-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Vesztor87 #134352 üzenetére
Ezt a használttesztet gondolom átfutottad.
Én félig Fusion-ön tanultam vezetni, ritka zámomra, hogy egy 2000-es évek eleji B-C kategóriás kocsiban kényelmesen elférek a 190 centimmel, na a Fusion szerencsére ilyen volt. A motorról sajnos nem tudok nyilatkozni, dízeles volt az a gépszörny, de minden más nagyon tetszett benne.
Mondjuk most nem tudom, mennyiért mennek a jobb minőségűek? Gondolom már millió alatt van ez is.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
nagyúr
válasz Vesztor87 #134350 üzenetére
Szia! Eleg az 1.4 is, de eleg torkos kis auto 7-8L siman leszalad neki ha nyomod meg tobb. Futomu fapad, kb mintha muanyag betonkemeny szilentek lennenek benne Rugotores tipushiba, arra figyelj. Nem egy nagy auto, hatul nekem a 180 cmemmel kenyelmetlen volt. Belter anyaghasznalat eleg tragya, azok a muanyag elemek borzalmasak
-
tresh
addikt
KRÚ valamelyik nap megyek egy honda jazz-t megnézni kollégámnak 1.2 ideges 90 lóvas 2011-es gépállat. Van valami típushibája ennek a szériának amire fokozottan figyelni kell vagy csak az általános dolog elég. Köszike Bele van zúgva de még nem mondok rá áment addig nem meri megvenni mert már kétszer besz*pta
[ Szerkesztve ]
-
Vesztor87
senior tag
válasz tboy93 #134354 üzenetére
Most olvasgattam a fusion kapcsán én is hogy van akinek nagyon kajál. Más meg 6-6,5-et írt. Há nemtom Én 186 vagyok, ültem hátul 1x (telekocsi), nekem tök nagy volt a szüleim Ignise után. Futóműve feszesebb, nekem bejött. Csak a motor... 1,4-80le há az nem sok. Tudom, ez a sok ló mindből fent jön ki, de akkor is.
Sprintmonitor szerint a kis 1,0-ás picantora is írnak 6-7 literes fogyikat, legutóbb 4,1-et tudtam vele etetni, bár eléggé nyugdíjas módban mentem, 90-él nem igazán gyorsabban. De az 1,6-os ritka...
-
33as
senior tag
válasz tresh #134355 üzenetére
Csak az lesz a "hibája" hogy 1.2-es! Itt a sógoroknál is sokan azt mondják, hogy az 1.4-est szabad csak megvenni, mondjuk igazuk van ha a pályára is ki akar menni vele a delikvens néha napján.
Egyébként én nem tudok típus hibáról!
MacBook Air M2 , iPhone 11 , Watch , iPad , Apple TV , Pixel 6a , Pocket 2 és Action, Nikon P900 , Htc G1 white , iPod classic , xDuoo X2 , Xbox One , RC Pilot
-
rwin5
őstag
Off:
előzmény: 1 hónapja volt az autóm műszakin kb ~
Ma tűnt fel, hogy a hátsó rendszámtáblán viszont nincs matrica róla, lekaparta valaki, vagy elfelejthették rárakni, vagy már nem is kell matricázni?
Forgalmiban benne szerepel, hogy 2018.. csak kicsit zavar, nehogy rendőr ezért büntessen.
Köszi előre is
-
adatfalo
senior tag
válasz rwin5 #134358 üzenetére
Január óta nem ragasztanak matricát.
[ Szerkesztve ]
www.adatfalodesign.hu
-
nagyúr
válasz Vesztor87 #134356 üzenetére
Ignisben nem ultem, igy passz, civicemhez viszonyitom. Futomuve kemenyebb mint az atlag, de nekem pl a eibach rugok miatt joval kemenyebb a kuvik, csak azert jegyeztem meg, mert gyari futomuhoz kepest szokatlan ez a futomu hangolas. Idosebbeknek ajanlanam siman, durva milyen magasra kell ulni Leendo sogornak van ilyen 1.4-es 5 ajtosa, neki 7-8 kozott eszik. Elképzelhető hogy nagypapper tempoban kevesebbel is beéri. Belter neked bejott? Muszerfal anyaga szerintem borzalmas
[ Szerkesztve ]
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz tboy93 #134364 üzenetére
Mondjuk engem maga az anyagminőség kevésbé szokott érdekelni, nem tapogatom, csak a gombok meg kapcsolók ne maradjanak a kezemben. Inkább a külalak érdekel. Pl. az Astra G kifejezetten irritál, míg a Focus pont amiatt tetszik, mert tök karakteres, a Fusion-é is valahogy több minőséget áraszt, de inkább átlagos volt számomra.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Sziasztok a VW Passat VI-os benzines kiadásúak mennyire ajánlott autók?
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz SzlobiG #134371 üzenetére
Hát nem vagyunk egyformák.
Nekem is bejött a Fusion-é, de ami nálam etalon ilyen 15 éves középkat. kocsik közül, az a Mitsu Colté. Egyrészt baromi szép élőben, másrészt tényleg elképesztően jó minőség, csak sose értettem, hogy a középkonzol közepén a szivargyújtó sávja miért ilyen kékesszürke. Eddig ültem már többen is, szerintem itt is volt facelift egyszer, de ugyanolyan kék maradt.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
pocokxx
Közösségépítő
Sziasztok! Megint én...
Egy autó átíratását el lehet intézni egy nap alatt? Eredetvizsga, biztosítás, okmányiroda és kész? A papírok közül kell valami, amire várni kellene, vagy akár másnap lehetne menni vele külföldre?
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
w333
félisten
válasz pocokxx #134373 üzenetére
Eredetvizsga majd a biztosítás és mehetsz az okmányirodába ... ez a sorrend, eredetvizsga kb. 10-20 perc, biztosítás pl személyesen a Netrisknél szintén 10-20 perc, okmányirodával pedig egyeztetni kell előre de az is megvan 30 perc alatt !
Ha online intézed a Netrisknél akkor legalább 2-3 nap mivel alkuszi megbízás stb. kell hozzá, személyesen sokkal egyszerűbb és gyorsabb !
Én bementem személyes a kis csaj megcsinálta a biztosítást, kinyomtatta aláírtam és ezzel már mehettem is az okmányirodába, azt vedd figyelembe hogy amíg nincs megkötve a biztosítás az okmányirodába nem fogják a nevedre tenni (csak ha már él a biztosítás) de gondolom ezt tudod !
Ha személyesen a biztosítóhoz mész akkor ahogy megkötöd a szerződést kérj "zöldkártyát" és már aznap mehetsz is külföldre vele !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Tsebacsi #134377 üzenetére
Akkor mi számít jó minőségnek?
Mondjuk ha ezeknél maradunk, akkor ha az ember 1-1,5 millió között keres B-C kategóriát és interior fétise van, mit nézegessen?
(Mondjuk nekem sose jutott eszembe, hogy fogdossam egy kocsi műanyagjait. )Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
-
Kornel
veterán
válasz Bad Pritt #134378 üzenetére
Majdnem kiguvvadt a szemem.
A colt és a jó minőségű beltér.
Jesszus.
Venni kell valami polot, az ugyan unalmas, de legalabb van benne anyag.
Aki a suzukit szidja, hogy kopogos kemény anyagokból építkezik, annak érdemes megnézni az ebből a szempontból tenyleg etalon coltot.
Sehol egy puha anyag, az se, ami kézre esik, és legalább zorog is.
Hátul az oszlop takaró műanyagok konkrétan tejfölös doboz vastagságúak.
Egyszerűen nem is értettem, hogy ezt hogy sikerült így kiadni
Igaz ez FL előtti volt, állítólag FL után valamelyest javult, de volt honnan az biztos.
Pedig a CZT kellett volna.[ Szerkesztve ]
-
őstag
És olyankor mi a menete, ha a vásárolni kívánt gépkocsi az ország másik végében van egy isten háta mögötti faluban, ahova értelemszerűen csak egyszer kívánok leutazni?
Szóval nem tudom azonnal elvinni még aznap eredetvizsgára, a biztosítást mondjuk közvetlenül az Allianz oldalán kötném. Eredetvizsga nélkül nem is lehet megkötni a biztosítást? Tételezzük fel, hogy újonnan itthon üzembehelyezett a kocsi, szóval nem valószínű, hogy lopott.
Köszönöm a segítséget előre is!
"Less but better" - Dieter Rams
-
Kornel
veterán
-
#03969024
törölt tag
válasz #94529552 #134392 üzenetére
Mert komoly konkurencia volt nekik. Csak a Pajero vonalat vitték tovább, mert olyan nem volt nekik. A német mérnökök meg Japánban tanulták a minőségbiztosítást. A Daimler-Benz Chrysler egyesüléskor került német kézbe a MMC. (Ausztráliában volt a Chryslernek részesedése a MMC-ben, állítólag)
Nemrég volt egy rádiós beszélgetés, hogy a 90-es években a Mitsubishi volt a hitech autógyár Japánban. Kérdezd csak Skillet-et, milyen a 8gen Galant![ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Fűnyíró topik
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Hálózati / IP kamera
- ANNO 1800
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen