-
GAMEPOD.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
hhenry
őstag
válasz BigBlackDog #63703 üzenetére
Bal felül ahol találkozik a szélvédővel onnantól egy csíkban végig,de mindkét ajtó zsanérja is szétvolt teljesen rohadva+mindkét ajtó teteje is már elkezdett rohadni
Egyébként ezekkel mondjuk még nem lenne gond csak 4.3M ért nem ezt várja az ember főleg úgy,hogy tegnap a telefonban még 100% mondta,hogy tip-top,meg hondánál dolgozik a haverja és ő is mondta,hogy hibátlan. Erre amikor elkezdték emelni azt mondja kiváncsi vagyok,hogy van-e valamilyen hibája
[ Szerkesztve ]
-
hhenry
őstag
Szóval akkor,aki nem ismerné a sztorit 3 hete kinéztem haasználtautón egy FN2 Type-R-t Mugen Kittel,2 Dines Kenwood Fejegységgel,minden szarral. 4.3 ért hirdette a srác,érdemes tudni,hogy ezek az autók 3-3.5 millió forint körül mozognak.
A mugen kit egy drága mulatság és a fejegység is,de úgy voltam vele,hogy ha tényleg hibátlan(hirdetés szerint megkímélt,gyönyörű állapotú) akkor egy kis alkuval veszek egy jó autót.
Honda Clubban megkérdeztem,hogy esetleg itt van-e a tulaj?
Egy srác írt is privátot,hogy igen itt van(Ő volt a másik érdkelődő)Felhívtam mondtam,hogy 4 körül adnék érte mondta,hogy 4.1 alá nem megy mondtam,hogy ok átgondolom és jelzek.
Közben a másik sráccal dumáltam mondta,hogy ő volt megnézni mentek vele szerinte a srác korrekt ránézésre minden ok,de ő se vizsgálta át és csak érdeklődött/megnézte,valamint mondta,hogy az eladó jelezte neki pár nappal később,hogy valaki megy hozzá foglalóval,ez szerintem csak blöff volt
Eltelt kb 1,5 hét felhívtam az eladót mondtam,hogy ha tényleg minden ok akkor oké a 4.1 és 1-2 héten belül viszem.
Vasárnap délelőtt írt a másik potenciális vevő,hogy tőle viszik most szombaton (05.09) a Type-S-t és ő utána elviszi az R-t.
Gyorsan kerestem egy ajánlott szerelőt akit tudok hívni is,felhívtam megbeszéltük,hogy szerda reggel átnézi,az eladóval is megbeszéltük,hogy szerdán átnézi a srác és vagy még aznap vagy pénteken legkésőbb elviszem,így megelőzöm a másik vevőt.
Tegnap (05.07) még beszéltünk mondta,hogy az autó tip-top és egy Honda márkaszervízes ismerőse javította ő mondta,hogy hibátlan stb.
Átvizsgálás: Ma reggel (05.06) 8-kor találkoztunk a szerelőnél,tényleg gyönyőrű volt,de inkább csak távolról oké,hogy fekete,de elképesztő mennyiségű karcolás volt rajta,de úgy voltam vele,hogy istenem ez legyen a legkisebb baj,beállt vele az emelőre,elkezdte átnézni a szerelő közben én is nézegettem,a kormány meglepően kopott volt,mindkét hátsó sárvédő elég csúnyán volt fényezve.
(Itt megjegyezte,hogy kiváncsi,hogy van-e valami baja az autónak,itt néztem egy nagyont,de hát tegnap még tip-top volt )
Felemelték,alulról megnézték:minden ok.
Aztán viszont jöttek az érdekes dolgok először is 4000km alatt minimumon volt az olaj,ezt azzal magyarázta,hogy egy sport autó sok olajat eszik,valamint a kuplung cserélve volt 60000-nél erre nagyott nézett a szerelő,hogy minek?
Azt mondta,hogy mert az előző tulaj nem szerette használni a kuplungot és szétment.
Aztán kérdezték,hogy honnan jött az autó azt mondta,hogy Csehország,tegnap még Német volt.
A mikor jött az autóra pedig az volt a válasz,hogy 16-ban,miközben 2015-ben már posztolt róla nem egyszer és 2014 óta van Mo.-n.
A festés kb 3-4 féle árnyalata volt a feketének,közben végzett a szerelő az átnézéssel következőket vette észre:a már korábban említett csúnya festés a sárvédőknél,a mugen spoiler borzalmasan van fényezve,mindkét ajtó zsanérja rohad,a kormány nagyon elvolt kopva(100% mondta,hogy legalább 2x ennyi van benne),szőnyegek hiányoznak (egy gyári szőnyeg további 40-45 ezer forint),motor nagyon durván eszi az olajat,bal felül ahol találkozik a szélvédővel a tető onnantól egy csíkban végig rohad,az ajtók teteje szintúgy.
Igazából már alkudozni se volt kedvem mert az összkép szörnyű volt ennyi pénzért,így megköszöntem a lehetőséget,de itt még nincs vége.
Miután haza értem gondoltam,hogy írok a másik srácnak annyit,hogy nem vettem meg jelzésként,nem akartam más üzletét rontani.
De mire hazaértem már ő írt,hogy hívta az eladó mert nem vittem el azért mert eszi az olajat így az övé.
Ezek után a másik vevő jelölt lekérdezte az autót egy másik oldalon ahol ott szerepelt 2014-ben 130 ezernél volt amikor behozták,ma csak 108 ezer volt benne.(Nem akartam lekérdezni mert egyértelmű volt,hogy tekerve van)
Így ő is hagyta inkább az autót,annyit még elmesélt,hogy a vevő mondta,hogy neki szeretné inkább eladni mivel én átakarom nézetni és kifog maradni emiatt a munkából.
Még egy érdekesség mondta,hogy nincs szervízkönyvve,valószínűleg azért nincs mert amikor behozták akkor még volt és a jelenlegi futásteljesítménynél nagyobb szám is szerepelt benne így eltűnt. -
nagyúr
válasz hhenry #63708 üzenetére
Elmondásod alapján palimadarat keres az eladó, ezt csak totál hülyének fogja tudni eladni. Pár tanácsom lenne az autó vásárláshoz. Egyrészt, előre, telefonon ne alkudj, ne kérdezz rá mennyit enged. Nem egy szimpatikus hozzáállás, eladóként én ezt utálom a legjobban. Bőven ráérsz az autó átvizsgálása után az összeszedett információk alapján egy árat mondani. Másrészt, ha telefonon, emailben kummant össze-vissza, meg előre lekérdezed és egy tekert szar, akkor ne is vedd a fáradtságot hogy elmész megnézni élőben a gépet. Felesleges és csak csalódás lesz.
Az viszont nagyon pozitív, hogy elvitted átvizsgálásra az autót.
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
Gyertyák cserélve, EGR-t leszedtük nem különösebbek kormos. De rángat még mindig*, hibakód nincs. Trafók esetleg? (Hátsók?)
*nem rendszeresen hanem ha kedve van. Főleg kis tempónál nagyobb gázra és 3000-es fordulat alatt.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
tboldi
nagyúr
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboldi #63712 üzenetére
A csatornát nem, mivel egyáltalán nem tűnt az EGR különösebben kormosnak.
Akkor jön a húzogatás aztán a reménykedés nem kell jobban megbontani. Köszi!The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
BlacKSouL
addikt
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
flegga92
senior tag
válasz BlacKSouL #63716 üzenetére
3 éve vettem 7G Civichez gyári légszűrőt az is olajos volt. Jobban megfogja a port. Szerelőm is mondta, hogy ezért jó a gyári, csak sajnos felment az ára rendesen (4K-ról 8-9K-ra).
Egyébként a robogóm gyári szűrője is olajos bevonatú, szóval bevett szokás.
Zsemito-n is írják.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
-
cs_dy
tag
Sziasztok!
Egy Honda Jazz megvásárlása előtt állok. 2004/10-es évjárat, jó állapotú, szaki megnézte. A kormánybőr kopott, van rajta kormányvédő, van egy kagylós kavicsfelverődés (amivel elvileg nem kell foglalkozni), illetve szivárog egy kicsit az olaj a teknő alján látható. Téli, nyári gumikkal eladó.
Szerintetek milyen áron lehet elhozni?
AMD RYZEN 5 5600, 32 GB RAM, 1TB SSD, RTX 3060 TI
-
Potzee
addikt
PICO PSU - passzív hűtés - 0dB
-
j.bravo
addikt
válasz Potzee #63723 üzenetére
Érdekel engem is
Agyaltam ilyesmin én is nagyon. Nem mertem megrendelni A 2GB RAM elég karcsúnak tűnik, akkor is ha relatíve régi Droid van rajta. És az 50-55k HUF már fáj annyira, hogy a kisördög azt mondja, hogy még 1-2 hónap gyűjtögetéssel kijönne egy Pioneer vagy hasonló márka alapmodellje, ami lehet hogy jobban szól és/vagy időtállóbb.
Tök jó lenne ha nem lenne igazam és vehetnénk egy-egy ilyetWhatever.
-
Potzee
addikt
válasz j.bravo #63724 üzenetére
Én is inkább a 8 mag + 4GB ram felé hajlok...
pl. ez itt: [link]
DHL-el 290 USD (cca. 95ezer)vagy egy alternatíva Magyarországon : [link]
de ezek már mind zsebbe nyúló kiadások...Valamelyikbe úgyis beleugrok, de gondoltam, előtte érdeklődöm, hátha van valakinek gyakorlati tapasztalat.
Csak a beépítő keret: [link] 56 USD + shipping cost (cca.20.000,- HUF)
[ Szerkesztve ]
PICO PSU - passzív hűtés - 0dB
-
Micsurin
nagyúr
válasz Potzee #63725 üzenetére
Azt hiszem valaki a face csopiba írta, hogy az audio az nagyon hurka és ritka gyenge még a gyári hangszórókkal is nem , hogy valami komolyabb szettel.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
BlacKSouL
addikt
Nem tudja valaki, 8gen civicnél a MAF szenzor hibajelzés csekkendzsin lámpás hiba, és tárolóban is megmarad? Lehuztam a csatlakozót, kivenni a szűrőt, es visszadugás után maradt a dzsinnlámpa. Újra széthuz osszedug utan sem aludt el.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
tboldi
nagyúr
-
kozlo
tag
válasz BlacKSouL #63727 üzenetére
Sajnos abban az esetben is betárolódik az ECU-ban a hiba, ha elalszik a MIL lámpa.
Itt pl akku meghibásodásából adódó sikertelen indítási kísérletek után is (6db).Minden egyes elektronikát érintő beavatkozás előtt le kell kötni az akkumulátor sarut , és kb 15 perc után megkezdeni a műveletet, ebben az esetben az ECU szunyókál egy jót, és nem veszi észre a beavatkozásokat. Akku levételt az ECU nem tárolja...
(Navi, rádió kérhet kódot..)Lehetőségek:
1, A MAF szenzor hibátlanul működik,és nincs "végtelenre" kötve, az auto ECU-ja magától visszaáll a vészüzemmódról és kb 20km alatt, elalszik a MIL lámpa. (általában)
Korábbi hibaként tárolásra kerül..kiolvasható.2, Világítva marad a MIL lámpa: pár ezer Ft-os ELM, a MAF szenzor jellegű, motorra vonatkozó hibákat ki tudja törölni, törlés után nem tárolódik..
-
BlacKSouL
addikt
Na akkor mivel úgyis lassan esedékes a szervíz, majd mondom nekik hogy ez amiatt van, és üssék ki.
21 km-t mentem vele, nem aludt el. De tekintve hogy működésben nem volt változás, es a lámpa kigyulladasat kizárólag a csatlakozó lehúzasa idézte elő, a hibajelzés torolheto lesz.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
KrAt
veterán
Rendeltem egy ilyet (2+32 4G 8core) Accordba, remélem beválik, sokaknak bejött..
[ Szerkesztve ]
-
kozlo
tag
válasz BlacKSouL #63734 üzenetére
Otthoni felhasználásra, egy 40 cm-es szalámis pizza áráért, az Elm 327 is használható.
A xarfogáson új 3k körül van , pl a kicsi kék , bluetooth verzió, torque programmal a motorra vonatkozó hibakódokat lehet vele kiolvasni , a "Check Engine" jelzést törölni, hőmérséklet adatokat kiolvasni. Van wifis, kikapcsolható nyomógombos, amelyik szimpatikus.
6 éve 4k volt , azóta lejjebb ment az ára .
Abs, légzsák, komfortelektronika stb kiolvasást, törlést, nem tud, (előző hsz, foto) az más liga. -
flegga92
senior tag
Nekem is ilyen van, home diagra elég. Párszor már jól jött.
Annyi, hogy vagy vedd meg itthon felárral, vagy EU-n belül, mert a Kínából jövőket előszeretettel szedik ki a vámon, és csúnya büntetést kell fizetni. Nem az eszközzel van baj, hanem adnak mellé egy CD-t tele tört programmal. Hiába kértem hogy ne küldje, csak belekerült a csomagba... Én megúsztam szerencsére. -
acc200
tag
Pontosan ilyet néztem ki én is magamnak és a napokban akartam megrendelni..
De akkor megvárom én is a tesztedet róla.BTW, milyen audió rendszered van: sima vagy Premium? Úgy rémlik, hogy a Premiummal valami baszakodás van és meg kell kerülni vele a gyári erősítőt... Valahová le is mentettem egy fasza kis orosz leírást erről.. Mondjuk nem tudom miért, mert nekem sima van.
-
kozlo
tag
Annyival még kiegészíteném az autódiagnosztikával, és az ELM 327 -el kapcsolatos hozzászólásokat , hogy a neten a vásárolt eszköz esetén ha lehetséges meg kell kérni az eladót, hogy mutassa be a készülék működését a saját(!) autóján.
Ez nem megoldható (távolság, stb) akkor, az első "tesztet" ne a frissen vásárolt, pl új autón futtassuk le...mindig a tápláléklánc elejéről, és ne a csúcsragadozók közül válasszunk, főleg ha az Honda!
Hibás készülék , /ez igaz akármilyen autódiagnosztikai kiolvasóra (3k-céges 1,5M-os) / a fedélzeti számítógépet (ECU-t) tönkreteheti - hazavághatja , mert az OBD csatlakozó közvetlen összeköttetésbe van az ECU-val, nincs közbeiktatott védelem.
Ez megtörténik lesz egy jelentős tömegű papírnehezékünk, vagy mehet a vasdarab tologatása....szükség lesz egy új ECU-ra , pl porlasztófeltanítás, immo chip csere, stb...szóval ez nem játék és mese .
Még a hibátlan autódiagnosztikai készülékek esetén is a "gyújtás" alaphelyzetbe történő állításával szabad csak az OBD II- re fel, illetve lecsatlakozni ,hogy elkerüljük a problémákat![ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboldi #63728 üzenetére
Meg meg. És nem lettünk boldogabbak....
Francnak van kedve annyira szétszedni. Tömítés milyen van benne? Gyárit honnan a legolcsóbb szerezni?
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
tboldi
nagyúr
válasz Micsurin #63747 üzenetére
Ha visszajön a vezetékes net (e.onnál van valami fáziskimaradás a környéken), megírom, mi kell és hogyan. Telefonról, mobilnetről nem pötyögnék annyit.
Amúgy 2 óra alatt megvan, ne fossál annyira tőle. A Jazz marha jól és könnyen szerelhető autó... Egyedüli kivétel a fényszóróizzók.
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboldi #63748 üzenetére
Remélem is. Még élénken él az emlékezetemben mikor azt a csodás 1.6-os GT-t kellett kendácsolni. Szentendrein este 11-kor elszakadó kuplungbowden... darabjaira széteső/elégő rotor. Francia gyújtás egy konszern autóban csoda volt.
Plusz a légcső meg az oxigén szenzoros játékok. Kicsit már kiver a víz ha hozzá ell nyúlni az autóhoz. Azért amíg ment addig poén volt mindig.
Az izzók ha megint csúnyán viselkednek kapnak hátulról egy házi szerelő ablakot, legalább szellőzni is jobban fognak és nem áll meg a csatlakozó szag a hónuk alatt.[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BlacKSouL #63746 üzenetére
Nekem a mini elődje van de a mini többet tud elvileg. Az az általános célú. ECU-t olvassa és hibakódot töröl meg élő adatot tudsz nézni (vízhőfok, olajhőfok, beszívott lebegő hőmérséklete, benzin hőmérséklete, gázpedál állása, mototr terhelés %-osan, gyújtási szög, stb.) Mindent infót átsz amit az ECU is megkap.
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik