-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
kuntics
aktív tag
válasz Oktaan #317946 üzenetére
Miért jó ez a teniszlabdás megoldás? D100 alá nekem is kellene valami ami kb vízszintbe hozza, talán ez [a 3d nyomtatós] jo is lenne rá.
-
addikt
-
addikt
válasz Oktaan #316670 üzenetére
Nem az olvasással van a gond, a hozzászólással. Mégis milyen kompromisszumot kellene kössek, ha egyszer nem működik azzal a programmal, amivel használnám? Főleg, hogy szerintem érzékeltettem, hogy inkább a szoftver hibája.
De normálisan fel sem lehet rá tenni a bringámat, az is rendben van, ugye? Kiváló burkolat tervezés, mintha sosem láttak volna átütőtengelyt. Hozzátéve, hogy van 1-2 kerékpártípus, amivel egyáltalán nem használható, mivel a fék ütközik a burkolatnak.
Aztán, ha a kákán akarnék csomót keresni, azt is leírnám, hogy mi a francért villog folyton az a két ku**a led a görgő tetején? Akár készenléti módba válthatna 15 perc után, amíg nem lökök egyet a pedálon. Vagy csak én nem találtam a kikapcsolót? Mivel a hálószobában van, és idegesít a villogás, folyton ki kell húznom a konnektorból.Ha te sok pénzért szeretsz szívni egy termékkel, az a te dolgod. Ezt a telet persze már kibírom vele, aztán legrosszabb esetben szeptemberben megszabadulok tőle.
De lehet, hogy tényleg én állok hozzá rosszul, hogy nem veszek egy másik átütőtengelyt, 100-150 rongyért egy laptopot - amire semmi szükségünk amúgy - meg persze egy ANT+ adaptert. Ja, meg 2-3 réteg fekete szigszalag vagy purhab, és a ledeket sem látom.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7
-
lsebestyen
addikt
válasz Oktaan #315727 üzenetére
Igazad volt, ma elfogadta rögtön. Tegnapi rendelésemnél azt hittem felhasználtam az ajándékkártyám, amikor rányomtam a fizetésre, akkor annyival kevesebb összeget is írt az összegző. Erre ma látom a számlán, hogy teljes ár lett belőle. Írtam nekik, hogy töröljék a francba, megrendeltem újra.
-
addikt
-
gabro0
őstag
válasz Oktaan #315531 üzenetére
Nekem pár napja ugyanez volt, akkor kiderült a mobilos appon keresztül nem tudja vezérelni a görgőmet. Lehet átmeneti, de nem piszkáltam azóta és direktben csatlakoztattam WiFi-n a görgőt a platformhoz, csak így meg HR adataim nincsenek.
Ezen felbuzdulva kipróbáltam a TrainingPeaks Virtual-t, hátha, de ott se megy a HR bridge Az Elite support azt írta részükről nincs mit tenni, a Zwiften működik, a tréningplatformoknak kell implementálnia. Hát eddig Elite Avanti vs MyWhoosh|IndieVelo 1:0.
Ezek szerint ez free ride volt?
Nem, látom a strukturált edzést a menüsáv mögött. A görgődet nem vezérelte a MyWhoosh. Próbálj más módon csatlakozni.[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
válasz Oktaan #315533 üzenetére
Ez nem tudom melyik FTP teszt, de a színek alapján ez nem free ride, itt kellett volna lennie ERG módnak. Sajnos alapból nem rendeli néha hozzá a controllerhez a görgőt, tehát nem megszakad közben, rá sem csatlakozik az elején. Linkelt képen a bekarikázott a lényeges.
-
lsebestyen
addikt
válasz Oktaan #315531 üzenetére
Ezt ellenőrizted? Ha olyan FTP teszt, ahol 20 percet kell menned free rideban, akkor nem fog menni az EGR, ellenben annyi okosítás szokott lenni a dologban, hogy nem is kell 50/11-ben menni ahhoz, hogy legyen elég ellenállás, mert a fordulathoz képest ad rá nagyobbat magától (legalábbis Zwiften nekem ez jött le).
Ha ramp tesztes volt, akkor ott viszont EGR módban megy.
Alsó menü mellett a három pöttyre kattintva nem jelez egr -t. - itt ha jól emlékszem kell hogy jelezze, szóval arra tippelek, amit a linkelt hozzászólásban írtam. -
ReFleXx
addikt
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Oktaan #313319 üzenetére
Jó hát, az arra való...csak előtte keverd kissé fel, nekem idővel ki szokott válni kis olaj a tetején annak a fehér fosállagú (és meglehetősen büdi ) Shimano zsírnak, ezért használat előtt belekeverek egyet-kettőt. Most éppen ebbe használom, évente 1-2x tisztítva, kenve.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
parandroid
félisten
válasz Oktaan #299871 üzenetére
Ingyenesen is megy, de csak webes felületen, és csak azokkal működik, akiknek be van kapcsolva a flyby funkció, ami alapból inaktív, és a userek nagy része nem is tud róla, vagy szándékosan nem aktiválja.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Ringman
nagyúr
válasz Oktaan #283028 üzenetére
nem sík az üveg, de nem durván torzít azért, viszont jól kell forgatni ahhoz, hogy láss hátrafelé. persze le kell nézni hozzá, ill. vagy dropsra vagy fvk-ra állítod be, mindkét fogáshoz nem lesz jó, csak az egyikért.
a cateye megoldása jobb amúgy láthatóság szempontjából, de az meg nagyobb sokkal.
#283031 Maximum1
városban (meg országúton) több haszna van, aztán nem szoktam visszacsukni utána.Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
HEAHEA
aktív tag
-
jjeahh
nagyúr
válasz Oktaan #282856 üzenetére
Szerintem aliról nem érdemes cipőt rendelni, amennyiért mennek a jó minőségű cipők, annyiért kapsz Shimanot vagy Girot is. Amúgy Boodun jó, tőlük van kesztyűm és cipőm is, Santic jó, állítólag a Darevie is jó, Sidebike cipőket is dicsérik.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
addikt
válasz Oktaan #276665 üzenetére
nekem van két RideNow, nincs velük ilyen hiba
#276647 Because ez a 2-Piece cuccok továbbfejlesztése lehet, csak nem a hajtás oldalon van bele préselve a tengely, hanem a non-driveside oldalon, és azzal a kézi előfeszítővel egyszerűbb is dolgozni, illetve a csomagolás is kisebb lesz. U6010-től már van HollowTec II (és megmarad a négyszög tengely is, U4000 és U4010 mind négyszöges)
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Oktaan
csendes tag
válasz Oktaan #275615 üzenetére
Na megvan a hiba. A tömítőgyűrűt rossz helyre raktam, ezért szorult a kazetta. Meg amikor visszarakom a kazettát, nem kell izomból megnyomni, csak épp a halk kattanásig, különben a tömítés megintcsak beszorítja. Most megint fasza, és legalább ma is mozogtam valamit.
...
-
lsebestyen
addikt
válasz Oktaan #275336 üzenetére
Milyen pumpád van? Érdemes venni egy normálisabbat. Nem kell nagy összegekre gondolni, nekem egy 1800 forintos lidlis kézipumpám van, mezzsebben elfér, de adtak hozza vázhoz konzolt is. Van benne kivehető flexibilis cső, enélkül nem vennék minipumpát, mert a szelep fogja bánni. 4 bart bele tudok nyomni erőlködés nélkül (de szerintem menne az 5 is), az 1 bar nyomás semmire nem elég, szerintem még montin sem. Vagy tubeless.
szerk.: ja a folt is jó ötlet, igen. Az nálam is van, nyeregtáskában elfér.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Oktaan #274237 üzenetére
megjöttek a kereekek nekem is, a kupakot máshonnan rendeltem, és az egy hete héderel a szállítónál, mert a zemberek képtelenek kiszedni a szarjaikat az automatákból.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
nagyúr
válasz Oktaan #273595 üzenetére
köszi a linkeket. igen a kupakszettet itt is 3 hónapra írják, ezt külön beszerzem valahogy.
@Mindenki: köszi a segítséget!
megrendelni[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
-
MC Pite
veterán
válasz Oktaan #273368 üzenetére
Nekem alis van, de vagy fekete szigszalaggal, vagy kábelkötegelővel azért biztosítsd. Nekem utóbbi volt logikus, de a szigszalag is jól véd, nem eszi a nap a gyári gumit, és a kosztolnis véd. Ha nem fekete a hajtókar, akkor kötegelő.
Fall-N: Drágább egy fully, de egy rendes montinál nem nagy a difi. Tizenpár éve mentünk környékbeli arcokkal tekerni egyet a Gerecsében (azóta sem sikerült a környéklről ennyi embert összeszedni), akkor pl 6/7 fully volt az arány. És pár időnként dobogón álló ember kivételével jellemzőbb felénk (akikkel tényleg az erdőben futok össze) a fully szvsz.
HEAHEA:
Nálam Trek 3500(?) volt az első mtb 2006ban, túl sok pénzt locsoltam rá upgradekre, majd 2007ben építettem inkább félig használtból egy Scott G Zero összelóst (120 Recon Air 110mm Manitou Swinger Air 4 Way SPV hátul).
2011től egy Kross Crime 3 lett fokozatosan könnyítve, majd 19ben vettem a '14es Spark 740et.Aszfalton Landrover fullmerev crossbringa, majd Sprint Whisper újonnan (kb 2012ben 67 ezerért), de az outi fék, 53as tányér miatt kész lett nejem Courierja, lecseréltem én is egy DT-re az enyémet. És tavaly ezt egy Giant Fastroad 2 váltotta, fél évesen, harmadik tulajként, javítottam sokáig a korábbi balfaszkodásokat (nulla fék, rossz váltás, állandóan becaúszó D shape nyeregcső). Ez utóbbit már szeretem is az aszfaltosok közül
Érdekes, van egy cimbi, akikkel hasonló erősek vagyunk, ő aszfalton van jobban elemében és mintha ő lenne erősebb, és meg terepen. Bringákban nincs sok különbség, inkább csak a sw
Spark RC TB | Fastroad SL2 | Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
mauimagic
senior tag
válasz Oktaan #272304 üzenetére
Én se akartam érintőképernyőset, navira amúgy is elég sz@rok ezek a kütyük, ha nincs beállítva útvonal (legalábbis terepen, aszfaltra meg nem való bringa )
Nekem volt 530-am, gariztatni kellett, de inkább ráfizettem és 540-t kértem helyette.
Utólag azt mondom, ha az edzéstervezés fontos, akkor megéri inkább az 540/840, a 30-as szériához nem fogják kiadni az új fícsöröket.
BTW az 540-nél elvileg tudsz okostelefonról pl. címet bepötyögni, hiába nem érintős, [itt írja az esőcsináló srác.] Szintén ő (is) említi, hogy a 830 érintőképernyő egy rakás sz@r esőben...
-
parandroid
félisten
válasz Oktaan #272304 üzenetére
Nem rossz ajánlat, de nem is best buy. 200 eur körül szokott lenni Edge 530, 50 eur teljesen normális ár a HRM Dual övért, a szenzorok meg akció nélkül is olyan 30 eur darabja (együtt gyakran olcsóbb, most épp a kettő együtt 45). Szóval így csomagban sokat nem engedtek belőle. Edge 830 olyan 300 eur körül szokott lenni manapság, szóval ott nagyobb a kedvezmény, jóval, és egy potensebb, okosabb cucc. Én is azt venném inkább, meg hozzá a linkelt szenzor szettet.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Tin
veterán
válasz Oktaan #272298 üzenetére
Elég, de ha a 830-at 240€-ért árulják, akkor nehogy már ne azt vedd...
Itt meg 250€, ezek szállítanak Magyarországra, most látom hogy az előző nem.
[ Szerkesztve ]
-
chubby2o6
senior tag
válasz Oktaan #271026 üzenetére
Nem ratchet-es, mint a 350, de ettől függetlenül jó lesz hozzá az átalakító.
A hátsó agyból egy fogóval ki tudod majd húzni a végsapkákat, de az elsőhöz csinálj valami "szerszámot". Én egy kb. tízcentis, 13-14 mm átmérőjű csövet csiszoltam körbe akkorára, hogy pont belemenjen a tengely helyére olyan 2 cm mélyen. Ezzel már feszítve-húzva könnyen ki lehetett szedni, a fogóval esélyem sem volt. -
chubby2o6
senior tag
válasz Oktaan #271008 üzenetére
Előre az biztos nem lesz jó, az DT 180-hoz való. Nem tudom, milyen aggyal szerelik a kinézett kerekeket, de mintha DT 370 rémlene. Az első agyhoz ez [link] biztos jó, de ennél írja is, hogy 350/370-el kompatibilis. Nekem a DT 350-hez jó volt.
Nem tudom, hátul milyen ( hány sebességes ) hub van, nekem ez [link] kellett a DT 350 11 sebességes ratchet systemes agyhoz. Ha abból indulunk ki, hogy elöl a 350-hez való jó a 370-hez is, akkor elképzelhető, hogy a hátsó 370-hez is jó lesz az, ami a 350-hez jó. -
addikt
válasz Oktaan #271015 üzenetére
Ne is mondd. Én megrendeltem a QR kupakokat, majd pár hétre rá a 9/10-es átütő csavaros kupakokat az átütő csavarokkal együtt, mert, ha már nem lehet rendes átütőtengelyes, akkor a lúd legyen kövér De nem is merem összeadni, csak ez mennyi volt, és akkor még mennyit szórakoztam egyéb kiegészítőkkel.
Kerekeket meg azért vettem másikakat, mert az eredetiek kónuszosak voltak. Azokon nyertem összeségében 0,5 kg-t, a tubelessesítéssel, külső cserékkel meg 1kg-t összesen. Szóval azért nem volt mindegy a 1,5 kg mínusz.
Hidd el, kell az neked A belépő szintű hátsó kereket is már LN ratchetes aggyal adják. Kevesebb üresjárat, 0,05ms-mal gyorsabb összekapcsolás, földöntúli Shangri-La racsnihang, 5km/h-val gyorsabb is leszel átlagban. Úgy kell markolni a fékeket, hogy megálljanak, mert magától pörögnek, szóval itt a Fekete Péntek, kosárba vele!
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7
-
addikt
válasz Oktaan #271008 üzenetére
Hát, nekem ezek voltak:
HWGXXX0006383S és HWGXXX00S3801S. De a legjobb, ha a DT Swiss támogatás oldaláról indulsz, beírod hajszálpontosan a kerekeid anyagszámát, és ahhoz kidobja a megfelelő adaptert a Conversion fül alatt.Féktárcsákat cserélhetsz, vagy veszel hozzá adaptert.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7
-
addikt
válasz Oktaan #270888 üzenetére
Külön kell rendelni, és igen, 142 mm-ről 135-re csökken a beépítési méret. Sajna viszont rosszul emlékeztem, én eladtam a sajátjaimat, már nincsenek meg.
Tüzi: ez meg minek? BT füleseken van vezérlés.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7
-
addikt
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Oktaan #225657 üzenetére
Jók lesznek, de nem elég a kazetta leszedő, kell egy ilyen, vagy ilyen is...vagy egy lánc és egy vízpumpa fogó.
#225661
lsebestyen...
az rég volt, azóta van multikulti.#225666
Alg...nem politizálni akarok, de azt sem lehet figyelmen kívül hagyni, hogy azok a tolvajok sem igazán bécsiek...vagy osztrákok, for that matter. Feláldozzuk lassan már anyánkat is ennek a trendi és beteg humanizmusnak oltárán.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
vallas
őstag
válasz Oktaan #223841 üzenetére
Strava-t nem tudom, de a Garmin legtöbb cucca tudja a live track funkciót, ha nálad van a teló...
Én látom, ha az "Asszony" fut, mutatja az útvonalat, tempót, HR-adatokat
Megnéztem, strava-n ilyen live segment-t hoz a kereső, de szerintem nem ezt keresed................IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
kenguru99
senior tag
válasz Oktaan #204905 üzenetére
Ha a legtöbbet szeretnéd kihozni belőle akkor még véletlenül se tegyél rá marathont. Nehéz, nehezen gördül. 32-es hajtogatós (sport)gumit rakjál fel. Azok könnyűek és könnyen is gördülnek. És ne foglakozz a netes táblázatokkal. Hibátlan a 32-es a 21-es felnire.
"For 28 mm wide tires, moving up to 19-20C rims would hit the sweet spot." -
parandroid
félisten
válasz Oktaan #204905 üzenetére
A 35 mm nem a maximum, hanem a minimum szerintem…
Amúgy ajánlottak egy csomó konkrét típust is, nézd meg őket, amelyik éppen akciós, azt vedd. Minél mintásabb, annál jobb lesz terepen, minél simább, annál jobban gurul aszfalton. Nem kell ezt túlbonyolítani.p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
zsocy
őstag
válasz Oktaan #204773 üzenetére
Schwalbe Marathon kellene neked, az egy jó gördülési ellenállású gumi, plusz még tartós is. Trekkingre ilyesmi való, amúgy sem a szélesség a lényeg hanem a gördülési ellenállás.
Azt a gyári gumit én is hamar ledobtam a Cliff90-emről, utána 37-es Conti Cyclocross speed gumi volt rajta, most meg éppen szükségmontivá alakítom át, így 47-es Smart Samek kerültek fel, mert ez volt a max ami elfért. Egyikkel sem gurult sem jobban sem rosszabbul. Ha tekertem ment, ha lazáztam kevésbé :) -
Hínár929
tag
válasz Oktaan #204767 üzenetére
Szia,
21 mm a felni belső szélessége, gyári ajánlások szerint 35-ös a legkeskenyebb külső amit biztonságosan fel lehet tenni. -
Khelben
nagyúr
válasz Oktaan #204767 üzenetére
Trekkingen ne menj 32 alá. A súly annyira nem fog számítani, elég nehéz önmagában a bicikli is (nekem is volt 2019-es Cliff 90). Ha olyan vagy mint én és legnagyobb ellenséged a defekt, akkor Schwalbe Marathon sorozatból valamit, pl. Greenguard-ot vagy Continental Ride Tour-t néznék rá, utóbbi olcsóbb. Schwalbe Marathon Greenguardba 12k km-t toltam tavaly, alig látszott rajta kopás és egyetlen defektem se volt vele, pedig 100+ kilómmal nyúztam erdőben meg köves ösvényeken is.
-
Ringman
nagyúr
válasz Oktaan #204767 üzenetére
szerintem a magyar utakat ismerve a 28-as külső nem lesz túl kényelmes (főleg ha eddig 40-45 mm-es külső volt rajta), de ez súlyfüggő is, én trekkingen 35 mm alá nem mennék (pedig 70 kiló alatt vagyok)
attól is függ, hogy mennyire kell a defektvédelem, ill. télen sárban/hóban is tekersz-e.
ha igen, akkor a schwalbe marathon gt 365 nekem bevált, de nem egy könnyű gumi: [link]ha nem, és tartós gumi kell, akkor marathon almotion, az kicsit könnyebb és aszfalton jobban gurul (érts kisebb a veszteség, könnyebb tekerni azonos sebességnél).
pirelliből általános használatra cinturato velo 35 mm-es, contiból teszt alapján a Grand Prix Urban jól gurul és nem "országúti szélességű"rá lehet dobni még egy 35-40 mm-es semislick gravel gumit is. (panaracer gravelking semislick, continental terra speed)
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
Új hozzászólás Aktív témák
- Audiokultúra - Hi-Fi-ről hifisen
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hegesztés topic
- EA Sports WRC '23
- Sí, sielés
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Jövedelem
- Mobil flották
- További aktív témák...