Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • arty

    veterán

    válasz heihachi #114 üzenetére

    tudod, én anno a forza1-el kezdtem és van egy nívó, amit egy forzától vagy egy autósjátéktól elvárok....

    de megértem, ha a te szinteden ez is tökjó :D felteszem kiéhezett pécés vagy, akinek tök jó, hogy van végre valami grantusimo pótlék és csillog is..... (nálam eddig forza>gt volt mindig, most viszont mindkettő sz*r... de a GT legalább kinéz valahogy)

    #118 heihachi
    és mennyi kocsi volt az FM7-ben? mennyi pálya? ugye ugye, a tények milyen makacs dolgok?

    #121 parandroid
    azt szoktam mondani, hogy egy autósjátékba elég lenne 10 autó, hiszen mindenkinek ugyan az a 10 a kedvence, nemdebár?

    "túl sok" - éljen az igénytelenség. (és nem, nem valid, hogy a túl sok miatt van ennyi bugos kocsi.... volt 6 évük. előtte 2 évente jöttek a forzák és nem volt ennyi baj.

    "elég szép" - ha a deszaturált szemét a zsánered, megértem, hogy bejön. nekem az előző 7 forza miatt nagyon nem ez volt az elvárásom.

    [ Szerkesztve ]

    "ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."

  • parandroid

    félisten

    válasz heihachi #118 üzenetére

    Véletlenül sem mondanám, hogy kevés az autó. Ha már kritizálni kéne a mennyiséget, akkor inkább túl sok is van belőlük. Ez legyen a legnagyobb baj, persze, de a vége az, hogy ez egyrészt a minőség rovására mehet (lásd az előttem szólót, bár én ehhez némiképp igényteken vagyok, hogy észrevegyem), másrészt a bőség zavarában a user egyszerűen az autók 80%-ához sosem fog hozzányúlni. Pláne, hogy itt azért szintezni is kell az egyes modelleket.

    A pályákra sem mondanám, hogy kevés, a kimaradtak sem azért fájnak, mert nem lenne hol versenyezni, hanem mert ikonikus, közönségkedvenc pályákról van szó. Ráadásul nem licensz probléma, hanem egyszerűen kicsúsztak az időből a fejlesztéssel. És nem is sokkal: Yas Marina egy hónapon belül jött, majd a következő patch-csel megkaptuk Hockenheimet is. Ezek nem egy hónap alatt kettek lekódolva, az is biztos… A Nordschleife kapcsán ezt be is ismerték, mondjuk az tényleg nem egyhetes meló… Ha az is bekerül, nekem személy szerint már csak Monza hianyzik majd, és Mount Panorama. Praga érthető módon nehéz ügy, iszonyat mennyiségű te túra kéne hozzá, hogy jól nézzen ki, egy komplett várost kéne kemodellezni újra. Rioval gondolom, ugyanez a helyzet. Nem véletlen, hogy az új pályák race trackek lettek, egyébként kellemes meglepetés Kyalami, Grand Oak, valamint Hakone is. Gyors, kellemes trackek, remekül autózhatók, bár látványvilágra kicsit sivàr némelyik.

    És hogy a játék csúnya lenne? Végülis nem, bár vannak benne durva grafikai ingadozások, néha eszement módon lebutítja a textúrákat, cserébe bizonyos helyeken így is beesik az fps, és a menü is képes lagolni, nemhogy a gameplay. :( Mindennek kontrasztjaként ott a trailerekben mutogatott látvány, amihez volt pofájuk odaírni, hogy valódi game play footage, xbox series x-en rögzítve. Na, ennél pofátlanabb hazugságot játékfejlesztőtől régen hallottunk, és ezen egyszerűen nincs mit szépíteni. Nem, a játék nagyon nem így néz ki, cserébe a gépigény az egekben, és még csak nem is fut stabilan - a megjelenés óta ugyan utóbbin sikerült valamennyit kalapálni, de így sem jó, csak jobb a helyzet.

    A többi kritizált dolog, mint a buta AI, vagy az elbaszott büntetésibrendszer, javítható, persze, de hat évük volt dolgozni rajta, miért kiadás után kell ennek nekiállni?

    Ugyanez igaz a kontentre: értem én, hogy pályaversenyzés, de könyörgöm, legalább valami minimális sztoritm vagy körítést tokjunk már bele, legalább annyit, mint a top gear, a porsche, vagy a nascar kieg kapott, ne csak egymásra hányjunk 5 versenyt, hogy akkor most ezeket teljesítd egy olasz autóval. Az előző részt is ezzel kapcsolatban érte a legnagyobb kritika, pedig ott még jobb volt a helyzet egy fokkal. Nincs pénz egy egy-két fős kreatív csapatra, akik kitalálnának valami keretet az egészhez? Ráadásul a bekerülő új bajnokságokkal a régiek eltűnnek? Mi van? Miért? Nem fér el?

    Na, csak lett még egy topik, ahol sikerült elsírnom a bánatom… Ezzel együtt is az FM az egyik kegtöbbet játszott játékom idén, nagyon rég vártam, és hasonló játék sincs a piacon (van ps5-öm, és gt7-em, de valahogy az sem az igazi), valójában remekül elszórakozok vele a fenti kritikák ellenére, de olyan szinten nem azt kaltuk, amit az ígéretek alapján vártunk, vagy amit a technológia, és a józan ész kapcsán is elvárható lett volna, hogy ezek miatt egy borzasztó nagy csalódás. Pláne 6 év fejlesztés után, és úgs, hogy a saját store-jukban 2 éve nincs beszerezhető Forza Motorsport a lejárt licenszek miatt… :(

    Év játéka vonatkozásban ez a munka említést sem érdemel, nemhogy díjat (nem is kapott sehol, és itt sem áll jól), pláne, mert valójában még kész sincs, és csak renélni lehet, hogy valaha az lesz. :(

    p

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

  • PR0JECTNR56

    addikt

    válasz heihachi #114 üzenetére

    Néha 2D/textúrázás projekteket szoktam vállalni autószimulátorra (AC) specializálódott csapatoknál, sokszor dolgozom nyers 3D modellekkel. A Forza 3D autómodelljei kiapadhatatlan fájdalmak forrását képezik és nagyon sokszor vannak edukatív példaként említve, hogy hogyan ne csinálj valamit.

    A fő probléma, hogy minőségre elképesztően hullámzóak. Van amikor olyan mintha egy rossz karikatúrája lenne csak az eredeti járműnek, valamikor komplett alkatrészeket hagynak le a játékos által is igen jól látható helyekről (a jármű külseje vagy az alap látótérbe eső belső nézetnél is) és a textúrák tekintetében is szokott baj lenni (nem egységes standardek alapján készülnek).

    Ezzel láthatólag ők is tisztában vannak, mert a trailerekben a legjobban sikerült, az adott epizódra jellemző "poszter autók" kapnak rivaldafényt, de hogy egy aktuális példát említsek: a Forza JDM autói általánosságban nagyon rosszak, de az országnál maradva a Toyota GT-One modelljét pl. a Forza Motosport 5 sírjából hantolták ki és már akkor is csak egy középszerű próbálkozás volt.

    A FM8 megjelenésekor komplett, gombok, kapcsolók egyéb komponensek (beleértve egy nehezen eltéveszthető zölden világító, nagy méretű digitális diagnosztikai kijelzőt) hiányoztak a játékos közvetlen látóterébe eső GT-One beltérből, a műszerfal textúráinak a fele meg sem jelent és ez nem egy egyedi eset.

    Az autó festésének a pontosságát nem verem rájuk, mert ott természetesen állhatnak licensz vagy termékspecifikus problémák is a háttérben (pl. a Martini vagy Marlboro főszponzorokra épülő festések rendszeresen áldozatai ennek), de az áthidaló megoldásokban is vannak jobb és rosszabb stúdiók és a Turn 10 itt sem remekel.

    Tökéletesen megértem, ha valaki ezzel ki van békülve, mert a játékélmény más aspektusai feledtetik ezeket a hiányosságokat vagy életükben először látnak Lexus LFA-t, így a látott modell lesz az egyetlen ismert valóság, de tényleg siralmas amit művelnek sokszor.

  • - = Zk = -

    félisten

    válasz heihachi #114 üzenetére

    no offense, de nalad valami nincs forditva bekotve? :D
    na, tekercszárlatra gyanakszol?! :DDD

    " Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra

  • oriic

    HÁZIGAZDA

    válasz heihachi #60 üzenetére

    Felrertheto voltam akkor elnézést. :R Nem magara a hiányra gondoltam hogy jelezni kell hiszen azt tudom (200+ játék jelent meg 2023ban kb), hanem a játékot kell leírni, ami a kedvenc. (És azt számolom külön.)

    Az elegedetlenkedesre nem a hsz-ekre utáltam (bár van itt is azért egy két erdekes ;] ) hanem a kapott privatokra. (De ez minden évben van)

    .LnB: Háát úgy ismersz te engem? ;]

    [ Szerkesztve ]

    Live-Die-Respawn

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés