Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
lsebestyen
addikt
Sportosabb váz - kényelmesebb váz kérdésben jól elbeszéltetek egymás mellett. Mivel, hogy csak magáról a vázról van szó, ezért egy nagyobb vázat könnyebb úgy belőni, hogy kényelmesebb legyen, mert egyrészt alacsonyabban tudod hagyni a nyerget, tudsz beletenni kisebb stucnit, máris jóval előrébb vagy kényelem szempontjából. Kicsi vázon meg kell a nagy drop (kormány <-> nyereg magasság-különbség), hosszabb stucni. Korábban már említettem Asgreen-t, aki 191 centis, de egy 56-os Speci vázat használ, brutál agresszív setuppal.
-
szuszinho
őstag
Jó, hogy szóba jött a tetőszállító. Kell egy harmadik. Padavan is 20-assal nyomja már
Szerintem több idő kihozni a tárolóból a bringákat, mint feltenni a tetőre. -
fulton
addikt
válasz lsebestyen #255601 üzenetére
Erről van szó
-
MPowerPH
félisten
válasz lsebestyen #255601 üzenetére
Az lesz, ha meglesz a kiszemelt, majd belinkelem ide, es meg lesz szakertve. Nekem nincsenek gerinc es derek problemaim, nem is igazan jelent gondot a gornyedes, bar elsore biztosan fura lesz.
Don't Tread On Me
-
stickermajom
addikt
válasz Csokicsibesz #255589 üzenetére
Nem akartam beléd állni.
Annyira azért most nem volt vészes szerencsére a sár, februárban jobban megszívtam: [kép]
-
Csokicsibesz
tag
válasz 6030D #255598 üzenetére
Mondtam már nekem a gravel való, kellően gyenge vagyok hozzá, szeretek kissé kavicsos vagy normális erdei úton menni ahol lehet haladni rendesen, ha sarazni kell akkor húzom a fogamat, a nagy szikláknál meg leszállok a bringáról.
Azt bevallom, hogy a tavalyi törésem óta - igaz nem bringával estem - sokkal kevesebb dolgot vállalalok be. Sajnos láttam mi van az egészségügyben és nem szeretnék az elkövetkező időszakban még véletlenül sem bekerülni.
A nagy sarat meg úgy szedtem össze, hogy át akartam lépni egy tócsát csak ezt úgy sikerült kivitelezni, hogy a bringa eleje konkrétan belemerült és bele is ragadt. Ott szedtem ki azt jó fajta ragacsos sarat, azt mostam a kútnál.
-
fulton
addikt
Egyébként én néztem ha endunál kötök ki , annak a kormány pozija is belőhető oda mint a race testvérénél (és gyanítom ott kb azonos sebességet tudnánk egyéb más gumi stb mellett), annyi hogy hamrabb eléred a határt amitől már sportosabbra nem tudod "varázsolni" ez meg a jóég tudja hogy akarnám e később, szemben a már eleve fekvősebb race vázzal, amit még agresszívabbra tehetsz csak bírjad.
Egyébként úgy gondolom az is számítani fog (gyorsulás) hogy eleve 2 cm-el lentebb leszek (előny) a kerékpáron a fölhöz képest mint most (az egész test), ami megint csak aero javulás mostanhoz képest. -
Ixion77
addikt
válasz Rodzser Mór #255599 üzenetére
"csak drágább"
Valamint egyes bringák hosszabbak az autó szélességénél. Nekem pl. az autó 175 centiméter, a bringa 189. Továbbá a tolatóradart is zavarhatja.
Igaz, hogy a tetőcsomagtartónál meg az a necces ha elfelejti az ember hogy 120 centivel magasabb az autó a megszokottnál...
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
lsebestyen
addikt
válasz fulton #255608 üzenetére
Ez így van, be tudod lőni, de ez addig igaz, amíg egyenesen mész. Amint irányt kell változtatni, egy rövidebb tengelytávú bicó sokkal agilisebb lesz. De a helyedben én endurance bicót vennék. Nem nagyon mész városi forgalomban, nem bolyozol, nem versenyzel. Én ezeknél érzem előnyét a racse váznak.
-
zsamiatt
őstag
Gondolkodom hogy meglepem magam egy hobby montival a trekking melle. A trek meret ajaloja mennyire megbizhato? 193cm re xl-t ajanl. Trekkingbol kellett az xxls ktm.
[ Szerkesztve ]
Eladó HP Proliant DL380 G6 használt szerver -- Érdeklődés privátban!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Csokicsibesz #255607 üzenetére
a nagy szikláknál meg leszállok a bringáról...bár így tettem volna én is a tegnap, de beült a puhára fújt teló egy gödörben miközben kiállva nyújtottam kicsit vádliimat lefelé ahelyett, hogy hátra mozdulva a nyereg fölött oda helyeztem volna a súlypontom és mikor rátartottam kezemmel nehogy fejállás legyen a vége, jobb csuklóm (csak 2x volt törve ) megbicsaklott...most meg hordhatom 3 hétig a csuklómerevítőt.
Ami másik kérdésedet illetem ha mindig ugyanott ugrik és csak nagy to extrém nagy terhelésre akkor az a lánckerék kuka, ha több helyen is akkor lehet első tányér (bár az akkorát ugrik, hogy egyértelmű) vagy reteszelés. A reteszelés véletlenszerűen szokott ugrani, terhelésmentesen is, általában kicsit és hosszabb szabadonfutás után. Amúgy meg is lehet hallgatni műxik-e mindegyik kalapács, pontatlanságok miatt nem egyszerre reteszelnek még azok sem melyeknek úgy kellene, így közel hajolva és lassan forgatva ki lehet hallani számukat, 2,3, vagy 4...hatost vagy annál több kalapácsost még nem hallgattam.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
szuszinho
őstag
válasz Rodzser Mór #255614 üzenetére
Nyilván valamennyire kimozog, de nem gond. Autópályán használom legtöbbször gond nélkül.
-
MPowerPH
félisten
válasz lsebestyen #255611 üzenetére
Mi a fo kulonbseg az endu e3s a race geo kozott? Csak mert irtad a varosi forgalmat a race javara.
Don't Tread On Me
-
ZolkoW
őstag
válasz Csokicsibesz #255607 üzenetére
ja igen, kifelejtettem: nem szedtem még szét azt a szabadonfutót, vagy legfeljebb megnézni, mi újság vele, de ha ugyanott ugrik, az nekem is gyanús, hogy inkább lánc környéke. De bele kell nézni, lehet hogy törött a rugó, vagy sok a zsír ..
Talán nem is árt neki, ha "nulláról" összerakod rendesen.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #255575 üzenetére
Nem mondom 80 kilós seggem alatt Erdélyben mindenhol elég lenne ez az alap organikus Shimano, nagyon hosszú lefeléken meglehet elégne mint a gyufa, de csonka anyaországban eddig mindig elégnek bizonyult. Terepen szinte nincs is olyan, hogy folyamatosan fékezel, akadályoknál muszáj elengedni, hogy átgurulhass, még akkor is ha mondjuk előtte kissé jobban ráfékezel mert hát folyamatosan nem gyorsulhatsz a végtelenségig a sok felengedéssel, ugyebár. Ezért is úgy érzem én aszfalton könnyebben elégetném mert ott csakis akkor fékezel ha be kell venni a kanyart, ami idén akár bizonyítást is nyerhet ha végre eljutunk a már annyit tervezett és mégis kihagyott Transzfogarasra...Cartisoaratól a Balea tóig, majd főleg vissza kiderülne mit tud az XT fék + gyantás betétek, ~30km átlagosan majdnem 8% aszfaltot ha kibír tempósan akkor faxa.
#255617ZolkoW...hát a Shimi szabadonfutót szétszedni, majd nulláról összerakni bizony keményebb lesz mint a 7végi sarazás.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
fulton
addikt
válasz lsebestyen #255611 üzenetére
A csepelemtől nagyban más lehet majd a kormányozhatóság egy defy nél is, elvégre most 1090 a tengelytávom. Ott meg lesz 1024 körül.
Kiváncsi leszek a merida scultura tesztre, az race geo abból is az agresszívabb..ha bevál.. -
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #255619 üzenetére
Ott Transzfogarason vannak nagyon meredek részek, biztos tetszeni fog. Aszfalton én nem szoktam felhevíteni, egyszer sikerült, amikor a haverinám mögött gurultam be 20-25km lejtőn. Gondolom aszfalton azért nincs baj, mert sokkal nagyobb a tempó és hűt a menetszél. Terepen durvább lejtőn sajnos nekem, muglinak gyakran szinte szüntelenül fékeznem kell, mert ha elengedem a féket, azonnal 50km/h fölött vagyok, minél meredekebb, annál brutálisabban gyorsul a bringa és technikai tapasztalat nélkül, merev xc-vel nem szerencsés.
szerk: transzfogarasra vihettek valamit védekezni, mert teljesen általános, hogy a medvék az út szélén portyáznak, rákaptak, hogy a krva turisták etetik, a bringásokat meg meg szokták kergetni . Egyik legfrissebb cikk: [link] . Mondjuk én már egyedül a közeli Büdösfürdőre, Hargitafürdőre, Nyerges tetőre is fosok aszfalton kitekerni, teljesen általános lett a kéregető medve. Tegnapelőtt egy ismerős kitekert Somlyóra kipróbálni az új e-bikeot és a medve bekergette a DH szegmensen... . Ma én is oda készülök tekerni szokás szerint.[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
stickermajom
addikt
Valaki nem akar r2-bike-ról csoportosan rendelni? Szétdobnánk a szállítási költséget, Lechner Ödön fasoron, vagy Érden átvehető lenne.
-
user2
csendes tag
válasz Hasaggymeg #255549 üzenetére
sajnos új sem vagyok, meg titán sem, legfeljebb tapasztalt.
a sorról meg annyit (és ezzel tényleg lezártam részemről ), hogy a képről állapotfelmérés nekem mindig a telefonos távgyógyítással esett egy kategóriába. hidd el, vagyok annyira háklis, hogy cserélni fogom, ha már nem megy el egy új lánccal. jelenleg még nincs ilyen gond, így a tartalék ua.ilyen sor egy éve unatkozik a fiókban...
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #255622 üzenetére
Így hirtelen nem tudnám megmondani melyik rosszabb a medve, vagy a román ortodox pap. ...mikor utóbbi ment meg az előbbitől azt már nem lehet überelni.😆...amúgy Zasszony heppje, olyan neki mi9nt a Balaton kör, mindenáron meg akarja tenni...na jó mondjuk nekem is 10x inkább a hegyek mint a Balaton kör, de az aszfalt ezért nem vonz annyira, ugyanakkor ez a cikk kissé árnyalja a helyzetet, még lehet tempónk is lesz a végén. Mindenesetre megágyazok egy tempósabb mászás lehetőségének elküldve ezt a cikket.
#255624
user2...ja nem azt mondtam cserélni kell, sőt, ha ez a vele kopott lánc akkor nem is szabad hisz az újjal jönne elő kopottságának minden hátránya, csak azt, hogy amint a láncod megy valszeg. ez is menni fog vele mert új láncot nem visz majd el...így, hogy meglehetősen kis áttéttel mászol nagy wattot belenyomva meg pláne. ...a sorok kopásának elemzése meg "szakmai" ártalom, nézd el nekem.
Amúgy meg nem ördögűzés, a fűrészlapot leszámítva, ameddig csak a teljesen hanyagok engedik kopni a kerekeket és amihez nem kell szem mert a vak is lát, amint a "völgyek" kezdenek elnyúlni a húzás irányába, növekednek a sorják a "hegyoldalak" csúcsai szintén a húzás oldalán, és zsugorodnak a "fennsíkok" úgy halad előre a kopás.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Rodzser Mór
senior tag
válasz Ixion77 #255610 üzenetére
Igen, kilóg, az biztos. Tolatóradart is zavarja valószínűleg. Az utánfutóval amikor tolatok akkor nálam zavarja.
Vittünk vonohorgos szállítót motoros csomagtérnyitású autóval mentünk. Nem engedte a rendszer kinyitni a csomagtérajtót, mert érzékelte, hogy mögötte van a rakomány. Kíváncsi lettem volna, ha dönthetős a szállító és le is van döntve, akkor kinyitotta-e volna. Szerintem nem.
szuszinho #255615
Oké, köszi az infót.
-
nagyúr
válasz MPowerPH #255604 üzenetére
igazából jót tesz a derekamnak a nyújtott pozi. nincs rajta terhelés. a macskakövet se a derekam érzi, hanem az alkarom.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
fulton
addikt
válasz lsebestyen #255628 üzenetére
Más jah, am megmértem a szöget is mikor feltérképeztem a geóját: 72' a nyeregváz, és a fejcsőszög 71' fokos. 1090 tengelytávval
-
Csokicsibesz
tag
válasz ZolkoW #255617 üzenetére
Szerintem az agy a ludas, de nem tudom megmondani mi lehet a gond.
Ma sikerült meghúznom rendesen a kupakot ami tartja a szabadonfutót, most semmi kotyogás nincsen benne. Nem akarom szétbontani, most raktam összeHasználom így, aztán amikor beférek egy szervizbe, akkor megnézetem.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Антей #255629 üzenetére
Most beszéltem a fűrészlapról és ott is van a középső tányér helyett. ...ezer éve fent lehetett ez a hajtókar, így nem csoda, hogy nem akaródzott neki lejönni.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
válasz Csokicsibesz #255607 üzenetére
Igen, a sérülés, törés az ilyen sajnos, utána mindent 3x meggondol az ember, és jobban is fél minden kétes szituációban (Csabinak kb 1 évig tartott a borda- és a medencetörés után is, mire ugyanúgy mert lefelé jönni).
Meg már nem csak magadról kell gondoskodnod, szóval ezért sem fogsz úgy menni, mint a fiatalok.
Monti dolgot nem kell elengedni, csak többet kell menni, lehetőleg másokkal, hogy tanulj. Az állóképességet azért is kell fejleszteni, mert ha nem döglesz bele a mászásba, akkor jobban tudsz koncentrálni a lefeléken.Rodzser Mór: ha régebbi a váz, akkor a szegecselésnél tud egy picit mozogni, de nem vészes. Ha lassan mész, akkor hallani, hogy kattog, de baja nem lesz (nekem ilyen, tart, mint a taft, esőben, szélben, pályán).
Írtad, hogy keresztléc már van. Téglalap keresztmetszetű gumis/műanyag bevonatú vagy alu sínes? Utóbbihoz kell T csavar, az U csavar nem jó, amit a tartókhoz adnak. A T-csavar méretek meg tartónként eltérhetnek, de boltban kaphatók, otthon mókolni meg nem éri meg.Hasaggymeg: Terepen szinte nincs is olyan, hogy folyamatosan fékezel -> Násznép barlangtól le a kéken, NHH sípályán, de van még pár. Régi mátra maratonon is volt valami ilyen, a sotterről kellett balra lefordulni, és meredek sziklás lefelé kb 5 percig, a végén olyan volt az alkarod, mint amibe tűket szúrtak.
(#255632) Csokicsibesz: milyen szervizbe? A Dr. Bike megcsinálta, ugyanolyan lett, a Zoli meg a falu közepén egy francia kulccsal (++) megszerelte. Csókakőre jelentkezz be, ne szervizre.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #255625 üzenetére
Én már nem hiszek ezekben a kopott nem kopott, lesz 3 lánc váltogatom aztán cső
Itt van ez a sor, szemre kutya baja, és mégis ugrik folyamatosan az új lánc rajta.11 és 12t is.[ Szerkesztve ]
-
user2
csendes tag
válasz Hasaggymeg #255625 üzenetére
elnézem és nem is bántásból írtam. végülis igazad van, a kopáskép sokat elárul. annyival egészíteném ki (de nyilván te is tudod), hogy a gyakorlatban kell a próba is. ezen a soron kb a negyedik lánc fut, mindig újat kapott, valamivel 0,75 előtt szoktam cserélni.
jól látod, tényleg a sor közepe a használtabb. errefelé* hosszabb-elnyújtott, de nyugis, valamint rövid, intenzív emelkedők vannak (ezért egysebizek is), így valóban a közepe kap többet. ide ez a kiosztás ideális, ha többet mászkálnék komolyabb hegyeken, nekem is 40+ lenne a sor könnyebbik vége, de így - ha hegyek között vagyok épp - beosztom, ami van. járulékos előnye a rövid lánc, szűk kazinak, hogy könnyebb, ami előnyös, ha mégis tolni kell.
*errefelé: a
munkásságomhüJeségeimet itt dokumentálom, többé-kevésbé rendszeresen. -
dom1n0
senior tag
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz fulton #255635 üzenetére
Látszik a két 12t kerék között a különbség és szerintem el is menne még a régi is ha nem erőltetted volna rá az új láncot. Mennyire volt megnyúlva a lecserélt lánc? Amúgy minél kisebb a lánckerék annál nehezebben tolerálja a kopást, vagyis annál kisebb kopásnál már megugorhat a lánc, hisz alig kapaszkodik néhány fog.
#255634
6030D...persze vannak helyek itt-ott ahol alig, vagy el sem tudod engedni a féket, de ezek meglehetősen rövidek.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
fulton
addikt
válasz dom1n0 #255637 üzenetére
Hát ö, a patentszemnél körül 1mm(de itt is csak mostanság kicsit korábban itt is a 0.75 ment bele) minden máshol 0.75mm nem esik bele.
Értem, hát nem erőltettem rá, első rövid út után le is szedtem és ment a régi vissza, megtisztítva...már csak azért is mert hoalk Ezzel tekerés közben semmi baj nincs egyelőre, nem is ugrik..így még használom vele az egész sort a nagy csere előtt, kérdés meddig lenne ildomos, azért mégse lenne jó ha terhelés alatt elszakadna. Úton van a megrendelt 36T első és a polcon a 11-28 hátsó sor meg még két új lánc (ezek azok is kellenek majd ha meglesz az új bringa). Ha cserélem a láncot, ezeket is cserélem vele.[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
-
stickermajom
addikt
válasz sebgutkopf #255570 üzenetére
Most néztem én is, r2-bike-on 42,69 EUR a Schwalbe booster, ennyiért tényleg nem éri meg diy szórakozni. A tetején lévő szelep amúgy cserélhető? Csak mert az viszont az ilyen tűzoltókészülékekben robosztusabbnak tűnik.
-
user2
csendes tag
válasz Hasaggymeg #255639 üzenetére
igen. (fogalmam sincs. se órám, se sztrávám, se sejtésem, se semmi. ősember vagyok. ráadásul több bicajt tekerek, hogy bonyolítsa a dolgot.)
szer.: annyi van meg, hogy 2017 őszétől ezen a bicajon van, folyamatos használatban előtte kb három évig már szerepelt más cangákon.)
[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
válasz stickermajom #255642 üzenetére
szerintem csak a szelepmag, de ha nem felejtem el, akkor előtúrom.
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #255641 üzenetére
...majd mikor cserélsz 4 XX1 láncot egy XX1 sorral, esetleg hajtóművel együtt akkor felveszel hitelt. Bár ezzel a háborús Orbáninflációval lehet így jársz jobban, vagyis befektetsz alkatrészekbe.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #255645 üzenetére
Eleg csak a sort meg a lancot, utana 1000km utan eleg uj lancokat venni, nem kell egyszerre. De ha igaz, akkor igy elmegy 24-28.000 km -et is akar. A vegen mar nem lesz rajta bevonat sem, de a regi lancokkal nem fog ugrani. Jobb ez igy szvsz, 140k -s hatso sorral inkabb veszem a lancokat, minthogy cserelni kelljen. Ez igy azert barati. Elol a lanctenyer is rohadt jol birja, nem nagyon latszik rajta kopas, bar csak 4500km van benne.
Egyebkent meg nem az en gondom lesz, en lassan lehet atterek a labat/kezet borotvalok taboraba.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
addikt
válasz chubby2o6 #255576 üzenetére
Beszéltem a poroltós emberrel
Ugyanabban az árban még ki is üríti nekem és el is hozza, ha felénk jár, talán még a héten De jó nekem a jövő héten is, mindegy. 6 kilósat javasolt amúgy, szóval kúton fogom feltölteni. Kíváncsi leszek, mekkora szemekkel néznek majd, hogy mi a szart csinálok ott egy poroltóval
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7
-
fulton
addikt
válasz MPowerPH #255646 üzenetére
ne viccelj mi az az 1000km. Vettem 3 láncot aztán ezt forgatom majd amíg fut fut. Nem vagyok bazáros rejtett zsebekkel amiben csörög egy láncra való minden hónapra
na most eszembe jutott ,majd azt még könyvelni is azok lánckenéseit stb..(garminban) .. oh f* a lesz[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
-
fulton
addikt
válasz MPowerPH #255649 üzenetére
ja hogy "MöTöBön" ott más erők hatnak itt tudjuk hogy csak a hátszéllő létezik
Úgy értettem hogy veszed 1 kilánként a fuxot aztán ha már van pár darab a padláson, befogod ismét használtnak, és azzal "malmozol" már előttem volt hogy betolod a bringát a garázsba és a falon sorakoznak az 1 kilás láncok sorba
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- DJI Mini 4 pro - Fly More Combo - RC2 drón szett - 3 akku, garancia, tartozékok (45)
- DJI AVATA drón +akkumulátor +doboz +garancia és Care Refresh
- DJI Mavic 3 Classic / Pro / Cine FMC drón táska, koffer (StrartRC)
- DJI FPV Drone - bontatlan - 2 év garancia
- DJI AVATA drón akkumulátor - vadonatúj, nem használt
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest