a gyártók között. Az ilyen korú 200ezer forintos japán autók nagyon felejtősek. Egy kivétel van: Suzuki Swift.
[ Szerkesztve ]
-
Rivaul
addikt
válasz #43960832 #38886 üzenetére
Nagyrészt kompatibilisek az alkatrészek. Ugyan az a modell csak más megnevezés. Egy 116 lovas gsi-t használtam belőle. Az nem volt egy rossz élmény azért. Fapados, vén, kocka jószágok. Nem gyerekcsinálós inkább telekre járós Bár az alkatrészek szintén gombokért vannak, amennyiben pont a kadett mintájú rész pusztul meg.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
#10726912
törölt tag
válasz #43960832 #39182 üzenetére
Azért Nexia, mert nem értéktartó (jóval olcsóbb mint a Clió pl), ez a felhasznált belső anyagok, a többszörösen kifutott modell hatás, stb miatt van így, tehát ugyan annyiért elvileg fiatalabbat vehetsz és jobbat, mint pl a Clióból. Opel házasítás is van benne, egyszerű szerkezetek, nincs magas alkatrész ár a kopó dolgok terén (de ezt te is ellenőrizd le, mi mennyibe kerül hozzá, s ez igaz minden kiválasztott autóra!). Van ismerősnek régóta, voltak már vele gondjai, de nem volt vészes, nincs igazán típusra jellemző hibája. Korrózióra nagyon figyelj, az könnyen szétszalad rajta pár év alatt (mint pl egy Fiat Uno-n, vagy Ford Escorton).
-
neduddki
nagyúr
válasz #43960832 #39179 üzenetére
HI!
utlso eves ax: az egy az egyben saxo futromu, ellenben az tud3 hejjet inkabb tud5 /az elobbbi szeret hengerfejjesedni/
106 santia csak a hatso hejj csomagtarto aranyan ter el eymastoludv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Rivaul
addikt
válasz #43960832 #39194 üzenetére
Ahogy neduddki is ajánlotta Saxo minden lelakott xaron végigmentél már ami szóba jöhetett
Az 200k csak tudni kell megvenni nagyon max +egy 10-es de annyit megér hogy ne frédibéni autód legyen.
[ Szerkesztve ]
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
DeFranco
nagyúr
válasz #43960832 #39904 üzenetére
Van ilyen, jó esetben tényleg erről van szó. Ha az eladó kérésére lett kivonva ideiglenesen, az benne is van a forgalmiban, akkor egy pillanat alatt visszahelyezik, vagy ingyen vagy kicsipénzért, de hívd fel az okmányirodát, ott elmondják.
Rosszabb esetben meg súlyadó tartozás van a kocsin, vagy a NAV bármi másért befoglalta, és ezért van rajta tilalom.
Mivel neked ha nem vagy tulaj az okmányiroda nem mond semmit, ezért nagyon ajánlják, hogy az eladóval együtt menj be átiratni, és lehetőleg addig ne is fizess.
Azt hittem nem fontos, de amikor vettünk kocsit meggyőztem az eladót, hogy na, azért menjünk már be együtt, úgy is ki kell neki jelenteni az autót (az nem volt kivonva) aztán ott derült ki, hogy hopp, Lombard-hiteles volt az autó, és elfelejtették bevinni a törlő nyilatkozatot. Így meglett a nyilatkozat 30 perc alatt, és csak egy órát késett az átírás, ellenben ha előtte már kifizetem, és egyedül megyek, lehet lett volna pár szar hetem.
Szóval óvatosan.
-
-
whitezo88
nagyúr
válasz #43960832 #40546 üzenetére
kék füst = olaj az égéstérben. elöregedett a tömítés, meg gondolom a fáradt olaj is koptatott még rajta.
más: hosszú hétvégén autópályáztam meg országutaztam több száz km-t, kicsit kipörköltem a rendszert. hát, ide tényleg jó lenne a diesel, a benzin 1.9 8v-al 140 kmph-nál 4000 fordulat 5-ben, 10l fogyi, mikor odaléptem (M6, ott meg kb nincs forgalom) akkor meg 14-15l simány benyelt 160-170nél már. mondjuk évi max 15k-t megyek szóval még jó nekem a benzin.
90-100nál 7l körül lehet simán tartani.
[ Szerkesztve ]
-
whitezo88
nagyúr
válasz #43960832 #40549 üzenetére
a kék füst mindig olajégés, és a legkönnyebben tömítésen keresztül jut oda. amúgy 182 ezer nem olyan kevés, meg mivel 1.4 szívó, gondolom nem pár éves.
DeFranco: én motorom is zajos hidegen, kicsit nyüszög is (nem ékszíjas), kicsit melegszik már kellemesebb. Szíjak stb hidegek ugye, olaj is sűrűbb még.
-
hobizoli
nagyúr
-
Szplöttyy
senior tag
válasz #43960832 #40549 üzenetére
Ahogy Hobizoli is irta elotte, valszeg leragadt a gyurud. Oreg szivodobbenetek nem szeretnek sokat allni, aztan ujra sokat menni. Meg gondolom PSA, azok a Xud5(jolemlekszem?) motorok nem tipikusan olyan orokelet+1nap szivodek. De nagyon keveset eszik. Akkor fustol ha a gazt nyomod, vagy motorfek utan?
Annyit hozza tennek, hogy havernak a sok szuretlen prezlimaradekos etolajtol elkoszont az adagolo XUD7en, hidegen indult okadta a kek(ezt nemtudjuk miert) fustot, melegen erotlen lett es leallt, adagolo csere+beallitas meg a kb 40ezer km ota benne levo(o igy szokta, nem fustolt sose, nem is fogyott, bele is rakott igy sok ezret) olajat, es azota szep fustmentes, kiveve terhelesen nagygazra(mikor engem vontatott) akkor kormol, de azt is halvanyan csak.
Szoval barmi ehetSmoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz #43960832 #40623 üzenetére
Generatornak tuti semmi koze hozza. A heti beinditas nem sok allas vegulis, franc se tudja, a gyuru leragadas nem jon ki egybol. Injektortisztitot meg ilyeneket felejtsd el, penzkidobas egy szvodizelbe. Nemtudom helyileg merre vagy, csomadon van egy jo adagolos, erdemes megnezetni. Olajad nagyon fogy? Hidegen-melegen konnyen indul? Jol gyorsul?
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
-
-
!Overdose!
őstag
válasz #43960832 #41375 üzenetére
Nem akarlak elkeseríteni, de szerintem nem véletlenül nincs termosztát abban az autóban. Egy ilyen olcsó alkatrészt nem szokás kispórolni, szerintem oka van annak, hogy kivették. A füstöléssel kapcsolatban azt eddig nem írtad, hogy bemelegedés után abbamarad. Ezen a folyamaton a termosztát nyilván gyorsítani fog, de hidegen sem kellene füstölnie és ezen már nem segít.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
neduddki
nagyúr
válasz #43960832 #41393 üzenetére
HI!
ha ojjanmint a xud7, hogy a dusitas a vizkorbe van bekotve es termosztat kikotve akkor fojjamtosan tuldusit
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
DeFranco
nagyúr
válasz #43960832 #41539 üzenetére
na azon aztán jócskán... van otthon, tapasztalat
de a focuson is, igaz 5-nél tuti nem, de 10 körül (és ez csak tipp) már lehetnek gondok, bár inkább 3-ból 2-be jellemzőbb (nyilván valamivel magasabb sebességen), főleg amíg nem melegszik be az autó. Utána már nem jellemző.
[ Szerkesztve ]