Új hozzászólás Aktív témák
-
Bubu79
addikt
válasz enerdzsájzer #22150 üzenetére
Akkor biza torzít a monitorod, vagy ráférne egy kalibrálás a saccométeredre, mert azokon a képeken egy 110 kilós emberkét láthattál
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
enerdzsájzer
tag
válasz dízelracer #22148 üzenetére
Igen.A Volvo jobban gyűrődött és? Volvo 940 saját tömeg menetkészen:1385kg.Defender tömege (ez az újabb könnyített széria) 2117 kg.Van belőle olyan is,amire már "C" jogsi kell tehát már teherautónak számít.
-
dízelracer
senior tag
válasz enerdzsájzer #22153 üzenetére
Az a baj, hogy tényleg nem érted a dolgot. Ha egy kaszni merev és nem gyűrődik össze ütközéskor akkor az összes energiát a testednek kell elnyelnie vagyis 100%, hogy meghalsz. Belülről szó szerint szétszakadsz. Teljesen lényegtelen az autó súlya.
-
enerdzsájzer
tag
válasz dízelracer #22155 üzenetére
Nem lényegtelen a tömeg.Ha lényegtelen lenne,egy kamionsofőr is belehalna egy frontálisba egy szuzukival. Nem 100%, nem törvényszerű hogy szétszakad az ember.A lassulás mértékétől függ.Attól függ mivel,hogy,mennyivel ütközik.Betonfal?Szuzuki?Kamion?70-el?110-el?150-el?stb..És az az ütközés,ami ilyen lassulásra kényszerít egy 3 tonnás tömeget,az az ütközés rád hajtogatna bármilyen más autót.Egy ilyen ütközéskor tök mindegy miben ülsz.
-
philoxenia
MODERÁTOR
válasz dízelracer #22155 üzenetére
Valamelyest számít azért a két tömeg aránya is, a nagyobb tömeg sokkal lassabban lassul le szvsz. Kellően nagy tömegkülönbség esetén igen nagy a különbség. Vasúti gázolásoknál a durva tömegkülönbség miatt a mozdony eltolja a másikat maga előtt, ergo az többet lassul, mintha falnak ütközne kb. A mozdonyvezető ellenben az ütközés energiáját nem kell, hogy elnyelje, mert a vonat csak 100 méterrel később áll meg... Nem vagyok már olyan jó fizikából,/ennél azért régen többet tudtam.. / de ha két test ütközik egymással ahol az egyik mondjuk 800kg a másik meg 3200kg akkor a két test viselkedése nem fog szerintem megegyezni. Persze ha 50-ről mondjuk 0,5 sec alatt 0-ra csökken az ember sebessége az hány g is?
Elmélet:[link]Biliárdgolyóként viselkedve a két kocsi egymást meglöki a saját lendületével, a nagyobb a kicsire nyilván jobban hat, mint a kicsi a nagyra. Ha a kiskocsi gyűrődési zónája+ a légzsákok az ütközést "veszélytelenné" tudják hatástalanítani akkor nyert. ... Ha a nagyobb kocsi lassulása csak veszélytelen mértékű, akkor az is....
[ Szerkesztve ]
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
neduddki
nagyúr
HI!
na jaccatok egy aprokat: bof
amugy ha mar Meleg tana ur szoba kerult: pc- es virtualudv
neduddki
mod: SzoloMereg: dv=50/3.6=13.89m/s dt=.5s g=9.80665ms^-2
a=dv/dt=27.78ms^-2=2.83gjhol szamoltam?:- )
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
dízelracer
senior tag
válasz enerdzsájzer #22156 üzenetére
Ki beszélt itt suzuki vs kamionról? Én arról beszéltem ha egy autóval csak 60-al neki mész egy fának/oszlopnak/falnak és az autód nem gyűrődik semmit hanem lepattan róla mint egy pöttyös labda akkor valószínűleg perceken belül meghalsz mert a tested emészti fel a lassulást. Elvérzel. Esélytelen, hogy bármit is tegyenek a megmentésedért. A gyűrődő zónát nem poénból találták ki...
-
philoxenia
MODERÁTOR
Hogy mennyire jó dolog a gyűrődő zóna: itt a balesetben összetört Honda vezetője egy munkatársam ismerőse, már újra kocsit vezet.... Ezek szerint a kocsi totálkár, Ő meg aránylag "olcsón" megúszta...
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
neduddki
nagyúr
válasz dízelracer #22159 üzenetére
HI!
"tested emészti fel a lassulást" hejjesbites: szenvedi el, a mozgasi energia az ami alakicsa a tested
ugy leirnam a 90es evek bmw-s biztonsagi ov balhejat de minek /ez nem Nked szolt/uv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
enerdzsájzer
tag
Sehol nem írtam hogy hülyeség a gyűrődő zóna. Nem tagadtam a merev kasztni hátrányait sem. Csupán annyit akartam mondani hogy egy ilyen autó a tömegével szerezHET előnyt magának. És sokkal biztonságosabb mint a jelenlegi autóm.
-
Bubu79
addikt
válasz enerdzsájzer #22162 üzenetére
Ha nem ezt írtad volna először, hanem azt, amit itt, alighanem huszad ennyi hsz termelődött volna a gyűrődőzóna témájában is...
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Bubu79
addikt
válasz enerdzsájzer #22164 üzenetére
Megnéztem Csoki, sasolj rá te is a tiédre
De Andersen még mindig halott - és azt hiszem forgolódik a sírjában
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
enerdzsájzer
tag
válasz Bubu79 #22165 üzenetére
Király vagy.Hány ilyen autó balesetét láttad már?Tudnék mesélni az ilyen autókról is.Már írtam.Sokan halnak meg olyan autóban és olyan helyzetben ahol nem kellett volna csokim.Bár ez csak mese.De a tervező asztal mögül többet látsz ilyet.Persze hogy ez az irány,meg ez a jövő.Írtam valahol hogy nem így van csoki?Hm?Írtam valahol hogy ez hülyeség?
-
Bubu79
addikt
válasz enerdzsájzer #22166 üzenetére
Dehogy is királylány, te annyit írtál, hogy a tömeg mindent visz - ami így egyszerűen marhaság
Ha sérti az önérzetedet, ha nem
És igazad van, a fejlesztések, amik az asztal mellett születnek sz@rt sem érnek, a lényeg az erő és a tömeg - te vagy a király és a jól megmondó istencsászár tűzoltó
Nincs szó energiáról, vagy tágabb értelemben vett fizikáról, hiszen mindez csak blabla - a lényeg hogy jó merev legyen a kaszni és legyen húzása a jószágnak - a mozdonynak is mindig igaza van
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
-
Bubu79
addikt
válasz dízelracer #22171 üzenetére
300 ember már a lábszagával is ütősebb, hátha emellé még társul néhány 10 tonna acél is
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
enerdzsájzer
tag
Jól van gyerekek.Ügyesek vagytok.Volt olyan aki megértette mi a f@szt akarok,nektek nem sikerült.Olyan is volt,aki lekezelő flegmázás nélkül tudott válaszolni.Nektek ez se megy.Semmi baj.Végül is a parasztkodás teszi érdekessé a beszélgetést.
-
Bubu79
addikt
válasz enerdzsájzer #22173 üzenetére
Igazán nagy élmény olyasvalakitől olvasni ezen sorokat, aki szereti megadni a beszélgetés hangnemét [link]
Örülök, hogy kedvedre tehettem
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
philoxenia
MODERÁTOR
Lassan már az lehetne a topik címe: "Miért fórumozik mindenki mint egy ....."
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
Bubu79
addikt
válasz philoxenia #22176 üzenetére
Hidd el, ez sem rosszabb, mint az autóskártyázás a hárombetűs topikban, csak arra tesz mindenki...
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
NoLF
addikt
a biztonsági öv életet menthet, ezt jegyezzétek meg nagyon jól.
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
neduddki
nagyúr
válasz enerdzsájzer #22178 üzenetére
HI!
baromsagok leirasa es hangoztatas nalm mar csak eszt valtjaki, folerg ha egy ennyiora /szamomra/ lenyeges kerdesrol van szo, tudsom, hogy ez egy bizony kepessegek renelkezo emberfajtqara nem het ki, de remneym szeritn azert tobb van oijjan aki felfogja es legbb nem ezekt a baromsagokat terjesztyi tovabb
udv
neduddki
mod: Hugo: tortent vmi ami most ez aktualitassa teszi?
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
NoLF
addikt
-
enerdzsájzer
tag
válasz neduddki #22182 üzenetére
Te sem,meg a haverod sem értette mit akarok.Olyan kijelentéseket adtatok a számba, amiket nem tettem.Csak hogy vitatkozni meg kötekedni tudjatok.
Már ne is haragudj, de ha majd ha kinőtted ezt a gyerekes majomkodást az írásoddal, majd akkor komolyan veszlek jó?
Addig is ,mivel a tömeg nem számít és mindentől megvéd a gyűrődő zóna meg a légzsák, balesetek továbbra is csak úgy és olyan végkimenetellel történnek mint a törésteszteken meg a papíron.És ebbe mindenki azt magyaráz bele,amit akar. -
neduddki
nagyúr
válasz enerdzsájzer #22185 üzenetére
HI!
en nem Teged hanem a velmemued hujjesztem, ah jol tevedek le amire Te rogton szemejejskedessel es kotekedessel reagaltal, ez asszem mindent elmond rolad, hihetlenul tisztelma mukad de teged sajnos nem tudlak, elhiszem hogy a inkad mijjat sokat lattal, de sajnos rossz kovetkezeteseket is levontal ebbol ami nem gond csak az a baj hogy ragaszkocc hozza mint bodri alabtorlolhoz ez megiotn csak rolad mond vmit
ne mkell engem komojjan venni nicnsezzel gondom, nekm az egy jo nap mikro vki arcara mosott csalok
egy ojjan ember mukassagt probalod a szmitogep ele degradalni aki boseggel tob bbalesetet latott es vett reszt a kiemlemzeseben mint te az mar lassan a szanalmas kategoria /mieliott feklrerted Melegh profrol beszelek/udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Mindkettőtöknek igaza van logikailag, csak az egyik értelmezés életek ezreit menti meg, a másik pedig súlyos, illetve az esetek szignifikáns arányában szó szerint halálos demagógia. Érdekes dolog ez az igazság.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
félisten
válasz parandroid #22187 üzenetére
Hol fedeztel fel ebben demagogiat?
-
-
félisten
válasz parandroid #22189 üzenetére
Szo sincs kotekedesrol. NoLF allitott valamit es en is. Mindketto igaz, mindketto elofordult mar es elo is fog. Ezert irtam, hogy nem kell statisztika, mert nem allt szandekomban a kettot osszehasonlitani. En is pontosan tudom milyenek az aranyok.
-
Az a fajta ember lehetsz, aki minden alkalommal, amikor tudod, hogy valamelyik ismerősöd repülőre ül, te a tartalmi pontosság és a logikai igazság kedvéért tájékoztatod, hogy "Lehet, hogy lezuhansz / felrobban a gép / terroristák ejtenek túszul, gyomorrontást kapsz a fedélzeti koszttól / megcsíp egy darázs repülés közben / vérrögöt fogsz szerezni az egy helyben üléstől". Ettől még mindig ez a legbiztonságosabb és leggyorsabb módja az utazásnak. Bár a fentiekre lassan már a remek bulvárhíradóink is figyelmeztetnek - már meg sem lepődnék egy olyan híradóblokkon, ahol azokat a baleseteket gyűjtik össze, ahol kivételesen a biztonsági öv éppen gondot okozott, csak hogy sikerüljön elvennünk az övét bekapcsoló mintegy 60%-nyi (!) autós kedvét is a dologtól.
Mindemellett valamennyien pontosan ismerjük a kockázatokat, amiket a biztonsági öv okoz, és hozzád hasonlóan azzal is tisztában vagyunk, hogy nagyságrendekkel magasabb annak a lehetősége, hogy megmenti az életünket: innét kezdve a postod teljesen fölösleges trollkodás volt. Biztosan nyár van, és mindenki unatkozik, vagy valami front jön, vagy mittudomén.
Szóval nyugodtan írj még valami remek történetet, ahol a biztonsági öv ölt (szemét gyilkos egy szerkezet), vagy keress valamit a fenti két bekezdésben, ami kiakasztja a logikai igazságérzetedet, és nyugodtan posztolj, ilyen melegben én sem fogok kimenni a tűző napra, kell valami szórakozás, legalább jól összeveszünk azon, amiben egyébként alapvetően és lényegileg egyetértünk.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
félisten
válasz parandroid #22191 üzenetére
Nincs igazad, nem ismersz. Ahogy nezem inkabb Te unatkozol nagyon, mert abba az egyetlen mondatomba belemagyaraztal meg annyi mindent hogy eszbonto. Kar volt es felesleges. En is hasznalom az ovet mindig es azt is tanacsolom mindenkinek, hogy hasznalja, ettol meg igaz az, hogy bizonyos esetekben tobb kart okoz, mint hasznot.
-
philoxenia
MODERÁTOR
válasz parandroid #22191 üzenetére
Ez a "repülő a legbiztonságosabb utazási forma" kijelentés, mint axióma nem tudom, honnan ered, de utasszám/baleset statisztika szempontjából, bár hazabeszélek, a vasút szerintem messze megelőzi biztonság szempontjából a repülőt.....
Persze ilyen szempontból a gyaloglás a legbiztonságosabb, mivel a 7-8 milliárdot kell osztani naponta a balesetek számával.....
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
félisten
válasz philoxenia #22193 üzenetére
En mintha olyasmire emlekeznek, hogy a repulesnel meg a kozuti kozlekedes is biztonsagosabb az utaskilometerre visszavetitve. Az utaskilometer/halalos baleseteket nezve, pedig mindenkeppen, de errol most forrast nem tudok mutatni.
[ Szerkesztve ]
-
bobsys
addikt
válasz philoxenia #22193 üzenetére
egy ilyet talaltam hirtelen, igaz regi
that averaged fatalities from 1994 to 1996 per 100 million miles traveled. There were 0.96 deaths per 100 million miles traveled in a car, 0.06 deaths per 100 million miles traveled by commercial airlines and 0.04 deaths per 100 million miles traveled on railroads --- including commuter trains.
hehe: "the chance of dying in an automobile accident is about 1000 times more than winning a typical state lottery in a year"
[ Szerkesztve ]
Enterprise Admin? Kirk kapitany leszel? - Ne törődjél semmivel, egyél zsömlét kiflivel
-
#24889344
törölt tag
Egy szőke picsa 5 km-en keresztül nem találja a gázpedált, és amikor van lehetőségem megelőzni gyorsít. Nem értem ezeket az embereket. Hova ilyen sietős hirtelen neki?
Megelőzöm aztán meg lemarad.Aki siet, had menjen. Ha van lehetőségem még le is húzódok kicsit hogy könnyebben megelőzzön.
-
dragonfx
veterán
válasz #24889344 #22197 üzenetére
nyugi velem ezt cisnálják mindig a 2/a.n.
idegesítő de kezdem megszokni.
max még1ggyel visszább kapcsolok.
40nel megy végig Sződligettől váci utig. gyökér.
na meg a 49-51es emberek a másik kategória.....nem értem ilyeneknek mér adnak jogsit....
a forgalom oktalan feltartása és a többi vezető szándékos előzés/veszélybe sodrását is ugyanugy büntetném."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
brd
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- Le Mans Ultimate
- Autós topik
- Hálózati / IP kamera
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- LG LCD és LED TV-k
- Távcső topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- Asus ROG Phone 6 - Limited Batman Edition / BONTATLAN - 3 év gari
- Huawei Matebook D14 i5-11.gen/16GB DDR4/512GB PCIe SSD/14" Full HD IPS/Gar.:2025.10
- Rog 4070 Ti //KERESEM!!//
- Binepad BN006, programozható, mechanikus macropad, low profile Kailh Choc v1 Red switchek
- CoolerMaster ControlPad, programozható, mechanikus macropad, Gateron Red switchek