-
GAMEPOD.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BlacKSouL
addikt
válasz szabonagyur #62898 üzenetére
Korábbi feltételezett fix 5% etanolhoz képesti jelenlegi feltételezett fix 10% etanoltartalmat figyelembevéve a benzin és etanol égéshőjének különbözetéből akár pontosan is kiszámolható. Nagyjából 2-4%. Hogy ez érezhető-e? Lehet.
Égéstérben elhangzott, hogy mivel ezt a biotartalom növelést is kvótarendszerben csinálják, és összességében a gázolajban könnyebben tudják érvényesíteni, hisz olcsóbb az a biokomponens, nagy az esély hogy abban kimaxolják, míg a benzinben kevésbé. Magyarul az e10 maximum 10% előírást lazán fogják értelmezni, míg a b7- et szűkebben. Így valószínűleg eddig sem pont 5% volt, és most sem pont 10%. A gázolaj viszont valószínűleg pont 7%-os.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
JoolsNOS
veterán
válasz szabonagyur #62898 üzenetére
Azt jelenti, hogy 4 éve mióta megvan a kocsi 6.7 volt a legdurvább fogyija, átlagban 5.8-6.2. Az összes e10 tankolás 7 feletti lett.
I5 9400F, Asrock B365M Pro4, Asus RTX4070 Super Dual EVO 12GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ
-
tboldi
nagyúr
válasz buherka #62907 üzenetére
Bármennyire is bölcs, azért nem mindig igaz. Akik találkoztak már velem személyesen innen a PH-ról, tudják, hogy milyen odaadással foglalkozom az autómmal.
De visszatérve a motorolajos témához, ha már szerinted én egy picit sem konyítok hozzá, mert megírtam, hogy ez a Piotr-féle vizsgálat nem nagyon mutat meg semmit, akkor mástól sem fogadod el ugyanezt a véleményt?
[ Szerkesztve ]
-
domojko
senior tag
válasz flegga92 #62894 üzenetére
Köszi.
Van némi sár is rajta, de igen a jobb hátsó ív a küszöb találkozásánál megindult.
Szerintem sem rossz vétel ennyiért tanuló autónak asszony pajtás részére.
Egy belső takarítás és ápolás sokat dob majd rajta. Jelenleg konkrétan, retkes.
Kötelező dolgokat cserélem rajta és persze a hibás dolgokat is. Mindenképp üzembiztosnak kell lennie.
Külsejére egyenlőre nem áldozok. Meglátjuk a gyengébbik nemnek hogy megy a vezetés. Egyenlőre nem valami fényesen.
Swift-et 1x engedtem vezetni, többet nem fogja.
Természetesen a korrodált részeket lekezeltetem, de ha napi szinten keletkeznek újabb sérülések, nem látom értelmét h a külső esztétikára túl sokat befektessek.
Meglátjuk.
sugarforce
őstag Köszi neked is -
BigBlackDog
veterán
válasz sugarforce #62912 üzenetére
Nálam kb. pont akkor volt autóváltás, mint az E5 > E10 átállás, így nem nagyon tudok pontosat nyilatkozni, de nagy változást nem érzékeltem. Kicsit ugyan soknak érzem az 6.22 liter / 100 kilométeres fogyasztását a Polónak, de sok volt az autópálya (DSG-vel 2900-3000 körül forog 130-140 körül) és gondolom a részecskeszűrő is segít felfelé nyomni az értéket.
[ Szerkesztve ]
-
j.bravo
addikt
Üdv! Akarom mondani, こんにちは, avagy Kon'nichiwa!
Nemrég került hozzám egy eddig 95%-ban csak bevásárolni járós 2007-es Jazz, egyhá..., izé, egynégyes , 83 lovas.
Egyelőre csak koszosan készült fotóm van róla, de mivel eléggé kifakította a nap, nem néz ki sokkal jobban mosás után se A cél hogy megközelítse majd egyszer tboldi Jazzének az összefoglalóban látható állapotát amire esély nem sok van (telifényt nem túl sanszos hogy kapni fog), de innen szép nagy változást elérni.Whatever.
-
nagyúr
-
j.bravo
addikt
válasz FollowTheORI #62915 üzenetére
Na ja, minden csak pénz kérdése, végülis; a telifény is nemcsak kerámia, hanem egy rendes wax előtt is kell egy rendes polír, különben a fakóságot konzerválom. Mostanában kissé elhanyagoltam, de sokáig sokat olvastam az autóápolás topikot Illetve meglátjuk mit lehet elérni polírral. Pár hónap múlva kerül rá sor szerintem.
Tudom hogy a Jazzt nem a szépségéért szeretjük, de azért csak legyen jó ránézni/beleülni.[ Szerkesztve ]
Whatever.
-
flegga92
senior tag
válasz domojko #62910 üzenetére
Én sem költenék rá. Azt a kis rohadást megfogni még az elején, meg ha véletlen szembe jön egy kárpit az ajtóra mert az nagyon gáz, de ez sem sürgős. Ha nem kéne ennyi sarcot fizetni egy autóra, biztos vennék egy hasonló kocsit ütni vágni. Tescoba nem kéne a parkoló végébe állni stb...
-
j.bravo
addikt
Nem tudom, így kaptam anyósomtól az ajtókon, vagy gondolsz vagy a lökhárítón levő díszlécekre gondolsz?
Az ajtókon, ha nem gyári, akkor is a szalon tette rá elvileg; a lökösök (legalább az egyik, de lehet mindkettő) voltak fényezve; ott tuti utólagos; megkérdezhetem apóst honnan való de nem biztos hogy emlékszik.Whatever.
-
vaspingvin
csendes tag
Sziasztok!
Honda CRX (1990) tető beázást szeretném valahogy elhárítani. Ma tűnt fel, miután az autó huzamosabb ideig lejtős terepen állt orral lefele, hogy bizony legalább egy deci víz összegyűlt valahol es lecsurgott a beltérbe a belső tetővilágítás konzolja mellett.
Érdekes, hogy mikor sík terepen állt az autó esős időben, ilyet nem tapasztaltam pedig direkt figyeltem rá, típushibáról lévén szó.
Ha valaki esetleg tud valami okosat mondani azt megköszönöm.
Üdv. :
István -
KrAt
veterán
válasz szabonagyur #62928 üzenetére
Igen
-
j.bravo
addikt
válasz tboldi #62926 üzenetére
A - számomra - nehézség éppen az, hogy nem egységesen fakult, hanem elemenként eltérő mértékben, de van hogy elemen belül is. De most csak egy beköszönő képek akartam lőni, semmi rendes állapotbemutató
A váltógombot kicserélted végül? (találtam a keresővel a topik korábbi hozzászólásaiban erre vonatkozó terveket)
A középső ezüst rész csúnyán kopott, gondoltam rá hogy csak leveszem és lefestem, de elgondolkodtam a cserén is. Mutass képet légyszi, hogy milyen lett (ha kicserélted).Ja, érdekesség: zörög a motorháztetőm. Ha jól érzékelem, konkrétan a zárszerkezetnél. Aggódjak, hogy egyszercsak felcsapódik és nem látok semmit?
Qru: sajnos még értem utol apóst rákérdezni. Az érdekelne, hogy ha 3rd party, akkor konkrétan milyen, és volt-e vele bármi gond?
KrenAtesz: a te fotód mikori gyártású/forgalomba helyezésű autóról készült?
[ Szerkesztve ]
Whatever.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #62928 üzenetére
Az enyémhez ilyen széleset lehetett rendelni gyárilag. A lökösre is széles megy: [link]
#nincsbennetarcsi
-
j.bravo
addikt
Nem szégyenlősek az árával... az ajtókra való gondolom még több.
Nem tudom, hogy 1) mennyire hihetünk a wikipediának , 2) mennyire azonos/eltérő a maláj/indonéz illetve EU piacra szánt modell, de itt a FL-es maláj Jazz/Fit fotóján, illetve ezen az indonézen mintha ugyanaz a csík lenne mint az enyémen.
[ Szerkesztve ]
Whatever.
-
nagyúr
Mondjuk a gyakoribb eset az hogy rád nyitják, és nem te nyitod másra... az ellen meg nem mindig véd, így én ilyesmivel nem is szoktam foglalkozni...
(mármint hogy legyen ilyen léc)[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
tboldi
nagyúr
válasz j.bravo #62930 üzenetére
Yep, kicseréltem a kokainárú gyári fémre.
-
Shade45
senior tag
(Civic 8gen hatchback 1.8)
Szűrő cserékhez gyári alkatrész javallott, vagy helyettesíthető utángyártottal is?Zsemitonál dobtam össze egy listát:
Lég-, pollen-, olajszűrő, alátét+csavar (minden gyári): 21.542 Ft
Picit sokallom...Ti mit szoktatok használni, illetve honnan rendeltek?
-
nagyúr
válasz Shade45 #62939 üzenetére
Szia!
Én az Accordba gyári olaj és gyári légszűrőt szoktam venni, pollenből csak azért nem azt, mert van jobb. TypeV Lacitól rendelek, legutóbbi rendelés így nézett ki:
- Motul 8100 Eco-lite 0w20 5L (15.200Ft)
- gyári olajszűrő (4.000Ft)
- gyári légszűrő (6.700Ft)
- mann filter FP polifenolos aktívszenes pollenszűrő (5.900Ft)Olajszűrőből én mindenképp a gyárit javaslom.
[ Szerkesztve ]
-
flegga92
senior tag
válasz Shade45 #62939 üzenetére
Olajszűrőből gyárit veszek, Bárdiban 3500 volt teli áron, kedvezménnyel 3300 mert gyári cuccra nincs sok móka. Nagyobb üzletben általában polcon van. Meglepődtem rajta én is.
Légszűrő: Mahle, Mann, WIX.
Pollenszűrő: kb mindegy csak közép kategóriás vagy felette legyen, fél évente dobom ki.
Leeresztőcsavar: Legutóbb Elringet vettem de itt sincs sok különbség. -
BlacKSouL
addikt
válasz Shade45 #62939 üzenetére
Nekem sedan, de
Levegőszűrőm még csak gyári volt, hatezer valamennyiért az egyetlen amit sokallok, lehetne mann, ami jó minőség kétharmad vagy féláron, de emiatt nem lesz pénzügyi csőd.
Pollenszűrőt szerelőmmel rendeltetek, utángyártott aaktívszenes, talán mann filter, de csak 2500.
Olajszűrő csak gyári, én csepelibontóból szoktam 3600, ebből se vennék mást, zseminél is ilyen ára lehet. Purflux gyártja, piacon van purflux típusazonos féláron, de több forrás szerint a hondának gyártottak minőségibbek. Szerintem háromfélért nem sok.
Alátét 150 ft, gyári, szintén csepel vagy zsemi is jó.
Viszont csavart még a büdös életbe nem cseréltem, 171k km és 11 év alatt. Mégsem ereszt, nem csepeg, nem szivárog, nincs semmi baja. Nem hiszem hogy drága lenne, de pont azért cseréljük az alátétet.
Ez így tizenkettőfél.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
i-sti
senior tag
'13 L13Z2 gyári olajszűrő és alátétre tudtok adni cikkszámot?
FB csoportban 2 cikk számot is szoktak emlegetni szűrűhöz.Novum Forum Siculorum
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- Gaming notebook topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...