Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vesztor87
senior tag
Köszi mindenkinek. Nem repülünk rá. Csak izgatja a fantáziám a Fusion is, bár Szegeden nem nagyon van eladó. Megpróbálunk keresni egyet, az mindkettőnknek tetszik. Csak hát a motor... Ki kell próbálnom egyet:-)
-
Dr.Zoo
őstag
válasz #94529552 #135241 üzenetére
Pont erre a 10-en X km-re a legnehezebb autót venni, mert milyet?
Én is morfondírozom egy ideje, hogy a passat helyett kellene valami kis benzines a Mamának, mert főleg a faluban szaladgál vele a Kölökkel. Arra aztán tök fölösleges egy 1.4 tonnás kombi 1.9 PD.
Nálunk a robogó a Kölök miatt kizárt,egyenlőre leskelődés van kis benzines gépek terén."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
-FreaK-
veterán
válasz Vesztor87 #135234 üzenetére
Ez engem is érdekelne. szerk.: bakker, nem lapoztam, tárgytalan, bocsi.
Meg az is, hogy erről mi a véleményetek? [link]
Ma este megyek megnézni, három dolog aggaszt:
- 307e km futás: Ha rendesen karban volt tartva, akkor is gond a jövőre nézve?
- Karosszérián a hibák: javíttatásuk mennyibe fog kerülni kb.?
- LPG: kicsit félek tőle, azt sem tudom hol tudok olyat tankolni benne.[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
-
Qru
MODERÁTOR
válasz -FreaK- #135257 üzenetére
Ha rendesen karban volt tartva akkor még egyszer ennyit elfut nagy generál nélkül.
Így képről nem tűnik vészesnek, 25k körül fújnak egy elemet mostanság de megbontás után még eshet ki pár csontváz ebből a szekrényből... Meg kérdés az alváz milyen állapotban van, inkább az a sarkalatos pont.
Nem
gázkell félned tőle, benzinkúton tudod azt is tankolni. Gázból olyan 8 literből eljársz kb de ugye olcsóbb mint a benzin.mod:
lenko: Ugyan... mindenki tudja, hogy a TSI-ket az örökkévalóságnak gyártják.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-FreaK-
veterán
Köszi a válaszokat!
Ha úgy döntök, hogy megveszem, akkor azért elviszem egy szervizbe átvizsgáltatni.
Arra még tudtok tanácsot adni, hogy miket nézzek meg rajta? Eddig ezekre gondoltam(azokkal amit írtatok):
- LPG tartály lejárati ideje
- alváz (rozsdásodás)
- váltó fokozatok
- zajok a motortérből
- rozsda egyéb helyekenElső autóm lesz, szóval fo*ok rendesen, nehogy mellé nyúljak nagyon
1M alatt nézek Japánokat, Jazz meg Almera még a másik két tetsző, csak a közelben nem nagyon van, BP.-en meg nem igazán tudok nézelődni sajna.
[ Szerkesztve ]
-
Dr.Zoo
őstag
-
Lacy6
senior tag
Ez a Ford Fiesta mennyire jó vétel?
Városba lenne használva, max. 3000 euróig nézek autókat.Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
g@bo
nagyúr
szerintetek mennyiért menne el egy 2004-es suzuki alto?
jó állapotú, 138e km. 1,1 16v, szervófék, abs, légzsák, alapmodell fehér
nem ez, ilyen. [link]
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
-
TaaT
nagyúr
válasz Tsebacsi #135256 üzenetére
Idézem magam.
"Ha lenne pénzem egy hetesgolfra már nem lenne."
Az a fokusz kinézetre sehol sincs a golfhoz képest. Néha szoktam látni egy szürke hetes golfot, mindig megállok megnézni egy kicsit...
De a TC kezdeményezése nagyon jó, a preparált tesztautók helyett a valóban eladott autók tesztelése. Mondjuk az előző cikkben lehet kifogták az ország egyetlen problémás passatját, aztán azóta mindenki azt mondogatja mekkora fosh.
Give them hell Ukraine!
-
#94529552
törölt tag
-
Kornel
veterán
Az igazság fájdalmas dolog annak, aki nincs tisztába vele.
-
Lacy6
senior tag
válasz #94529552 #135275 üzenetére
Ami érdekelne, hogy a hibrid autó esetén,kedvezőbb lenne pl. a biztosítás?
Meg elméletileg rövid távra jobb használni a priust nem?
A javítása költségesebb lenne a Fiestánál?
Milyen gyakori a meghibásodási arány körülbelül mindkettő típusnál?Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
#94529552
törölt tag
-
Vesztor87
senior tag
Srácok, erről mi a véleményetek?
-
Integrale
veterán
válasz Vesztor87 #135281 üzenetére
Belul betonkemeny minden, de jol osszerakott. 1.6- ot vezettem tobbszor is, az korrektul is megy, fogyasztasa mar nem ennyire jo, legalabb 1 literrel tobbet fogyaszt, mint barmelyik kortarsa hasonlo meretben es teljesitmennyel, de ezt nem indokolja semmi, plane, hogy valamelyest konnyebb is azoknal. Felszereltsege es a hasznalt ara is kedvezo.
"Bad reklám is reklám too"
-
SaNyEe
aktív tag
válasz Vesztor87 #135284 üzenetére
kiböfögte magából, muszáj jól tudnia.
Suzuki Forenza néven USA-ban értékesítették.
Itt van egy rövid összesítő: [link]
A különböző karosszériaváltozatokra nem minden alkalommal tesztelnek, egyszerűen elfogadják a teszteredményeket azokra is.[ Szerkesztve ]
-- end of transmission --
-
-
alázógyík
addikt
válasz SaNyEe #135288 üzenetére
"reprezentatív törésteszteredmény, erőhatásokkal és mérésekkel , ennyi."
Amit maga a gyártó el se végeztetett... nem véletlen.
Ültél már 1átalán ilyenben? Használtad? Mentél vele? Vagy csak kártyán v. turbórágó papírján nézegetted?
Ugyanis kíváncsian várjuk messzemenően részletes leírásodat, ha ilyen bölcsen tudsz írogatni.Elnézést a többiektől nem offolok tovább.
[ Szerkesztve ]
-
SaNyEe
aktív tag
válasz alázógyík #135289 üzenetére
Ültél már 1átalán ilyenben? igen Használtad? igen Mentél vele? igen Vagy csak kártyán v. turbórágó papírján nézegetted? ott biztos nem
Egyéb kérdés? Mert, a témából eléggé kifutottunk szerintem ott, ahol linkelve lett az elvégeztetett törésteszt szvsz.
-- end of transmission --
-
Integrale
veterán
válasz alázógyík #135289 üzenetére
Vezettem a szedant es a hatchbacket is, hosszabb tavon mind a kettot, a csapott faru osszerakottabbnak tunt, merevebbnek, anyagminosegen kivul semmi baja nincs annak az autonak. Szog egyszeru technika, kivulrol kifejezetten pofas. A lampak hamar mattulnak, emblemakkal egyutt, ikketve az ajtokarpit textilje is elvalik az alatta levo anyagtol 10 eves korukra, de ez konnyen es gyorsan orvosolhato.
Nem torik rosszabbul mint barmi abban az idoben, az, hogy mennyire latvanyosan torik, az nem egzaktan osszevetheto masik modellel."Bad reklám is reklám too"
-
őstag
a lacetti töréstetsztjét nem ismerem, de a látványos törések azért is vannak hogy az elemek nyeljék el az energiát ne vezető belső szervei
ha én vezetnék inkább választanám hogy törjön látványosan[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
rbalint88
addikt
-
SzlobiG
félisten
válasz rbalint88 #135295 üzenetére
Mekkora kráter van a vezető ülésen.
Amúgy ezek a motorok tényleg jók ismi zafirajaba is ez van és 400k-nál tart a dpf adta meg magát 140k körül kiszedték neki azt azóta semmi gondja, kettős tömegűt is 300k felett cserélték csak. Jó persze szinte csak pályán használta.
[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz Vesztor87 #135294 üzenetére
Azért , mert sajnos ez ilyen fórum, hogy megsértődnek egyesek, ha más is véleményt mond. Láthatod, hogy pár hsz-el korábban csak ennyit írtam a kérdezőnek: Nagyot nem tévedsz, ugyanakkor a fenntartási költségek sokkal kedvezőbbek lehetnek egy Fiestánál. Erre valamiért rögtön beszólt. Talán rontom az üzletét szerinted? Vagy miért kiskirálykodik itt az illető, hogy egy ilyen véleménytől elgurul a gyógyszere?
Ez most nem a Lacetti miatti vitára értendő, egyébként ez tetszik, vagy már másikat találtál? -
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest