-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Tsebacsi #208212 üzenetére
Kézi váltó nem számít, az új hybrid esetén van, hogy akkor sem bírod sebességbe rakni. Valami most nagyon félrement ebben az első szériában.
Ezt a koszolódik a kárpitot nem értem, nálunk a forgó autókkal sincs ilyen gond, ez user error lesz, a kalaptartóra sem emlékszem, hogy gond lenne vele. BC lehet felszereltség függő, azt passzolom. Csomagtér 24V hybrid esetén kisebb 600+ helyett csak 500+ liter, akkor kb. egál a fabia csomagterével. Csak akkor meg almát a körtével. Sajna nem az új modell esetén jött a hybrid, hanem félidőben, így oda került az akku, ez tény.
Anyaghasználatra meg majd panaszkodnak a fabiások is, kb. 30-50k km után.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
rbalint88
addikt
válasz
Tsebacsi #208212 üzenetére
Hat, ha ugy van, mint az i30-ban, akkor:
1.lap: adott tankra szamolt atlagfogyi nagy szamokkal es a pillanatnyi fogyi alul egy csikon
2.lap: “osszegyujtott adatok”; nullazas ota megtett tav, atlagfogyi es ido (nalam ez az osszes km eddig, ma atlepte a 3000km-t)
3.lap: napi szamlalo - km, atlagfogyi es menetido
4.lap: full felesleges hibrid monitorMindig csak annyit ir, hogy “Nagyobb energia”
Pluszban minden ut vegen a leallitaskor kiirja az adott utra vonatkozo tavot, atlagfogyit es menetidot. Mondjuk lehet ez felszereltseg fuggo es nekik full puruttya van…
Az alacsony kalaptartot alairom, valoban keves alatta a hely, de legalabb felette se sok. Siman lehetne lejjebb a csomagterpadlo 10-15 centivel alapbol es lehetne ez a mostani a magasabb allasa, hogy sik legyen ledontott tamlaval is.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest