-
GAMEPOD.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
válasz szabonagyur #67999 üzenetére
+1, jogos.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #67999 üzenetére
Bubinál "bolondbiztos" a dolog, ha csak ablakra van irányítva a befújás akkor nem lehet belső keringetésre váltani.
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
Corsaban is igy van, de az accord tudja az ablakra is fujni a belso levegot. Hozzateszem en szeretem is, mert nyaron ha klimazok be szoktam nyomni a belső levego keringetest a hatekonyabb hutes erdekeben, viszont utalom magamra fujatni a klimat, igy az ablakra szoktam kuldeni a hideg levegot.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #68006 üzenetére
Jazz is olyan. Sőt Bubian is paraszt klíma van (én pl utálom a digitklímát) de az nem vált belső keringetésre olyankor hiába nyomod meg a gombját.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tboldi #68008 üzenetére
Nekem sehogy sem sikerült beállítanom úgy, hogy ne legyen huzatos (se a B5.5/B6 Passatban, sem az mk1/mk2 Superbben). Plusz vagy a lábam fagyott le, vagy a pólómból olvadt ki a műszál. Ha meg kézzel állítom be hova fújjon akkor minek automata?!
De lehet csak én vagyok ilyen ne bánts virág.#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
Na, nekem meg tekerentyuvel kell beallitani a digit klimat, ehhez mit szoltok?
-
tboldi
nagyúr
válasz tboy93 #68010 üzenetére
Az Ypsilonban is a hőmérsékletet tekerni kell (ráadásul kétzónás, duplán lehet), de azt hittem, egyértelmű lesz, hogy nem erre gondolok.
-
tboldi
nagyúr
válasz tboy93 #68012 üzenetére
A klíma tökéletes.
Az elektromos dolgok közül egyedül a távirányítós zár nem megy, újra kell tanítani a kulcsot, ami nekem egyelőre még nem sikerült, de nem adom fel. Amúgy tipikus Fiat betegség, ahogy olvastam külföldi fórumokon, időnként elvesztik egymást, de újratanítás után egy darabig megint jó. 🤷♂️
[ Szerkesztve ]
-
zolynet
addikt
Red Bull Ring-es beszámolóm: katt
Life is too short to stay stock!
-
félisten
válasz zolynet #68016 üzenetére
Faja lehetett!
Csak nekem tűnt úgy, hogy nagyon kímélte valaki előtted azt a Focus RS-t?"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
sherlock82
senior tag
Kinéztem magamnak egy 2009 es évjáratú civicet.
2200 cm3 dízel
kb 230 000 km van benne
Hosszú távra érdemes megvenni szerintetek vagy ne erőltessem annyira?Iphone 8, Adidas ultraboost 22, Casio G-Shock GBD-200-9ER
-
veterán
válasz sherlock82 #68020 üzenetére
Ezt neked kell eldöntened. Mire lenne használva?
-
zolynet
addikt
válasz sherlock82 #68020 üzenetére
Mennyit mennél évente?
Amúgy az a km egy ilyen idős autóban nem sok, semmi.Life is too short to stay stock!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz sherlock82 #68024 üzenetére
Ha nem pesten használnád akkor oké. Bár az évi 15k km nem sok.
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz sherlock82 #68026 üzenetére
Talán ez még belefér abba a használatba, amibe a dízel nem rokkan hamar bele, főleg mert ez egy megbízható motor (2.2 Ctdi).
Különben inkább az 1.8 benzines 140 lovas lenne javallott szerintem. Turbo, kettőstömegű, részecskeszűrő mentes és iszonyúan megbízható, saját tapasztalat. Mondjuk részecskeszűrő talán még a dízelben sincs, ha jól rémlik. -
Qru
MODERÁTOR
válasz sherlock82 #68026 üzenetére
Vidéken oké, ott még jó messze van a régi dízelek kitiltása.
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz sherlock82 #68020 üzenetére
Hosszú távra ideálisabb, a felhasználásodhoz a benzines jobban passzolna, de hatalmas eltérés van árban egy benzines és egy dízel honda között. Én átnézetném megfelelő szakival a dízel hondát, a kevés km ellenére is használhatták rövidtávon, ami jobban megviseli (ezért sem érdemes csak km-re hagyatkozni). Meg kéne nézni van-e hibakód, milyen állapotban van a turbó, kettőstömegű lendkerék, van-e hangja a láncnak. Alapvetően egy tartós konstrukció, de egy 12 éves autó már sok mindent láthatott.
[ Szerkesztve ]
-
tibor.sz
tag
Sziasztok!
Honda motorkerékpárral / robogóval kapcsolatos kérdéseknek is van itt helye, vagy arra van külön fórum?
-
szabonagyur
félisten
válasz sherlock82 #68033 üzenetére
Bár arra is számolj, hogy 1,5M-ért ha az autót nézed csak akkor benzinesben jobbat nem fogsz kapni.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
buca84
őstag
Opel Corsa C lemezfelni jó lehet a 2010-es 1.2-es Jazz-re?
Vagy a 2004-es Jazz-é?[ Szerkesztve ]
-
Czimby
addikt
Becsületes nepper által hirdettet, de mint kiderült, nála csak bizomány Civic-et nézte már valaki?
Havernak megtetszett.
Én leragadtam az 5-6-7gen környékén nem tudom ezeknél mire kell figyelni az általános dolgokon kívül.Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Neoteric
addikt
válasz Czimby #68040 üzenetére
Ilyen 9gen Elegancet vettem kb fel eve, csak szurkebe es 1.6 dizelt, szeretem. Forma szubjektiv, viszont eszmeletlenul praktikus es gazdasagos, 4.3l/100km az atlagom az elmult ~14k km alatt. Nem egy versenyauto, cruiseolni tokeletes. Tolatoradar viszont szerintem nincs a hirdetettben sem, csak hatso kamera. Csipogo azt hiszem csak az Executivehoz van. Magic seatet erdemes csekkolni, nalam az egyik oldal mar nem akad be ha felhajtom.
PSN: ne0teric_sAN
-
Dave567
addikt
Sziasztok
2.2 i Dtec Dízelről mi a véleményetek?
Konkrétan egy 2014es Cr V ről lenne szó, automata, hétvégén mennék megnézni, mire kell oda figyelnem?
Lehet megpróbálom az úriembert rá venni egy átvizsgáltatásra. -
szesa
senior tag
Szaisztok, na még pár kérdés a 2008 civic sedánról
-az én modellemben nem láttam a vezető oldali ajton az elektromos abalakemelőknél külön köszponti zár gombot, csak vakdugó van ott, igy a kpzár csak az ajtónyitó melleti kis pöcökkel múködik?
Illetve ha zárt állapotban bentről rányitok nem oldja ki a zárat a nyitás, ez direkt van igy?
Illetve olvastam hogy van valami olyan funkció hogyha kulccsal 2x egymás után rázárok az ajtóra akor vmi biztonsági lezárás funkciót érévnyesit, de sztem ez nem máködik...(döglött zár néven irták ezt a funkciót)Szintén zár téma, hogy nem működik a csomagtartó kulcsos zárnyitója, nem tudom elforgatni...találkozott már vki ilyennel?
Vizes időbe vettem észre hogy elkezdett nyikorogni/ropogni az egyik oldai felfüggesztés pl ha fekvőrendőrön megyek, hogylehet hozzáférni a toronycsapágyhoz elől?
Láttam egy foton hogy van aki letakarja az aksit vmi szigetelővel, miért? vizet kaphat?
A levegő szabályzóval végül úgy jutottam dűlőre hogy mindig szélvédőre tolom, de kikapcsoltam a kompresszort, és mininmális fordulaton megy ha kell szabályzoma hőmérsékleltet és annyi a trükk, hogy igyhagyom :) tehát nem kapolom ki a berendezést és akkor ha inditom az autot mindig ugyan ebben az üzemmodban van és nem kell semmit állitgatni szóval igy korrekt szerencsére :))
A másik hogy rájöttem, hogy lehet billenteni a tetőablakot, nem csak ide-oda tologatni, szuper :)
Szoktátok szilikonnal vagy valmivel kezelni a gumi tömitéseit?Mekkora a tank 50L? Ez a digit üzemanyag kijelző még mutat 3 pontot, ha nullán lesz mennyi van még benne?
(még mindig ugy érzem hogy a alámér az órám, tehát hogy kevesebbet mutat mint amennyivel megyek ha 100 fölött van, illetve mintha lehet emiatt mintha
a távolság mérés is fals lenne tehát hogy kevesebbet ir, de majd ezt megnézem valahogy gps-el), mert pla fedcomp fogyasztásra eddig 6,8L irt, de nem jön ki a matek,
ha a km-t nézem me amjd amit elvielg tankolok...mert az inlább 7,8 lenne de még nincs meg a
poontos eredmény...majd ha elfogy a benzin.Apropo tankolás, állandoan ledobja azaz befullad a pisztoly, a forndál is ugyan ez volt de az összzes korábbi automnál sose volt ilyen gondom.
Van vmi trükk?
Szelephézag, irták hogy időnként ellnőrizni/állitganti kell, ezt hol érdemes megcsináltatni?
Köszönöm, üdv.-
-
Ed3r_X_
nagyúr
A pisztoly befulladás egy érdekes dolog, párom Octavia-ja elég gyakran csinálja, de múltkor a Civic nekem is. Az nekem bevált, hogy elforgattam a pisztolyt jobbra (vagy balra) egy 45 fokkal, úgy ment szépen. De kútja is válogatja, van ahol tök szépen megy mindenféle pisztoly forgatás nélkül.
Tél előtt érdemes a kédereket, gumi tömítéseket átkenni szilikonnal. Én eddig minden autómon megcsináltam, sose fagyott be egyik ajtaja sem.
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
-
tboldi
nagyúr
Bár Jazzem van, és az alapján írom a választ, de az említett Civic-kel párhuzamosan futott, szinte biztosra veszem, hogy egyes dolgok ugyanazok.
Direkt nem nyit, mármint nem képes nyitni zárt állapotban a kilinccsel. Ez ilyen.
Döglött zár funkció sincs, elég butácska a rendszer. (Bezzeg apum csóri WagonR-e is tudja.)Toronycsapágy: a lengéscsillapító-rugó páros kiszerelésével férsz hozzá, konkrétan a felső rugótányér és az egészet összefogó hatlapú anya között van, és erre még rá van cuppantva a gumi toronyszilent. [kép]
De nem erre tippelnék, ez kormányzás közben szokott ropogni.Én beburkoltam az aksit, mert why not?
Igazából a motor hőjétől próbálom védeni.A Jazz 7,9 liternél villantja fel a lámpát, gondolom, a Civic is hasonlóképp van.
Ha nem megfelelő a sebesség és a megtett távolság, akkor nem gyári gumiméret van az autón.
A fogyasztásmérő gyakorlatilag sosem pontos.
Pisztoly: egy fél centivel húzd kijjebb, nem kell teljesen tövig nyomni.
[ Szerkesztve ]
-
j.bravo
addikt
Ahojtye!
Pár napja ügyesen benéztem egy fekvő rendőrt (le volt aszfaltozva és nem volt semmi felfestés rajta, és sötét volt, este majdnem 7 óra) és 35-40 körüli sebességgel átmenve rajta, sikerült odacsapni a Jazz alját, az orránál.A koptató mögötti műanyag takaró (aminek az egyik nyúlványa egészen a bal első kerékdobig hátramegy) esett le féloldalasan, gondolom eltörtek/kipattantak a patentok; az egyiknek legalábbis megtaláltam a beletört maradékát. Fel kellett kötnöm (jó hogy volt nálam valami random zsinór) hogy ne húzzam az aszfalton hazáig.
A koptató nem szakadt le, de abból is hiányzik pár patent.
Egyelőre műanyag gyorskötözővel felkendácsoltam, hogy tudjak közlekedni, de nyilván nem hagyom így.Tudjátok hogy milyen típusú/méretű patentok kellenek, milyet vegyek?
Illetve, kell-e megnéznem valami továbbit, hogy nem sérült-e meg?
(láttam pár olajos felületet alul, pl a váltóét, csöpögést viszont az autó alatt nem. )Whatever.
-
BlacKSouL
addikt
Nincs külön ajtóban lévő központi 'pánikzár' az megmarad a pánikoló amcsiknak, az ajtópanel közös, náluk nem vakdugó van.
A csomagtartó zár akkor csinál ilyet, ha kopott, szorul, vagy valamiért nem lehet teljesen betolni a kulcsot. Olajspray szokott rajta segíteni, eltolt nyílástakaró mellett bedugni a spray csövét a zárba 5 mm-t, és egy rövidet belefújni.
Tetőablak gumijait olyan olajos vagy glicerines gumiápolóval kell kenni, ami a keretében való mozgáskor nem fog nyikorogni, mint pl a szilikon, ami minden mozgatásnál nyikorog, ropog. A gumit és a nyílást körben érdemes először nedves ronggyal körbetörölni a portól. A mozgató mechanika is meghálálja a vékony zsírzást, ha már nagyon száraznak tűnik..
A km órának többet kellene mutatnia, mint a valós sebesség.
Lépj be a diagnosztikai menübe: a rádiót halkítsd le, kapcsold ki. Tartsd lenyomva az 1 és 6 gombokat, és így nyomd meg a bekapcsoló gombot, majd engedd el mind. Kiírja hogy diag. 4 funkciója van, nyomd végig sorba 1-6 ig a gombokat, hogy lásd, de neked asszem az 5-ös gomb kell majd, a VSP. Itt kír egy 0HZ és egy 0KM értéket. A km a valós sebesség gyári méretű kerék, és hozzá való kalibráció esetén. Hagyd így, indíts el egy navigációt, vagy gps sebességmérőt, és menet közben, állandó sebességnél hasonlítsd össze. Egyezniük kell, max +- 1 km/h eltérés lehet, de csak kerekítés miatt.
Ha a gps és a rádión a valós km egyezik, a km órának többet kell mutatnia. Pl. 50 km-es óránál a valós(gps-es) sebességnek kb. 48-nak kellene lennie.
Ha a gps és a diagnosztika valós sebessége nem egyezik, akkor vagy nem jó kerékméret van rajta, vagy valahogy elállították a kalibrációt.
Kilépéshez simán kapcsold ki a rádiót.[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik