-
GAMEPOD.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
domojko
senior tag
válasz flegga92 #63197 üzenetére
Ok ok. Az automata váltósnál nem tudok benyúlni a váltószoknya alá. Először az egész panelt kell kipiszkálnom. Ahol nektek a váltószoknya van, nekem ott az automata váltókar vezető sín, egy műanyag karikában. De ez az elakadásjelzőtől független.
Természetesen kivettem az egész panelt, szivargyujtó, elakadásjelző csatikat lehúztam. Az izzó foglalatot hiába forgattam el nem volt olyan isten hogy kijöjjön a helyéről. Ezért vettem le a piros gombot. Így már belülről hozzáfértem az izzóhoz, és belülről kifelé csavarhúzóval kinyomtam. Így sikerült kivenni a foglalatot izzóval együtt.
De sajna a foglalat is gatya, meg most már a piros gomb is. -
tboldi
nagyúr
Annyira imádom, hogy ilyen finoman jár.
Sajnos időnként eltompul a hang a szél miatt.
-
Biqci
aktív tag
válasz tboldi #63205 üzenetére
Ezt csak megerősíteni tudom. A Jazz mellett a Kia 2literes benzinesét mintha kőbaltával faragták volna, annyival durvább
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
veterán
válasz tboldi #63205 üzenetére
Egyébként hihetetlen, mennyire finoman jár az én Civicem is. Ha bemelegedett, előfordult, hogy kiszálltam és mellette állva egyszerűen nem hallani, hogy megy a motor. Alapjáraton úgy ketyeg, mint egy "atomóra" a 140 lovas 1.8-as benzinmotor. Belül sem hallani semmit. Hondáék tudnak motort csinálni az biztos. És mindezt kettőstömegű nélkül. És még megy is mint a szélvész... Ha pedig pörög... Micsoda hang.😃
-
veterán
válasz tboldi #63208 üzenetére
Tegnap előztem egy kocsisort, 140-nél váltottam el 3-ikból 4-ikbe, és az a hang...
A Jazz inkább városi autó. Pont tegnap néztem a Draskovics Andris Jazz-es tesztjét, igaz már 1 éves, de feldobta a Youtube. Ő is azt mondja, hogy a Jazz városi kocsi, igen tágas, jól variálható (Magic Seats, ez nálam is megvan, meg a síkba dönthető hátsó üléssor). -
tboldi
nagyúr
válasz rothfb #63209 üzenetére
K20 kell bele, problem solved.
-
tboldi
nagyúr
válasz Avicularia #63214 üzenetére
Jól mondják, a direkt befecsis motorok mind jobban zakatolnak, mint a szívócső befecsisek. Sza_Sa fórumtárs is megjegyezte anno, mikor odaálltam az 1.4T S-Crossa mellé.
-
Avicularia
veterán
Ez viszont nem rossz, ha igaz
[link] -
veterán
válasz Avicularia #63218 üzenetére
Kiderül valahonnan, hogy ez melyik motor?
-
tboldi
nagyúr
válasz rothfb #63219 üzenetére
Hirtelen csak annyit találtam, hogy 1.8-as, 140 pacis, motorkód még nincs meg. Wikipédián azt írják, hogy
“Although the North American and the home market model differ externally, they are mechanically identical”,
de ebből sem derül ki, hogy az európai verzióval is megegyeznek-e.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz tboldi #63222 üzenetére
Igen. A videóban egy Honda Civic FA1 látható R18A1-es motorkóddal (99,9%). Az R18A1 az Európán kívüli modellekben található, az R18A2 pedig az európai modellekben. Tehát gyakorlatilag ugyanaz a motor, mint ami az enyémben van. A különböző motorkódokat az magyarázhatja, hogy az európai károsanyagkibocsájtási norma már akkoriban befolyásoló tényező volt. Valószínüleg valamilyen lényegtelen különbség lehet a kettő között. Pl EGR szelep vagy más katalizátor.
[ Szerkesztve ]
-
Biqci
aktív tag
válasz tboldi #63212 üzenetére
Most így, hogy mondod tényleg nincs hangja, de ha valaki közben nyomogatta volna a kuplungot jobban előjött volna. De talán ez a jel rá, hogy ne nagyon rágdd magad miatta, jó lesz ez még egy darabig
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
tboldi
nagyúr
Most egyedül voltam, majd ha úgy alakul, akkor felveszem azt is. Meg jó lenne szélcsendben, de itt a Kisalföldön mindig fúj.
.............................................Japánba akarok menni! Persze csak miután lecsengett a 🦠.
[ Szerkesztve ]
-
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #63228 üzenetére
Most szereltem fel, még nem tudom.
De amúgy nem olvastam ilyesmire panaszt, sem az angol, sem a magyar fácse csoportban (már amelyiknek tagja vagyok).Nekem bejön.
Egy fokkal jobb lenne, ha nem lenne az a kanyarítás a tükörnél, a Jazz-nél semmi szükség rá. A Szatuna ilyen, de az túl széles, illetve GD-hez nem csinálnak hátsót. Maradt a Heko.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
tboldi
nagyúr
válasz FollowTheORI #63232 üzenetére
De a Jazzen van annyira távol a tükör a "kocsányon", hogy egyáltalán nem lenne rá szükség.
Egyébként remélem, hogy megszünteti, vagy legalább enyhíti az üveg mocorgását. Sajnos a GD-kben elfáradnak tizenéves korukra a kis műanyag biszbaszok, amik alul fogják az üveglapot, emiatt menet közben, ha nincs teljesen fel- vagy lehúzva, zörög minden úthibán.
-
Biqci
aktív tag
válasz tboldi #63227 üzenetére
Nekem ugyanilyen van az Accordon, sőt eddig minden autómra vettem. Nem ázik be, nem takarja a tükröket. Nagyon hasznos pl. nyáron, lehúzom az ablakokat résnyire, egyáltalán nem látszik a rés és tud egy kicsit keringeni a levegő. Érezhetően csökken a hőmérséklet a beltérben, ha pedig felrakom a napvédőt az első üvegre, már szinte fázok
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
flegga92
senior tag
válasz tboldi #63229 üzenetére
Ehhez van valami rögzítő?
Civichez volt először Heko, 1 hónap után elkezdett rezegni felhúzott ablaknál is, majd egyszer elszállt Aztán olvastam, hogy mindenki így járt vele...
Aztán ClimAir-t vettem ahhoz sem volt rögzítő, csak be kell feszíteni. Már 2 éve stabilan fent van, lehúzott ablaknál sem rezeg autópálya tempónál. -
tboldi
nagyúr
válasz flegga92 #63239 üzenetére
Ha már nekem nem kellett mennem, rádumáltam anyumat, hogy elviszem dolgozni, hogy tesztelhessem a légterelőket. Bár csak városon belül mentünk (max. 60-nal), meg sem moccantak, nem adtak semmilyen zajt vagy ilyesmi. Sőt, bejött a tippem is, a huplik ellenére is megszűntek zörögni az üvegek, most újra olyan csendes a beltér, mint 3 évvel és ~22k km-rel ezelőtt.
Egyedül a kalaptartó roló zörög még, de azzal nem tudom, mit lehetne kezdeni.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
JUHÚ!!! Cirka 1 év keresés után sikerült lecsapnom két gyári, facelift utáni ködlámpakeretre.
Bocsi j.bravo!
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz j.bravo #63243 üzenetére
Igen, van már egy ugyanilyen szettem. Már csak a sablon (jobboldali papír) nem stimmel, de azt megoldom, egy ideje már gyűjtögetem a képeket, hogy milyen alakot kell a lökhárítóba vágni.
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Mobil flották
- Elektromos cigaretta 🔞
- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
- Házimozi, és Hifi kábelezés!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Napelem
- Hardcore café
- League of Legends
- További aktív témák...