Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
emiki6
veterán
Kapott nagyobb tányért:
(Ha nagyon akarom, akkor talán lefújom fehérreMostmár az a zavaró, hogy nem olyan nyurga. Alacsony és tömzsi... (Bár lehet torzít a kép az arányokon)
A Corruptorhoz az alkatrészek lassan érkeznek, 5 csomagból már 2 megjött.
[ Szerkesztve ]
"De hát ez a demokrácia, ugye, hogy sok különböző érdekcsoport, hosszas egyeztetés után megállapodik abban, hogy érdemi változás azért mégsem lesz."
-
Kvelstadt
veterán
Na ezt majd megnézem. Egyébkent azt szoktam. Főleg a racoont mert az rögtön szalad ha próbálok közelebb menni hogy könnyebb legyen.
Én nem számolom a halált.
Nem szoktam keresni a sárga mászókákat se felfele se lefelé és van ahol mégsem lehet megállni a kinézett stiklán és leesek."Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
emiki6
veterán
Én rengetegszer haltam (mint említettem, sokszor elfelejtettem healelni). Hardon játszottam, ott nem olyan nehéz meghalni. A csak Rockbreakeres mellékküldiben legalább 5x meghaltam, de aztán sikerült, a 2 rockbreakeresnél már csak 3x, a corrupted rockbreakerest meg nem is csináltam volna meg, ha nincs a shield weaver. Mikor először találkoztam Behemoth-tal, akkor többször kampec volt, utána már ment simán. Eleinte szerintem a legtöbb nagyobb dög nehéz volt, de miután ráéreztem, utána már csak a saját hülyeségeim miatt haltam meg, bár igaz, hogy addigra már túlzottan óvatos is lettem.
Tapasztalataim szerint minél messzebbről ölsz meg egy állatot annál gazdagabb loot-ot kapsz.
Szerintem random, de ha tényleg így van, az érdekes."De hát ez a demokrácia, ugye, hogy sok különböző érdekcsoport, hosszas egyeztetés után megállapodik abban, hogy érdemi változás azért mégsem lesz."
-
hyggelig
senior tag
Én kb 10-szer haltam meg. Állattól egyszer sem.
A Deathbringertől egyszer, amikor kilőtte alólam a "talajt" és bebambultam.
2-szer bug miatt, mert akit követnem kellett volna csak futott egy helyben a levegőben és jobbnak láttam leugrani a szikláról, mint az utolsó mentési ponttól újrakezdeni.A többi mind a "benéztem és leestem a szakadékba" volt.
-
emiki6
veterán
A 9x9-es tényér amivel tervezte a tervezője nem kapható, csak ez a 8x8-as. Létezik még 10x10-es, de vagy az se kapható vagy nagyon nehezen.
Mármint fehérben nincs. Az arany meg barna viszont szarul festene rajta...
https://www.bricklink.com/v2/catalog/catalogitem.page?P=98606&name=Dish%209%20x%209%20Inverted%20with%20Pin%20Hole%20(Radar)&category=%5BDish%5D#T=C[ Szerkesztve ]
"De hát ez a demokrácia, ugye, hogy sok különböző érdekcsoport, hosszas egyeztetés után megállapodik abban, hogy érdemi változás azért mégsem lesz."
-
Bad Pritt
félisten
Pont ez az szerintem, hogy így kicsit elveszítette a boss fight a lényegi elemét, hogy más legyen, mint a standard harci mechanika. Ugyanazt csináltam ugyanúgy, mint egy standard ellenségnél, csak kicsivel tovább tartott, meg jobban kellett figyelni.
SPOILER
Pl. a gladiátor arénás harc tök jó volt, hogy kicsit out of the box gondolkodásra ösztönzött, de tényleg csak minimálisan, a jövőben ilyenből kéne többet és bátrabban használni.SPOILEROtt van pl az Arkham City, ami azért egy elég hasonló játék sok szempontból és baromi jók a boss fight-jai, pedig elég sok agyon van scriptelve.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Amúgy ha most ajánlhatnám valakinek, akkor azt mondanám, hogy Meridian utáni küldetést csinálja még meg (spoiler nélkül: bánya) és aztán kezdjen el kalandozni mindenfelé, így pont megfelelő kihívás lesz és nem töri meg annyira a sztorit sem.
Mondjuk én kétszer ennyi dungeont elviseltem volna, az utolsó sem volt nagy kihívás.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
emiki6
veterán
Én még éppen nem mentem meridiánba, de mikor elmentem a krokis tallneckhez, akkor rájöttem, hogy bármi van először meg kell csináljak minél több cauldront, mert nem mindegy, hogy nekem kell e elintéznem sok heavy enemyt vagy egyet konvertálok és a többiekkel lerendezik Nagyon nem mindegy.
Btw a rák az egyik legnehezebb. Ha tudja, hogy hol vagy, akkor lőni se tudod, mert nem hagy...
A mellékküldiket meg szoktam csinálni többnyire.
[ Szerkesztve ]
"De hát ez a demokrácia, ugye, hogy sok különböző érdekcsoport, hosszas egyeztetés után megállapodik abban, hogy érdemi változás azért mégsem lesz."
-
pomk
őstag
Sztorit kérem ne lőjétek le!
Zanik, jöhetne pár fotó.
Magáról a játékról annyit, hogy teljesen egyetértek azzal, amit Bad Pritt kolléga írt. Annyival egészíteném ki, hogy engem 2 dolog zavar igazán. Az egyik a "rongybaba" modell. Ha menet/futás/ugrás közben ölök meg egy embert, akkor az úgy vetődik, mint régen a GTA 3-ban. Olyan, mintha az egész emberi fajra ami a játékban van sokkal kisebb hangsúlyt fektettek volna. A világ, a környezet, a robotok, a bunkerek, cauldronok kidolgozása profi, de az emberek(Aloy-on kívül)...nekem a közelébe sem ér.
A másik ami nekem fura, hogy most tartok annál a fő küldetésnél, amiben el kell mennem Meridian városba. Szintkövetelmény azt hiszem 14. Na most, miért kell 14-es szinten átsétálnom a Grand Canyonon keresztül a világ másik végére úgy, hogy útközben 20-25+ ellenfelek vannak?! Főleg úgy, hogy közben nem kell csinálnom semmit. Fura...Van egy hatalmas élő, létező világ, tele élőlényekkel, robotokkal, végtelen lehetőséggel, küldetés nélkül.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest