-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
bigmasterg
addikt
válasz #81556480 #41697 üzenetére
Most már én is kezdem megszokni a kocsit és kevésbé van vele bajom, de Swift Sport (már nincs meg) és AlteaXL után gyenge volt, alig ment, nem akart megállni és buta futóműve volt.
De hasonló érzés volt a swiftből is átülni a seat-ba, csak a seat legalább kényelmes és tágas volt hozzá képest, egy kulturáltabb belsővel.
Persze nem is egy árkategória.
450, vagy 500k (nem emlékszem pontosan) volt a Vectra, 98'-as, de új korától ismerem a kocsit (rokon, első tulajtól) és valós 180ezer km van benne. -
Bull Boss
senior tag
Sziasztok! Infinity gumiról tud valaki véleményt mondani? A listában a legolcsóbb, de ha ár érték arányban nem gagyi és nem hajlamos szálszakadni stb akkor lehet beneveznék rá. Köszi előre is
-
nagyúr
-
Qru
MODERÁTOR
válasz sasa134 #41678 üzenetére
Kollégám Lengyelországba jár vele, igaz arra nem nagyon van autópálya de ilyen 6,5-ből kijön. Ha nem tolod nem eszik sokat az a verda. A kormányzása nagyon jó, közvetlen és kellően sok visszajelzést kapsz a kerekektől. Nem olyan steril mint a vw konszernes kocsik, hogy csak kb sejted mi van...
#nincsbennetarcsi
-
harry
veterán
Vezetéstechnika: hogyan szokás használni a motorféket? Főleg városi forgalom, piros lámpa, 4-esből visszaváltogatni 3, 2-be, mennyire szokás? Gondolnám, így jobban kopik a kuplung, ami azért drágább dolog, mint egy pár fékbetét. Lehet gázfröccs nélkül csak csúsztatott kuplunggal visszaváltani, vagy azért illene adni? Szokás ilyenkor kétszer kuplungolni? Vagy van aki csak annyit tesz, hogy visszatolja 3-ba, aztán fékez, míg odaér?
Szó volt nemrég oktatásról, és tényleg vicc, hogy kézifékes indulást egyszerűen nem tanítanak, én először már jogsival próbáltam, otthon...
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
_NCT
őstag
-
Qru
MODERÁTOR
Én visszaváltogatok szépen 4-ből 3-ba meg 2-be. Amikor lehet akkor a motorféket használom, főleg azért mert ha motorfékkel mész a korszerűbb kocsik nem fecskendeznek be üzemanyagot, tehát amíg a kerék hajtja a motrot és nem fordítva addig 0 a fogyasztásod. Kuplung meg nem para, szvsz nem véaszes hogy 5k km-el leőbb kell cserélned.
#nincsbennetarcsi
-
_NCT
őstag
válasz DeFranco #41712 üzenetére
Az a baj, ahogy írták is az elején, nem a magánszemélyekből élnek meg, a céges autókból adnak el legtöbbet. Ilyenkor tudod mi van? "Áhhh, majd jön egy másik hülye, kit érdekel ha ez elmegy".... És ez szépen látszik a hozzáállásukból. Szánalmas, de mit is várjunk a márkaszervizektől...
Mi is mikor vettük az új autót, le se szarták mit akarunk, ott várakoztattak 20 percig bennünket, mert a kolléga ebédel. Na oké, egyen, de nem hiszem hogy 1 értékesítő van egy márkaszervizben... Vagyis volt másik, ő gyorsan lepattintott bennünket.
DeFranco:
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
Ha jön is másik hülye, ez akkor is nagyon rossz reklám az adott márkának is, de még inkább az adott kereskedésnek. Lehet a bukott (fiktív) bevétel nem fáj annyira, de a presztizsveszteség miatt leszkapsz.
És ahogy a magyar kereskedői szféra tulajdonosi szerkezetét ismerem, a többség tanulatlan kőbunkó kivakarodott adócsaló senkiházi szatócs (a teljes spektrumon, nem az autókereskedelemben) akiknek az egyetlen menedzseri skillje a dolgozók folyamatos rettegésben tartása, úgy gondolom, lesz asztalcsapkodás.
-
_NCT
őstag
Jah, hát hagytuk is
Főleg mikor bementünk a helyi Skoda márkakereskedésbe és megmondtuk mennyink van, mennyiért szeretnénk autót és kb mintha a falnak beszéltünk volna, ajánlgatták a sokkal drágább, nem is az igényeinknek megfelelő autót....
Többet nem is veszünk új autót, mármint szüleim, én meg pláne nem, látva mennyit fizetnek ki érte a végén. Inkább garis használtautó magánszemélytől, leinformálható előélettel.
DeFranco: ez így van, de tudod ez is olyan, mint a baleset. Mikor megtörténik, mindenki megijed, megszeppen, nézelődik, magába száll. Aztán eltelik egy kis idő, és ugyanúgy szarnak bele. Nagyon nehéz lenne ezt a morált megváltoztatni amit a nepperek és márkakereskedők képviselnek, több közük van a hiénákhoz, mint az ügyfélcentrikus kereskedőkhöz.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz bigmasterg #41695 üzenetére
"De a dupla kuplungolásnak mi értelme egy utcai kocsinál"
Ahogy neduddki is írja, semmi kíméli a szinkrongyűrűket, és ennyi. Én nem vagyok meggyőződve róla, hogy bármilyen helyzetben is kímélni kéne.
-
Integra
titán
válasz DeFranco #41712 üzenetére
ebben a cikkben a lényeg -szerintem- nem is az, hogy hogyan reagálnak az importőrök a megkeresésekre, hanem az, ahogy az újautó lobbi probál mindennek keresztbe tenni, ami nem az ő érdekeit képviseli. lásd használtautó, regadó etc. hogy a vásárló ne használtat vegyen, ne külföldről hozzon be, hanem vegye meg tőlük. mert ugye ők ebből élnek. nos... adják olyan áron, hogy megtudják venni. nem tudják? van olcsóbb? elmegy az ember és máshol vesz mást. majd jól rájuk rohad. és akkor a re-exportról nem is beszéltünk, jó pár importőr csinálja és keres így sok pénzt, a más országok beli importőrök kárára. ja az persze rendben van és természetes..
dolgoztam nagy importőrnél elég magasan, láttam kereskedői hálózatokat, hugyosra keresték magukat.. nem sajnálom őket....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz DeFranco #41723 üzenetére
ez csak a cikk egy részében van megjegyezve, kvázi lábjegyzetként, de a kutya itt van elásva. ettől függetlenül természetesen a cikk arról szól, hogy ki, hogyan és mennyi idő alatt reagál egy megkeresésre
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
8th
addikt
-
Xero
nagyúr
Szintén visszaváltogatok. Egyrészt azért amit Qru is írt, tehát fogyasztás csökkenés, de még inkább azért mert így ha grízes a szitu, akkor van plusz fékhatás vagy nagyobb nyomaték, ha ki kell lőni.
Én az esetek 80%-ban szoktam gázfröccsöt is adni hozzá, de ez városi tempónál csak placebó. Semmi baja nem lesz, ha csúsztatod. Nyilván kemény tempónál, azért nagyon is ajánlott, egyik hajtáslánc sem szereti, ha csak úgy rárúgják.A dupla kuplung autó függő, de leginkább teljesen szükségtelen. A szinkron gyűrűk azért vannak, hogy dolgozzanak. Nekem az ócska 206-os váltónál hidegen 1-2 között és néha rükverchez ajánlatos. Így finomabban megy a helyére. Lehet, hogy ez is placebó, de én így vagyok nyugodtabb.
(#41726) zoo8800: Én Hyundai Genesis Coupe teszt vezetésre jelentkeztem, amikor itthon elkezdték forgalmazni. Nagyon erősen gondolkoztam, hogy beleugrok egy 2.0T-be. Pár hete jött egy e-mail tőlük, hogy na most van rá lehetőség. Ez akárhonnan nézzük éveket jelent a felmerülő igény és a tényleges megkeresés között.
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
veterán
-
giigz
veterán
Én csak nagyon ritkán használom a motorféket, helyette amint lehet, azonnal üresbe rakom. Tudom, nem így kellene, de nekem ez jött be, és legutoljára 6,1 L-es átlagom lett...
-
#43960832
törölt tag
Jó tanács: ne vegyetek hengerfejes kocsit, mert sok vele a szívás.
-
Qru
MODERÁTOR
De nekem akkor is az volt a fura, hogy a drágább helyett az olcsóbbra akart rábeszélni. Tudom, hogy jót akart az ürge de általában fordítva szokott lenni ugye.
mod:
TaaT: Az én Jazzem még nem ilyen okos, pedig hasznos lenne...
giigz: Az a lehető legrosszabb módszer pedig.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
neduddki
nagyúr
HI!
na ezt matr nem birom soz nelkl hagyni: eszt a baromsgot honan vetted??? vegig gondoltad amit eirsz?
udv
neduddki
mod: area_51: mit mondtam a tud3-rol elsore???? amugy sikeresn elkovettel minde a szoporollere felulesre
Qru: nem bistos hejjzete valogassa
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Laraxior
titán
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
-
whitezo88
nagyúr
akinek Corvetteje van, nem biztos hogy az eszével szerezte: [link]
-
neduddki
nagyúr
HI!
gondolkozz!:
1 ha sebesegben van es leveszed a labad akkor toozuzem es leall az uzemanayg szallias fek nlkul is,
2 ha ncns sebessegben es fekre lepsz es leallana az uzemanygszalliast mi is tortenne??udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
Új hozzászólás Aktív témák
- Motoros topic
- Politika
- Építő/felújító topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Hálózati kábelek és szerelésük
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Házi hangfal építés
- Könyvajánló
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest