- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- GoodSpeed: ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI - Memory Context Restory (MCR)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
válasz Integra #42895 üzenetére
Nekem nincs bajom a 114-el sem csak ne lenne ilyen bűn ronda. Rettentő buta tekintete van az autónak, leginkább arra hasonlít mint amikor az egyszeri hülye gyerek színes ceruzát dug az tengerimalaca seggébe. A hátulját meg mint ha egy Citroen DS3-ból és VW Polo-ból gyúrták volna össze.
-
-
hdman
őstag
Irhattad volna azt is, hogy a 316d egy überbutított 320d
Más: köszönöm szépen Typhoon47-nek, a szivességet! Ritka az ilyen rendes arc, és persze bitpork-nak is köszi még egyszer. Most pedig elvonulok, és veszek egy Transportert
Sopron city :)
-
nagyúr
-
-
tresh
addikt
-
nagyúr
válasz bitpork #42908 üzenetére
Pedig az. Es nyilvan penzbe kerul (a gyartonak is), hogy nem haromfele kombinacioban gyartjak a kocsit, meg otfele szinvaltozatban, hanem tiz szinben, es barmilyen felszereltseggel. Az, hogy ez neked nem ertek, csak annyit jelent, hogy ennyivel kevesbe eri meg neked, hogy premiumautot vegyel.
Ezenkivul persze kapsz mast is, de ez is egy dolog a sok kozul, ami miatt egy A4 tobbe kerul, mint egy Octavia.while (!sleep) sheep++;
-
harry
veterán
válasz bitpork #42908 üzenetére
Szerintem (ez is) szint kérdése, teszem azt Focus is van vagy 10 színben és sokféle extrával, talán mondhatni, hogy kedv szerint konfigolható - mégis messze elmarad komolyabb márkák esetén pl. attól, hogy milyen színű cérnával varrják össze a bőrt a kormányon... Noha prémium kategória hallatán nekem sem ez ugrana be elsőre.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
Én nem arról beszélek h mennyibe kerül! Ezért nem prémium kategória nekem pölö a phantom meg merci meg miegymás. Mert leszarom, akinek ez kell fizesse meg. de az hogy egy név miatt lehessen ide sorolni vmit...hát nemtom.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Szplöttyy
senior tag
Megvan az uj verda : ) Vannak vele kisebb gondok, de szep lassat orvosolva lesznek. Golf MK2 "C" full fapad(meg ora sincs a muszeregysegbe : D ) +toloteto. 1.3 karbi, 4sped manual. Le kell jool csuccsenteni meg egy garnitura BBS RM vagy olcsobber a MiM 3700, es kesz a Lowagen Cult MK2 : D
Smoke & Torque
-
hdman
őstag
Robogókkal foglalják a parkolóhelyeket: [link]
Sopron city :)
-
DeFranco
nagyúr
az megvan, hogy szerdától 8 forinttal olcsóbb a benzin?
-
Revolit
senior tag
válasz DeFranco #42927 üzenetére
Üdv! Ugye Te vettél nemrég focust?
2004 előttieket, de lehetőség szerint facelift utániakat nézek, és már eléggé elkeseredett vagyok
700 ezernél nem akarok többet adni az autóért, hogy maradjon is valami ha gáz lenne. Ennyi pénzért, 6-700-ért pedig ugyan szépen ki szokták suvickolni őket (azt se mindig, de ha csak koszos lenne az autó... már venném is), de mindig van valami. Vagy kiégetett ülések és/vagy repedezett műszerfal, hiányzó elemek, vagy körbekoccolt sarkok
(komolyan mondom.. megnéztem autót, 3 sarka sérült volt, mondom megnézem már 4. sarkát is csak kíváncsiságból, az is meg volt húzva Most akkor ez milyen gazdára utal? Oké, meghúzod az autót, talán 2 helyen is, de körbe mind a 4 sarkot?!?! És más - más sérülés: horpadás, repedés, guminyom, karcolás...)
Esetleg egyszerűen "valami bűzlik" az autó körül, ilyen is volt. Valahogy nagyon sumáknak tűnt eladó (értsd: kereskedő).
De a kedvencem hogy meg se nézem a kilóméterállást, de már tudom: száz-nyolcvan-valahány ezer kilóméter ez már tényleg szánalmas...Na mindegy, kicsit hosszúra sikeredett, a lényeg, hogy van esélyem 6-700-ért normális állapotú 2001-2004 közötti focust találni? Vagy emeljem az összeget/keressek olyat, ami helyre pofozható?
-
Bdanyy
addikt
válasz Revolit #42930 üzenetére
Én passatokat néztem, legalja helyeken (üllői, nagykőrösi ) , az tetszett mikor a kereskedő szerint, a szélvédőn lévő info szerint, es a fedélzeti szerint is más volt a futás (jellemzően az óra mutatta a legkevesebbet, ~15 éves bőven 100k alatt pl). De a sérülésmenteseknél is szépen látszódott az utólagos javítás szabad szemmel is.
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
neduddki
nagyúr
HI!
na Elvtarsak lehet tippelni 152Mm-nel elkopott az elso fekbebet menyit ment el? segicseg nissin a betit es a tarcsa 21mm
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
harry
veterán
válasz Revolit #42930 üzenetére
Majd érdekelnének a tapasztalataid, hasonlóban gondolkodom én is.
Noha nekem nem kritérium az ilyen ifjú járgány, szerintem a 98-02 közöttiek reálisak ennyiért, ami attól, hogy idős, még lehetteljesen jóaránylag normális állapotban, vélhetően többet futott, noha ez sem mindig törvényszerű, az meg főleg nem, hogy össze van gányolva. Szóval én merítenék a régebbiek közül is.
Vagy másik lehetőségnek Mazda 323F, 98-02 között szintén.[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
DeFranco
nagyúr
válasz Revolit #42930 üzenetére
Azzal megnyugtatlak, ha azt mondom, hogy 900-1000 (de hülye ez így, egymillió.) körül sem találtam jobbat?
Az én tapasztalatom az, hogy ez a kategória (megbízható, egymillió körül, kicsivel 10 év alatt) most piszkosul keresett, és akinek jó van, nem is adja el, mert nincs hova felfelé mozogni. Az 5 éveset nem adják el, mert nincs pénz újra, a 10 éveset nem adják el, mert nincs mire (5 évesre) cserélni. Ami rendesen működik, azt most semmi pénzért nem adják el. Vagy csak marha nagy mákkal.
Focusból rengeteg a céges, azoknak a torka rend szerint véres, ami nem az, az is szívás. Privátban huszadszorra ütnek, hogy írjam meg a bejegyzést a kálváriámról, de most diplomát írok, nincs idő, de ha leírom lesz mit olvasni (ha gondolod elmondom azé', hijjafe ahogy egy tanult kolléga szokta bofögni volt)
Amit láttunk, az vagy a halálból volt feltámasztva (tekeredett kasztni, légzsák csak bemondva, kormány cserés, kerék kanyarodáskor beleér a nemtommibe), vagy nem volt rajta egy módon fényezett elem (bal oldal rücskös jobb oldal tükrös), vagy nem volt rajta párhuzamos illesztés, vagy 220k vezetett pöcsétes szevízkönyv után foszlott a kormány.
Két tanult kollégával beszéltem (rákúr és gepprádd csak hogy inkognitóban maradjanak) mindkettő végignyalta nekem a hahu-t és kijelentették, hogy ilyen állat nincs. Ezek után hiába 4 ajtós, minimális alku után megvettem.
[ Szerkesztve ]
-
Revolit
senior tag
válasz Bdanyy #42932 üzenetére
Szintén Üllői - nagykőrösi
Egyébként én is 99-01 közöttieket néztem főleg, igazából azért írtam 01-04-et, mert azok a faceliftesek és jó lenne ha... de mindegy, ennyi van rá, ha szép állapotban van jó a 99-es is.
A karcok/parkolási sérülések egy bizonyos fokig nem érdekelnek, sőt az sem ha volt kocc és törött a lámpa stb., de azért van egy határ. Tehát a 4 sarkos amit írtam, ott az egyik saroknál meg volt repedve/törve tobb helyen is a sarka, az azért nagyon nem volt szép pl. Meg volt ott más probléma is (ajtá alja eléggé rozsdásodott, de ez úgy hallottam ford-betegség, azért is néztem mindegyiknél, és azért még 99-ben is volt, ami nem rozsdásodott ott!! )Kérdés: egyiknél (szépen ki volt suvickolva úgyhogy eléffé feltűnt) a motortérbe benézve láttam, hogy a jobb első felfüggesztésnél alja tájékán vannak ilyen csatlakozó elemek, ami a csatlakozás környékén nagyon rozsdás volt, de msáhol nem, és elég iparos munkának tűnő pontforrasztás volt. Nekem ez nagyon nem tűnt gyárinak vagy simán lehetett? Nem tudom mennyire érthető mire gondolok, sajnos nem nagyon vágom a dolgok neveit
Másik oldalon meg nem láttam, hogy milyen, mert aksi meg műanyag takaró elemektől nem lehetett látni. -
blt.62
őstag
Citroen xsara picassom van. Az újabb C4 picassok milyenek? Automata váltójuk jó?
MegtorloXp
-
zolikaDB
veterán
válasz whitezo88 #42940 üzenetére
A leguccsó ajánlat szerint, amit kaptam, 20e km alatt térülne meg nekem a gáz ára. És van még egy műhely, amelyik nem küldte meg az övét.
10e km jött úgy össze, h nem mozultam ki a megyéből. Szóval mivel ezt a kocsit sem eladni nem akarom, és hosszabb távokon használnám (1000km/hó minimum), gondolkodok rajta. Odakint meg nem b.sszák fel a gáz árát, bár Debrecenben 235Ft-ért mérik literjét. -
runner 125
nagyúr
Hi,
Egy ilyen Land Rover mennyire pénztemető? Nagyon?
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Revolit
senior tag
válasz DeFranco #42937 üzenetére
Köszi a választ, a szívem biztatóbbat várt de az eszem valami ilyesmit
Hát, igen, ebből lehet még spórolás lesz inkább...
Egy volt amin nagyon elgondolkodtam... 600 volt, 01-es facelift utáni! Műszakilag úgy tűnt semmi gond vele, szépen is ment, ellenben esztétikai nyűgje volt sok És nem is festés, mert az is szép volt korához és többi esztétikai állapotához képest! (Nyilván nem karcmentes, de ezzel tényleg nem volt bajom) De... hiányoztak műanyag borító elemek, hiányzott vonóhorog takaró elem, repedezett volt műszerfal, ülések elég (nagyon...) piszkosak, belső gombbal nem nyílt hátsó csomagtartó, szélvédő az cserés, és ami leginkább fájt, hogy 2 kulcs volt ,de csak egyikkel indult az autó, mert a másik állítólag elkopott, ez is ford betegség, de én még máshol nem találkoztam ezzel (bár nem is tesztvezettem sok másikat).
Szerintetek egy ilyen már megéri az árát? Nem tudom mennyire találni hozzá ilyesmi pótalkatrészeket (takaróelemek, ha nem is teljes műszerfal, de minimum rádió-borító elem). És tényleg úgy tűnt nekem, hogy nem volt törve sem. -
DeFranco
nagyúr
válasz Revolit #42944 üzenetére
Mire rendbeteszed, ott vagy, mint egy 900-assal. Jó esetben. Aki ennyire igénytelen, az szerinted mennyit törődött az autóval, mennyit áldozott rá? Tankolta, taposta, műszakiztatta. Repeat.
Én abszolút amatőr vagyok, a leckét tudom visszamondani, de egy ilyen autóból én azt olvasom ki, hogy hidegen taposták, elhanyagolták, hanyagul javíttatták, olajcsere, stb. kb. felejtős, vezérléscserét hírből nem látott, amit muszájból cseréltek az utángyártott vacak, az első takarításnál találsz vagy 20-30 repedést meg törést amit úgysem lesz szived nem megcsináltatni. És akkor még futómű, fékek, hengerek, trafó, vízpumpa, akku, hűtés-fűtés ami valószínűleg piszok módon el van hanyagolva. Tipikus más szarát nem megvenni kategória.
Sokan nem fognak velem egyetérteni, de én ilyen kocsit nem vennék meg. Az sem jó, ha látványosan tip-top, de ha szerényen, decensen látszik, hogy vigyáztak rá, finoman kezelték, az többet ér egy műszaki átvizsgálásnál is (ahol a nagy hibák jó részét nem is tudják feltárni, nem fognak nekiállni motort bontani, meg görgőzni, ettől függetlenül természetesen kötelező).
[ Szerkesztve ]
-
m3tr0
senior tag
Há' ilyet se láttam még..de elfogadnám!
[ Szerkesztve ]
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
Revolit
senior tag
válasz DeFranco #42945 üzenetére
Köszi ismét a választ, ezzel én is valahogy így vagyok egyébként, csak tényleg ez volt a legjobb amit láttam, akkor képzelheted...
De tényleg igazából nem is értem, nem voltak festésen tényleg csak apró karcok, semmi látványos, menni is jól ment, de a belső... Nagyon megosztó volt az egész autó. De igazad van, aki ennyire nem becsüli az autót... most belegondolva, ez talán tipikus céges autó... szervizek valszeg megvoltak, mert menni ment szépen, de ezt leszámítva el volt hanyagolva... parkolni meg megtanult emberünk az előző céges autójánszerk.: Annyi a baj a logikámmal, hogy céges autókat asszem 4 évente cserélik, ez meg ugye 01-es... mindegy, csak jár az agyam itt össze-vissza
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kupon kunyeráló
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Politika
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Formula-1
- Kabrió
- Macska topik
- Milyen routert?
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest