Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz neduddki #22099 üzenetére
Ja, macskám nekem is volt így, de megúsztam. Még láttam is, hogy ott áll az út szélén, megvárta, amíg odaérek, akkor ugrott. Kopp-kopp-kopp-kopp-kopp-kopp, végigdopplerezett az autó alatt, néztem a tükörben, ahogy pörög még párat, aztán felugrott, és elszaladt.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Tomics
addikt
Mennyi most 1 liter shell v-power vagy omv carrera 100?
PH! addikt since 2004
-
félisten
válasz enerdzsájzer #22097 üzenetére
Tortent velem is mar nagyon sok minden. Oz, facan, defekt, nagyon sok km-t lenyomtam mar a 15 ev alatt. Elofordul. Abban a videoban semmi problema nem volt, se egy veszelyes elozes vagy kanyar, nem lakott terulet, semmi. Ettol fuggetlenul persze ra lehet fogni, hogy orult, mert 180-al ment, de meg lehet halni 100-al is, ez csak attol fugg, mi tortenik.
(#22102) philoxenia Szornyu elmeny lehetett, ha lattad is.
(#22103) Tomics Ezt miert itt kerded?
[ Szerkesztve ]
-
-
philoxenia
MODERÁTOR
Látni szerencsére nem láttam, de kisvárosszerte elterjedt a hír, volt aki azt mondta, ő látta a követ előtte, ha tudja mi lesz, inkább megáll és ledobja az útról....
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
enerdzsájzer
tag
Az hogy nem történt baj csak a szerencséjükön múlott.Nem kell védeni őket.Pont azért mert az ilyen állatok sok balesetet okoznak a hülyeségükkel.Nem egészséges így menni a magyar utakon.Kicsit visszább írta valaki hogy menjen pályára akinek száguldozni van kedve.A Hungaroring arra van kitalálva.Ott nem jön őz,nincs lom az úton,nincs kátyú,nincs család akit ki lehet irtani.Magukon kívül csak pár másik idiótát veszélyeztetnek.Az ilyenektől végleg és rögtön elvenném a jogsit.Majd egy pár százezres büntetés után nem fog többé száguldozni?Dehogynem.Akinek van pénze ilyen gépekre,autókra nem hiszem hogy visszatartaná vagy padlóra vágná egy 300 ezres büntetés.
-
félisten
válasz parandroid #22105 üzenetére
Ez igy van.
(#22106) philoxenia Igy van ez sajnos, ha az ember tudna elore, de nem tudja. Azert szerencses, hogy nem lattad, fenenek se hianyzik egy ilyen "elmeny."
(#22107) enerdzsájzer Nem vedem oket, viszont azt tartom, amit eloszor irtam a temara. Veszelyt nem okoztak masnak, se magunknak. Azt leszamitva, hogy 180-al is mentek, szerintem egesz korrekten kozlekedtek. Ellenben azokkal a pecsiekkel es a tobbi hasonlo videoval.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz enerdzsájzer #22109 üzenetére
Ezt nezzetek: [link]
-
félisten
válasz enerdzsájzer #22111 üzenetére
Nagyon csunyan. Es nezd meg a 3-4-es kepet, az acelgerendak elorecsusztak es azok teptek/loktek le a fulket az alvazrol.
-
Winner_hun
félisten
-
dragonfx
veterán
válasz dízelracer #22118 üzenetére
hát nem tudom...azért egy 2t feletti autoban ülsz szerintem életben maradsz mert ott ugyis van vagy 10 légzsák. ..persze ha vonat kamion jön szembe akkor nem.de ha átlag normál szgk akkor igen.
az más kérdés a kocsi gtk de életben maradsz.100nál én tuti megdöglenek."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
AMD Power
titán
válasz enerdzsájzer #22121 üzenetére
Én csak reálisan álmodok.. Nekem most a következő autóm egy Renault Megane 2000-2001 évjárat környéke.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
neduddki
nagyúr
válasz enerdzsájzer #22121 üzenetére
HI!
hajjaja tzan utannakene nezni /akar itt kicsit vissza/ hogy vajjon mirol is almodozol bisztonsag teren ennyire....
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
enerdzsájzer
tag
válasz neduddki #22123 üzenetére
Miért?Nagyon jól ismerem ezt az autót.Kb. 200 ezret vezettem le ilyennel.Sokat mentem terepen is, kisebb fákat toltam ki vele.Oldalról gyenge egy másik magasabb autóval vagy kamionnal szemben,de egy átlag autó nem sok vizet zavarna.Frontálisan meg nincs ellenfél.Az a lökhárító meg alváz mindent visz.Szó szerint.
-
Bubu79
addikt
válasz enerdzsájzer #22124 üzenetére
Hogyne - csak gyűrődőzónája nincs, úgyhogy az összes mozgási energiáját a benne ülő puhatestűeknek adja át.
Akik jó esetben be vannak kötve - ekkor legalább a mentősöknek és a tűzoltóknak nem kell annyira összekenniük magukat, ha ki akarnak szabadítani, mert a belső szerveid mennek pürévé és murdálsz meg belső vérzésben...
De persze ha kitámasztod magad két kézzel, biztosan tompítani tudod a zakót...
mediddlo: Most mér' mondod - egy kifejlett férfiállat akár egy elefántcsordát is fél kézzel visszaver, ha kellően van motiválva
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
neduddki
nagyúr
válasz enerdzsájzer #22124 üzenetére
HI!
pl: guggol elso link: bof
udv
neduddki
p.s. amugy nem hiszem el hogy eszt msot komojjan kerdezed??? ill .hogy ez a szemletmegminsig ennyire erosen tarja magat, habar rovid ido alatt mar Te vagy a masodik akinek lila kodje nincs rolamirol szolna a mernokok faradozasa ba;lesetekkor passziv bisztosag teren:- (
".Az a lökhárító meg alváz mindent visz.Szó szerint." igen valoban a belso szerveidet is amikleszakadnak....mod: Bubu: "De persze ha kitámasztod magad két kézzel, biztosan tompítani tudod a zakót." na leglabb ezt a baromsagaot ma mar nem lehet hallani hogy 50km/h-nal megfogom en sajat magam
Bubu: foleg ha eg megfeleloen kialakitott jo kis alvazas terepjaroval allszembe a dogokkel:- (((
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
enerdzsájzer
tag
Igen.Lila fingom nincs a gyűrődő zónáról.Csakhogy ennek az autónak tömege is van.Hogy így végezze,valami naggyal kell találkozni,és/vagy nagyon gyorsan.Egy ilyen ütközéskor meg már cseszheted a gyűrődő zónádat is.Akkor meg úgy fogsz kinézni az autóddal mint egy löncshús konzerv amit kalapáccsal szétvertek.
-
neduddki
nagyúr
válasz enerdzsájzer #22127 üzenetére
HI!
na latpd ebben iazad van, hogy nem ertesz hozza mert akor nem irnad azt a tomeges baromsagot: - (((
ktasztroga es meg buszke is a tudatlansagara, nem baj feladatunk az okitas es ennek aha beledgolezieleget teszunk!udv
neduddki
mod: elso lecke: e=1/2mv^2 esmeos ugye?
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
philoxenia
MODERÁTOR
Mindig ilyenre vágytam: [link]
Nem azért mert nagy a gyűrődő zóna stb., hanem mert megfigyeléseim szerint eléggé tiszteletben tartja a többi közlekedő.... Hummerrel is esélytelenek vele szemben, nemigen akarják letolni az útról....
Bicikliskorszakomban készültem egy gázpalackimitációt a csomagtartóra applikálni, a gázpalackot szállító biciklit minden autós nagyobb ívben kerüli ki, nem is tudom miért....
Jelenleg a kalaptartóra helyezendő trafimaketten agyalok, szabály nem tiltja, de a hátulról érkező streetfightereket gondolkodóba ejtheti......Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
enerdzsájzer
tag
válasz neduddki #22128 üzenetére
Először is: jöhetsz elméletekkel,képletekkel,törés tesztekkel.A gyakorlat sokszor mást mutat.Gyakorlatom meg van már pár év.Láttam már jó néhány balesetet ahol borult a papírforma.
Másrészt:idézek az általad belinkelt írásból:
A merevebb karosszéria a rövidebb deformációs út miatt az ütközések
során fellépő tömegerőket növeli, ezért az utasok és partnerek sérülési
esélyeit egyaránt növelHETI. Nem az van írva hogy növeli,hanem hogy növelHETI.
A merevebb karosszéria miatt az utas visszatartó rendszerek aktiválási
körülményei megváltoznak, kisebb sebességű ütközéseknél is elérHETI a
gyorsulás értéke az aktiválási küszöb értéket. Nem eléri hanem elérHETI.
Feltételes mód.
A nagyobb tömeg megnöveli a jármű potenciális kinetikai energiáját. A hülyeség a tömegről.A tömegen van a hangsúly.
A magasabb építés borulékonyabbá teszi. Ki az a hülye,aki terepjáróval száguldozik.Meg egyáltalán száguldozik.
A formaagresszivitás rontja a partnervédelmet. Ha nekem jön egy hülye,csúnyán megjárhatja ő is.
Még idézhetnék.De kíváncsian várom az okítást.Hány roncsból daraboltál már ki széttrancsírozott családot?Egyáltalán hány összetört autót láttál már,daraboltál szét?Láttad már hogy viselkedik,hogy gyűrődik a kasztni?Láttad már mi történhet az emberi testtel egy balesetben?
Jó lenne ha adnál a hozzászólásaid külalakjára,mert a fülemmel szebben gépelek és marhára idegesítő bogozgatni hogy mi a túrót akarsz.
-
enerdzsájzer
tag
válasz philoxenia #22130 üzenetére
Na annak sincs gyűrődő zónája csak tömege.
Nekem meg ez is tetszik és utólag építhető rá gyűrődő zóna trabant képében. Csak nehéz vele parkolót találni,meg csak 3 személyes a fülke.De jó nagy a csomagtartó. -
Bubu79
addikt
válasz enerdzsájzer #22131 üzenetére
Nyilván egy 130-as autópálya tempó nem számít száguldásnak, evidens, hogy ott is csak kilencvennel közlekednél vele.
Kilencvennel már egészen szépen tönkre tudod zúzni magad - ja, bocs, te nem, hiszen veled van a svarc és a puffin lekvár, meg a mérhetetlen sok tapasztalat, a "MÁS" tábla pedig értelemszerűen nem fordulhat elő a fejed felett, hiszen baleset mindig csak "MÁS"-sal történhet
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
enerdzsájzer
tag
válasz neduddki #22126 üzenetére
Ja támasztás.Súlyosabb sérüléseket szenvednek azok,akiket váratlanul ér az ütközés (pl. alszanak) mint azok, akik felkészülnek az ütközésre, tehát kézzel-lábbal kitámasztanak.Itt jön a gyűrődő zónás mániád,mert ebben az esetben szilánkosra törik minden végtagod mert a tested gyűrődő zónája lesznek és sokat elnyelnek a mozgási energiádból.De legalább túléled mert nem nyílik szét a fejed,meg nem szakadsz ketté.
Erre is láttam már példát.De nyugodtan magyarázd meg hogy ez miért nincs így. -
enerdzsájzer
tag
válasz Bubu79 #22133 üzenetére
130-ál már majdnem tökmindegy milyen autóba ülsz.Ahogy mondod, már 90 sem egy életbiztosítás.És igen,nem mennék vele 130-al,mert nem arra van kitalálva.De nyilván ezt is jobban tudod hogy én mennyivel mennék vele.
Nem tudom hogy miből gondolod hogy ott a MÁS tábla.Ezek szerint nem esett le hogy milyen tapasztalatokról beszélek.De nyugodtan magyarázd meg te is hogy kell kitérdelni a rövidnadrágot.De majd csak azután hogy legalább annyi roncsot ledaraboltál emberekről mint én. -
neduddki
nagyúr
válasz enerdzsájzer #22131 üzenetére
HI!
kezdgyuj a vegerol, sajna aszt nem tehetm, nomenest omen
majd az elejero: minden tiszteletem, hogy elolvastad
azzal tejjesne egyertek, hogy a gyakorlat az elmetle halal, es pont itt merul fel az hogy a 90es evekben /? emlekeim szerint, de enenk utanan kene olvasni/ figyetlek fel hogy ezek a grutalsinak tuno terpjarok csesznek serulni megis irtozatos belso serulesekkel jonenk ki az emberek
persze hogy feltetls modban orjak, mert nem konkret esetrol beszel hanem az addigi esemenyk utanni tapasztaltrol, visszajaraforditva nem aszt irja soha senki hogy egy korszeru otobol nem fog serulesel kiszalni senmki, hanem aszt hogy sokkal jobban az esejjei a kisebb serulesre/tulelesre erzed a kulomseget???
sajnos tul sok embeert lattammar auto mellett letakarva fekudni /de nekm az 1 elet is tul sok, szoval ez nem mertvado/ szerencsere meg egyett se kelett se kihuznom, se szetvagnom, de volt szerencsem dr Mleg Gabortol ebben a temaban hallgani
mar nem tom hova illik, de: ezeknek a gyakorlatilag gyurudes nelkul megallo autoknak a veluk szembe koborlo auto gyurodozonaval kell lassulni/megallni, ill. a kivalo lanzsaken meredezo kormanyoszlo sem egy tul megnyugtato, /d azzal leglabb sajat magat veszejjeztei a sofor nem mast/
udv
neduddki
mod: latom sikeresen felreertetted Bubu-nek szolo rofogesem, valoban felkeszult ember sokkal kisebb seulesekel meguszHAT /feltetels mod erted: - )/ egy balesetret, de amirol en formedvenykedtem az a nem kell az ov varosban mert 50rol megfoogm magam, most sajnso menen kell de estere szaolgatok mert most mar engem is erdekl, hogy ,5m 80kg az m it zuz
amugy pedig ha szerinted a jl megtervezett passziv vedelwm nem jo semmire akkor vajjon miert mutatnak mast a statiszikak? tom kivetel minsig van, de nagszerencse nem mindig
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
dragonfx
veterán
válasz philoxenia #22130 üzenetére
a magyar találékonyság határtalan.enerdzájzer>>hát ez ugy hívják a tank....
90nél még számít mibe ülsz.130nál már jo eséllyel egy x6ban is elég csunyán megsérülsz és meg is halsz valszeg.jo de ez is körülményfüggő.ha egy x5 meg egy x6 ütközik 130nál mind2 halál.
ha egy x6 egy pártatlanság kedvéért egy matízzal akkor hiába ment 130cal valszeg életbe marad tuti.míg a másik vezetőről ez a állapot nem lesz elmondható."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
enerdzsájzer
tag
válasz neduddki #22136 üzenetére
Világos amit akarsz.Értem is.Látom is (sajnos).Ezért hangsúlyoztam a tömeget (végre egyetértünk valamiben dragonfx-el is).Azért írták feltételesben,mert az autó tömege nagyon sokat számít (sőt) .Egy kikönnyített, motorból és alvázból,bukókeretből álló 1000 kilós ofród gép utasainak esélye sincs egy átlag autóval való találkozáskor.De egy defender közel van a 3 tonnához.Az azért...-finoman szólva- az átlag autót félreteszi veszélyes lassulás nélkül.Ezért írtam azt is hogy egy ekkora autónak valami nagy és/vagy nagyon gyors géppel kell találkozni hogy veszélyes legyen.De akkor meg már szinte tök mindegy milyen autóba ülsz.De ez nagyon helyzet függő .Elsülhet fordítva is. Azt meg sehol nem írtam hogy a passzív védelem nem ér semmit.Csak nem kell készpénznek venni hogy akkor mehetek mert megvéd az autóm.
Elfogult vagyok, ezt elismerem.De nekem egy ilyen autó hatalmas előrelépés lenne a biztonság szempontjából is a maruti után.Főleg így hogy ismerem a típust és tudom mennyire megbízható és szívós gép.Az igazi elnyűhetetlen kategória.Kell az öv.Mindig,mindenhol.Már 30-ról sem fogja meg magát senki.Esetleg ha nagyon erős,elhajlítja a kormányt meg az kormány oszlopot és csak azután fejeli le.
[ Szerkesztve ]
-
enerdzsájzer
tag
válasz neduddki #22136 üzenetére
Megvan végre! Nomen est omen! A p..csába ez latin!Leesett miért ez az írásmód.Én meg magyar szavakat akartam kibogozni belőle. Mennyit variáltam "ő" vagy "ó" vagy "é" meg milyen sorrendben ... mi van a nőddel este,vagy mi az isten az a -nóm én s te menő-?Vagy mi a túró?Miért jó ez? Én meg majd cirill betűkkel fogok írni mer az milyen k...vajó, aztán kínlódjon vele az aki akar.Az eszem megáll.Már arra gondoltam hogy tényleg a füleddel kell gépelned és én mekkora gyökér vagyok hogy szóvá teszem ezt egy szegény nyomoréknak.
-
Bubu79
addikt
válasz enerdzsájzer #22135 üzenetére
Majd ha nem csapod agyon egyik hsz-eddel a másikat, gyere vissza - amúgy pedig csak keményen Csoki, ne hagyd magad - nyilván az apukád is sokkal erősebb az enyémnél
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Bubu79
addikt
válasz enerdzsájzer #22141 üzenetére
Majd ha elárultad nekem, hogy mi az, amit még jobban tudok nálad azon kívül, hogy te mennyivel mennél az autóddal esetleg megsúgom, hogy mire gondoltam - a flegmázást te kezdted Csoki
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
enerdzsájzer
tag
válasz Bubu79 #22143 üzenetére
ja, bocs, te nem, hiszen veled van a svarc és a puffin lekvár, meg a mérhetetlen sok tapasztalat, a "MÁS" tábla pedig értelemszerűen nem fordulhat elő a fejed felett, hiszen baleset mindig csak "MÁS"-sal történhet
Ki szólt hozzád ez előtt?De ha én kezdtem én kezdtem.Akkor bocsánatot kérek.
Akkor most súgd meg nekem mit analizálsz annyira?Talán autók gyűrődő zónáit tervezed?Törés teszteket irányítasz?Megsúgom neked: a gyakorlatban nem minden alakul úgy mint a törés teszteken meg a tervező asztalon.Sokan halnak meg olyan autókban és olyan helyzetekben ahol nem kellett volna. -
Bubu79
addikt
válasz enerdzsájzer #22144 üzenetére
Én már megtapasztaltam milyen az, amikor cirka 50-es tempóról hirtelen megáll a jószág, amiben ülök - és azt is a bőrömön éreztem, hogy mekkorát taszít az emberen az az energia, amit egy nyamvadt gyűrődőzónás rom ad át a benne ülő puhatestűeknek.
Nem TV-ben láttam, nem csak hallottam olyanról, aki ismert olyat, aki látott már olyat, akivel megtörtént - és rohadtul nem szeretném kipróbálni ugyanezt egy olyan autóban, amit még ennyire sem lassít egy olyan zóna, ami arra lett kitalálva, hogy törjön az ember helyett és elnyelje a zúzás erejének egy részét - mert nincsen benne, csak sok vas...
Vegyél tankot és halj meg benne - de szépen ám, nehogy összevérezd a műbőr kárpitot inkább csak befelé csorgatva az életet jelentő nedűt
Jahm - agyoncsapás:
Egyik hsz-ben megsúgod, hogy fingod sincs a gyűrődőzónáról, majd nekiállsz bizonygatni, hogy mennyivel jobb talpig vasban zúzni, mert az aztán nem törik - csak a fizikát hagyod ki a számításból - az energia ugyanis nem vész el...
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
enerdzsájzer
tag
válasz Bubu79 #22145 üzenetére
Ez minden?Majd te egy 50-es koccanásból megmondod milyen a biztonságos autó?Meg mi történik egy balesetkor?
Akkor most leírom egyértelműen: hivatásos tűzoltó vagyok,az évek alatt rengeteg és sok típusú autót láttam összetörve és nagyon sok csúnyán széttrancsírozott embert szedtem ki roncsokból.Láttam már néhány esetet.
Másrészt: nekem is volt már balesetem.Csak utas voltam.Az anyós ülésen ültem, nem voltam bekötve, és a rendőrök szerint 65-70 km/órával csapódtunk egy traktor hátsó kerekébe.A marha nagy szerencsém az volt hogy egy b@szott nagy utazó táska volt az ölembe rakva és tele volt tömve melós cuccal.Egy hónapig úgy mozogtam mint a robotzsaru,mert szétbaszta a gerincemet meg a nyakamat,hetek múlva is hullottak az üvegszilánkok a fejemből meg a hátamból,meg a bal könyököm,térdem,bordáim zúzódtak, hónapokig csupa fekete véraláfutás voltam.A sofőrnek megrepedt a mája,lépe.Ez egy kettes golf volt.Az ütközés ereje: a bal első kerék az ajtó alá gyűrődött,a tető középen kb.70 fokban megtört,a golf eleje szinte nem is létezett,csak a kettétört motor lógott belőle.Az a veszély nem áll fent hogy meg tudnék venni egy 3 tonnás tankot,amiről lepattan egy átlag autó a másfél tonnájával.
Csak keress egy embert,aki kétszer akkora mint te.Mennyi lehetsz?Olyan 85 kilónak nézlek.Keress egy 170 kilós manust és kérd meg hogy szaladjatok egymásnak.Na kinek fájna jobban? mod: Nyugi,nem fog elveszni az energia.
"Fingom nincs" a gyűrődő zónáról.Így jó?[ Szerkesztve ]
-
Bubu79
addikt
válasz enerdzsájzer #22146 üzenetére
Köszönjük szépen az esti mesét - de még nem köpött a maci, úgyhogy még nem mennék aludni
A 85 kilót mégis miből nézted - az avataromból?
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
dízelracer
senior tag
válasz enerdzsájzer #22146 üzenetére
Akkor szerintem tovább is léphetünk a nagy, nehéz, vaskos vs kis, könnyű autó témáján.
-
félisten
válasz enerdzsájzer #22146 üzenetére
Másrészt: nekem is volt már balesetem......
No igen, sok embernek fogalma sincs rola, micsoda erok hatnak egy-egy balesetkor. Rendszeresen olvasok olyanokat, hogy a haver xy 50-el belement az elotte alloba es megrepedt a lokharitoja..... (ugyertem mas baj nem lett) Na az ilyen a budos eletbe nem latott balesetet es nem is elt at.
Meg mikor az ilyeneket felultetik arra az utkozesszimulalo kocsira es mikor rant rajt akkorat mint allat, betippelik, hogy legalabb 30-40 km/h-s utkozes meg megtobbet, pedig csak 7 km/h-s utkozest szimulalt.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- 1.250.000 FT helyett 940.000 FT !! MacBook Pro 16" M3 Pro 12CPU / 18GPU / 18GB / 512 SSD
- RTX 2080TI ROG STRIX GAMER PC
- AKCIÓ !! M3 Chip - MacBook Pro 14" 8C CPU / 10C GPU / 8 GB/ 1 TB / Bontatlan / Magyar
- Tidradio td-h3 akkumulátor
- HP ZBook Studio x360:i7 9850H,32GB,512GB,P2000,15.6" UHD 3840x2160 TOUCH 600nit 100%AdobeRGB,HP gari