Új hozzászólás Aktív témák

  • jaanoo89

    aktív tag

    válasz Throme #93962 üzenetére

    Teljesen jól látod, kb. ezek történtek velem is. Először tudatlanként visszavittem a Videopart-hoz, hogy ez rossz, végig sem engedték, hogy mondjam, hogy mi a baja, 14 napon belüli? Nem, jó, akkor vigyem én magam a szervizbe, gyorsabb úgy, beetettek ezzel. Akkor még nem tudtam mi lesz, de ezzel az a baj, hogy nem a szervizzel állok szerződésben, hanem a bolttal, és helyettük a saját költségemen "fuvarozom" a hibás terméket, ez nekik csak jó. A szerviz is tudja ezt, bementem, végig se hallgatta mi a gondom, kikapta a kezemből, besétált egy kis helységbe, 5 perc se volt, mondta hogy megdöntötték a frontlencsét az volt a baja, már jó, kipróbálták. Mondom végig se mondtam, 5p elég a javításhoz meg mindenhez? Dehogy is... de most miért mondom hogy nem jó, ha nem próbálom ki? Munkalapot nem adtak, menjek onnan, majd jöjjek vissza, ha még mindig rossz. Persze, hogy rossz volt, teszt után visszamentem és mondtam, hogy most engem ez az 5 perce frontlencse döntögetésetek kevésbé érdekel, kérek munkalapot és menjen javításra. Utána is rossz volt és a szerviz nem írta rá a számlára, mennyivel nőtt a gari. (mivel gari könyvet eleve a bolt sem adott már, náluk az nem kell azt mondták még vételkor) Azután harmadszorra már át se akarták venni, kicsit határozottabban bemutatkoztam, hogy engem úgy hívnák hogy vásárló, tulajdonosa vagyok egy hibás panasonic terméknek, maguk meg a szerviz... 5 hét után én hívogattam őket, mert ők nem akartak, kiderült hogy mégis kész az objektív, ők próbáltak elérni persze én nem vettem fel, de már mehetek érte. Későn mentem, kevés volt a fény, így nem láttam hogy olyat veszek át tőlük, ami poros belül. Kérdeztem őket, hogy most sikerült javítani, azt mondták, a belsejét teljesen kicserélték, ha kinyomtatja úgy jó, mondom véégre egy papír tőlük, persze. Néztem a gyártási számot, hogy ugyanaz-e mint az enyém volt, mondta, hogy igen, csak a belsejét cserélték ki. Sajnos az első 3-t olvastam csak el, itthon vettem észre, hogy a vége nem ugyanaz és ezt a számlámra se tüntették fel. Idő közben kicsit feltupíroztam magam jogból és ezúttal már oda mentem, akikkel szerződésben állok, a bolthoz.

    A boltban elmondtam, hogy 3-szor voltam szervizben és papírozzák le, hogy ez az objektív az enyém, mert más a gyártási szám, hol van feltüntetve, hogy mennyit nőtt a gari stb. stb. Végül a bolt felajánlotta, hogy az egészet akkor kezelnék úgy, hogy kapok egy teljesen új dobozost, tehát teljes termék csere lesz, de arra kérnek, hogy átvételkor én teszteljem le. Mi baj lehet, ez nekem is jó, belementem. Nos a bolt se annyira akart hívogatni, majdnem dupla annyi idő múlva jött be az az "új" dobozos, ami úgy nézett ki, hogy kaptam egy barna postás dobozt. Mondták, hogy tessék, én bonthatom ki ezt a teljesen új dobozos terméket. Nem akartam belemenni, hogy ez megint valami mutyizás, napellenző se járt hozzá, az eredeti dobozos nálam nem ezt jelenti, de kipróbáltam, mert ebben állapodtunk meg. Egyébként ők ezt úgy akarták intézni, hogy annak a gyártási számát ráírják a a számlámra, esetleg megkapom a napellenzőt is aztán gari hosszabbodás nélkül használjam tovább. Csak ez nem így lett, ugyanis kipróbáltam a szemközti épületeken és a boltos is látta, hogy ez ugyanolyan hibát produkál. Na eddig volt kedves velem, azonnal közölte, hogy sajnálja, mert ennek a történetnek itt most vége is van. Nincs több csere mert a szerviz tőlük megtagadta a cserét, nincs több javítás, ez van. Mondtam, hogy látja, hogy hibás, kérek javítást/cserét újra! Nem, mondom maga nem mondhatja azt, hogy nem, de igenis mondhatja... oké, akkor ön megtagadta tőlem a maguk szerint teljesen új dobozos termék esetén, hogy javítják vagy cseréljék azt? Igen, okés, akkor írjuk ezt szépen le... leírta a számlára a helyzetet és mondtam ,hogy akkor a végére írja azt is, hogy felbontom a szerződést, a vételár visszafizetését kérem. Telefonálgatott jobbra balra, végül aláírta és ott hagytam minden cuccot. Mivel nincs jelen senki, aki tudna utalni (utólag kiderült, hogy ez is kamu), ezért a mai napon a főnöke ezt elfogadja és megy az utalás, ők fognak hívni erről. Nem hívtak, másnap felhívtam, hogy mi a helyzet, aztán azt üzente a főnökük, hogy én csak 90%-t kapok, mert ők nem tudják eladni 100%-os áron ezt és hogy menjek már vissza, mert náluk hagytam a napellenzőmet. Dehát ez a termék része, azt se tudják mit árulnak? Elkértem a főnökük számát és elmondtam mi a helyzet, természetesen ez sem egy napos story volt, amikor már oda jutottam, hogy felnyomom őket mindenhol ahol csak lehet, mivel se pénzem, se objektív sincs nálam, csak egy papír arról, hogy utalnak, végül az utolsó pillanatban mondták, hogy nem akarnak ebbe jobban belemenni, visszautalják a 100%-ot, ami még nem jött meg és már lejárt a 14 nap, amit ígértek...

    Megkértek, hogy többet ne vásároljak náluk semmit, amit be is fogok tartani. A Panasonicnak itthon olyan, mintha szervize se lenne, csak a 14 nappal tudjuk magunkat bevédeni, utána ha minőségbeli hiba van, nem igen lehet velük mit tenni.

    Ugyanide tartozik, hogy csak egy óriási marketing duma az, hogy a két gyártó kéz a kézben együtt tolja az MFT szekerét... ugyanis folyamatosan azzal voltak elfoglalva, hogy a fényképezőm a rossz és nem az ő objektívjük. Mondtam, hogy teszteltem más Olympus gépen is ahogyan az én fényképezőmet is, képeket is tudok mutatni, de nem érdekelte őket. Az a helyzet, hogy (ez lehet magyar sajátosság) ez csak addig közös rendszer, míg a kasszáktól távozol, ha gond van, egyedül az Olympus mintabolt kezelte megfelelően a helyzetet, úgy meg nem működik a dolog, hogy ha csak az egyik gyártó partner a probléma megoldásban.

Új hozzászólás Aktív témák