Új hozzászólás Aktív témák
-
dízelracer
senior tag
válasz Khelben #21747 üzenetére
Természetesen az elsőt. Megelőzőm és megyek tovább.
Brutál: 90és a halál közt
-
MPowerPH
félisten
-
félisten
válasz dízelracer #21751 üzenetére
Mit keres az ilyen autoban?
-
MPowerPH
félisten
-
SpeedR
őstag
-
runner 125
nagyúr
Nem a gyorshajtás miatt, hanem a swift miatt...
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
neduddki
nagyúr
HI!
egry jozsef rakpart sarok: keh-878as suzuki a balra kanyarodo savbol bevagvan a jobra kanyarodok koze, majd kovetven egy Toyota Hiace /sajna rendszam nincs/ de mar teli piroson a jobbra kanyarodok ele bevagva mindez hetfo 18 ora utan kicsivel
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
SpeedR
őstag
válasz runner 125 #21762 üzenetére
Oldalról, szinte fékezés nélkül kapta telibe a suzit az opel. Nem sok kisautó van, aminek a jobb első ülésében megúszható lenne egy ilyen ütközés.
-
Zozzant
addikt
https://logout.hu/bejegyzes/guga/az_utolso_kivansag.html
-
SpeedR
őstag
válasz runner 125 #21766 üzenetére
"Az autóban utazó 28 éves nő a helyszínen életét vesztette..."
"A Suzukit vezető férfit a mentők súlyos sérülésekkel szállították kórházba." -
Bubu79
addikt
Így van - járjon mindenki ilyennel, a nézeteltérések is könnyen rendezhetőek vele és a kátyúk sem okoznak többé gondot!
Btr-60 R 975
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
dízelracer
senior tag
válasz runner 125 #21762 üzenetére
Én betiltanám a francba ezeket a szarokat. Nézd meg az astrát alig tört össze. A swift darabokra szakadt... És még ajánlgatják első autónak a milyen autót vegyek topikban.
-
runner 125
nagyúr
válasz dízelracer #21771 üzenetére
Szerinted miért linkeltem be? Pont azért...
A hátam közepére sem kellene egy ilyen swift!
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz SpeedR #21767 üzenetére
???
Olvasd el az egészet újra.
"A Suzuki a motortérnél szétszakadt, és hátuljával a vízelvezető árokban állt meg. Az autóban utazó 28 éves nő a helyszínen életét vesztette, holttestét a tűzoltók szabadították ki a roncsok közül. A Suzukit vezető férfit a mentők súlyos sérülésekkel szállították kórházba. Az Opel sofőrje és utasa szintén kórházba került."
Ebből adódóan a Suzukiban utazott a 28 éves nő, aki meghalt. A swift sofőrje súlyosan sérült. Míg az Astra söfőrje és utasa szintúgy megsérültek.
Szinte 100, h a jobb elsőn utazott aki meghalt.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
félisten
válasz Bubu79 #21770 üzenetére
Ez a minimum!
(#21769) FF23 Hogy fugg ossze egy papirvekony suzuki a gyalogossal?
--------------
Hatra ugye mi a f*sznak az ov?
Meghaltak ketten a fának csapódott autóban a 71-esen
Az ilyen felelotlenek sodorjak veszelybe a tobbit is.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Rendőrbusz ütközött, hatan meghaltak
Itt mar hetet irnak: Heten meghaltak az árvízi mentésben résztvevő rendőrök buszbalesetében
[ Szerkesztve ]
-
SpeedR
őstag
A stift nem az a tipikus sofőrös autó. Ha egy utas volt (+a vezető), akkor biztosan elöl ült.
A stift egy 20 éves konstrukciójú autó, és ráadásul kisautó. Nem tudom mit vársz tőle, de kb. annyit tud mint a hasonló korú társai.(#21771) dízelracer
Jah, csak az a nem mindegy, hogy az opelnek az eleje tört, a stiftnek meg az oldala. Azt nem kell ecsetelnem, hogy hol a több a gyűrődőzóna.2
Ennyi erővel tiltsuk be az összes motort, mopedet, biciklit, meg úgy amblokk az összes 2-3 kerekűt...(#21773) runner 125
Szerintem te olvasd el újra, hogy mit írtál!"A jobb elsőn pont nem ült senki, de a bal első sem volt túlélhető.."
Ültek a jobb elsőn, a sofőr pedig túlélte.
-
félisten
-
Bubu79
addikt
válasz dízelracer #21780 üzenetére
Geo Metro címszóval ott is forgalmazták, valamelyest jobban tákolt kasztnival...
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
félisten
válasz dízelracer #21783 üzenetére
Gondolom a gyenge pontokat erositettek meg vele.
-
FF23
senior tag
Ezen mit nem lehet érteni ?
Ők is -motoros, bringás, gyalogos- közlekednek, és messze védtelenebbek mint szviftben. A te "logikáddal" ki kellene tiltani őket az utcákról.A buszos tragédiából is látszik, hogy nincs az megírva, hogy egy Astra jön szembe ha hibázol. B@chatod a biztonsági merevítésedet, ha egy busz vagy kamion kap így derékba.
Inkább a végzetes hibákra tenném a hangsúlyt, mert a balesetek emiatt történtek.A 21719-ben volt már ez, a szuzukis topikban meg írta valaki, hogy mindketten elhunytak.
És nem suzukim van
Postázós üzenetekre nem válaszolok. Sajnálom...RT-AX58U v1
-
Khelben
nagyúr
válasz dízelracer #21783 üzenetére
Erről linkelhetnél valami forrást, mert Esztergomban a GM által tervezett autót kezdték gyártani 92-ben, nem hiszem, hogy áttervezték volna.
-
dízelracer
senior tag
válasz Khelben #21788 üzenetére
A Fiat Uno ezer százalék, hogy erősebb mint a stift. Kb 10éve nővéremék a hatos úton télen belerongyoltak egy Grand Voyagerbe. Az ütközés erejére jellemző, hogy a kocsi egy méterrel rövidebb lett, tesómat úgy szedték ki a mentősök mert beszorult a lába a műszerfal alá. Még aznap a saját lábán távozott mindenki a dunaújvárosi kórházból. Egy buzukiban 100%, hogy (legalább) az elől ülők meghaltak volna.
-
Khelben
nagyúr
válasz dízelracer #21789 üzenetére
Egy balesetből statisztikát csinálsz... Én is tudok neked mutatni olyan swiftet, amiből élve szálltak ki, pedig busszal ütközött. Attól még nem lesz belőle biztonságos autó.
-
-
Khelben
nagyúr
válasz dízelracer #21791 üzenetére
Hidd már el, hogy semmi különbség nincs közöttük. Mindkettő a 80as években tervezett kisautó, mindkettő könnyű, ütközésnél mindkettő ugyanúgy törik. Se a Fiat, se a Suzuki nem tud csodákat művelni ~700 kilóból.
-
dízelracer
senior tag
válasz Khelben #21792 üzenetére
Márpedig én nem hiszem el. A Fiatnál úgy rémlik, hogy pontosan az Uno volt az első kisautó amibe tervezett gyűrődőzóna van. Ezzel szemben mi van egy suzukiban? Max egy műanyag szűzmária a műszerfalra ragasztva. De ütközéskor sajnos az nem segít. Bár jobban belegondolva a swiftnek is van gyűrődőzónája ami az első lökhárítótól a hátsó lökhárítóig tart.
-
SpeedR
őstag
válasz dízelracer #21793 üzenetére
Kicsit túlhiszterizálod ezt a swift dolgot. Ugyan az Uno-ról sincs rendes törésteszt, de borítékolható, hogy kb. ugyan annyit tud mint a stift. Nézd meg pl. ezt. A sebesség max. 10km/h, az Uno oldala mégis beljebb került vagy 20 centivel, a BMW-nek meg még a lököse sem tört el.
-
dízelracer
senior tag
válasz SpeedR #21794 üzenetére
Oldalütközés!! És ha a kocsi orrának kéne elnyelnie az ütközés erejét? Na akkor vajon mi történik? Az FIAT legalább valamennyit elnyel egy swift meg ellenállás nélkül úgy gyűrődik össze mint ha kartonpapírból lenne összeragasztva az eleje... Tiszta ciki az a kocsinak nevezett szarhalom. Ingyen sem kéne. Bele nem ültetném a szeretteimet. Nincs az a pénz.