-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
fenergie84
addikt
Túlnyomórész városban szoktam a jelenlegit is használni, de nem az a belvárosban parkolós stb. inkább bevásárlás, ismerősökhöz elugrunk, vagy apósomék, vidékre hetente egyszer megyünk a szüleimhez.
Pont a hely miatt néztem ki, mert a cégnél van focus, az is érezhetően nagyobb a fiestámnál, de teljes mértékben azzal nem vagyok ilyen téren megelégedve.
Nem ismerem a Mondeókat általában, mert nincs az ismeretségemben ilyen autó, de ha legalább olyan "jó" konstrukció, mint a fiesta (szigorúan saját vélemény és tapasztalat alapján mondom ezt), akkor nem lehet rossz. Az enyém most 7-ik éves, 76e km van benne, újonnan vettük, eddig a kötelező dolgokon kívül egy féltengely szimeringet kellett cserélni benne, ami szerintem nem sok.[ Szerkesztve ]
-
harry
veterán
válasz fenergie84 #40499 üzenetére
Ismerősömnek volt ilyen céges kombi Mondeója, nekem tetszett Utasként. Neki talán kevésbé, négy év alatt ~170k km-t került bele, noha amennyire tudom, annak nagy része pályán. Megdöglött abban is a kettőstömegű lendkerék, az újjal talán nem volt annyira elégedett, nem tudom, milyet raktak bele, erre mindenesetre nem árt figyelni, de ahogy hallom, manapság ez talán nem annyira ritka eset... Az egy 1.8-as dízel volt, az a kocsi talán elbírna egy erősebb motort is.
Most egy új Focust vezet, kombi, 1.6 dízel, ezzel elégedettebb, elmondása szerint valahogy jobban összerakott autó, úgy érzésre. Persze kisebb autó; árban nem tudom, hogyan viszonyulnak egymáshoz.Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
ABE
őstag
válasz fenergie84 #40501 üzenetére
Nos, a Mondeóval térkínálat szempontjából biztosan elégedett leszel, nálunk egy 2007-es kombi Focust váltott, és főleg a hátsó traktus az, ami érezhetően tágasabb. A méretéhez hozzá lehet szokni, pl. Focus után viszonylag könnyen kezelhető (pl. imádom a tükreit), de anyám mind a mai napig utálja, ha a Twingoból kell átülnie a Modeóba.
Maga a konstrukció amúgy jó, próbáld ki a kocsit, szerintem a méretéből és dízelségből adódó egy-két negatív tulajdonságon kívül nem nagyon fogsz olyan pontot találni, ami miatt ne tetszene. Onnantól meg "csak" ki kell fogni azt a darabot, amit nem pusztítottak le.[ Szerkesztve ]
-
ABE
őstag
válasz fenergie84 #40504 üzenetére
Szvsz. minimum kell bele a 2 literes 130-140 lovas dízel. A menetkész tömege 1.5 tonna (oké, a benzines egy százassal kevesebb), azt azért meg kell valahogy mozdítani... Ja, EQMontoya hozzászólásához: ezt a Mondeót már nem szerelték TDDi-vel.
[ Szerkesztve ]
-
neduddki
nagyúr
válasz bitpork #40489 üzenetére
HI!
na mso tlewsz haborgas: a fovagennek addi gvagy ugyfel maig fizecc utann szarik a fejedre asj veri a nyalat, maikor meg mar a bortrany nagysag amiatt nem tuyak elkerulni akkor meg verik anyalukat hogy mekkor amajerek:- (((
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
veterán
válasz fenergie84 #40495 üzenetére
szerintem a flottaautóktól egyáltalán nem kell tartani, ebben nem értek egyet montoyával. ezek a kocsik megkapták mindig a kötelező szervizeket, márkaszervizben, folyamatosan ellenőrizve vannak, nincs az, hogy kigyullad valami lámpa, aztán majd két hét múlva fizu után elviszem szervizbe. nekünk egyszer volt ilyen, motorhibát jelzett, másnap reggel itt voltak a kocsiért, délutánra meg készen is volt. plusz nem hiszem, hogy amikor 3 évesen cserélik a flottát, 90-120k km-ekkel, akkor a flottakezelő nekiáll az ilyen relatíve alacsony futásteljesítményű autókból 200 db-ot visszatekerni és ahogyan a cikkben is írják, semmi baj nincsen a 2.0 tdci-vel sem.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Integra
titán
válasz bandus #40507 üzenetére
én meg tartanék tőlük... láttál te már flotta autót használó alkalmazottat, aki konkrétan szarik bele az egészbe, mert nem az övé, és úgyis majd kitakarítják neki? ahogy hideg motorral tapossák, mert úgyis kapnak majd másikat 3 év múlva? ahogy lelakják? ...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
neduddki
nagyúr
válasz bandus #40507 üzenetére
HI!
asztan maikro nem es darbvosan yun ki belule az olaj a pocsetoles ellnere: pl Novoth multkori cikk /ha jol emlexem O volt/
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
ABE
őstag
-
veterán
válasz Integra #40508 üzenetére
szerintem ez totál általánosítás (bár nem kétlem, hogy nagyobb tapasztalattok van ebben), de egy normális középvezető miért taposná ki a lelkét a kocsinak, csak azért mert nem az övé. nálunk legalábbis nincs másként használva az autó, mintha a miénk lenne.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
DeFranco
nagyúr
válasz bandus #40512 üzenetére
En is ugy hasznaltam a cegest mintha a sajatom lenne, meg koltottem is ra jocskan, de sajnos nem ez az atlag.
Amit a tobbiek mondanak az igaz, a szervizek tenyleg szarnak bele a ceges autokba, a szamlat kiallitjak, de mogotte a munkatartalom minimalis, legalabb lesz miert visszahozni, ebbol van a bevetel. Meg ugysem hasznaljak 5-6 evnel tovabb, addig meg ugysem rohad le. Naja, csak utana.
Szervizkonyv az egy vicclap, amikor ABE-el neztunk Focusokat olyan nett szervizkonyvet lattunk 220k-rol 2013 januarig vezetve (kulonbozo tinta, kulonbozo iras, minden stimmel) hogy csak na, a kocsiban meg volt minimum 400k. Szerviz a kereskedessel szemben, probald meg lenyomozni.
A tobbseg meg szarik bele, padkazza, tolja neki uveghangon, cementet szallit, csak kapja mar meg az uj modell, ha meg kulcsos, az meg rosszabb.
Felsokategoriaban meg eseleg van ertelme, egy csak munkaba jarasra hasznalt vezetoi autora azert szoktak vigyazni, legalabb is nem gyilkoljak szandekosan, de ez olyan mint a garazsban tartott nemdohanyzo holgytulajdonos.
Cegest csak akkor ha ismered az eloeletet percre pontosan. De inkabb akkor sem.
-
veterán
válasz DeFranco #40514 üzenetére
hát nem tudom, ami most barátnőmnél van, azt szó nélkül megvenném, nagyon tiptopp kis autó, nincs benne 80k km (bár 3 éves sincs még ). na mindegy, egy darabig még úgy sem fenyeget a veszély, hogy saját autót vegyünk, szóval egyelőre inkább csak olvasgatok. kis szerencsével addigra apósék lecserélik az elantrát, aminél aztán jobb vételt el sem tudnék képzelni
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
harry
veterán
válasz bandus #40512 üzenetére
Miért ne használná így? Nem kár érte, nem kell finomkodni, nem az ő kára. Nem beszélve arról, hogy sokan kaphatnak ilyen kocsit, nem kell ahhoz magas beosztás, bár nem tudom, ez mit befolyásol (pl. szervizesek, külső telephelyre / ügyfélhez kimenni, pont ahol sok a megállás / indítás, hideg üzem).
Nem mondom én sem, hogy általánosan rosszak és nem szabad, de azért ne csak ez a rózsaszín köd lebegjen az ember szeme előtt, hogy céges volt, akkor biztos mindig időben és ráadásul megfelelő minőségben, jó alkatrészekkel javították... már persze, ha nagy cég volt, és tellett rá egyáltalán, azért ott sem feltétlenül igaz ez.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
-
veterán
én csak abból indulok ki, hogy miért változna meg az ember vezetési stílusa azért mert nem a saját tulajdonú autójában ül. de lehet csak én közlekedem túl normálisan, időben elváltogatva, sebességhatárokat betartva, mindegy, milyen kocsiban ülök éppen
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
ABE
őstag
válasz DeFranco #40514 üzenetére
No, no. Cimbi egy bevallottan céges Focus 2-t vett lassan 3 éve kereskedésből, és teljesen rendben van az autó, nem volt rejtett hiba, a futott km reális volt. Az apám által használtakat is bármikor megvenném ismeretlenül is, mert láthatóan nem lettek legyalázva. Az viszont tény, hogy az ilyenekből ki kell fogni azt, amit a tulaj sajátjaként szeretett, és akkor is ott van a kérdőjel, hogy a szerviz sumákolt-e valamit. No de tudjuk, hogy a használtautó vásárlással megkapod a szelvényedet a szaroskenyér nyereményjátékba.
Mondjuk a kereskedésben látott Focusok... Hát hogy a francba lehet úgy autókat leharcolni?[ Szerkesztve ]
-
malloc
csendes tag
Sziasztok!
Kellene egy kis segítség. Nem tudom kikapcsolni az első ablaktörlőt (2006-os Mazda 3). Semmi baja nem volt eddig, de most ahogy beültem és gyújtást adtam egyből lekezdett kalimpálni. A gyorsaságát tudom állítani, de leállítani nem. Befagyhatott valami vagy mi lehet (az utcán parkolok és itt is volt hó)? Tudok valamivel próbálkozni vagy irány a szerviz?
-
DeFranco
nagyúr
válasz bandus #40518 üzenetére
mert te a normalis 10%-ba tartozol a maradek 90 kisstilu alja gyoker. nezz meg barmit ami koztulajdon. lehet kifogni jo cegest, persze van ra matematikai esely, az a magatulajdonu auto sem jo, amin sporolasbol negy evig nem cserelnek olajat, de cegest en csak akkor vennek ha tudnam hogy ki hasznalta az elso perctol fogva, mert 90% hogy egy kis kocsog aki szarik a farmra, ugysem az ove
@ABE: EN nem vennek, az indokaim azok amiket leirtam. A szemelyes tapasztalatom is ez sajnos, de ez csak a maganvelemenyem
@nedugdide: szerencsed hogy telefonrol vagyok meg videken, de bosszantsal meg, es kiengedem az argont az ablakodbol
-
neduddki
nagyúr
válasz DeFranco #40526 üzenetére
HI!
kicsika laaatad Te mar a hatad kozpet kozvetlenul??? megmutathatom:- )))
jo rendeb krpitinisakat hozhazh hejette....udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Typhoon47
őstag
válasz fenergie84 #40504 üzenetére
3. mondeomat fogyasztom, az összes generáció megfordult már nálam és én is ajánlom. az hogy a tdci egy rossz konstrukció az baromság. meg hogy visszafizeted azt a pénzt a szervízben amit tankoláson spórolsz. na ez az igazi faszság persze, ha valaki szart vesz az szív is vele, de annyit a trükk, hogy jót kell venni és meg kell fizetni a garantált kevés km-es darabokat.
"Education is important but big biceps are importanter"
-
harry
veterán
válasz bandus #40518 üzenetére
Persze nem törvényszerű, de láttam már negatív példát... akár amiatt is, hogy amit nem tehetsz meg a sajátoddal, azt majd kipróbálod a cégessel. Még ha nem is kell széthajtásra gondolni, de az apróságokat biztos nem veszik olyan komolyan (pl. csak meleg motorral nyomni neki, főleg télen, kikerülni a kátyúkat / tócsákat, stb).
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
veterán
válasz Integra #40532 üzenetére
amíg van addig nyilván felesleges saját autóra költeni, mikor itt van ez 0 ft-ból. én az eddigi ismereteim alapján nem tartottam volna tőle ennyire, de gondolom nem véletlenül mondjátok ennyien, egybehangzóan ugyan azt. hszóval ha majd valaha oda kerül a sor, akkor észben tartom
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Integra
titán
válasz bandus #40533 üzenetére
nézd, ha van egy közeli ismerősöd, akiről tudod milyen, hogy tiszta, rendes, ápolt és a környezetére is igényes, és neki van egy ilyen céges vasa.. amit rendben tart (mert lehet ilyen is), akkor az egy másik történet, ott talán jót lehet megfogni. nekem nincsen ilyen ismerősöm, ellenben látom, hogy 2-3 multinál milyen szinten megy az autók tönkretétele, leszarása, de még közép-felsővezető szinten is a 15 milliós autóknál is..
ha előbbi ismerősöm lenne, lehet, hogy azt az autót ajánlanám. de nincsen. vakon meg a büdös életben bele nem mennék ilyen vásárlásba. dízelbe pedig abszolút nem. én nem húzom magamra önként és dalolva a szopóálarcot, de biztos van aki igen...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
stangli
senior tag
válasz neduddki #40528 üzenetére
Mostani esőzés, havazás után is ilyen?
-
DeFranco
nagyúr
válasz Typhoon47 #40535 üzenetére
még egy párszor le fogom írni, de tanulságos:
három autót néztem meg komolyabban: ebből kettőnek visszavezethető volt az előélete, vissza is fejtettem, az egyiknél kb. 200k futásteljesítmény le lett hazudva a másiknál pedig az utolsó kb. fél éves nyom után totálra törték az autót.
Ezek után én már az oldalszámot sem hiszem el a szervízkönyvben. Unokatestvér, após autója persze más, ez teljesen rendben van.
-
neduddki
nagyúr
válasz stangli #40536 üzenetére
HI!
ha tigazat megakva kicsit itsztabb es keveseb viszcseppes:- )))
udv
neduddki
mod: Te ranasagod lattam egz aldinal du?
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
csiben1
tag
Sziasztok!
Audi A4-hez keresek karbantartási utasítást ( amiben le van írva mit milyen időközönként kell cserélni). Torrent oldalakat, vaterát, google-t próbáltam, nem sok sikerrel. Szerintetek egy ilyen könyvet (akár elektronikus formában) honnan tudnék beszerezni vagy merre próbálkozzak? Minden ötletet, tanácsot szívesen fogadok.
You can walk straight through hell with a smile
-
_NCT
őstag
válasz DeFranco #40537 üzenetére
Főleg mikor a pecsét a szervizkönyvben mindenhol megegyezik, a tinta színe és a kézírás is. Rákérdezve a szerviznél pedig még téged néznek hülyének, hogy mit képzelsz magadról, ők tisztességesen dolgoznak.
Mikor a képen van visszapillantó tükör, élőben meg odavezetnek a kiszemelthez és nincs tükör...És véletlen össze is van baszva, illetve bottal se piszkálnád meg, úgy néz ki.Csak épp jó fotót készített róla a kedves kereskedő. És ezt telefonban is elfelejti megemlíteni, mivel ott is azt taglalja, esztétikusan néz ki. Hát igen, kinek mit jelent ez a szó.....
Vagy mikor az autón 4 gumiból 4 különböző márka és kopottság, 2 téli, 2 nyári.
Esetleg megnéznél egy jó japót, de a váltóját nem tudod csuklóból, csak karból váltani, úgy beállt a váltó.
Vagy mikor a kereskedő 2 kézzel rángatja az ablaktörlő lapátot, mert annyira friss a náluk lévő autó, h már beállt. Aztán a végén kiderül 2 éve náluk vár szerető gazdira.
Mikor a kereskedő közli, hogy a neten lévő autóval közben történt egy kis probléma, újra kell fényezni az egészet, mert a lakk pattog róla, de ez gyári hiba, tessék elhinni....
Vagy a kedvencem: mikor a kereskedő beismeri, hogy náluk rakják össze alkatrészekből a nagyon roncs állapotban lévő autókat, úgy meg tudják csinálni, h a végén elhiszed hogy 1 gazdás vezetett szervizkönyves volt. Ugyanitt a km tekerés már kötelező....
Tudnék még írni sokat, amennyi hazugságot elszenvedtem a fél év alatt, amíg autót kerestem...
[ Szerkesztve ]
-
neduddki
nagyúr
válasz stangli #40539 üzenetére
HU!
meg enm poliroztam, de uk-bol hozattam ezt, kicsi tocsobban...
edidig a ws paltium olr wax kent hasznalva tavajj osszel pedg a col915. de mar erkezobe a col450+876+915 60dodojeudv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
harry
veterán
válasz Typhoon47 #40535 üzenetére
Persze, mondani könnyű... nézhetsz mindent, jelenlegi állapotot, szervizkönyvet, garantált futást biztos nem fogsz tudni, legfeljebb ha tényleg ismerőstől van, és igazat mond. Ha kellőképp megnézed, kb. tisztában lehetsz a jelenlegi állapotával és hibáival, de még itt is beüthet a szar, hogy pont alattad mégis megdöglik valami, hamisak az eddigi infók, stb. Nyilván utána kell nézni, és be kell vállalni egy rizikófaktort, de ez nem ilyen egyszerű, hogy jól nézd meg, meg eddigi futás legyen garantált...
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
#43960832
törölt tag
1.4 szívódízel egyik napról a másikra elkezdett veszettmód füstölni kéken. Hidegen, melegen egyformán. Víz nem forr, kartergáz nincs alapjárat stabil, motor erős. Ötletekre lenne szükségem mielőtt adagolóshoz viszem. Az olaj régi benne, az autó sokat állt. Ez okozhatja a hibajelenséget?
Első körben friss olajat + fúvókatisztító adalékot szavaztam meg neki. Jó nyomon indultam?
[ Szerkesztve ]
-
whitezo88
nagyúr
válasz #43960832 #40546 üzenetére
kék füst = olaj az égéstérben. elöregedett a tömítés, meg gondolom a fáradt olaj is koptatott még rajta.
más: hosszú hétvégén autópályáztam meg országutaztam több száz km-t, kicsit kipörköltem a rendszert. hát, ide tényleg jó lenne a diesel, a benzin 1.9 8v-al 140 kmph-nál 4000 fordulat 5-ben, 10l fogyi, mikor odaléptem (M6, ott meg kb nincs forgalom) akkor meg 14-15l simány benyelt 160-170nél már. mondjuk évi max 15k-t megyek szóval még jó nekem a benzin.
90-100nál 7l körül lehet simán tartani.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
láma kérdés: a hideg motornak más a hangja, mind a bemelegedettnek?
tünet: ma mentem egy kicsit a kocsival, és az első pár kilométeren, kis utcákban igen alacsony fordulaton kanyarogva enyhén bugyogó hangot hallottam (nem bugyborékolót, olyasmi mint a régi amerikai V motorok bugyogása, csak kevésbé szép, és sokkal halkabb). Idővel elmúlt.
mivel előtte pár napja (ne kérdezzétek miért) kivett AC pumpa biztivel indítóztam (elfelejtettem hogy kivettem), ez is lehet az oka (túlszivatás van ilyen esetben?) vagy ilyen a hideg motor, vagy hibajelenség
friss vezérlés, friss olaj, olajszűrő légszűrő pollenszűrő etc.
láma2: hideg motorral milyen fordulatszámban közlekedünk? 3k alatt? 2k körül?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- DXRacer használt szék eladó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000