Új hozzászólás Aktív témák
-
FF23
senior tag
A lassításon látszik, hogy már repül amikor a fékre lép..
[ Szerkesztve ]
Postázós üzenetekre nem válaszolok. Sajnálom...RT-AX58U v1
-
Calogero
addikt
[link]
Ma egy is szekér parkolt mellém, de nem is kell mert nem lehet vele rendesen beállni ....biztos nem fordul eléggé..... -
macikos
addikt
-
Calogero
addikt
-
kételkedem
addikt
-
Winner_hun
félisten
180-ig km/h-t skáláznak, lásd: EK9 Honda Civic Type-R vagy JDM 1998 Integra Type R
De ha van mérföldes max. 180-at óra akkor nem szóltam, olyanról még nem hallottam.
300-as tempóval meg biztosan nem mennek, akkor sokkal gyorsabban mennének el a kocsik mellett (vagy ott mindenki 200 km/h-val közlekedik legalább)► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
KrAt
veterán
válasz Winner_hun #22411 üzenetére
Okés, teljesen jogos, csak nekem nem esett le My bad, felejtsük el
-
félisten
-
dragonfx
veterán
-
sagvary
aktív tag
Az állati módom vezető sofőrök valamit pótolnak, amit tesznek az pótcselekvés.
Jó lenne, ha utána gondolnának, hogy a vadulást most miért csinálták, de erre sajnos nincs esély!Van a ki versenyzőnek képzeli magát, van aki a sikertelenségét itt akarja kompenzálni.
"Hadrianus falának felhúzásához 750 milliárd köbméter követ mozgattak meg."
-
Ariadne
őstag
Gondolkodom, milyen büntetés lenne jogos az ilyeneknek klikk, és azt hiszem, kizárólag valami igen hosszan tartó, pokolian fájdalmas és a hasonszőrű bunkókat nyilvánosan elrettentőt tartanék megfelelőnek, a sima börtönbüntetést nem. Mégis hova a rákba lehet annyira sietni szombaton, hogy ahhoz záróvonalon át kelljen előzni a 90-nel haladó többi autóst (már ha annyival mentek, kevesebbel biztosan azok sem)?
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
whitezo88
nagyúr
mai 3 érdekesség
1. 2 sávos városi úton a zebránál kb 1-1,5 percet kellett várom mire átengedtek a zebrán. az út legszélén, bámulva bele a közeledő autósok arcába hátha.
2. BMW-s előzése útszűkület előtt sűrű forgalomban, közbetlenül utána torlódás.
3. gyorsforgalmin a szembejövő előző autó kb a busz előtt 10 méterre tudott befurakodni a kocsik közé. a buszosnak fékeznie is kellett persze. -
Khelben
nagyúr
válasz whitezo88 #22423 üzenetére
Nem szeretem azt a gyalogost, aki megáll és vár... Induljon el, akkor átengedik. De ha áll és néz ki a fejéből, akkor az autósok 90%-a nem fog foglalkozni vele. Gyalogosként én is egyértelműen jelzem, hogy át akarok kelni, elindulok a zebrán. Nyilván nem a kocsi elé lépve, de lelépve. 99%-ban rögtön átengednek, a maradék 1%-ban a második autó enged át.
-
lorcsi
veterán
válasz whitezo88 #22423 üzenetére
múlt hétvégén voltam sopron-bécs vonalon vezetgetni
arra ilyen nincs.
mintha valami teljesen más lenne...nem is emberek hanem valami felsőbb IQ-val rendelkező lények vezettek volna
gyalogost-biciklist-kikanyarodó autrást udvariasan kiengedik...eszméletlen volt ezt látni
de könnyű volt beilleszkedniplusz rájöttek egy új találmányra, amit nálunk még félnek alkalmazni..mintha valami ördögi démoni ezköz lenne-
Körforgalom ![ Szerkesztve ]
-
Rick4
félisten
válasz lorcsi #22427 üzenetére
Ha körforgalmat akarsz, menj el Párizsig. Majd meglátjuk, arra mit mondasz..
Egyébként meg itt Szegeden most adtak át egy körforgalmat, amin 3 sáv van, és ugye a sávok egy darabig záróvonalasak, de másik részén szaggatott, plusz lámpából is van körben 4X 3 db, minden sáv fölött, és még lámpa minden befelé jövőnek kint a saját sávjánál is... Az emberek azt se tudják, mi az hogy kanyarodás közben végig a két csík között menni... Ma is majdnem megölt egy köcsög olasz rendszámos punto-s román, mert úgy gondolta, hogy a belső sávban indul, és amerre menne ott is a belsőben marad, én voltam a külsőben, de mindenáron nekem akart jönni csak azért, hogy a külsőben mehessen tovább. A záróvonal sem akadályozta volna meg ebben, bezzeg a dudám...[ Szerkesztve ]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
válasz kételkedem #22408 üzenetére
Ha a technikai fejlettség szerint küzdenénk a szabálysértésekkel, akkor már régen GPS alapú feketedoboz lenne kötelezően minden autóban, ami automatikusan vonja le a bankszámládról a büntit, ha szabályt sértesz - kritikus esetben félreállít, leállítja a motort, és rádzárja az autót, amíg ki nem ér érted a rabomobil. Technológiailag simán megoldható. Pár hónap alatt a közlekedési morál is rendben lenne.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
félisten
válasz parandroid #22433 üzenetére
Az szemelyisegi jogokat sertene eleg kemenyen, ezert soha nem lesz ilyen es ne is legyen.
-
Ariadne
őstag
Most miért sértene személyiségi jogokat? Mindegy, ki ül benne, elég egy jogszabály, amely szerint a tulaj felel azért, hogy a kocsival szabályosan közlekednek, innentől fogva egyszerű: ha túl gyors, mehet a bünti papír.
A modernebb trafipaxok így működnek tudtommal, szinte emberi közreműködés nélkül, automatikusan megy a folyamat, a gép azonosítja a rendszámot, kikeresi a tulajt az adatbázisból, kiszámolja, mennyit kell fizetni és küldi a felszólítást.mod.: Mármint az automatikus bezárás meg ilyenek az persze sértene mindenféle jogokat, de a gyorshajtást azért elég gyorsan lehetne kezelni így. 130 felett ugyebár eleve bukta, a sebességkorlátozó táblákba pedig kötelező lenne valami azonosítót tenni, így kiszűrhető lenne mindenki, aki gyorsabb az adott szakaszon. Tuti drasztikusan csökkenne a közúti balesetek száma és súlyossága.
Ezután már csak az embert kellene lecserélni, mert ha nem ismeri a kreszt, hülye, agresszív vagy csak egyszerűen fáradt, az még mindig nagy rizikót jelent.[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Khelben
nagyúr
Senkit nem érdekel, hogy merre közlekedsz, lesz egy adatbázis, ami tudja, hogy melyik úton mennyi a korlát és a kocsidban lévő cucc lekérdezi mindig az aktuális korlátozást. Ennyi, senki nem tud meg semmi személyes adatot, csak azt, hogy gyorsabban mész a megengedettnél.
-
lujó55
őstag
Namostbeszólok oszt szeva!
1.) A közlekedési morál olyan, mint maga a társadalom. Köpedelem. Mindenki nézzen magába! Mi tesszük ilyenné, amikor nem tiszteljük a másikat.
2.) A rend őrei a költségvetési hiányt próbálják lefaragni, nem a KRESZ betartása a céljuk.
3.) Sok erőszakos, eszement autós, motoros van az utakon, akinek inkább áramot kéne vezetnie, de még több a hülye gyalogos, aki otthon eltéved a konyha és nappali között, de a jogait ismeri. Na persze a bicajhoz se kell jogsi, ugye?
4.) Aki kitalálta a közlekedési szabályokat az vagy nem közlekedik, vagy sofőrje van.
5.) Káosz a magyar várostervezés! Szűk és rossz minőségű utak, beláthatatlan kereszteződések, információhiány, zavaros útjelzések, lámpák nincsenek összehangolva, stb.
6.) Benzinár. Erről nem kell többet írnom, ha a sofőrnek a takarékos vezetés kell, hogy legyen az első szempont akkor tojik a gyalogátkelőhelyre.
7.) Stressz, fáradtság, betegség, alkoholizmus. Ebben is élen járunk az EUban. És így ülünk a volán mögé...
Sajnos mind a 7-re tudok saját tapasztalatból példát mondani
Üdv mindenkinek!
Lajosbá aki 17 éves kora óta vezet, bicajozik és gyalogol, ha pedig beba..ott akkor buszozik -
Új hozzászólás Aktív témák
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Diablo 3
- Eredeti játékok OFF topik
- Peugeot, Citroën topik
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Kompakt vízhűtés
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen routert?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- További aktív témák...