-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
nem fog s2k-t 4 milláért kapni, max roncsot.
igaz, utána néztem az evo-nak is, abból se nagyon
fasza facelift 7gen ctr is 4 körül megy, itr is 3-4 között megy.
mx-5 jó tipp szerintem is, parádé kis autó, ha nem 200-300le kell[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#43960832
törölt tag
válasz Szplöttyy #40643 üzenetére
Könnyen indul hidegen melegen. Jól gyorsul, erős, alapjárat szép. Csak hát a füst...
Olajat még nem tudtam tesztelni mennyire fogy, de újratöltés után figyelem majd. Nem hiszem el, hogy egyik napról a másikra lett ilyen. Annyit csináltam csak vele, hogy leszedtem majd visszaraktam a légszűrőházat, a szűrő száraz volt, minimális koromfolttal. -
veterán
vezetéstechnikai kérdés: a kuplung nyomásakor ti kitámasztjátok a sarkatokat, vagy sem? ezen még sosem gondolkodtam el.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
-
veterán
köszi, én is így nyomom, de az asszony nem, lehet ezért megy neki nehezebben a váltás na majd gyakoroljuk a dolgot.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
EQMontoya
veterán
2005-ig gyartott Lexus IS, es akkor eleg egy auto. Ha marad az Ave, akkor pedig MX-5 melle.
Bandus: a kuplungkezelesen nem mulik sok a valtasnal, ha ertelmesen adsz gazt. Gaz nelkul visszavaltasnal meg igy is - ugy is headbanging lesz. Szoval szerintem a gazt kezelni tanits meg a Zasszonkat. Kovetkezo lepes a Heel&Toe braking.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Norbi14
senior tag
Honda Cicic 1.5 VTEC
Erről vélemény? -
m3tr0
senior tag
válasz Norbi14 #40671 üzenetére
Képről jónak tűnik. Nem tudom mennyi a keret de ez egy jó választás/alternatíva lehet.
Meg kell nézni.
Civicknek kritikus pontja a sárvédőív. (javítása 80 Ft körül mozog)Nézzél be crxforumra, ott is lehet találni eladókat.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
Kornel
veterán
válasz Norbi14 #40675 üzenetére
nem tudom nálad mi számít megbízhatónak, de 600k-ért ne várj csodát. szerintem.
amúgy a felváltás témához egy kis apropó, én 1500-1800 körül már 50-60 körül 5-ben mentem eddig, de szerintem ellustul a kocsi tőle, el fog kormolódni még a szívóbenzin is, úgyhogy most 4-be nyomom a városban, kivéve ha tudom, hogy hosszú távon tudom tartani a ~70-et.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
fel van emelve az is tökig... szeretek kilátni
(tudom, vegyek egy kalapot a fejemre meg egy bólogató kutyát hátra wunderbaum már van a csomagtartóban, az előző tulaj hagyta ott)
@[rvilike]: neked milyen az állítási lehetőség? nekem úgy tűnik, mintha csak két végpont lenne, közötte "átesik". Lehetne oda is állítani, de... ha nálad is ilyen, érted mire gondolok. De majd próbálgatom, igaz amúgy is szeretek magasan ülni, gondolom te alacsonyan ülsz.
@ABE: hiába vagy tehetséges, ha a tested nevetséges
@TaaT: akkor meg nem látok annyit a forgalomból... kocsog SUV-ok.
[ Szerkesztve ]
-
ABE
őstag
válasz DeFranco #40677 üzenetére
Amorf a tested.
Amúgy háttámlát milyenre állítottad? Fekvő, karótnyelő, vagy valami normálisra?
Én mindig max. magasságra állítottam az ülést, kormány kb. középmagasan volt teljesen betolva, háttámla csak enyhén döntve, ülés pedig annyira hátul, hogy még kényelmesen, kicsit lábat hajlítva tudtam kinyomni kuplungot. Talán az 1-es Focust volt ilyen szempontból a legjobb vezetni (meg egyébként is).
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
Támassza a hátam. Úgy, hogy felfeküdjön a gerincem, de lehetőség szerint a függőlegeshez közelítsen. Nem gettókrúzer, de nem is kalaposskodás.
@[rvilike]: lehet még csak nekem új, de másik kocsikban is ilyet éreztem... kiengedem a kallantyút, húzom lefelé egyszer csak zutty. lent van. kifelé ugyanez. húzom, ellentart, majd zutty kint van végállásban. Lehet vele finomkodni, de a természetes mozgása ilyen. Majd egyszer összefutunk és megszakérted
[ Szerkesztve ]
-
-
m3tr0
senior tag
-
DeFranco
nagyúr
-
deedee
őstag
üdv
vettem autót, de el is adtam. /mármint a feleségem/
bocs az off-ért, de érdekeset tapasztaltam eladás után.az autó adásvételijén a km állást elírta a vevő, hasonlít a két szám, csak van köztük kb 60000 km.
aztán ez az autókereskedő kft feltette a kocsit egy nagy autós eladó weboldalra és láss csodát, a hírdetésben az elírt állás szerepel.
vagyis nem véletlenül írták el vásárláskor.nem voltam rest, vettem emelt díjas hozzáférést a weboldalon lévő fényképek hd felbontású megnézéséhez és ott már a visszatekert km állás látható a km órán. /ráadták a gyújtást fényképezéskor/
ha valaki megveszi a kocsit és valami műszaki gond miatt esetleg balesetet szenved és egy szakértő megállapítja, hogy az autó használtabb, mint az óraállásból várható lett volna, akkor a tulaj hiába mutogat a kereskedőre, mert a kereskedő rám fog mutogatni.
mit lehet tenni utólag?
-
stangli
senior tag
válasz deedee #40693 üzenetére
fordulj a totalcarhoz, ők szeretik a balhét, mint ahogy itt is nekimentek a kereskedőnek
-
válasz deedee #40693 üzenetére
A kereskedő a nevére vette a kocsit?
Ha igen neked nincs más dolgod, mint lobogtatni az adásvételit.
Ha nem, akkor azonnal írásban a kereskedőt felhívni a hiba javítására, és felszólítani hogy a taxatíve BTK-ban lévő , csalást ne kövesse el, pláne ne a Te saradra.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html