Új hozzászólás Aktív témák
-
enerdzsájzer
tag
válasz dragonfx #21488 üzenetére
Ez így nem működik.Láttam már nem egy balesetet.Ittas,gyorshajtó mehetne a kaptárba rögtön pár napra.Aztán ha kapott egy kis segg(be)pacsit,meggondolná legközelebb iszik-e vagy vezet.Ne igyon!!!!!Közlekedés veszélyes üzem nincs helye annak hogy: csak egy sört ittam nincs nekem semmi bajom.Aztán a rendőr elengedi (mert hát miért kételkedjen a lelkiismeretes polgárba) és száz méterrel arrébb a polgár kinyír egy családot.Van műszer arra hogy teszteljék a sofőrt az út szélén hogy mennyire ittas,milyen hatással van rá a sör amit megivott?Esetleg egy mobil PÁV vizsgálat amivel megmérhetik a reakcióidőt?Nem lehet egyértelmű határt húzni,hogy te még mehetsz,de a másik már nem.Ezt nagyon könnyű lenne kijátszani.Még csak jó ügyvéd sem kellene hozzá.Meglógsz úgy mint buci,aztán bizonyítsák rád egy-két nap múlva hogy a szesz miatt okoztál balesetet.Ez most is nehézkes lehet.
Egyébként "fortuna" a vétkes mellé áll (buci).Mondhatom azt hogy nagyon ritka hogy a vétkes maradjon ott.Egy történet:karácsonykor a család autóval megy a rokonokhoz.Hátul két gyerek,apa vezet,mellette harmadik gyerekükkel terhes anyuka.Egy bekötőútról kikanyarodik eléjük egy picsarészeg motoros.Apa megijed, félrekapja a kormányt,megpördül és felcsavarodnak egy fára.Motoros elesik és fekszik az úton mert kúszni sem tud egyenesen olyan részeg.De motorozni azt tudott a tetű.Amikor a mentők meg a tűzoltók kiérkeztek még éltek a gyerekek hátul.Terhes feleség meghalt a magzattal együtt,amit egyébként az ütközés után megszült.A mentős megállapította hogy a gyerekeknek nincs esélyük a túlélésre.Pár percig még nyöszörög az egyik,aztán elhallgat.Apa végig magánál volt.A neki segíteni próbáló mentőst meg tűzoltót próbáltja ellökni magától és kiabált hogy a családján segítsenek és ne vele szórakozzanak.Nem lehetett elmagyarázni neki hogy már nincs kin segíteni.A motoros is úgy gondolta hogy ő képes hazamenni.Mit neki két liter bor amikor hármat szokott inni.
Kíváncsi lennék hogy egy ilyen élmény után mernél-e inni akár egy kortyot is. -
enerdzsájzer
tag
válasz dragonfx #21534 üzenetére
Büszke lehetsz magadra.Nesze neked felelősségteljes gondolkozás. Hány éves vagy 15?Hány km van már mögötted?Tudod miről lehet felismerni a rutinos sofőrt?Arról hogy fél.Aki nem fél kicsit se, vagy hülye és nem fogja fel a veszélyeket, vagy rutintalan.Most még azt hiszed veled ilyen nem történhet.Mert te olyan jó vagy hogy még három feles is belefér,meg a redbúl majd semlegesíti....pfff. De kívánom hogy ne legyen részed soha balesetben,de ne is láss közelről sem.Bár ez utóbbi nem ártana hogy észhez térj egy kicsit.Merre szoktál autózni egyébként?Csak hogy tudjam merre ne menjek.
-
enerdzsájzer
tag
válasz dragonfx #21538 üzenetére
Túltöltöttem mert az én agyam meg a felelőtlen emberektől durran el.Nem semmi a hozzáállásod.Mi az hogy neked akármilyen törvény megmondja hogy mennyit ihatsz?Meg mi ez a fizikai majomkodás,neked ne mondja meg semmilyen fizika hogy miért lehet szar az adott szituba hogyha fél másodperccel később fékezel.Ki az a fizika egyáltalán hogy téged szabályozzon?Majd te megmondod három feles után hogy mi a törvény.Hm. Meg amúgy is kell az a három feles hogy ne remegjen a lábad a gázpedálon ugye?
Aki fél,nem megy bele húzós szitukba.A félelem megfontolttá tesz.Megfontolt ember ritkábban okoz balesetet mint a "bátor" f...szagyerek aki majd megmutatja hogy kell vezetni és letolja az útról a kulturáltan közlekedőt.Láttam már "bátor" sofőrt térdre rogyva zokogni.
Igen, én meg az előtted tötyörgő vagyok.Egyrészt mert egy húszéves -40 lovas marutim van mert erre fussa,másrészt ha pl. piros a lámpa és még az is lesz egy darabig nem értem miért jó 70-el állat módjára érkezni, dudálni mint a gyorsvonat, majd az utolsó 10 méteren satufékkel megállni,persze két másodperccel ért oda hamarabb mint én.Utána meg ott áll a lámpánál fél órát mint a f..sz. Ja tudom!Mert olyan autója van!
Nekem is volt olyan időszakom 17-20 éves koromig kb. miután ráéreztem a vezetésre, hogy hű de király vagyok.Aztán néhány húzós helyzet meg egy baleset (éppen nem én vezettem szerencsére) ráébresztett hogy nem kéne.Ez csak erősödött bennem azóta.Főleg mert a melóba sok balesettel találkoztam és láttam mi történhet az emberrel.Nem szeretnék úgy járni. -
enerdzsájzer
tag
-
enerdzsájzer
tag
válasz shaft72 #21571 üzenetére
Engem nem zavarna ha rongyá törné magát.Csak szélesen vigyorognék amikor a feszítővágóval ledarabolnám róla a sz@rját.
Engem csak az zavar hogy a nagyképűsködő balf@szságával másokat veszélyeztet.Lehet hogy valamit kompenzálni akar ezzel? Nagy erős autó,kis gyenge ...... Bucinak is kell a viagra....
-
enerdzsájzer
tag
válasz Tomics #21583 üzenetére
De jobban belegondolva rokonlelkek vagyunk a sárkánnyal.Kicsit emlékeztet 12 évvel ezelőtti önmagamra. Talán még lehet belőle is ember egyszer HA kinövi a suttyóságot.Én is kinőttem meg más is.Nincs ezzel baj. A legózást is kinőttük, ezt is ki lehet. Licitálni meg nem szeretek.Sokan csalnak. Az a suttyóknak való. Pedig régen sok aukciós házba dolgoztam. Az volt a dolgom, hogy felügyeljem az árveréseket meg néha leüssek egyet.
-
enerdzsájzer
tag
válasz SpeedR #21948 üzenetére
Hát igen.Az oszlopok rajtuk az ajtókkal az autó oldala.Ez nincs annyira szétvagdosva, hidd el csináltam már ilyet Ez max. 15-20 perces munka volt lehúzatni a műszerfalat meg lekapni az ajtókat, oszlopokat kivágni. Voltam balesetnél, ahol majdnem két órába telt mire kivagdostuk a szerencsétleneket a roncsból.Na az volt szétdarabolva.Végig maguknál voltak szegények....
Lehet száguldozni egész nyugodtan.Csak az a baj hogy az ilyen rohadékok miatt halnak meg emberek,családok,gyerekek.De ha mindenképpen muszáj ölni, akkor hajrá!Tövig a gázt!Attól ember meg f@sz@ sofőr valaki ha száguldozik.A baleset is több van lassú hajtásból mint gyorsból.Sebességhatárokat is az ilyen f@sz@ sofőrök bosszantására találták ki.
-
enerdzsájzer
tag
Ma különösen h.lyék voltak egyes autósok (vagy csak én voltam a szokásosnál érzékenyebb a h.lyeségre).Már négy hónapja esz a penész itthon mert dögrováson vagyok.Ma végre autóba ülhettem és bementem dokihoz Debrecenbe.Hát apám ennyi idiótát....A szokásos állat érkezést a piros lámpához már mondani sem kell, tökön-paszulyon keresztül előzünk és bevágunk a másik elé hogy aztán lefordulhasson a következő utcán, persze nekem meg ki kellett taposni az autó alján a fékpedált hogy ne zúgjak bele.Természetesen még ő volt megsértve. A 4-est újítják most, kilométeres kocsisor végéhez üresbe gurulok.Az állat 5 másodperccel azelőtt még egy apró pont volt a tükörbe, következő pillanatba záróvonalon, kanyarodón keresztül vág be elém (bevágás a másik elé volt ma a sláger) hogy aztán fél órát állhasson a sorba előttem.Egyszerre két sávban megyünk és állunk be a lámpához, aztán a pirosnál tolatva oda-vissza próbál csak egy sávot elfoglalni miután vörös izzásig nyomtam neki a kürtöt mert magától nem jött volna rá hogy ez így nem frankó.Persze sms írás közben nem is lehet egy sávban autózni.Nagy autóm van,erős autóm van meg sok pénzem van és takarodjon előlem mindenki mert nekem mindent szabad hozzáállás meg már az életünk része.Keskeny utcában középen megáll telefonálni a b.szottnagy terepjárójával aztán kerülje ki mindenki úgy ahogy akarja.Még én kerülgessem a gyökeret dzsumbujon keresztül a kis marutival mert hát őnagysága aztán nem húzódik le a terepjáróval.Hát fényesre kopott ma a kürt gombja.Ehjj csak lenne annyi pénzem hogy lecseréljem a marutit egy krazra....
[ Szerkesztve ]
-
enerdzsájzer
tag
Azzal van már tekintély.Voltam sofőr a kőolajnál, ott vittem kraz-t,zill-t,gaz66-ot,meg land rover deffender-rel is sokat mentem.Ki voltam combosodva és elég volt lájtos alkarpózzal igazgatni a tükröt miközben kövér gázfröccsökkel telekormoztam a nagy arcú apuci pici fiának és haverjainak nyitott kis autóját a belvárosban.Nem mertek szólni a vagányok.Csak próbáltak a csóvából kimanőverezni. De hát a beállt forgalomba nincs hova menni... Csúnyán megtoroltam minden gyökérkedést.Képzeld csak el amikor állsz a lámpánál és a tükörben észreveszed hogy egy 24 tonnás kraz (amivel éppen az előbb gyökérkedtél-ilyen is volt) dübörög feléd lassítás nélkül... aztán fél méterre áll meg mögötted csikorgó gumikkal. Azért ezt nem játszottam meg sokszor mert féltem ha elmérem a féktávot...meg volt egy pali akit majdnem átkergettem a piroson. Majd legközelebb meggondolja kivel szórakozik. A marutival hiába csinálok ilyet. Legfeljebb kiszáll és egy jégkaparóval leszedi a marutit a lökhárítóról.
-
enerdzsájzer
tag
Nyugodtan fellebbezhetsz, csak ne ezzel indokold.Írd azt hogy sokallod a büntetést mert neked nincsen ennyi pénzed,meg azért siettél hogy ne veszítsd el a munkádat, meg kérj részletfizetést stb. Legyél együttműködő és kétségbeesett hogy most mi lesz veled.Ha elismered meg megbánod akkor jó esélyed van arra hogy csökkentsék a büntit.
-
enerdzsájzer
tag
-
enerdzsájzer
tag
Tök mindegy milyen a fékpofa, vason megy vagy puhább ferrodolon, a nyomás a munkahengerben ugyanakkora mindkét esetben.Ha egy idősebb autónál ráugrasz a pedálra, az öreg, kopott, megkeményedett karmantyú olyan hidraulikus ütést kap akár 80-100 bárral hogy simán elhugyozza magát.
-
enerdzsájzer
tag
Ha üres és jó az út akkor is jöhet egy őz vagy fácán,esetleg egy kamion durrdefektje után szétszakadt abroncs,egy elmaradt kipufogódob.Ne mond hogy nem találkoztál még ilyenekkel.Vagy egy kereszteződés, bekötőút amiből nem látja a paraszt a közeledő motorost és nem számít arra hogy amíg ő kikanyarodik addig odaérhet valaki.
-
enerdzsájzer
tag
Volt rá példa.De ha nem is cserép,de vakolat,tégla,bádog,télen jégcsap,hó.Az hogy te nem láttál még ilyet,az még nem jelenti azt hogy nem történik meg.Fácánt már gázoltam,őzet majdnem.Utakon is sok szétszóródott lommal lehet találkozni.Furcsa hogy te még nem láttál egy gumidarabot sem az utakon...
-
enerdzsájzer
tag
válasz parandroid #22098 üzenetére
Így van.Rengeteg veszélyes helyzet adódhat.Ezt nem árt szem előtt tartani és úgy vezetni.
Igen,a Mecsekben volt kb. 3 éve amikor felvette a balesetet a pali.De itt a környéken is volt egy baleset 5 éve.Ismertem a srácot.Éjjel kanyargós úton bőven száz fölött belement egy kivilágítatlan kisbuszba.Srác rögtön meghalt,az utasa berepült a kukoricásba de túlélte.Csak nyomorék lett.
-
enerdzsájzer
tag
Az hogy nem történt baj csak a szerencséjükön múlott.Nem kell védeni őket.Pont azért mert az ilyen állatok sok balesetet okoznak a hülyeségükkel.Nem egészséges így menni a magyar utakon.Kicsit visszább írta valaki hogy menjen pályára akinek száguldozni van kedve.A Hungaroring arra van kitalálva.Ott nem jön őz,nincs lom az úton,nincs kátyú,nincs család akit ki lehet irtani.Magukon kívül csak pár másik idiótát veszélyeztetnek.Az ilyenektől végleg és rögtön elvenném a jogsit.Majd egy pár százezres büntetés után nem fog többé száguldozni?Dehogynem.Akinek van pénze ilyen gépekre,autókra nem hiszem hogy visszatartaná vagy padlóra vágná egy 300 ezres büntetés.
-
enerdzsájzer
tag
válasz neduddki #22123 üzenetére
Miért?Nagyon jól ismerem ezt az autót.Kb. 200 ezret vezettem le ilyennel.Sokat mentem terepen is, kisebb fákat toltam ki vele.Oldalról gyenge egy másik magasabb autóval vagy kamionnal szemben,de egy átlag autó nem sok vizet zavarna.Frontálisan meg nincs ellenfél.Az a lökhárító meg alváz mindent visz.Szó szerint.
-
enerdzsájzer
tag
Igen.Lila fingom nincs a gyűrődő zónáról.Csakhogy ennek az autónak tömege is van.Hogy így végezze,valami naggyal kell találkozni,és/vagy nagyon gyorsan.Egy ilyen ütközéskor meg már cseszheted a gyűrődő zónádat is.Akkor meg úgy fogsz kinézni az autóddal mint egy löncshús konzerv amit kalapáccsal szétvertek.
-
enerdzsájzer
tag
válasz neduddki #22128 üzenetére
Először is: jöhetsz elméletekkel,képletekkel,törés tesztekkel.A gyakorlat sokszor mást mutat.Gyakorlatom meg van már pár év.Láttam már jó néhány balesetet ahol borult a papírforma.
Másrészt:idézek az általad belinkelt írásból:
A merevebb karosszéria a rövidebb deformációs út miatt az ütközések
során fellépő tömegerőket növeli, ezért az utasok és partnerek sérülési
esélyeit egyaránt növelHETI. Nem az van írva hogy növeli,hanem hogy növelHETI.
A merevebb karosszéria miatt az utas visszatartó rendszerek aktiválási
körülményei megváltoznak, kisebb sebességű ütközéseknél is elérHETI a
gyorsulás értéke az aktiválási küszöb értéket. Nem eléri hanem elérHETI.
Feltételes mód.
A nagyobb tömeg megnöveli a jármű potenciális kinetikai energiáját. A hülyeség a tömegről.A tömegen van a hangsúly.
A magasabb építés borulékonyabbá teszi. Ki az a hülye,aki terepjáróval száguldozik.Meg egyáltalán száguldozik.
A formaagresszivitás rontja a partnervédelmet. Ha nekem jön egy hülye,csúnyán megjárhatja ő is.
Még idézhetnék.De kíváncsian várom az okítást.Hány roncsból daraboltál már ki széttrancsírozott családot?Egyáltalán hány összetört autót láttál már,daraboltál szét?Láttad már hogy viselkedik,hogy gyűrődik a kasztni?Láttad már mi történhet az emberi testtel egy balesetben?
Jó lenne ha adnál a hozzászólásaid külalakjára,mert a fülemmel szebben gépelek és marhára idegesítő bogozgatni hogy mi a túrót akarsz.
-
enerdzsájzer
tag
válasz philoxenia #22130 üzenetére
Na annak sincs gyűrődő zónája csak tömege.
Nekem meg ez is tetszik és utólag építhető rá gyűrődő zóna trabant képében. Csak nehéz vele parkolót találni,meg csak 3 személyes a fülke.De jó nagy a csomagtartó. -
enerdzsájzer
tag
válasz neduddki #22126 üzenetére
Ja támasztás.Súlyosabb sérüléseket szenvednek azok,akiket váratlanul ér az ütközés (pl. alszanak) mint azok, akik felkészülnek az ütközésre, tehát kézzel-lábbal kitámasztanak.Itt jön a gyűrődő zónás mániád,mert ebben az esetben szilánkosra törik minden végtagod mert a tested gyűrődő zónája lesznek és sokat elnyelnek a mozgási energiádból.De legalább túléled mert nem nyílik szét a fejed,meg nem szakadsz ketté.
Erre is láttam már példát.De nyugodtan magyarázd meg hogy ez miért nincs így. -
enerdzsájzer
tag
válasz Bubu79 #22133 üzenetére
130-ál már majdnem tökmindegy milyen autóba ülsz.Ahogy mondod, már 90 sem egy életbiztosítás.És igen,nem mennék vele 130-al,mert nem arra van kitalálva.De nyilván ezt is jobban tudod hogy én mennyivel mennék vele.
Nem tudom hogy miből gondolod hogy ott a MÁS tábla.Ezek szerint nem esett le hogy milyen tapasztalatokról beszélek.De nyugodtan magyarázd meg te is hogy kell kitérdelni a rövidnadrágot.De majd csak azután hogy legalább annyi roncsot ledaraboltál emberekről mint én. -
enerdzsájzer
tag
válasz neduddki #22136 üzenetére
Világos amit akarsz.Értem is.Látom is (sajnos).Ezért hangsúlyoztam a tömeget (végre egyetértünk valamiben dragonfx-el is).Azért írták feltételesben,mert az autó tömege nagyon sokat számít (sőt) .Egy kikönnyített, motorból és alvázból,bukókeretből álló 1000 kilós ofród gép utasainak esélye sincs egy átlag autóval való találkozáskor.De egy defender közel van a 3 tonnához.Az azért...-finoman szólva- az átlag autót félreteszi veszélyes lassulás nélkül.Ezért írtam azt is hogy egy ekkora autónak valami nagy és/vagy nagyon gyors géppel kell találkozni hogy veszélyes legyen.De akkor meg már szinte tök mindegy milyen autóba ülsz.De ez nagyon helyzet függő .Elsülhet fordítva is. Azt meg sehol nem írtam hogy a passzív védelem nem ér semmit.Csak nem kell készpénznek venni hogy akkor mehetek mert megvéd az autóm.
Elfogult vagyok, ezt elismerem.De nekem egy ilyen autó hatalmas előrelépés lenne a biztonság szempontjából is a maruti után.Főleg így hogy ismerem a típust és tudom mennyire megbízható és szívós gép.Az igazi elnyűhetetlen kategória.Kell az öv.Mindig,mindenhol.Már 30-ról sem fogja meg magát senki.Esetleg ha nagyon erős,elhajlítja a kormányt meg az kormány oszlopot és csak azután fejeli le.
[ Szerkesztve ]
-
enerdzsájzer
tag
válasz neduddki #22136 üzenetére
Megvan végre! Nomen est omen! A p..csába ez latin!Leesett miért ez az írásmód.Én meg magyar szavakat akartam kibogozni belőle. Mennyit variáltam "ő" vagy "ó" vagy "é" meg milyen sorrendben ... mi van a nőddel este,vagy mi az isten az a -nóm én s te menő-?Vagy mi a túró?Miért jó ez? Én meg majd cirill betűkkel fogok írni mer az milyen k...vajó, aztán kínlódjon vele az aki akar.Az eszem megáll.Már arra gondoltam hogy tényleg a füleddel kell gépelned és én mekkora gyökér vagyok hogy szóvá teszem ezt egy szegény nyomoréknak.
-
enerdzsájzer
tag
válasz Bubu79 #22143 üzenetére
ja, bocs, te nem, hiszen veled van a svarc és a puffin lekvár, meg a mérhetetlen sok tapasztalat, a "MÁS" tábla pedig értelemszerűen nem fordulhat elő a fejed felett, hiszen baleset mindig csak "MÁS"-sal történhet
Ki szólt hozzád ez előtt?De ha én kezdtem én kezdtem.Akkor bocsánatot kérek.
Akkor most súgd meg nekem mit analizálsz annyira?Talán autók gyűrődő zónáit tervezed?Törés teszteket irányítasz?Megsúgom neked: a gyakorlatban nem minden alakul úgy mint a törés teszteken meg a tervező asztalon.Sokan halnak meg olyan autókban és olyan helyzetekben ahol nem kellett volna. -
enerdzsájzer
tag
válasz Bubu79 #22145 üzenetére
Ez minden?Majd te egy 50-es koccanásból megmondod milyen a biztonságos autó?Meg mi történik egy balesetkor?
Akkor most leírom egyértelműen: hivatásos tűzoltó vagyok,az évek alatt rengeteg és sok típusú autót láttam összetörve és nagyon sok csúnyán széttrancsírozott embert szedtem ki roncsokból.Láttam már néhány esetet.
Másrészt: nekem is volt már balesetem.Csak utas voltam.Az anyós ülésen ültem, nem voltam bekötve, és a rendőrök szerint 65-70 km/órával csapódtunk egy traktor hátsó kerekébe.A marha nagy szerencsém az volt hogy egy b@szott nagy utazó táska volt az ölembe rakva és tele volt tömve melós cuccal.Egy hónapig úgy mozogtam mint a robotzsaru,mert szétbaszta a gerincemet meg a nyakamat,hetek múlva is hullottak az üvegszilánkok a fejemből meg a hátamból,meg a bal könyököm,térdem,bordáim zúzódtak, hónapokig csupa fekete véraláfutás voltam.A sofőrnek megrepedt a mája,lépe.Ez egy kettes golf volt.Az ütközés ereje: a bal első kerék az ajtó alá gyűrődött,a tető középen kb.70 fokban megtört,a golf eleje szinte nem is létezett,csak a kettétört motor lógott belőle.Az a veszély nem áll fent hogy meg tudnék venni egy 3 tonnás tankot,amiről lepattan egy átlag autó a másfél tonnájával.
Csak keress egy embert,aki kétszer akkora mint te.Mennyi lehetsz?Olyan 85 kilónak nézlek.Keress egy 170 kilós manust és kérd meg hogy szaladjatok egymásnak.Na kinek fájna jobban? mod: Nyugi,nem fog elveszni az energia.
"Fingom nincs" a gyűrődő zónáról.Így jó?[ Szerkesztve ]
-
enerdzsájzer
tag
válasz dízelracer #22148 üzenetére
Igen.A Volvo jobban gyűrődött és? Volvo 940 saját tömeg menetkészen:1385kg.Defender tömege (ez az újabb könnyített széria) 2117 kg.Van belőle olyan is,amire már "C" jogsi kell tehát már teherautónak számít.
-
enerdzsájzer
tag
válasz dízelracer #22155 üzenetére
Nem lényegtelen a tömeg.Ha lényegtelen lenne,egy kamionsofőr is belehalna egy frontálisba egy szuzukival. Nem 100%, nem törvényszerű hogy szétszakad az ember.A lassulás mértékétől függ.Attól függ mivel,hogy,mennyivel ütközik.Betonfal?Szuzuki?Kamion?70-el?110-el?150-el?stb..És az az ütközés,ami ilyen lassulásra kényszerít egy 3 tonnás tömeget,az az ütközés rád hajtogatna bármilyen más autót.Egy ilyen ütközéskor tök mindegy miben ülsz.
-
enerdzsájzer
tag
Sehol nem írtam hogy hülyeség a gyűrődő zóna. Nem tagadtam a merev kasztni hátrányait sem. Csupán annyit akartam mondani hogy egy ilyen autó a tömegével szerezHET előnyt magának. És sokkal biztonságosabb mint a jelenlegi autóm.
-
enerdzsájzer
tag
válasz Bubu79 #22165 üzenetére
Király vagy.Hány ilyen autó balesetét láttad már?Tudnék mesélni az ilyen autókról is.Már írtam.Sokan halnak meg olyan autóban és olyan helyzetben ahol nem kellett volna csokim.Bár ez csak mese.De a tervező asztal mögül többet látsz ilyet.Persze hogy ez az irány,meg ez a jövő.Írtam valahol hogy nem így van csoki?Hm?Írtam valahol hogy ez hülyeség?
-
enerdzsájzer
tag
Jól van gyerekek.Ügyesek vagytok.Volt olyan aki megértette mi a f@szt akarok,nektek nem sikerült.Olyan is volt,aki lekezelő flegmázás nélkül tudott válaszolni.Nektek ez se megy.Semmi baj.Végül is a parasztkodás teszi érdekessé a beszélgetést.
-
enerdzsájzer
tag
válasz neduddki #22182 üzenetére
Te sem,meg a haverod sem értette mit akarok.Olyan kijelentéseket adtatok a számba, amiket nem tettem.Csak hogy vitatkozni meg kötekedni tudjatok.
Már ne is haragudj, de ha majd ha kinőtted ezt a gyerekes majomkodást az írásoddal, majd akkor komolyan veszlek jó?
Addig is ,mivel a tömeg nem számít és mindentől megvéd a gyűrődő zóna meg a légzsák, balesetek továbbra is csak úgy és olyan végkimenetellel történnek mint a törésteszteken meg a papíron.És ebbe mindenki azt magyaráz bele,amit akar.
Új hozzászólás Aktív témák
- Napelem
- VPN topic
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Yettel topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Otthonfelújítási program (2024.)
- Facebook és Messenger
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- További aktív témák...