Hirdetés
- Nintendo Switch
- Zenless Zone Zero (ZZZ)
- Call of Duty: Black Ops 6
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- PlayStation 5 Pro teszt
- 20 évvel ezelőtt jelent meg a Half-Life 2
- Android játékok topikja
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- World of Tanks - MMO
- S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - Íme a végleges gépigény
-
GAMEPOD.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
-
Ed3r_X_
nagyúr
válasz zolikaDB #69248 üzenetére
Mivel 8.gen-em van, írok egy pár dolgot:
- A futómű kemény, de legalább drága, ha tönkremegy. Márpedig ezeken az utakon esélyes. Egy hülye megoldás van benne, a trapézgömbfej. Nem cserélhető, komplett lengőkart kell vegyél.
- A külföldi példányoknál érdemes a rozsdát megfigyelni a hátsó híd környékén. El tud hajolni, meg repedni, ha annyira el van rohadva. Máshol nem nagyon rohad szerintem, ha nem volt törve. Én cseréltem már sajnos.
- 2.2 dízelnek nem erőssége a kuplung, kissé alul van méretezve gyárilag is. Szintén cseréltem, kettőstömegűvel.
- 2.2 dízelen hajlamos a leömlő repedni, ezáltal bejön a kipufogógáz az utastérbe, nem is megy úgy, meg a fogyasztás is több. Ezt a kört járom most épp, hamarosan ez is cserélve lesz.
- Az 1.8 szereti csipegetni az olajat, főleg ha nem a belevalót töltötték folyamatosan, olajcserekor.
- A visszapillantó tükör kihajtásnál nem áll meg a pozíciójában, túlfordul. Javítható.
- Az info kijelző össze-vissza mutat mindent, pixelhibás lesz. Javítható.
- A rádió hajlamos elromlani, kikapcsol, stb. Javítható.
- FL előtt az összeszerelési minőség kissé kérdéses, zörög a beltér, a műanyagok. FL utániak elvileg már rendben vannak. Nyilván ki lehet fogni előtte is jót, a próbakörön nem árt fülelni.Összeségében egyetértek tboy93-mal. 2.5 alatt nem indulnék neki. A dízelek olcsóbbak, de már nekem is 2.6+-ba van, és még a leömlő hátra van, meg némi esztétika. Apropó. Egy bontott jobb oldali visszapillantó tükör 50 ezer Ft... a napokban hidaltam le, rettenet
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
-
actions9
tag
Sziasztok!
Mindenhol próbálkozok már, hátha...
Jazz 2012 1.2
Elnézést ha nem szakszavakat használok.
A kormányszervó bekeményedik.
Elektronika, elektromos rásegítőmotor, akku és a generátor beméretve állítólag tuti. Kormánymű továbbra is bekeményedik.
Gyári felújított kormánymű megvéve (260 ezer), beszerelve, a hiba továbbra is fennáll.
Tud valaki segíteni, hogyan tovább, vagy Jazz ezermestert ajánlani? (Bp)Köszönöm
[ Szerkesztve ]
-
őstag
-
actions9
tag
válasz KonzolKartel #69255 üzenetére
Köszönöm szépen!
-
tboldi
nagyúr
válasz zolikaDB #69257 üzenetére
A GD Jazz-ről én egy ennél hosszabb listát összehoztam korábban, pedig csak egy Vezess cikk kiegészítéseként indult.
De azért arra igen kevés az esély, hogy minden hibával találkozzon a Zember, pláne egyszerre. Tippre én a jazzes hibák 10%-ával sem találkoztam még a több, mint 5 együtt töltött év alatt.
Tessék: egy, kettő, három, négy
Bónusz:
- A hátsó hidat itt is meg lehet említeni, vannak példányok, amiknél elég szarul tud kinézni.
- A motortérben van egy sárga vezeték a fojtószelep alatt, ami elég feszesen van elvezetve, ilyen idős korban már előfordul, hogy elszakad, és nem megy az autó. Pár centi beletoldásával rögtön megszűnik a probléma.[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
válasz tboldi #69258 üzenetére
Ó, kezdtem pedig azt hinni, hogy van még olyan autó, h a vásárlás gondolatától nem menekülök üvöltve a másik irányba
Bár Jazz-ből a harmadik generációt nézegetem.
(#69259) BlacKSouL: oké, nem rossz, kifejezetten tetszik a sedan. Sajnos jóval kevesebb eladó van belőle.[ Szerkesztve ]
-
Ed3r_X_
nagyúr
válasz zolikaDB #69257 üzenetére
Azt kihagytam, hogy a Jazz-es beázás az Ufo-t is érinti sokszor, bár azt elég olcsón meg lehet oldani az esetek többségében
Én lassan a végére érek a típushibáknak, remélem. De egy életre kiábrándultam a Hondából. Ez már nem az a "Honda"..
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
-
tvamos
nagyúr
válasz zolikaDB #69260 üzenetére
De a Jazz szerintem iszonyat fapad az Astrhoz kepest. Oke, hogy Honda... nekem igazan fajdalmas atulni a G Astrabol. De nem is magamnak vettem, szoval mindegy. Remelem sokkal megbizhatobb lesz, mint az Astra volt!
"Mindig a rossz győz, és a jó elnyeri méltó büntetését." Voga János
-
tboldi
nagyúr
válasz tvamos #69263 üzenetére
Én meg pont fordítva érzem, G Astrához képest ha nem is fényévekkel, de határozottan kifinomultabb a Jazz. A Hondá(ba)n szebben csukódnak az ajtók, a kapcsolók, kezelőszervek nem keltik azt az érzést, hogy a kezedben akarnának maradni, a váltó meg ég és föld. Az Opeleké olyan, mint egy kanál egy tál pudingban, a Honda viszont pontosan klattyan minden fokozatba.
szerk.: Ja, meg a váltószoknya sem feslik, mert gumi.
[ Szerkesztve ]
-
NoLF
veterán
válasz tvamos #69263 üzenetére
ízlések és pofonok különböznek ebben is, mint mindenben. szerintem is egy nyúlós szroktenger az astra, és egy kifinomult kis gépezet a jazz, nyilván nincsenek egy kategóriában, de akkor is sokkal minőségibb érzetet kelt bennem, mint egy G fasztra.
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
tboldi
nagyúr
válasz zolikaDB #69268 üzenetére
Ó, a Duster bármelyik generációja nekem ergonómiai katasztrófa. Hely lenne benne elég (194 cm és ~130 kg vagyok), de a műszerfal kialakítása sehogy sem kompatibilis a lábaimmal. Egy nyamvadt Swift-ben is komfortosabban érzem magam.
Amúgy Isten ments, én nem vagyok Opeles, csak volt szerencsém néhányhoz. Magamnak nem kéne, max. csak egy rallis Manta vagy egy klasszikus GT.
[ Szerkesztve ]
-
j.bravo
addikt
válasz tboldi #69269 üzenetére
A családban két 2017-es Opel van, egy E Corsa (1.4 turbós, 100le, ott van nyomaték ahol kell) és egy K Astra kombi (1.4 turbó szintén, de masik blokk, 150le). Van pár dolog ami zavaró de vannak ügyes dolgok is. Tulajdonképpen kéne bármelyik.
A Corsa mondjuk jobban
A váltója is jobb kicsit; a kormány is kevésbé szintetikus, és sokkal jobb a menésérzet. A belteret tekintve mindkettő tök oké (az igény/igénytelenségi szintemen).
A két analóg műszer közötti kijelzőn való lépegetés a balkezes bajuszkapcsolóval mondjuk nem nagyon jó, de lehet nélküle élni.[ Szerkesztve ]
Whatever.
-
Kimi07
újonc
Sziasztok!
7gen-es Accord 2.0 (K20Z2) kinek mennyire csipegeti az olajat?
Ha jól tudom, akkor használ más is Motul Eco-lite 0w-20 olajat. Mik a tapasztalatok? -
ragcsavo68
újonc
Sziasztok!
SHHFK2760FU008557 alvázszámú 2015-ös HONDA Civic IX (FK2) 1.8i verdámhoz keresek bal első ablakemelő kapcsolót. Bontott is érdekel... csak 5 számjegyű legyn az ára
Netről keresgélve valami ilyesmi kéne:
Part No: 83590TV1G510MBM 35750-TV0-G21
Majd holnap kiszedem és akkor találok rajta pontos cikkszámot is talán. -
Qru
MODERÁTOR
-
tboldi
nagyúr
válasz ragcsavo68 #69274 üzenetére
Nem is ertem, ezzel mi a baj.
Amugy ez a cikkszam: 35750-TV0-G21
Tobb nem kell, magan az alkatreszen sem fogsz tobbet talalni, emiatt felesleges szetszedni, eleg lesz csak majd akkor, ha a kezedben a cseredarab.
Es az alvazszamra sincs szukseg.szerk.: eBay esetleg?
[ Szerkesztve ]
-
buca84
őstag
válasz ragcsavo68 #69278 üzenetére
Ha még nem tetted, akkor írj rájuk.
-
ragcsavo68
újonc
válasz tboldi #69276 üzenetére
Igen innen:
https://www.ebay.com/itm/384194611484és AllExpressről kép alapján próbáltam találni... a cikkszámot is onnan lestem:
Part No: 83590TV1G510MBM
35750-TV0-G21 ??? ami nem biztos, hogy megegyezik az enyémmel. Európait próbáltam keresni... de ezeknél a kínai cuccoknál semmi sem biztos -
ragcsavo68
újonc
válasz buca84 #69279 üzenetére
Igen, írtam rájuk is többek között. Köszi.
Nem sok reményt fűzök hozzá, hogy lesz vkinek ehhez a 9th genhez való.Egyébként kollégám szétkapta már, mert különben az eblakot sem tudtam volna fehúzni.
az érintkező relét egy gémkapoccsal nyomkodva működik... de hát nah így nem maradhat hosszú távon.Az röhej, hogy csak a bal első automata kapcsoló mechanikában tört le vmi műanyag "pöcök"... és csak az egészet lehet cserélni potom 146k HUF áron Ez gyalázat.
-
tboldi
nagyúr
válasz ragcsavo68 #69280 üzenetére
Nem tudom, hogy ez-e a helyes cikkszám (2012-ig tudok keresni a robbantott ábrák között), mindenesetre ez a gyári alkatrészek formátuma, xxxxx-xxx-xxx.
szerk.: Habár ha megnézed, az Unix oldalán G21-re kerestem rá, de G23-at adott ki, valszeg az utóbbi lesz a helyes neked. De akkor valamilyen szinten csereszabatos is a kettő.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz ragcsavo68 #69280 üzenetére
Ezt talaltam, meghozza a csepeli bonto hirdeti, bar lehetseges volna, hogy nem automata?
Bocsi, hogy neha ekezetek nelkul irok, ide-oda valtogatok a telefon es az US billentyus laptop kozott.
-
ragcsavo68
újonc
-
Qru
MODERÁTOR
válasz ragcsavo68 #69284 üzenetére
Probald meg a bontott ajtobol elcsaklizni a kapcsolot elos korben.
#nincsbennetarcsi
-
NoLF
veterán
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
zolynet
veterán
válasz ragcsavo68 #69274 üzenetére
FB csoprotba ( Honda Civic 9gen Hungary) kellene hogy bekérdezz, ott láttam is hogy van most bontásra egy 9g civic.
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
goranje
tag
Üdv az Uraknak!
Hátha valakinek ismerősek a tünetek. Adott egy 6.genes Accord, és tegnap délután leállítottam tíz percig utána mikor tovább akartam állni először simán járt alapjáraton majd elkezdett dadogni és leállt.Újra inditottam de egyenetlenul járt, nem akart felpörögni, leállt. Ezt többször eljátszotta, majd tíz perc múlva elindult normálisan, el tudtam menni a szervizbe, de ott már megint nem sikerült beindítani.
Tudom hogy sok esélyes a dolog, de hátha lesz egy használható tipp.
Köszi!
-
actions9
tag
válasz actions9 #69253 üzenetére
Hát segítség a jövőben valakinek.
Tegnap megoldódott.
Van a kormányműhöz egy kis elektronika, egy "dobozka", ő volt a hibás. Bontóból ~30k. A szerelőm utánajárt, azt állapította meg, h volt már cserélve. (10 éves az autó 4 évesen vettem) Mert van G és E jelű dobozka, ha jól emlékszem azt mondta az E angol jobb kormányos, a G Uniós bal. Most újra angol került bele, működik. -
-
lazac_
tag
válasz ragcsavo68 #69281 üzenetére
Kendácsolás nem játszik? [Nekem off autóban tört le egy darab], gemkapocs meg pillanatragasztó-szódabikarbóna kombóval szobortam meg. Jobb, mint új korában...
(Honda Cityre meg volt visszahívás az ablakemelő kapcsolókra, így lett egy komplett cseredarabom)
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz tboy93 #69295 üzenetére
Gázolajosnál sem kell feltétlenül minden olajcsere alkalmával, én a Lanciában minden másodiknál vagy harmadiknál fogom szerintem. Mondjuk olcsóbb is, csupán 7300 Ft a gyári (és szó szerint joghurtos pohárban érkezik ), az utángyártottak meg még kevesebbe kerülnek.
Habár a célszerszámot is meg kellett vennem potom 12k-ért (0:53-tól), de minél többször cserélem, annál jobban megéri.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest