Új hozzászólás Aktív témák

  • Peti...(16v)

    tag

    válasz luko #33192 üzenetére

    Volt a minap egy nagyon pozitív tapasztalatom a FAST Hungary-val kapcsolatban, megérdemlik, hogy elmeséljem: Egy (nem épp Kenwood Chef minőségű) Sencor konyhai robotgépet vettem 2 éve karácsonyra az asszonynak. Csupa műanyag, ott is ahol nem kéne, így el is tört derékban, pedig nem sokat használtuk. Dec 20-án jutott eszembe, hogy el kéne már intézni, így megkerestem a blokkját, dec 19-én vettem, 2013-ban... Pont egy nappal léptem túl a 24 hónap garit. Küldtem nekik gyorsan egy levelet (vasárnap) és egy fotót a hibáról, másnap reggel jött a válasz, hogy semmi gond, juttassam el a központi szervizbe Törökbálintra. 23-án beállítottam a géppel, mutattam mi a baj, csajszi felkapta, kivitte, majd a kezembe nyomott egy bontatlan vadi újat. Kitöltötte a papírokat, majd közölte, hogy a 2 év gari újra indult. :R

    Catler-hez: remélem nem lesz szükség a garanciális ügyintézésre, de ha ilyen flottul intézi a Fast, akkor én nem aggódom.
    A HB-n írják, hogy Amcsiban csak írsz egy levelet a Breville-nek hogy rossz a gép, másnap csönget a futár a vadiúj géppel! A garancia letelte után ugyanígy intézik, azzal a különbséggel, hogy kapsz utólag egy számlát, hibától függően 150 és 300 dolcsi között. De lesz egy vadonatúj géped cserébe! És persze mindig az újabb szériát küldik, ha a régi már nincs gyártásban.

    Catleresek: valaki megtalálta a honlapon, hogy hol kell a 3. évért regisztrálni???

    Blaze: a sparhelten hány fokon fő a húsleves??? :D

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák