-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
neduddki
nagyúr
HI!
nem irtad merre igy asztan kiszurtam a 8asokat, mongyuk, ertlme min juro2nek lenne /benzin/, hogy ha dojcslandba tevecc ne szaladj bele a finomborba, es az se bajm ha tuv van rajta /anelkul ezek sikepesek aldni egyujrafenye4zett ajtot hibatlan gyari allapotunak/
jo szurogetestudv
neduddki
mod: na nem en lennek, ha a vagotszemueket nememelnemki:- ) 2000-92Mm, hajde vauuuuu: 2003-94Mm, 2000-100Mm, randa mint a bun, deeee tucc bele pakolni: 2000-104Mm
az a tuv-os nagyon teccik:- )[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
-
hdman
őstag
Ha gondolod - és lesz időm - lövök pár képet az udvarban dolgozó fogtechnikus srác IS-éről. Most vette pár hete, gyönyörű fehér fényezéssel, Nissan 350Z felnivel Kéne...
Én is az erősebb motort ajánlom, idővel kevés lesz a kisebb motor, és akkor fogod igazán bánni...
[ Szerkesztve ]
Sopron city :)
-
Nekem 2.5 dízel passatom van, 1556 kg és a 150 ló éppen elég hozzá. benzinesből nagyon kell pörgetni sztem és az a fogyasztáson meglátszik.
Volt már 200 LE autóm , kettő is, oszt mégis élek. egyszerűen ésszel kell menni, és nem 4.ben 180-t.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
8th
addikt
Nekem a fent leírtak alapján Toyota MR2 mk3 Roadster ugrott be elsőre. Ahogy elnézem a fogyasztása is teljesen rendben van: [link] 2-2,5millióért már nagyon szépet kapni. Nyitott tető középmotor hátsókerék hajtás. Igaz 140ló visz egy üresen 1.2 tonnás autót szóval nem egy vadállat.
-
EQMontoya
veterán
2005-ig gyartott Lexus IS, es akkor eleg egy auto. Ha marad az Ave, akkor pedig MX-5 melle.
Bandus: a kuplungkezelesen nem mulik sok a valtasnal, ha ertelmesen adsz gazt. Gaz nelkul visszavaltasnal meg igy is - ugy is headbanging lesz. Szoval szerintem a gazt kezelni tanits meg a Zasszonkat. Kovetkezo lepes a Heel&Toe braking.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
TaaT
veterán
"talan redukalja a fos kocsik szamat."
Az hogy milyen sebességkorlátozás van egy országban nem befolyásolja a rossz használt autók arányát (sztem)
Igen motorikus problémára gondoltam, könnyen hengerfejes lehet, és a turbo sem tolerálja rendellenes használatot, és a karbantartás hiányát.
De azért majd hallgass meg más véleményt is
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
Xero
nagyúr
Egy bemelegedett motornak édes mindegy hogy és mennyit nyomod.
Sokkal nagyobb ellenség ha hidegen nyomod ki a szemét. Ez köszönhetően az elég jelentős német pálya hálózatnak azért elő-elő fordulhat, de nem jellemző.Ha valaki folyamatosan tötyögve kis távon használ mondjuk egy turbós benzinest, azzal sokkal többet árt neki, mintha nap mint nap 500km-t pakolna bele pályán 200-as tempóval.
Turbós motorok még inkább érzékenyek a jó és rendszeresen cserélt olajra. A megfelelő felmelegítésre és lehűtésre. Szóval még inkább nem illik 20-40e km-t járatni egy olajon, illetve reggel egyből 6000 fölé rúgni, valamint a pályáról lejőve egyből leállítani.
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
nekem a turbo motorra 7500 km-es olajcsere van gyárilag előírva. a 3 éves garancia idő alatt betartottam több kevesebb sikerrel, gari lejárta óta már 10k km-re kitoltam az olajcserét, de szerintem 12k km-re is kitolom, de ha úgy használom, akár 15k km is lesz. természetesen full szintetikus, legjobb olaj gyári sae értékre (mobil-1). szóval használat függő. én taposom azért hébe-hóba keményen, mikor elkenem pár bohóc száját vagy csak magamnak átszlalomozok a kocsisorok között, de mindig üzemi hőmérséklet elérése után illetve az utolsó pár km-en nem nyomom, illetve ha igen, akkor is engedem visszahűlni, 1 percet legalább hagyom járni a motort. illetve a gyári gigantikusan fos fékrendszer megálljt parancsol a játszadozásnak jelenleg, de ezt úgyis kukázni fogom idővel komolyabbra. kitapasztalja az ember hogy kell. 94e km-nél tartok, makulátlan, újszerű a motor. meghibásodás? ismeretlen fogalom számomra.
a fék meg nem motor függő, a szívó motoros autómban gyakrabban cserélek fékbetétet mint a turbósban. használat függő értem mit mondasz, de nem kell parázni a turbo motortól, csak tudni kell használni. a többlet fogyasztásomon túl (jelenleg 11.3 liter az átlag) igazából semmi diffi a szívó motorhoz képest (9 liter átlag). ha nagyon ezen rugóznál, akkor építs be egy timer-t, az leállítja neked a motort kulcskihúzás után, ha már a szonda megfelelő hőmérsékletűnek ítéli meg az olajat. szerintem tök felesleges, de nem akkora tétel egy ilyen, hogy ne lehetne beszerelni.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
hobizoli
nagyúr
2000 vagy utanit vegyel FWD-bol, emrt elotte a futomu hibaja miert kitoresre hajlamos az auto segge, nagy balhe volt belole jurgenisztanban
javitottak visszahivasban, de kerdeses, hogy a 1998-99-s elado db-n ezt vegrehajottak-e vagy nem-e, foleg ha itthoni ujan forgalombahelyezett auto
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
8th
addikt
A TT a lemez alatt egy négyes Golf GTI ergo amíg nem töröd össze nem kell extrém kiadásokkal számolni vele kapcsolatban. Fogyó kopó cuccokból mindent megkapsz utángyártottban jó minőségben elfogadható áron. Karosszéria elemek szélvédő ilyesmi típusspecifikus dolgok már neccesebb áron mennek. De mondom, nem kell lezúzni plusz kötni kell egy jó cascót és olyan nagy baj már nem lehet. Mondjuk az is igaz, hogy sosem fogja azt a vezetési élményt nyújtani mint egy - elnézést a TT fanoktól - igazi sportkocsi.
-
runner 125
nagyúr
válasz piqla #146537 üzenetére
Látszólag egyben van, de el kell menni, meg kell nézni, le kell kérdezni. Ennyivel vettem 3 éve én is, csak az 5 ajtós és 4WD. Hibátlan autó, nem erőgép, de A-B-be tökéletes.
mod.
13 éves autó 1,3m-ért... az árát jól tartja, korához képest nem olcsó, kis futás ide vagy oda.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
őstag
válasz piqla #146539 üzenetére
honnan tudhatnád ellenőrzés nélkül?
Anyukám kocsiját újonnan vettük 16 éve és 70 ezer van benne, olyan a 206-os mint amikor kijött a szalonból
ez a honda amit linkeltél se egy tipikusan cégautó, tehát akadhatnak köztük ilyen gyöngyszemekle kell ellenőrizni, ennyi
ilyen kis értékű autónál egy ilyen előélet simán megérhet +50/100% ot is akár, a szervizköltségen bőven visszajön a különbözetcryptot minden termékemért elfogadom
-
hobizoli
nagyúr
válasz piqla #146537 üzenetére
siman lehet
havercsaj 2009-s CRV 2.0 aut 4WD: 20k km (ebbol bo masfel evig kulfoldon volt, addig allt)
szulei 1996 Escort Ghia 1.6 16v, nincs benne 100k km semindket autot vadonat ujan vettek elso tulajok
hugi Ignis-e 124k km 2004-s auto, 66k-val vette 2008-ban
szerintem ha nem jarnek vele en, 90k alatt lenne meg most is
Punto-t vettem 2004-ben 88k km-l, most van benne 158knem mindenki jar a halal faszara el naponta autoval meg vissza
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz piqla #146539 üzenetére
Figyi, en havi 6-700km-nel nem megyek tobbet, mert meloba bejarni ~400-450km, a tobbit furikazom el a kornyeken
a napi eletvitelhez szukseges dolgok kozul tobb is 3-4 perces setara van....de ha sietek 2perc alatt is odaerhetnek akarkiszamold, ez nincs evi 8k km se es ez is megoszlik 2 auton
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz piqla #146577 üzenetére
munkatarsam 2 eve vett egy "melos" F Astra Caravan-t maganak, hogy ne szep autót hasznalja maszekolni is
96-s F Astra Caravan, 1.4, fapad, 78k km-l
elso tulajos, papi meghalt, maminak ott maradt az auto
a hahu-n volt fent a kocsi------
nem hiszem eladja, mert van egy 1 eves gyerek
több drón kell ;P
-
-
BigBlackDog
veterán
válasz piqla #151003 üzenetére
Kell-e a kombi? Ha nem, akkor én maradnék az ötajtós/sedan formánál. Valószínűleg a linkelt listából nálam a Mazda kiesni (rozsdásodásra való hajlam), inkább a két Toyota közül választanék. De, ha még nem indult meg a Mazda és kap egy normális alváz- és üregvédelmet, akkor azokkal sincs sok gond, ahogy hallottam.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz piqla #151007 üzenetére
Csomagtartókkal kapcsolatban most hirtelen ezt találtam:
Corolla
Mazda 3Ha sok az autópálya, akkor mindenképpen az Avensis mellett döntenék a három közül (zajszigetelés, komfort). Mintha az rémlene, hogy az 1.8-as is már egész jól viszi azt a bódét, értelemszerűen azért nem egy sportautó lesz. Nézz át esetleg a Toyota topikba, szerintem van pár embernek tapasztalata vele.
Honda vonal nem jöhet szóba (pl. 7gen Accord kombi (mondjuk nem egy szép, de a csomagtartója egész nagy, esetleg 2gen CR-V)?
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz piqla #151009 üzenetére
Hát, szerintem ilyen idős használtaknál már feltétlen feláras a méret. Ha belegondolsz, általában bonyolultabb/igényesebb felépítés (pl. futóműben), nagyobb motor és fogyasztás és hosszabb extralista jellemzi a felsőbb kategóriás (~=nagyobb) autókat. Egy 8-12 éves használat után meg már azért ezeknek a karbantartására, szervizelésére is fordítani kell. Ráadásul egy nagyobb autó városban nem feltétlen előnyösebb.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz piqla #151007 üzenetére
Ha faceliftes 1.gen avensised van, akkor a 2003-as avensist ki is lonem, mert nem sokkal ad tobbet, kiveve a tempomatot. Szerintem ha cserelsz, legalabb ot evet fiatalits... a masodik generacios avensis 1.8-as motorral kimondottan nem lesz raketa (kb ugy vagy ugy se megy, mint az 1.gen 1.6), de legalabb olajevesi problemak voltak/vannak a motorral, ha nem csereltek gariban.
A 7.gen accord sokkal komolyabb auto, nalatok meg az se problema, hogy hatso labtere nem nagyon van.
Amigy ha tagas kombi kell masfel korul, akkor octavia2 vagy passat b6 kornyeken is nezz szet, benzinmotorral azok se nyugosek.