-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
most hallom a német híradóban, hogy tervezik az autópálya matricát. az éves kerülne 100 euro-ba. jézusúristen...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
_NCT
őstag
A lényegét már leírtam, ezen kívül apróbb szösszenetek vannak, de ezeket talán jobb nem megörökíteni, mert most is ökölben a kezem, ha rágondolok. Az a baj, hogy azt hittem naivan hogy húú, 1 misiért már azért jobb a felhozatal és több jó állapotú autót látni, hát a nagy lóf@szt. Ott vannak ám az igazi bontószökevények, sírból feltámasztott rácsingok és társai. Talán most így azt mondanám, h 2 misi körül találni olyan 4-5 éves autót, amire nem is kell költeni a vételár felét az első hónapokban....
-
-
whitezo88
nagyúr
válasz #43960832 #40549 üzenetére
a kék füst mindig olajégés, és a legkönnyebben tömítésen keresztül jut oda. amúgy 182 ezer nem olyan kevés, meg mivel 1.4 szívó, gondolom nem pár éves.
DeFranco: én motorom is zajos hidegen, kicsit nyüszög is (nem ékszíjas), kicsit melegszik már kellemesebb. Szíjak stb hidegek ugye, olaj is sűrűbb még.
-
Integra
titán
már látom lelki szemeim előtt, ahogy a német haverok elkezdenek rinyálni, hogy frechheit... aztán benyőgöm nekik a magyar éves autópálya díjjat erre a szaros pár száz km-re, meg a magyar átlagfizut és akkor elkussolnak gyorsan
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Kornel
veterán
megnéztem az auchan-os gumi akciót
175/65r14-ben van:
15k-ért Goodyear EfficientGrip Compact
13k- ért Fulda Eco Controlannyi van, hogy elvileg ingyen felszerelik, így már nem olyan rossz ár.
a good year-en elgondolkoztam, pont ennyiért van Conti és Michelin is, de ugye ott plusz szerelés. -
hdman
őstag
válasz Integra #40557 üzenetére
A multkor mi is ezen "rohogtunk": nekem mindket kocsimra kell az eves osztrak matrica, ami kis tulzassal ugyanannyi, mint egy magyar. szornyu
Itt a hatar menterol konnyu ezt mondani, de tenyleg mindenki azt szajkozza, hogy aki tud, menekuljon...
Az elobb neztem a hiradot, hogy az osztrakok jottek segiteni az autopalyas menteshez, de eleg nagy volt a fejetlenseg, konkretan nem volt iranyitas, hamar el is kuldtek oket haza. A kovetkezo hirben a belugyes csoka nyilatkozott, hogy milyen fajnok voltak
Sopron city :)
-
Integra
titán
-
válasz Integra #40560 üzenetére
Jah...Pintér nyugdíjas olajszőkítő amikor benyögte hogy az autósok sz@rok, eldurrant az agyam. Aki a néptől kapja a nyugdíj kiegészítését, a szolgálati kocsijával meg a költségtérítésével, az féltérdre ereszkedik és óriási nyelvcsapásokkal kér elnézést a kialakult helyzetért és nem mossa a kezét, pláne nem a munkaadóját szidja! Ezért tart itt az ország. Hofi is megmondta: nem az étel a kevés, a pofátok nagy!
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Kornel
veterán
válasz bitpork #40561 üzenetére
ja... nem számoltak vele, hogy a hosszú hétvégén az emberek fele útra fog kelni, ki ide, ki oda.
13 óra körül megvolt a nagy tömegbaleset az M7-esen, már akkor le kellett volna zárni az egész M1-et és M7-et...
de nem, mert töketlenek gyülekezete, utána meg az emberek a hibásak, mert ottragadtak egy olyan úton, ahová fel se kellett volna engedni őket -
válasz whitezo88 #40562 üzenetére
Mea culpa, de igazat szólt... már ami a politikusokat illeti, mert kurva nagy a pofájuk. És leszarom hogy melyik oldal, mert a másik meg ki akarta használni a helyzetet. Az összes ingyenélőt kizavartam volna közmunka díjért havat lapátolni a parlamentből. Gyorsan eltűnt volna a hó.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
veterán
válasz Kornel #40563 üzenetére
én úgy fogalmaznám meg, hogy hamarabb le kellett volna zárni az autópályákat, hogy megakadályozd azokat a hülyéket, akik mégis elindulnának.
mi már délután 2-3 fele láttuk, hogy nem fogunk hazamenni este. felkeltünk pénteken reggel, és szépen nyugisan hazaautóztunk, mindenféle gond nélkül.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Integra
titán
válasz bitpork #40561 üzenetére
remélem láttátok az indexen a sajtótájékoztató videót...
én azért szétválasztanám a két dolgot. egy dolog az, hogy ez a maffiavezér és a csatlósai mit műveltek, illetve mit nem műveltek, hogy milyen pofával és arroganciával adják elő, hogy ők hibátlanok... és ide tartozik nagyon, hogy mennyire nem csináltak semmit előtte sem..
de.. és fontos itt a de..
és egy másik dolog az, hogy jó idővel előre lehetett tudni, hogy mi lesz. mert tudni lehetett. nekem is lett volna pont arra dolgom, m1-en kellett volna végighúznom külföldre.. lemondtam, nem mentem. mit csinált az utca népe? persze hogy autóba ült. ennyi. lehet ezért kövezni, de úgy gondolom, hogy azok az autósok, akik minden mindegy alapon útnak vágtak és nem élet-halál kérdése volt, magukra vessenek valahol, ezen nem szabad szépíteni, az emberi hülyeség, felületesség, nemtörődöm hozzáállás ellen nincsen gyógyír.
aztán lehetett volna százmillio hókotró, 100kmh szélnél hiába megy a kotró, mögötte már fél méter hó áll. ez nyugaton is ugyanígy van, ott is ugyanilyen a szél, nem fúj másképpen, és arra is hókáosz van ilyenkor, nincsen különbség. nekünk ez volt az első ilyen. sajnos, mivel abszurdisztánról beszélünk, itt nem csak a teljes dilettáns és inkompetens viselkedés volt egyedül a baj, hanem a karhatalom mérhetetlen gőgje és arroganciája. undorító.
sajnos az autósok is csak olyanok, mint az ország vezetése. látják nap mint nap, hogy azok a férgek ott fent mindent megtehetnek. szépen lassan leszivárgott ez a viselkedés a kis emberek közé is. ez a nap erről is szólt valahol.
úgyhogy itt mindkét oldal súlyosan hibás volt szerintem. így kerek ez az egész történet....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Kornel
veterán
válasz Integra #40567 üzenetére
ha időben lezárják az érintett utakat, akkor szerinted áttörték volna az emberek a kordonokat?
mit vársz az emberektől, amikor a "szakemberek" szerint még este is minden rendben volt... órák óta állt a forgalom, amikor még ráengedték az embereket a pályára.
és ez csak egy kis márciusi hó volt, mi lenne itt egy tényleges katasztrófahelyzetben? -
Integra
titán
válasz Kornel #40568 üzenetére
nagy baj lenne, mi más..
én az emberektől? amikor fél mm eső van az utakon, vagy 3 hópehely és meghal egy város közlekedése? semmit. rég leszoktam ilyen dolgokrólamúgy meg:
na meg
kell a humor, még ha fura szájíze is van
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
golya32
aktív tag
válasz Integra #40567 üzenetére
Teljesen igazad van' sajnos jelenleg ott fent nincs olyan ember aki alkalmas az irànyitàsra. Mar ott tartunk az ellenzèk az ellensèg.
Itt most a pirospont a civil összefogàst illeti meg.
Rengeteg rossz hirt hallok èn is,de valakinek itt kell maradni, nekem itt a cègem amit màr 5 ève èpitgetek nem akarok most mindent újra kezdeni külföldön úgy hogy ott mindig idegen leszek. Bocsi az offèrt màr ki,ivànkozott belölemVélemény olyan mint a segglyuk mindenkinek van, de senki nem kiváncsi a másikéra.
-
golya32
aktív tag
Van 93as 2.2 es kezi valtos camrym èrdekel valakit?
Vélemény olyan mint a segglyuk mindenkinek van, de senki nem kiváncsi a másikéra.
-
EQMontoya
veterán
válasz Integra #40571 üzenetére
Szerintem nem csak Pintérék voltak idióták, hanem egy-két szinttel alattuk is. Elkésett autópálya-lezárás, nagyon-nagyon elkésett kamionstop, március elején leszerelt hófogók és takarítóvá visszaalakított hókotrók, abszolút nem létező tájékoztatás (autópályakezelő holnapja pl.), rettentő sokat késett a pálya elválasztójának megbontása is... Ami hibát el lehetett követni, azt sikerült is. A BM által küldött sms pedig hab a tortán, a töketlenség megkoronázása volt. Főleg, hogy a céges telefonomra pl. péntek este 8 körül jött meg. Akkor már minek?
Same rules apply!
-
válasz golya32 #40570 üzenetére
Engem már ez sem motivál, sajnos. Egyszer már megjártam a nyugatot, és tetszett. És most hogy 7 cég irányítását bízták rám, sem érzem hogy ez elég visszatartó erő lenne. Mléxem még hogy 96-ban az Ericsson-nál kerestem nettó 160k forintot. Most kapok ugyanennyit a főállásomban, és még amit magamnak mókolok privát ügyfeleken keresztül. Szégyen hogy napi 12-14 óra munkával nem lehet itthon egzisztenciát építeni, és még hülyék is képviselnek , mint politikai elit.
Na de elég a panaszkodásból, azt mondja meg nekem vki hogy, hogy mitől kezdett el a fékem szakaszosan fogni, és nagy sebességnél rázni a teljes első futóművet?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
veterán
válasz bitpork #40574 üzenetére
no offense, de ha ugyanazt a pénzt kapod most is, mint 17 évvel ezelőtt, akkor időközben valamit nagyon, de nagyon rosszul csináltál, és ez végképp nem az ország hibája. annak ellenére, hogy itthon szerintem is elég nehéz boldogulni, főleg, ha vállalkozásod van, és netán becsületesen akarsz dolgozni.
amúgy egyetértek integrával, nem lett volna szabad elindulni és kész, főleg az első, reggeli hírek után. ahogyan mondtam, mi inkább az m3-ast sem kockáztattuk meg, csak péntek reggel. azt meg külön fel tudnám pofozni, aki kisgyerekekkel indult útnak felelőtlen módon, és kitette őket az egész (vagy több) napos hóban várakozásnak, csak gratulálni tudok az ilyen felelőtlen szülőknek.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
-
hobizoli
nagyúr
-
válasz EQMontoya #40575 üzenetére
ÉS a tárcsa mitől lesz hullámos amikor amióta cserélve volt (nincs fél éve) még nem satuztam vele? Létezik h anyaghibás?
(#40578) bandus: Ezt a kérdést már magam is körbe jártam. Ment közben volt már saját éttermem is, ami sajnos a sorozatos és gyors helyi és jövedéki adó emeléseknek tönkrement. Azon buktam cca 10milliót. Után egy családtagom rákos lett, ami megint milliókat vitt el. Most meg itt vagyok, nem saját vállalkozással (alkalmazottként kaptam meg a cégeket) mert az elmúlt 17 év elvitte minden megtakarításomat. De teszem amit tehetek, az adott körülmények által behatároltan.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
veterán
válasz bitpork #40587 üzenetére
hát nem irigyellek, én többek között e miatt a rengeteg buktató miatt nem mernék/akarnék belevágni itthon egy saját vállalkozásba, még akkor sem ha lenne ötletem és pénzem hozzá. ez az ország a kkv szektor temetője lett.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
válasz neduddki #40589 üzenetére
Mondjuk ez viszont játszik...erre nem is gondoltam...a melóhelyen meg nővéremnél a kurv@ 10-15 cm mély pocsolyák Fasza , akkor megint tárcsa csere. Megint 60k forint. Ilyen hőállóságnál mennyit számít a brand?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
nyogo83
senior tag
válasz bitpork #40590 üzenetére
Simán belefuthatsz anyaghibás tárcsába is. Autószerelô cimbi az elmúlt 2 hónapban 3 Brembo tárcsát vitt vissza cserére, mert cirka 500-1000 km alatt hullámosodott. Az már másik, hogy Bárdiból hozta mindet és nem cserélték neki, mert "biztos nagyot fékeztek vele". Valószínû, az egyik konkrétan egy 1.1es Seicenton volt, amit csak városban használ tötymörgésre a csaja.
-
-
neduddki
nagyúr
válasz bitpork #40593 üzenetére
H!
probald ki az ebc hatha azzal jobbak lesznek a tapsztalatok, EBC D1150 jo Nked? /nem elexe pontosan az evjaratra a FT-nek:- )/
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
DeFranco
nagyúr
válasz Dluinet #40597 üzenetére
Köszönöm, ez érthető, akkor 2k +-10%-ra lövöm be magam.
Jól értem a cikk alapján, hogy általános közlekedésben is ez az optimális fordulatszám-célérték? (1.6 benzin) Vagy ott valamivel e felett vagy ez alatt? (A gépjármű szempontjából, a vezetési élményt most hagyjuk) Előző tulaj nagyon büszke volt, hogy ő már 55-nél kapargatja az ötöst, gyanítom ez fasság.
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
válasz DeFranco #40598 üzenetére
Városban 1-2-3, hosszabb haladásnál 4. Közlekedésnél általában 2k közeli fordulatszám még jó, onnantól meg 1.6 szívónál határ a csillagos ég Nem tudom a fóka nyomatékgörbéje hogyan alakul, nálam 3-4ezerig is lehet pörgetni az ótót, mivel ott jön meg az ereje. De mivel nagypapásan vezetek és kímélő üzemmódban, így én 2000-2500-nál váltok.