Hirdetés
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- PlayStation 5 Pro teszt
- Nintendo Switch
- Zenless Zone Zero (ZZZ)
- Call of Duty: Black Ops 6
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- 20 évvel ezelőtt jelent meg a Half-Life 2
- Android játékok topikja
- World of Tanks - MMO
- S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - Íme a végleges gépigény
-
GAMEPOD.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bibby
addikt
Ez ugye teljesen direkt van így kialakítva, hogy ott csöpögjön?
Ελευθερια η θανατος
-
nagyúr
-
Qru
MODERÁTOR
válasz FollowTheORI #68502 üzenetére
Nemelyik gyarto tesz oda direkt, hogy a kipufogoban levo paralecsapodas/kondenzviz konnyebben kiuruljon es ne rohassza a kipufogocsovet a benne megallo viz.
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
-
veterán
Ez teljesen normális. Gyárilag ilyen az ufó jobb oldali kipufogó kivezető csőve. Vízelvezető kifolyó. A hangot nem befolyásolja. Bemelegedve semmi hangja.
A baloldalin nincs ilyen.
Amúgy csak a gyári ilyen. Nem rég cseréltettem hátsó dobot, meg ezt a jobb szélső csövet (a baloldali cső egyben van a dobbal) és azon már nincs ilyen kicsöpögő. Walker talán a márkája, ha jól rémlik. -
dvd_R+
őstag
Sziasztok!
Remélem, hogy jó helyre írok / vagy írhatok ide ilyesmivel kapcsolatbanAdott egy Honda civic 8th gen 2008/12 gyártású ufo, visszapillantó tükör behajtáshoz szükséges polimer Önvisszaállító biztosíték 72v 0,3a -ra lenne szükségem
Valakinek van esetleg elfekvőben ilyene (megvenném) vagy tudna adni valami tippet, hogy hol keresek, mert bénázok
Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/
-
-
Neoteric
addikt
-
dvd_R+
őstag
Update:
jobb oldali visszapillantó tükör nem hajlik be a gomb megnyomására
(ezért kérdeztem itt azt a kis biztositékot)
reménykedtem, hogy csak annyi a gond, hogy a behajtás vezérlő relében kell kicserélni a kis sárga biztositékotDe mai nap mielőtt elkezdtem volna forrasztgatni a biztositékokat
megfogtam és kiszedtem a bal oldaliból ezt a kis relét és áttettem a jobb oldaliba
és nem működött ígysem, így valószinű, hogy a motor vagy a motoron lévő kis fogas kerekes izé tört elígy kellene egy motor szett amit ki cserélek benne
úgy mint itt
[link] [link]kérdés hogy itthon tudok e ilyet venni valahol ?
vagy tudtok olyan helyet ahol megcsinaljak ?[ Szerkesztve ]
Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/
-
kozlo
tag
válasz dvd_R+ #68515 üzenetére
Mielőtt 3D nyomtatóst keresnél..ha már beruháztál ilyen "költséges" alkatrészbe..az eleve rossz tükör , tehát a jobb relében cseréd ki a biztosítékot, és úgy próbáld ki.
Előfordult már olyan, hogy a két tükör áramfelvétele nem egyezik meg..megszorulás, kenés hiánya, stb...a kb 13 éves öngyógyító biztosíték előbb-utóbb meg fogja adni magát...60V-os jó lesz a gyári helyett.De természetesen előfordulhat mechanikai hiba, törés is...egy próbát megér.
-
dvd_R+
őstag
Szia!
Tehát azt mondod, hogy az hogy a bal oldali tükörben lévő relé működteti a bal oldali tükröt
az még nem biztos hogy azt jelenti hogy a jobb oldalit is kellene ?Mert nekem ugye eddig az volt a logikus, hogy kiveszem a baloldaliból a relét, átteszem a baloldaliba aztán működtetnie kellene hiszen a baloldalit tudja működtetni
De ha jól értem ez nem biztos, tehát mindenképpen cseréljek biztosítékot a relében és nézzem meg úgy ?
btw: találtam most egy srácot aki motort cserél benne 15e ft-ért (kb 3-4e ft lehet a motor) a többi a munkadíj, amit nem sajnálok senkitől ha foglalkozik vele, de úgy láttam képek és videó alapján, hogy nem egy nagy cucc kicserélni benne azt a motor részt így szívesebben csinalnam meg én ha tudnék motort szerezni
[ Szerkesztve ]
Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/
-
kozlo
tag
válasz dvd_R+ #68518 üzenetére
Egyidős (ögy) biztosítékok máshogyan öregedhetnek..van ,hogy teljes szakadás lesz, vagy részleges átengedés. Sőt a felcserélt relék az egyik oldalon jól, a másik oldalon csak kézi rásegítés esetén működnek...
Továbbra is azt mondom (írom ). hogy mechanikai hiba is lehet..
Valamiért megvetted a 70Ft-os alkatrészt...cseréld ki, egy kis [leírás ] , [2] hátha segít...egyelőre úgyse tudsz mit tenni, valaminek történnie kell .[ Szerkesztve ]
-
darthzannah
csendes tag
válasz dvd_R+ #68518 üzenetére
Ha mechanikai a hiba ezt a kis fogaskereket egy esztergályosnak is megmutathatod, aki rézből lehet töredék áron legyártja neked. Nem kell 3d nyomtatás, kicsit drága technológia. Írtad, hogy a bal oldali relével nem ment. Esetleg a jobb oldali relével próbáld meg a baloldalit. Ha megy vele, legalább tudod, hogy nem ott van a baj.
SPACECLAIM
-
dvd_R+
őstag
válasz darthzannah #68522 üzenetére
Felcseréltem igen, és úgy a bal oldali tükör mindkét relével működik, igaz hogy a jobb oldalival alig mozgatja de mozog
szóval a jobb oldalival pedig egyikkel se mozdul megBibby
Foggalmam nincs ki az a Tóth Imi, de ha tudsz hozzá esetleg valami kontaktot adni, vagy esetleg megtudod kérdezni, hogy foglalkozik e még ilyennel és mennyibe kerülne
azért nagyon hálás lennékHa üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/
-
KillerATi
tag
Sziasztok!
Egy kis tanácsra lenne szükségem. Adott egy 2005-ös Civic, D16V1 motoros. Ha mínuszok vannak, nem indul. Teker, néha pöffen is, de nem indul. Volt már több szerelőnél is, hibakód nincs, mindenki találomra cserélget dolgokat, de ez kicsit költséges már. Akksi új, testkábel jó, önindító új, főtengely jeladó is új. Egyébként, ha kicsit melegebb van, vagy kellően kitartóan(5-10 percig) próbáljuk indítani akkor beindul, és utána kiválóan működik, jól húz, jól fogyaszt, semmi problémát nem mutat. Próbálok linkelni egy videót a jelenségről. Találkozott bárki ilyesmivel? Elég tanácstalan vagyok már. És nem szeretném folytatni a találomra alkatrészek cserélgetését sem.
[link] Itt egy videó, remélem jó a link.[ Szerkesztve ]
-
darthzannah
csendes tag
válasz KillerATi #68526 üzenetére
Csak tippelek (ha benzines a modelled):
1. Talán egy stroboszkópos vizsgálat mindegyik hengernél, hogy a gyújtás megfelelő pillanatban érkezik-e? Ez nem sok pénzben fájna.
2. Meg kellene a keverékképzést is nézni. Erre nem tudok vizsgálatot, egy donor autót kellene felkutatnod és abból átemelni egy próbára ezt az egységet. Ha hidegben nem indul, lehet nem dúsít megfelelően és ezért nem röffen be. Mint írtad melegen hamarabb elkapja, ekkor már nem kell a dúsítás. Viszont lehet csak egy kis hőmérséklet ellenőrző egységgel lesz a gond, ami hibásan jelez, így nincs dúsítás hidegen. Ez sem drága művelet, ha találsz egy segítőkész embert, aki belemegy ebbe.[ Szerkesztve ]
SPACECLAIM
-
tboldi
nagyúr
válasz darthzannah #68527 üzenetére
Oszcilloszkóppal többre mennek az utóbbi 20-30 év autóinál.
-
darthzannah
csendes tag
válasz tboldi #68529 üzenetére
Igazad van, viszont én csak az olcsóságra mentem. De ez a régi hagyományos mód nem függ semmilyen érzékelőtől sem, kikerüli azokat,. Megnéztem pár szervíz árajánlatát erre, meg az injektor vizsgálatra is kicsit fájós mutatvány csak a vizsgálat és majd az ehhez társuló alk. csere, ha nem triviális lesz a probléma. Remélem megírja a fórumtárs, ha meg lesz a hiba, hogy más is tanuljon belőle.
SPACECLAIM
-
KillerATi
tag
Köszi a tippeket! Sajnos mindennapi használatban van-lenne a kocsi, úgyhogy nehéz vele szerelőről szerelőre járni. Én gyújtásra gondolok, mert fekete pamacs jön, mikor épp pöffen, es nagyon benzin szaga is van. Csak a miértre kellene rájönni. Sok helyen írták a vezermu tengely jeladót is, mert indítás közben meg se mozdul a fordulatszám merő, es elvileg kellene neki. A főtengely jeladó az lett cserélve, ugye, de az nem oldotta meg. Hétvégén megnézem majd a gyertyákat, hátha okosabb leszek.
-
tboldi
nagyúr
válasz Lackooo84 #68535 üzenetére
Pontos nevét én sem tudom, de cikkszámot tudok keresni, azzal már az alkatrészboltok is el tudnak indulni.
szerk.: Tessék, 5-ös és 6-os.
szerk. 2: Találomra választottam ki egy 2007-es 1.8 LS-t, de gyanítom, ezek a gumi biszbaszok ugyanazok mindegyikben.
[ Szerkesztve ]
-
KrAt
veterán
Sziasztok!
Úgy alakult, hogy az M4 mellé költöztünk, és előjött egy olyan kérdés, ami eddig még nem
Történetesen 1,5km-en belül már a pályán vagyunk, ami ma is pl azt jelentette, hogy a mutató alig mozdult meg, de már 90-100-al "kell" menni.
Érdemes itt valamit másképp csinálni (előmelegítés pl), vagy kis gázzal értelmes fokozatban (2500-3000 körül) menjek, és nem lesz gond? -
csabamigo
aktív tag
Üdv
Keresek Honda Fr-v hátsó lökhárítót ,lehetőleg feketét
Ha lehet akkor olyat amit nem kell fújni ,eddig csak olyat találtam amit fényezni kell
Előre is köszi
CsabaAz Élet a Legjobb Méreg!
-
-
Ed3r_X_
nagyúr
válasz Lackooo84 #68537 üzenetére
Azért óvatosan, az 1.8 LS sedan, de neked az 5 ajtós hatchback van. Nem esküdnék, hogy ugyan az a pogácsa ebben is.
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
-
FerNandor
őstag
Sziasztok,
egyelőre kíváncsiságból.. Egy ilyen honda accordnál [link] fenntartási költségek terén mire kell számítani? Alkatrészárak? Mik szeretnek meghibásodni stb? Sosem volt még japán autóm, csak 90%-ban francia (Renault)."A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
darthzannah
csendes tag
válasz FerNandor #68549 üzenetére
Enyém 10 éves, 200k van benne. Fék 140k-nál cserélve, viszont 120 körül a jobb hátsó megragadt. Időben észrevettem, javítókészlettel felújítottam Ezt általában típushibának írják a fórumokon, akinek Nissin a hátsó fék márkája. Fék árára nem emlékszem, de csak a gyárit szereti, ne tegyél bele mást. 120k-nál váltóolaj csere, utána 80k már a csere periódus. Olyan 20-25 lehet az ára szervízben. 20k olajcsere és gázolajszűrő csere. Ezt az utóbbit van aki kitolja a második cseréig. Utóbbi időben nagyon elszállt ezeknek a szűrőknek az ára. Én 10 EUR veszem az eredeti olajszűrőt, gázolajszűrőt viszont Mahle-t veszek 16 EUR. Az eredeti olyan 10k körül van most. Olaj 5.5 liter megy bele, nem jellemző, hogy csipegetné. A szélvédő meletti lécek előszeretettel elengedik magukat. (kétoldalas ragasztóval van a tartója rögzítve) Ha lejött, akkor utána a tartójait vagy szélvédő ragasztóval, vagy Sikaflexxel fixálják, utána már nem repül le. 1500-1400 fordulat alatt van egy enyhe rezonanciája, amit az utastérben is megérzel. Izzót még nem cseréltem. Belül a dekor lécek szeretnek karcolódni, ha ránézel már akkor is. Accord betegség, ha nem ül senki az anyósülésben és alacsony fordulaton vagy akkor a fejtámla szeret rezegni. Egy szétszedéssel és gumírozással lehet javítani. A vezérlés csere alkatrészeinek ára az eredeti olyan 240 körül van. A kettős tömegű kuplunggal kinyomócsapággyal, plussz csavarokkal együtt az eredeti 650. Ezek 2-3 éves árak, Egy barátomnak 400k-t futott már, majd most kell kuplungozni és kettős tömegűt cserélni, nagyon enyhén csattog. Erre volt akkoriban visszahívás is, mert hajlamos volt a rezonanciára a felület megmunkálás hibája miatt. Tolatásnál lehetett ezt a legjobban észrevenni.
Nekem és a barátomnak talán ennyi tapasztalatunk van vele. Golyóálló autó, ha lehetne újat venni belőle már most elkezdenék rá spórolni.SPACECLAIM
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest