-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
andrisbandi
őstag
válasz ZavaBalazs #255197 üzenetére
Régi bőrövből barkácsoltam anno alátétet kormányra, az jó merev.
Az öreg bringás cuccok dobozaiban is lehet találni ilyen kincseket, pl pilács, zár.
De venni is tudsz.
handlebar extensions clamp/ washer/ spacer/ conversion
Suitable for: transform handlebar diameter 31.8mm to 25.4/22.2mm
aliexpress【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
fulton
addikt
Miert lenne probléma, nagyon jó tud lenni a v fék is. Jó betét es felni kell hozzá. Néma!!!. Nagyon finom erzet használatkor, finoman adagolható, ha annyira fejre akarsz állni rafogsz ez is oda rak. Én szeretem. "Igénytelen", eccerű, gyorsan beállítható. 7350km van a betétben per pil. Alföld, kevés mászás, no eső. Erre tőkéletes. Arról nem beszélve némi aero bünti jár a tárcsafékért
De nem ez a kérdés, trend van, ha tetszik ha nem, ha felső csoportos cuccot akarsz igenis tárcsával adják. E van. Országútra bőven elég egy jobb v fék. Ez a véleményem.
Na meg a felniféknél előbb utóbb felni csere..uj befűzés...stb.[ Szerkesztve ]
-
ZolkoW
őstag
válasz ZavaBalazs #255196 üzenetére
csak a műanyag volt túl hajlékony, ezek mindegyike jó lesz, ha jól sejtem, csak újabb az egyik. Nekem nem is tudom, melyik van, talán a 2-es linken lévő.
De amiket korábban kinkeltetek, műanyagok, azok is masszívnak tűntek, szerintem simán vehetők.
320-asom van, elég hely van a hátsó gombot elérni...és annyira vagyok "hajlákony", hogy szerintem az ujjaim hegye és a föld között van vagy 15 centi. Ha erőlködök, lehet hogy 10.
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Na, megvolt az EuroBike 2023, ismét igen király volt, most kicsit rutinosabban, meg célirányosabban jártuk be, mint tavaly. Kivagyok, mint a liba, de azt hiszem, eredményesnek könyvelhetem el:
Pedelec, fully gravelt nem láttunk, sima pedelecet viszont minden formában. Legnagyobb sláger is ez vokt, nyilván, illetve kombinálva a gravel, illetve a cargo bike-okkal, valamint millió retro, meg különleges, moped-szerű fat bike, persze mind motorral. Technikát, alkatrészeket nemigen néztem, mert idő, meg mert nem is értek hozzá, de shimanonak is, meg sramnak is akkora standja volt, mint egy kisebb áruház. Gyártók közül a német B-gyártók taroltak (Pegasus, Hercules, Bulls, és társaik), a nagyok közül leginkább a Scott tett ki magáért, de volt Merida, Orbea, Marin (!), Speci, meg még egy csomóan. Ja, meg K-Európa: Sava, Romet… Meg is lepődtem, egészen jó cuccokat tettek ki. Kínaiak annyian voltak, mint a kínaiak, de szerencsére jól eljkülönítve, szóval azon csak gyorsan átrohantunk, láthatóan nem csak mi, kimondottan kgst-piacos volt a hangulat, ezek tényleg mindent koppintanak az alkatrészektől a ruhákon át az órákig, és a komputerekig. Kabaré.Viszont nagyon úgy néz ki, hogy lebeszéltük az olaszokkal, hogy asszony kap egy pedelecet…
Gyors kérdés: nektek is úgy tűnik ez alapján, hogy az S kicsi neki?
Sajnos csak itthon, a képeket nézegetve döbbentem erre rá, volt egy fekete S-es is, az is furán néz ki (utolsó kép), egy M-es zöldet is próbált, de arról meg nem csináltam képet, mert férfi vázas volt, jól le kellett engedni az ülést, de nem tűnt hosszúnak. Elvileg az S 170 cm-ig ajánlott, ő meg 165.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
fulton
addikt
válasz parandroid #255205 üzenetére
Q.e. h itt nem csinálnak ilyet....
Sztem ezekbol a kepekbol nem lehet megmondani kicsi vagy nagy e neki.[ Szerkesztve ]
-
chubby2o6
senior tag
válasz ZavaBalazs #255196 üzenetére
A nem bryton feliratossal nincs, azt csak megrendeltem, aztán végül nem használtam, csak kimazsoláztam a csomagból ezt-azt.
Ez [link] pont olyannak tűnik, mint amit öt éve használok, csak én itthoni boltból vettem anno, és nem járt hozzá go pro mount. Azért tartottam meg ezt, mert rövidebb ( nem nyúlik előre annyira ). Igaz, elég sokat szptam vele, de végül sikerült ráapplikálni a go pro mountot az első lámpának, meg belefaragni egy olyan betétet, amelyikben a most használt Sigma Rox4.0 is fixen áll. A Sigma előtt Bryton 10e-vel használtam, az nagyon pöpecül állt benne, nem tudom, a 420 nem tudom, mennyivel nagyobb, útban lesz-e vmelyik gombnak. -
fulton
addikt
válasz ZolkoW #255204 üzenetére
Nálam is azóta tert vissza ez a hajlékonyság, hogy úszok, sok tekerés - sportosabb poziban, és a nyújtások körök után.
Anno még spárgába is lementen hidba...gond nélkül, az már nem menne. Régi szép idők, mikor jártam torna versenyekre.De egyébként jó tetszik a "hozama". Jó pár eve még ha mentem fel pl az aluljáróból pl a lepcsőn, mire felértem minden bajom volt, pulzus egekbe(tegyuk hozzá csak autot ismertem). Most kettesével taskával felszaladok barmi nélkül. Vagy anno az exem mellett azert felszaladt par kg. 95 voltam. Sokkal jobban erzem magam most a 80-81kg mmal
[ Szerkesztve ]
-
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz fulton #255194 üzenetére
Igen, az országúti a fő bringám, de viszonylag komfortosra van beállítva a geometria. A derekam jó, a combhajlító izom miatt nem tudom nyújtott lábbal megérinteni a bokámat sem, ha behajlítom a térdem akkor simán elérem tenyérrel is a talajt.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
fulton
addikt
válasz Szakbarbár #255211 üzenetére
Tegnap egy manus abban a viharban éjszaka ment neki a balcsi körnek azért az milyen már. Villámok, viharos esőzés, mégis abban mit lehetett élvezni nekije.
-
senior tag
válasz parandroid #255205 üzenetére
Akkor mit is hozol ezekből a zalai haveroknak????
Szerintem nem kicsi.... @Ladybug hogy érezte?
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
szimpláncsak
tag
Holokolo kantáros nadrágot használ valaki? Még mindig nem tudtam dönteni Kíváncsi lennék, hogy milyen minőséget hoznak, jobb-e, mint a 10ezres dekás? Elvileg ebben gel-es a betét rész. Vagy van jó áron pearl izumi quest, de abban elég fapados a párnázás, bár az nem mindig hátrány
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz fulton #255203 üzenetére
Azért írod csak, mert nem használtál még tárcsaféket. V-fékben csak az a jó, hogy olcsó. Bár már ez sem igaz, mert a normális V-fék sem olcsó már, kijön az árán egy MT200 simán. Egy minőségi V-fékkar (Shimano, Avid) 5-6ezer Ft, a V-fék is ugyanannyi, egy MT200 az ebike-on 9990-10990 Ft.
[ Szerkesztve ]
-
válasz vallas #255217 üzenetére
Az orbeás sapit biztos nem adom!
Abban maradtunk, hogy holnap visszamegyünk megint megnézni, most direkt a méretre koncentrálva, pláne, hogy amúgy csak online kapható. Van amúgy 2 ajánlatunk, az egyik egy rakás ingyen kiegészítő, ha online rendelünk (sárhányó, csomitartó, lámpák, mini computer, telefontartó), a másik pedig 25% kedvezmény az amúgy is akciós árból a tesztbicajokra, ha azokból hozunk el egyet. A kormányt is átszerelik trekkingesre a cityn csak nekünk, meg ehhez is jár a computer, lámpa, sárhányó, és van is narancssárgából M-es. S-es csak szíjhajtásos, de Katica azt mondta a próbakörök után, hogy nagyon bejön nekia sram + rásegítés dinamikája, jobban, mint a szíjhajtás egyszerűsége. Ja, gyári kitámasztó alapból van mindegyiken.
Ez a cucc amúgy, tudom, hogy már korábban linkeltem, sry az ismétlésért.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
fulton
addikt
válasz Fall-N #255219 üzenetére
Volt anno muglis betét felni, nyekergett, nem fogott úgy.. nem volt jó. A mostani abszolút számomra pro hatás a betét és felni együtt. Ha meglesz az outi lesz tesztelés lesznek adatok bőven lesz kép miben jobb és gyorsabb vagy sem de akkor megmarom magam ha ugyan ott leszek mint most...ezért is akarom kipróbálni hogy tudjam előtte, sajnos nem a saját környékemen kerül erre sor de nah.... és használom majd a hidrósmasszásos olajos fékrendszert, majd arról is meglesz a vélemény.
Am nem tudom hova tudna jobban fogni egy fék(száraz időben aszfalton), hiszen ha kicsit jobban húzom már fejre állok (igen kiállva a nyeregből hátra helyezve a ** akkor jobb a hatás).
Azért nekem a V fék cirka 10K volt + a korábban vett XLC első hátsó fék, csak a betét 3k pótlásra, de ha ráfogok még a mázsás csepelt is feldobja XLC fékkarom van, 3k ért vettem tökéletes. 3 vagy 4 begyes[ Szerkesztve ]
-
avl
aktív tag
“dicsekvés”? 60-hoz közelebb, mint 50-hez, simán a 2 kézfej ujjtőcsont-bütykei a talajon (nyújtott terdekkel stb)
…”panaszkodás”: hasizmom gyakorlatilag nincsen, illetve rendkívül furcsa -
Tin
veterán
válasz Fall-N #255219 üzenetére
Erről beszéltem, csak közben jött, hogy az országúti fékváltókar 250€. Csak hát az nyilván nem az olcsó fék kategória. Az MT200 a 160-as tárcsával amúgy bőven elég még 30 felett lejtőn is, még nekem is, aki 100 kilós vagyok. Oké, a legelején nem fog akkorát, csak 1-2 mp múlva, amikor már átmelegedett. De aztán lehet, hogy a többi is ilyen. Utána viszont elég nagyot fog, simán blokkolja a kereket. Fulton írta, igen, egy normális V fék is tudja ezt, csak ott meg a felni is amortizálódik, árban meg ez se komoly költség.
[ Szerkesztve ]
-
cattus
őstag
válasz szimpláncsak #255218 üzenetére
Én igen, 2xl méretben, nekem bejött. Egy monton suupaa van még onnan, mindkettő kényelmes. Nekem a monton egy kicsivel jobban tetszik, a kantár vállrésze puhább anyagból van, magán a nadrágon is van két zseb, illetve a betét eleje vékonyabb anyagból van így kevésbé zavaró. 10k-s dekásat nem használtam csak a legolcsóbb kantár nélkülit, ahhoz képest fényévekkel jobb.
Do the thing!
-
nagyúr
válasz szimpláncsak #255218 üzenetére
nálunk az egész család. van m, l, xl, téli hosszú, nyári rövid, férfi, női.
a feleségem szerint a betétje jobb, mint az alénak. dekásunk nincs, szóval passz.
ennyiért nyugodtan megveheted.[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Fall-N
veterán
Igen, ezért írtam, hogy nyugodtan terjedjen el mindenhol és ne ezen spóroljon egyik gyártó sem. A V-fék a kontra fékkel együtt meg menjen a múzeumba, vagy az alap, mugli Csepel Balaton és Cruiser szintjére.
Másik ami pofátlan a gyártótól, hogy simán 1500-2000 €-s biciklire is MT200-at raknak. Rakjanak azokra Deoret legalább. Másik meg mikor Tektro hidrós féket raknak (khm Decathlon), az sem ér sokat, próbáltam már párat ismerős biciklijén. Nem kellett félnem, hogy fejre fogok állni tőle.
Én a magam részéről meg az olcsó és egyszerű karbantartás miatt vettem mechanikus tárcsaféket és úgy voltam vele, hogy később lehet fejleszteni hidraulikus fékre. Persze akkor már nem MT200-at vennék, hanem komolyabbat. A kerekek és a tárcsák már így adottak, előtte semmi sem volt meg hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
ReFleXx
addikt
válasz parandroid #255220 üzenetére
14.2kg, ebben van akksi is? konnyebb mint egy csepel
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
válasz ReFleXx #255230 üzenetére
Aha, akkuval, és motorral ennyi. Sőt: kitámasztóval.
Sárhányót az asszony akarta, meg abba van a lámpa, meg a csomagtartó is beleépítve. Pedelec létére igen légies amúgy. Korábban egy Bosch motoros Cube-bal szemeztünk, na az ehhez képest egy traktor.p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
ReFleXx
addikt
válasz parandroid #255232 üzenetére
mekkora az akksi, csak en nem latom kiirva? a bosch motoros cube azert gondolom erosebb is
fulton: joke volt
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
Kiskopika
senior tag
válasz fulton #255223 üzenetére
Ja persze lehet. Én azért elég "antiaero"San ülök a canyon. Főleg akkor érzem/látom ezt ha valaki megy előttem és simán ellátok felette a távolba. Néha, hazudok mindig jobb lenne gyorsabbnak, nagyobb wattosnak lenni de valójában azért kezdtem tekerni hogy az egészségem megőrizzem, szóval jóvanezígy 🤣
-
válasz ReFleXx #255233 üzenetére
250 Wh, lejjebb, a lenyitható részleteknél hozza. A Cube-é jóval nagyobb volt, persze, illetve az is biztos, hogy ott a Bosch középmotor is erősebb, mint ez a hátsó tengelyes SFA (bár papíron mindkettő 250W). De ez nekünk nem szempont, rásegítés kell a kevéske városi mászáshoz, esetleg néha ellenszélhez, nem tartós maszáshoz lesz használva, pláne nem terepen. 100 km-t ír amúgy, opcionális range extenderrel duplát (ez egy 0,75-ös kulacs méretű kütyü), de ezt nem kértük.
Sokkal fontosabb szempont volt, hogy könnyebb legyen, meg elegánsabb. Nőnek lesz, munkába járni, nem vagánykodni kell.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
andrisbandi
őstag
válasz parandroid #255236 üzenetére
Nézegettem hasonlókat melóbajárósnak. Csak szíjhajtással, agyváltóval. Nagyon megúszós lenne a karbantartása, szinte semmi, évekig.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
válasz andrisbandi #255237 üzenetére
Eredetileg mi is a szíjas verziót néztük, de használhatóbb a sram változat. És ezt a nejem teljesen magától ismerte be. Azt mondta, sokkal dinamikusabban tud vele közlekedni. Azt én teszem hozzá, hogy ha esetleg lemerülne az akku, akkor is könnyebb vele így a haladás.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
fulton
addikt
válasz Kiskopika #255238 üzenetére
igazság szerint az érdekelne, bár korábbi írásunk alapján mind alatta van (hogy mennyi spacer van a kormányod alatt, az összes gyári, vagy szedtél ki belőle), mert úgy ha jól emlékszem van a 40mm stucni szélesség, alatta 4 cm spacer, meg vagy 1cm még ilyen toldó akármicsoda a váztól.
itt is olyan vihar volt, állitólag viharos szél is az éjszaka, de nappal egész kellemes hozzá képest mérsékelt szél volt Adott egy jó ride-hoz, mielőtt az eső megint oda ér
[ Szerkesztve ]
-
rétisün
veterán
válasz fulton #255231 üzenetére
'már ahogy Ti szoktátok mérni a bringát'
nem véletlenül, a gyári adatok is 'meztelen' bringára vonatkoznak. sőt, abban pedál sincs.
nyilván én sem veszem ki a pedált egy méréshez, de minek is, amikor a pedált külön megmértem, mielőtt betekertem (meg az összes többi cuccot is )
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
nagyúr
válasz szimpláncsak #255240 üzenetére
passz, a combodtól függ. nekem ugyanennyi centihez de 92kghoz az xl a jó, és alá tudok öltözni, ha kell. a holonak van itthoni postacíme, ahová vissza tudod küldeni a csomagot, ha nem jó a méret, nem kell csehszlovákiával levelezni.
asszonynak van l, de a téliből, hogy alá tudjon öltözni.
nagyfiam 170-175 centivel ~55 kgval m-est hord.[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
-
Tin
veterán
válasz Fall-N #255229 üzenetére
Én nem küldeném a múzeumba a felniféket, de az tény, hogy az ár miatt sok értelme nincs azzal gyártani bármit is. Ha féket cserélnék, én is a drágábbat venném, de én eleve egy drágább bicajt veszek, ha cserélni akarok, és nem fogok ezeken spórolni.
Az meg, hogy a kolléga linkelte a 250€-s fékváltókart, megint csak addig lesz ennyi, amíg valaki elő nem jön az olcsóbb változattal. Most nagyon pörög a biznisz és az innováció, nem lepődnék meg, ha 20 év múlva az analóg bicajokat küldik múzeumba. Merthogy most meg keresik az irányt, de a jövőben simán lehetnek akkus könnyű bicajok, ha a technológia fejlődik odáig, amit persze tekerhetsz analóg módon akár lemerült akkuval is, de nem akarom túlgondolni a dolgot. Csak nem lepődnék meg, ha mondjuk 20 év múlva a belső égésű motoros autók és az analóg bringák lennének méregdrága játékszerek, minden más meg akkus-elektromos lenne.
-
fulton
addikt
Mindig lesz "analóg" verzió ebben biztos vagyok. A tisztán kerékpározás egy kultusz. Ez mint alternatíva (akku nélkül) mindig ott lesz a polcon sztem.
----------
Más:
Nézegettem az eredményeim visszamenőleg összevetésben,
pl 2022 ápr-ában ugyanazon a pályán a mostanival... rálesve x km-en2022. ápril-ban: 20.5km/h 123/139(max) pul.
most, kicsit több mint 1 évre rá: 31.1km/h 132/140(max) pul. és nincs hátszél itt.Ez elég drasztikus kül. De itt már meglassul a dolog ahogy írta itt valaki sztem is. Innen már nagyon kicsikben lesz mérhető a fejlődés. Talán majd a bringa még dob egyet rajta.
De ez is jó, 30 as feletti már szép haladós hosszabb utak is beütemezhető.[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
válasz fulton #255248 üzenetére
Majd nézzük meg, hogyan öregszik a kommented. Meg az enyém. De az igény és a hiány mindig fejlesztésekhez és racionalizáláshoz vezet. Ha meg mindössze 100€ plusz költség lesz az elektromosítás, és divattá válik, akkor bizony az analógnak lesz felára. De persze, belépő szinten valószínűleg sokáig megmarad, csak kérdés, vennél-e olyat.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen