- Fujifilm X
- Gaming notebook topik
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- 3D nyomtatás
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen videókártyát?
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Vezeték nélküli fülhallgatók
Új hozzászólás Aktív témák
-
lm83
őstag
-
Musuz
csendes tag
hello
üzemanyag-fogyastás: 4,272 liter/lap
1 kör hossza: 5,334 KmQualify 1
üzemanyag mennyiség: 10 liter
köridő: 1:38,185 s
átlag sebesség: 195,574 Km/hQualify 2
üzemanyag mennyiség: 87 liter
köridő: 1:42,073 s
átlag sebesség: 188,124 Km/h
1. etap hossza: 108 Km/20 lapezen ismert adatok alapján hogyan számoljam ki a következőket:
1.kb átlagosan hány másodperccel csökken a köridő körönként ahogy fogy az üzemanyag.
2.kb.átlagosan mennyivel nő körönként a sebesség ahogy fogy az üzemanyag.
3.a köridő csökkenése alapján az etap hosszának idejét.ha valaki tudja,nagyjából elmondhatná,köszönöm.
-
Musuz
csendes tag
válasz
Stockbauer79 #810 üzenetére
nekem pontos fordítás kell,a google meg többi nem az!
-
Musuz
csendes tag
válasz
Stockbauer79 #808 üzenetére
köszönöm a válaszod.
azt én is tudom,de én erre gondoltam:The car is lacking some speed in the straights
The car could have a bit more speed in the straights
I am missing a bit of grip in the curves
Satisfied
The car is very unstable in many corners
I cannot drive the car, there's no grip on it
No, no, no!!! Favor a lot more the low revs!The engine revs are too high
Try to favor a bit more the low revs
I feel that I do not have enough engine power in the straights
Satisfied
The engine power on the straights is not sufficient
You should try to favor a lot more the high revs
Please, move the balance a lot more to the backI think the brakes effectiveness could be higher if we move the balance to the back
Put the balance a bit more to the back
I would like to have the balance a bit more to the front
Satisfied
I think the brakes effectiveness could be higher if we move the balance to the front
I would feel a lot more comfortable to move the balance to the front
Please, put a lot lower ratio between gearsThe gear ratio is too high
I cannot take advantage of the power of the engine. Put the gear ratio a bit lower
I am very often in the red. Put the gear ratio a bit higher
Satisfied
The gear ratio is too low
It feels like the engine is going to explode. Put a lot higher ratio between gears
The car is far too rigid. Lower a lot the rigidityThe car is far too rigid. Lower a lot the rigidity
The suspension rigidity is too high
The car is too rigid. Lower a bit the rigidity
Satisfied
I think with a bit more rigid suspension I will be able to go faster
The suspension rigidity is too low
The suspension rigidity should be a lot higher -
Musuz
csendes tag
sziasztok
tud valaki segíteni,nem találom a neten a pilóta észrevételt magyarul-nem google-fordítósat!
köszi
-
joergie
őstag
Na most üzenem mindenkinek aki ezután engem talál be azzal, hogy segítsek gpro-ban, hogy nem lesz szép amit tőlem kap. 2 éve abbahagytam a játékot, és még mindig engem baszogatnak 2havonta hogy ez mi. leszarom, nem érdekel az egész, hagyjatok békén ezzel.
-
pinkel
csendes tag
sziasztok
ha van akit erdekel a motorsport es meg nem regisztralt a GPRO jatekra es kedvet erez hogy kiprobalja taktikai kepeseget tegye meg : [link]www.gpro.net
ha mar regisztraltatok akar regi akar uj tagokken es szeretnetek a PH csapathoz tartozni szivesen latunk jelentkezni egy uzenetben lehet akar itt akar a GPRO jatekban az aktualis csapatfonoknel.
megkernem ha itt jelentkeztek kuldjetek el a sajat adatlapotok linkjet is hogy konnyebben beazonositsunk titeket.
koszonom
udv . a PH csapat -
erick_b
tag
valaki nem tudja, hogy mi alapján hibázik a pilóta?
mert eddig én azt hittem, hogy motiváció és a risk az ami számít de tegnap 30-as risk mellett és 200+os motivációval kettőt is hibázott a pilótám. (mindig a boxkiállások után)
-
xbaggio
csendes tag
válasz
predator00 #784 üzenetére
Erre a WS-re hol találtál rá, csak hogy én is utánna tudjak nézni a legújabbnak?
-
erick_b
tag
én csak azért nem válaszoltam, mert még az Ausztrál nagydíj előtt kérdezte
Ellenben most elég nagy dilemmában vagyok, 0.773 másodperc van a gumik között és ha nem lenne nehéz előzni akkor tuti a 3 kiállást extralágyon választanám de így azért félek, hogy beragadok valaki mögé és akkor ugrott az egész versenyem.
-
Turbocs
újonc
Hali!
Most kezdtem a játékot, és még eléggé kezdő vagyok
Valaki adna nekem pár jó tanácsot?
Vagy beállításokat a Kyalami GP pályára?
Előre is köszi
-
xbaggio
csendes tag
válasz
predator00 #784 üzenetére
bocs a duplapostért, de én eddig úgy tudtam, hogy a szárnyaknak azonos értéken kell állniuk.
kipróbáltam már az első Q-n a külömböző számú állítást, de a pilótám panaszkodott, a szárnyakra.
vagy ezt a PS beállítása után kell alkalmazni?a válaszod előre is köszönöm.
-
erick_b
tag
válasz
predator00 #792 üzenetére
sejtettem miután leírtad de előtte még azt hittem az időjáráshoz van köze.
-
erick_b
tag
az elég súlyos
a ps perfect setup-ot jelent.
a ws mit jelent? -
cicmanyek
aktív tag
válasz
predator00 #784 üzenetére
A spai -+065 érték 5 tizedet hozott a gyakorláson
-
erick_b
tag
bocsi a dupláért de ezek mégis hogy lettek kiszámolva?
-
erick_b
tag
válasz
predator00 #784 üzenetére
a fél vesémmel tartozok ezekért az infókért
-
cicmanyek
aktív tag
válasz
predator00 #784 üzenetére
Na ez meg rettentően kellemes kis infó ugyanis én is mindig azonosra állítottam a szárnyakat.
Már alig várom a futam végét , hogy a köv. kvalin kipróbáljam ezeket a beállításokat. -
predator00
tag
Ha elol van a + jel akkor az elso szárnyat kell növelni a számmal, a hátsószárnyat csökkenteni.
Barcelona +-040
Brands Hatch +-015
Brasilia -+080
Buenos Aires 0
Estoril -+055
Fiorano 0
Fuji +-040
Hockenheim -+200
Hungaroring -+100
Imola -+075
Indianapolis -+090
Interlagos -+150
Istanbul +-025
Jerez -+020
Kyalami +-075
Laguna Seca -+175
Magny Cours +-050
Melbourne -+095
Mexico City -+100
Monte Carlo Ami csak belefér!!!
Montreal -+190
Monza -+045
Mugello -+200
Nurburgring +-050
Oesterreichring -+050
Paul Ricard +-090
Sakhir -+075
Sepang -+110
Shanghai +-010
Silverstone -+065
Singapore +-070
Spa -+065
Suzuka -+020
Valencia +-060
Zandvoort -+125
Zolder 0parancsolj, persze ezektől lehet eltérés sok minden befolyásolja ezek inkább kiindulási alapoknak jók
-
erick_b
tag
https://gpro-db.appspot.com/race_results/?track_id=10&season=28&race=11&page=1
itt nézegettem még a 28. szezonból mások beállításait a következő versenyre és azt vettem észre, hogy az első és hátsó szárnyat külön állították be és ráadásul elég nagy eltéréssel. Ez létezik vagy csak félrevezető adatok?
én is szoktam csökkenteni a hátsó szárny értékén ha több benzinnel indulok de csak 1-3-at és ez is azt eredményezni, hogy kb. egyformán kopnak a szárnyak még ha az első hátsó szárnyat ugyanarra az értékre állítanám be akkor a hátsó jobban kopna. De ez annál sokkal nagyobb különbség.
-
mrsza
csendes tag
válasz
cicmanyek #778 üzenetére
Pont benéztem ide és látom azért van élet
Ugyan rég nem vettem részt gpro-s versenyen, így csak remélni tudom hogy nem változtak sokat a dolgok és nem mondok butaságot.
Szóval szerintem a pilótád baja a kevés tapasztalat és koncentráció. Erőnlétből sem árt ha van több, de az elején a magas koncentráció az egyik legfontosabb. Valamikor régen talán joergieval még ki is tárgyaltuk itt fórumban ezt a témát, persze azóta lehet változtak a dolgok, de ebben az esetben valamelyik fórumtárs úgyis javít. -
cicmanyek
aktív tag
Na idénre leszerződtettem egy új pilótát de jól befürödtem vele.
Pedig az értékei nem rosszak , de a kvalin olyan gyenge , hogy szívem szerint kirúgnám.
Mi lehet a baj vele?
Ezek az adatai:
Radar grafikon
Átlag:
90
Koncentráció:
140
Tehetség:
89
Agresszivitás:
13
Tapasztalat:
27
Technikai betekintés:
166
Erőnlét:
1
Karizma:
116
Motiváció:
184
-------------------------------------------------------------------------------
Hírnév:
0Súly (kg):
68
Kor:
21 -
erick_b
tag
az értelme ott lenne, hogy megnézheted a historical tyre wear-t vagy a historical fuel consumption-t (gumi meg üzemanyag fogyasztás története)
és az alapján már tudsz következtetni, hogy mégis mennyit érdemes tankolni vagy milyen gumi mennyit tart. Nem a legpontosabb de kb. 1,3-as szorzó van a gumik között szóval ezzel is lehet variálniÉn mindig védekezéshez meg előzéshez rakok nagyobb risket, bár mondjuk lehet az ellenkezőjének is megvan a maga értelme.
-
erick_b
tag
181 liter benya lett
mondjuk a következő is esős
milyen riskekkel mész? (go-t használsz?)
-
erick_b
tag
még sose próbáltam meg pontosan utánaszámolni, hogy melyik motor mennyit fogyaszt, mert nekem többnyire az is elég, hogy veszem a korábbi hasonló pályákon mért fogyasztást és kb. annyit tankolok.
Persze ez most épp bukik, mert esős verseny lesz.
De hogy írjak valami konkrét adatot is indianapolisban 3-as motorral és 2-es elektronikával 1,256km-t tettem meg 1 liter benzinnel, a pilótámnak 48-as tapasztalata volt és 10-10-0-0-ás riskel mentem. (elméletileg minél nagyobb a tapasztalata annál kevesebbet fogyaszt) Szóval eszerint olyan 2,87 liter/körös fogyasztás kéne legyen a következő pályán.
De mivel esni fog ez bukik. Szerintem 190 liter bőven elég lesz ha végig esik.(én 1,5-1,7 km/l közötti fogyasztásra számolnék eső mellett) -
xbaggio
csendes tag
Ezt eddig én is tudtam,de pontosabban nem lehetne fogalmazni?
Pl.: ha a motorom 3-as akkor ahhoz a szinthez milyen szorzót használtok?
Most nem dl-re pontosan akarom kérdezni, csakhogy nagyjából ki tudjam számolni a szükséges mennyiséget
Létezhet az, hogy 4.4l menjen el egy körnél?
-
xbaggio
csendes tag
sziasztok!
Mi alapján számoljátok a benzin fogyit?
Motorszintek?
ha igen, akkor mi a szorzó?
Vagy hogyan müködik ez? -
nepszter1
addikt
srácok esetleg tudtok egy oldalt ahol megvannak a beállítások , meg az üzemanyag fogyasztás mert nekem megvolt régen de sajnos elvesztettem pl. 5ös motor magas üz.anyag fogyasztás pl. 0.75 szorzó volt a km.re valami ilyesmi kellene nekem
-
erick_b
tag
ha megnézed mit ír a motor beállításánál akkor ott nem azt olvasod, hogy növeled vagy csökkented a teljesítményét hanem azt, hogy a végsebesség és a gyorsulás közötti arányt állítod be. A pályarajzból meg nem is csoda ha inkább jó gyorsulás kell, mint magas végsebesség. (bármennyire is következetlenségnek tűnik számodra inkább a pilótádnak higgy, esetleg megpróbálhatod belőni mi a pilótád "komfortzónája" amire azt mondja, hogy jó a beállítás és annak a felére belőni, persze ez se feltétlenül jó, mert most a gyakorlás és a verseny között elég nagy hőmérséklet különbség lesz.)
-
csari
csendes tag
Sziasztok!
A Barsilia pályán a pályainformáció alapján az autónak nagy teljesítmény kell, viszont a beállítás során a pilóta szerint alacsony érték a jó, kvázi kis teljesítmény az ideális (motor 360). A pilótám technikai betekintése 157-es, ez elég jó, de mégse hiszek neki.
Szerintetek miért van ellentmondás? -
erick_b
tag
valakinek van rá ötlete, hogy hogyan lehet megállítani a jóga edzés hatékonyságának a romlását? (mostanában elég sokat tesztelt a pilóta, lehet ez az oka a gyengébb koncentráció javulásnak?)
-
erick_b
tag
azóta a feljutás megoldódott vele. Most 100+-os staminát illetve legalább 100-150-es tapasztalattal keresnék pilótát csak így szezon elején eléggé el van szállva a piac szóval még gondolkozok, hogy szerződtessek egy nála jobbat 3-4 futamra vagy nézzem meg mit csinál a Hungaroringen ami az egyik kedvenc pályája.
Most is épp 7 pilótát figyelek de már 6-ra jött ajánlat. Pedig azért vannak közöttük drágák is de képesek 1,7-2 millát is kiadni egyesek egész évre
A Technikai betekintés csak a beállításoknál játszik? mert van egy ismerősöm aki rendszeresen 5-7 literrel kevesebb benzinnel fejez be egy versenyt mint én pedig kisebb a pilótájának a tapasztalata. (risknél meg nincs különbség)
-
zolynet
veterán
40+os stamina-val tudna stabilabb köröket futni, nem lenne akkora kilengés az egyes köridők között. Köv pilóta vásárlásnál figyelj erre hogy legyen egy kezdő stamina amire lehet edzeni a pilótát, ugyanis csak 2esével nő.
Nem tolnék ebbe a pilótába pénzt, írtad h nem akarod hosszú távra. -
erick_b
tag
szerintetek milyen edzéssel tudnék a leginkább javítani a versenytempómon?
mostanában erőnléti edzéseket nyomtam de nagyon gondolkozok egy technikai edzésen, hátha egy kicsivel jobb autóbeállítás összességében jobb eredményt hozna mintha gyorsulna a pilótám. (nem tervezek hosszú távra vele csak szeretném kisajtolni ami benne van hátha összejön a feljutás.)
-
Sziasztok!
Kb két hete kezdtem el játszani a játékkal. Első futamomon utolsó lettem, mert keveseket tankoltam, így 7 kiállás kellett, másodikon már összejött egy 9. hely az új pilótával. A legutóbbi futamon meg már a 7. helyen voltam, amikor elkezdett füstölni az autó, így majdnem utolsóként gurultam be.
Most végigolvastam a topikot, hasznos volt, remélem a következő futamon már összejön a pontszerzés.
Majd ha lesz hely a csapatban, szívesen csatlakoznék. -
Zol01
tag
válasz
cicmanyek #753 üzenetére
Az egyik én voltam, sajna elszámoltam 5 körrel!De amúgy beszorult a kocsi alá valami, még jó hogy kiállás előtt két körrel, nem pedig utána! Így azért a 7. hely meg lett legalább! A gond csak az hogy a legjobb helyezésem lehetett volna tegnap, egy 3. hely!
Most már két elég erős pontszerzést buktam egymás után, mert nagyon kicentiztem az üzemanyagot! Most már nem fogom!Amúgy gratula!
Hm most nézem nem is abban a csoportba vagyok, úgyhogy nem én voltam!
-
cicmanyek
aktív tag
Na örülök , hogy ráakadtam erre a fórumra...én is játszom Rookie 319-ben .
Tegnap a 6. lettem , az utolsó körben 2 autót is sikerült megelőznöm , mert elrontották a tankolást...
Azt hiszem este szorgalmasan végigolvasom a topikot , hátha találok benne engem érintő részeket is...(szinte biztos vagyok benne). -
#94477440
törölt tag
Sziasztok!
Rookie-ban mennyi zseton osztogassak bónuszokért a pilótának?
Tehetség : 236
Konc.: 122
A többi 40-50-60-as érték.(min. aláírás : 485k; min. fizu : 540k)
Nem szeretnék fölös pénz kidobálni ezekre, ezért kérdem, hogy ne írjak irreálisan magas összegeket.
28 év elfogadható kor, vagy az már aggastyánnak számít?Ja, és szezononként öregedik egy évet? Vagy hogy számolják ezt?
-
Zol01
tag
Ezt a pilótát nem én vásároltam, az előző szezonba jelentkezéskor kaptam!Most még 12 futamra szól a szerződése, mert hosszabbítottam neki!Ha érdemes vele foglalkozni akkor fejlesztem, ha nem, akkor 12 futam után keresek mást!Most már nem akarok vele szerződést sem bontani, mert anyagilag nem állok túl jól!Nem lenne szerencsés egy új versenyzőt ilyen rossz körülmények közé felvenni!
Amúgy meg vagyok vele elégedve!A verseny tempója nem rossz, bár még csak 4 pontot hozott nekem!Vannak olyan futamok amikor hiba nélkül végig tud menni, nincs megcsúszás, nincs törött szárny...stb. !
Szóval ha az időmérőn tudok javítani és a taktikám is jó, akkor simán tud menni a csoportomban lévő jobb pilótákkal!Legalább is a versenyen mutatott köridejei alapján!
Amúgy most volt egy nagyon rossz futamom 39. körben véget ért a futamom, műszaki hiba miatt!Úgy hogy ez is rontott egy két tulajdonságán szegénykémnek! -
erick_b
tag
nála biztos találsz jobb pilótát.
ezt joergie írta:
"Pilóta választás: rookie-ban fontos a magas concentration(konzekvens körídők amivel lehet számolni-ez stamina függvénye is), ami edzhető, és a magas motivation. igazából ez utóbbi a teljesítmény függvényében változik, ha mindig pontszerző vagy akkor maximumon marad. ezenkívül érdemes még a súlyra odafigyelni. talent-tehetség az esőben nyújtott teljesítményért felel, agresszió az előzéshez kell(de jobban is kopik az autó és többet fogyaszt!), experience hogy kevesebbet kopjon és fogyasszon az autó magasabb agresszió és magasabb riskek mellett, tech insight az autó beállításaihoz kell, hogy minél pontosabb legyen, stamina a konstans jó teljesítményhez kell, bár kvalifikációnál is dobhat a köridőn."én úgy szoktam, pilótát keresni, hogy kimentem excelbe a pilótalistát utána meg csinálok egy új oszlopot ahol az általam keresett tulajdonságokat adom össze súlyozva, utána ez alapján rendezem és máris megvan az a pilóta aki a legjobban megfelel nekem. (persze mivel nemrég kezdtem ezért nem is írom a saját preferenciáim, mert nem biztos, hogy mérvadóak. Pl. a második eladott pilótám idén már két futamot nyert, szóval kezdem bánni, hogy eladtam
)
-
erick_b
tag
csinálj róla egy print screent vagy írogasd szépen le, mert így a link mindenkinek a saját pilótájára mutat.
(pilótáknál meg olyanra rá se nézz akinek a fizúja 1 milla fölött van, nincs minek. Keress egy olyan viszonylag fiatal pilótát akinek legalább 2 tulajdonsága 230+-os. Mondjuk ha egy mód van rá akkor a koncentráció, tehetség, technikai betekintés, tapasztalat, erőnlét, karizma közül legyen valami kiemelkedő )Próbálj minél kevesebb pénz elköltése mellett minél jobb eredményeket elérni, illetve szorgosan mentegesd az adatokat minden olyan versenyről ahol részt vettél, mert később jól fog jönni. (a tegnapi versenyen is nyertem +1 helyett, mert az előttem lévő elszámolta magát és 4 körrel a vége előtt elfogyott a gumija)
-
Zol01
tag
Szerintetek érdemes fejleszteni a pilótámat?Vagy ha lejár a szerződése akkor keressek másik pilótát?
Igaz ez az első teljes szezonom és eddig más versenyzővel nem volt még dolgom, én hosszabbítanék neki ha megéri!Ő lenne:
[link] -
Pá
addikt
pilótára sem kell elverni, simán lehet bajnokalkatot találni 500k fizuért.
-
#94477440
törölt tag
Sziasztok!
Új vagyok még a dologban, és megszeretném kérdezni, hogy mire kell v. szabad elverni a kezdő pénzt? Pilótára, esetleg fejlesztésekre?
A segítséget előre is köszönöm! -
erick_b
tag
nem biztos, hogy nem tudod befejezni de jó eséllyel elkezd majd füstölni az autód és olyan köridőket fogsz menni, hogy az utolsó helyekért fogsz harcolni a többi defektes autóval.
-
Zol01
tag
Figyelmetlen voltam és nem cseréltem ki az elektronikát és a hűtést!
Ha a futamon ezek elromlanak akkor be sem tudom fejezni a versenyt? -
erick_b
tag
egész jól ment a Monte Carlo-i verseny, 24. helyről végül beértem 8.-nak.
Persze, hogy ne legyen minden szép és jó elkövettem egy baklövést, a következő versenyre való gyakorláson végig extra lágy gumikkal mentem. Az így kapott beállítások használhatóak esőgumival? (ha nem akkor legalább jók száraz pályás beállításnak?)
-
erick_b
tag
válasz
predator00 #736 üzenetére
én is így próbálok tenni csak az eddig 4 futam kicsit kevés infó arról nem is beszélve, hogy más pilótákkal futottam azokat a versenyeket. (és használom a GO-t)
Mindenesetre most Monte Carloban megpróbálok kemény gumin egy 1 kiállásos taktikát, elméletileg nem nagyon eszi a pálya a gumit és jó 40 kilométerrel rövidebb is a versenytáv, mint az átlag. Nem nagyon volt adatom egy pontos fogyasztás belövésére ezért inkább választottam egy keményebb gumis kevés kiállásos taktikát, hogy lehetőleg ne azért álljon be a boxba a pilótám mert elfogyott a gumi, mert ahogy láttam elég sokat lehet veszíteni a túl kopott abroncsokkal is, bár látok némi esélyt arra is, hogy esetleg közepessel is meg lehet csinálni az 1 kiállást. -
predator00
tag
Általában hőmérséklettől függően szoktam választani a gumik közt. Alacsony hőmérsékleten 0~10°C lágyabb gumikat érdemes használni pl: extralágy vagy lágy 30 fok felett inkább közepes vagy kemény. Persze nem árt figyelembe venni, hogy a pálya mennyire koptatja a gumikat és persze hogy hány kiállással akarsz menni.
Érdemes ezt a progit használni adat gyűjtéshez nemtudom ismered-e.
[link] -
erick_b
tag
gyakorláson miután beállítottam az autóm futottam 3 féle gumival is és a extra lágy, puha és közepes között csak 1-1 tized másodperc volt a különbség. Létezik, hogy teli tankolt autóval is ennyire közel legyenek egymáshoz a gumik teljesítményben? (vagy a keményebbel végül úgyis vesztenék, mert a megtankolt autó miatt jobban kopnának a gumijaim mint amire az eddigi 2 kiállásos taktikáimból következtetek?)
-
erick_b
tag
akkor már csak egy kérdés, hogy lehet az, hogy kvalifikáción 5. vagyok puha gumikkal viszonylag sok üzemanyaggal utána meg versenyen olyan játékosok akik mögöttem végeztek extra lágy gumikkal körönként adnak nekem 1-2 másodpercet?
-
erick_b
tag
üdv,
még én is viszonylag új vagyok (3 versenyen vagyok túl) és arra lennék kíváncsi, hogy megy az autó javítás? Mert ahogy észrevettem futamonként csak egy alkatrészt enged fejleszteni és így akárhogy is számolom az eddigi kopás adataim alapján az jön ki, hogy egy évadban a 4.-5. verseny után mindig csak 3-4 olyan alkatrészem lesz ami nincs teljesen elhasználódva ami nem valami mesés kilátás abból kiindulva, hogy az előző versenyemen egy 74%-ról induló fék megfőtt. Van rá valamilyen mód, hogy egyszerre több alkatrészt is kicseréljek az autón? (az első futamon még nem de azóta alacsony kockázati szinttel megyek)
Kasztni 1 74%
Motor 2 52%
Első szárny 1 92%
Hátsó szárny 1 91%
Alváz 1 90%
Motorborítás 1 62%
Hűtés 1 59%
Váltó 1 77%
Fék 3 2%
Felfüggesztés 2 26%
Elektronika 1 52%
most így állok és ha nem ez lenne az utolsó futam akkor eléggé bajban érezném magam. (bár ígyis esélyes, hogy 5 alkatrészem is tönkre fog menni a futam alatt) -
madmike
őstag
Sziasztok!
Új vagyok a játéban. A mai lesz a 2. futamom. R207-es csoportban hajtok a pontszerzésért -
BoC1ka
senior tag
Sziasztok,
azt holtudom beallitani, hogy kerekcserenel vagy akarhol ne csak extra softot hasznaljon? en csak ezt az egy gumikevereket latom...
-
Foose
addikt
Köszönöm a velős szájba rágós leírást,de ez nekem picit sok,(bár mondjuk a benzines dologra már rájöttem)és mostanában nem nagyon tudok gépezni
A regemet meghagyom,(ha nem tiltanak-törölnek) mert később még érdekelhet a dolog.
-
pinkel
csendes tag
adatot lehet tesztelesel is gyujteni , de a legtobb adat a versenyekbol van a versenyanalizisben megtalod mikor mennyi tankolasbol mennyi maradt kialaskor meg a tankban es ki tudod szamolni mennyi uzemanyag kell 1km .
auto kopas kezdetben eleg annyi min70% elmehetsz az alkatresz kopassal (eleinte en is igy csinaltam tehat ne vasarolj minden verseny utan uj autotkulonleges esetekben tobbet is kophatnak eggyes alkatreszek de ez ritkabb ( pl.tul nagy riziko hasznalatanal rokiban a 40 mar extremnek szamithato)
-
pinkel
csendes tag
nos a kialast ahogy elotem is irtak a benzin menyisegevel tudod bealitani egy versenyen max 280l benzin kell , itt erdemes megnezni a palya informaciojat ahol meg van adva milyen a fogyasztas (pl.nagyon alacsony , alacsony , kozepes, magas,nagyon magas) termeszetesen ebbol kifolyolag a nagyon alacsony fogyasztasu palyan nem fog kelleni 280l de ez mennyivel jelent kevesebbet ezt csak par verseny utan tudod meg mert ahogy az eletben itt is minden pilota mas van aki agreszivebben vezet van aki nem igy a fogyasztas se egyforma.
bealitas: 5 hely van az uzemanyag bealitasra ha pl. ugy tervezel 240l benzint akarsz ( a kocsiba max 180l benzin fer) es 4szakaszra akarod osztani akkor bealitod 60-60-60-60 es az 5ik helyre pedig tehetsz rezerva menyiseget ha megse lenne eleg akkor tegyen bele pl.20l ha 0 hagyod akkor az utolso mennyiseget teszi bele ujra . ha tobszor alsz ki mint 5 akkor az utolso mezobbe beirt adatot tankolja mindig a kocsiba .
persze figyelni kell a gumit is mert ha hamarabb elfogy a gumi mint az uzemanyag akkor is beleteszik a kov. menyiseget igy megtortenhet hogy pl. tankolsz 60 litert de gumi elkopik hamarab es marad a tankban 20l igy minden kialasnal elveszik ennyi tehat 3 kialasnal az mar 60l ami meg + kialasokat eredmenyez .
gumivalasztas - ezt ki kell ujra tapasztalni fugg a homerseklettol , palyainformacioknal a gumikopastol es meg 1-2 aprobb dologtol de kezdetben az elso kettot figyeld . nincs olyan hogy pl.xy palyan ezt a gumit kell mindig hasznalni es ez a nyero . adatgyujtes minden ezen mulik en mar jopar szezonja vagyok itt es meg mindig tanulok , igy aki azt hiszi hogy regisztral es egybol megnyer mindent , elkeserittem nem igy van , de ha van egy kis kitartas akkor egy erdekes es elmenyteli jatekot talal benne. -
pinkel
csendes tag
udv joe igen meg mindig vagyunk.
volt nehany kissebb nagyobb valtozas de a lenyeg a PH csapat él es virul . te mikor tersz vissza kozenk ? meg mindig nem hianyzik ?
elnezest de egy ideje itt nem jartam atolvasok mindent es ha tudok valaszolok a kerdesekre , egy kis turelmet kerek a hetvegeig . koszi
-
joergie
őstag
Arra még nem gondoltál, hogy vannak a játékban magyar csapatok, akik kenik vágják az egészet oda vissza? Magyarok benne vannak az első tízben a legtöbb emberkét tekintve, és akkor a külföldi magyarok nincsenek benne. Van prohardveres csapat, én csináltam anno, 2csapttal nymják bár nemtudom aktívak e még.
-
Foose
addikt
Erős a gyanúm,hogy a most következő futam után törlöm magam
Játszottam már pár online játékkal,de ha valami ennyire összetett,és még segítséget se nagyon kapok,akkor nem küszködök vele. Vagy csak egyszerűen nem való nekem Forma1-es online játék,attól függetlenül hogy az egyetlen sport,amit szeretek...
-
alratar
addikt
válasz
predator00 #713 üzenetére
Nos, ez érzésre megy nálam.
Minél melegebb van, annál melegebb az aszfalt, így annál keményebb keveréket rakok fel.
De lehet rosszul csinálom. -
Foose
addikt
Hm. Hát de akkor hogy gyűjtsem az adatot,ha nem tesztelek???? Jó pilótát úgy sem tudok venni,mert rookie szinten csak a max 85-öst engedi. Akkor ebben a szezonban mit csináljak? Egyszerűen ezt most nem értem. Mivel már beállítgattam,és ma reggel asszem, 2 dolgot fejlesztettem az autón,(kopások miatt,amiről nem tudtam,hogy 20%-os kopásnál még nem kell piszkálni)így most nem enged már változtatni semmin. Most minden alkatrészt egyes szintűnek ír. De asszem a váltót meg még nem tudom mit fejlesztettem ma,viszont nem értem,akkor most miért egyes szintet ír rá...
-
alratar
addikt
válasz
predator00 #711 üzenetére
Én hőmérséklet szerint szoktam választani.
-
predator00
tag
Milyen gumival érdemes menni Malajziában? valami jó taktika esetleg?
-
alratar
addikt
Nos, rámész autó javítása opcióra, és ott van, hogy az autón mi hányadik szintű.
Teszt futását hanyagold a rookieban, csak pénz kidobás. Úgyis minden pályán más a fogyasztás, és minden szezonban csak egy tesztpálya van.
Inkább azzal a pénzel vegyél jó pilótát, de azt inkább csak a kövi szezontól.
Ebben a szezonban inkább csak az adatokat gyűjtögesd.(fogyasztás, gumikopás szb .) -
Foose
addikt
Hát ez az,hogy így nehéz matekozni,hogy fogalmam sincs,mikor mennyit eszik. Habár,nézzem meg a teszt ill. kvalifikációmat? Azt még mindig nem tudom,hogy tudom szabályozni,hányszr menjen ki,hisz a táblázatban 5 kiállás mező van. Autóm adatait?? Azt meg hol nézzem? Milyen adatokra gondolsz?
-
alratar
addikt
Nos a gumii folyamatosan kopik.
Na jó, poén nélkül..
Te kell kimatekozd, hogy a motor mennyi benzint fogyaszt.
Ha ez megvan, úgy kell beállítanod a tankolásokat, hogy ugyanannyi idő alatt kopjon el a gumi, mint a benzin elfogy.
Pl: a motor 1l eszik 1km-en (ez sosincs így), és a gumi 85km-ig bírja.
Ekkor 85+-al indulsz.. a következőben megint 85l+l tanklsz, és így tovább
Persze itt lehet taktikázni, hogy kevesebbet tanolsz több kiállással,. vagy többet kevesebb kiállással.
Ez rajtad múlik.De küld l PM-ben autód adatait, és mondok egy stratégiát a mostani versenyre.
-
Foose
addikt
Na alényeg az,hogy a verseny stratégiát akarom beállítani. Eddig úgy állítottam a tankolást,hogy ugye a tankolásnál 5 kiállás van. 45 literrel indultam,majd az első kiálláshoz beírtam 10 litert,a többit meg 0-án hagytam. De ez ugye így nem jó. Most (sajna) 45 literrel indulok,aztán az 1,2,3,4 kiállásnál 90re van állítva. Az 5-ik meg 70re. Ezt a tankolást nem értem,mert az előző futamon emiatt a rossz beállítás miatt 23-szor ment boxba
Itt ugye az a baj,hogy fogalmam sincs,mennyi benzint fog enni 1 kör alatt,ezért azt sem tudom,mennyi liter benzinnel érdemes indulni pl 55 körös futamonazt nem találom,hogy hol állítok olyat,hogy "akkor tankol ha kopik a gumi"
-
Foose
addikt
-
Foose
addikt
Asszem a tankolás beállítása volt az,ami segíteni fog nekem a box kiállásokban. GPRO organiser telepítve,de milyen jó lenne ha magyar lenne
-
Foose
addikt
akárhogy nyálazom át a Kezdőknek cikket,nem találok olyanra utaló dolgot,ami segítene,hogy tudok állítani azon,hányszor menjen boxba a futamon. A tankolást azt látom,de azt sem értem,mert a beállításokban 5 tankolás van,nekem persze elég lenne 2. Én vagyok a zizi?
-
Foose
addikt
Sziasztok! Nemrég regiztem a játékra,gondolom mint másnál is,elsőre nem tűnik egyszerűnek a játék. (mint ahogy a valós életben sem az) A mostani futamon elég vacak lett az eredményem,de azért,mert 23 kiállásom volt. Mit rontottam el a taktika beállításnál?
Ez lennék én
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Sony A7III + 28-70mm FE 3.5-5.6 Zoom objektív
- Eladó egy használt MSI RTX 3060 Ti Gaming X videókártya
- Macbook Pro 13" - 2020, 4 mag i7, 32/512GB, touchbar - garancia ( 901)
- Macbook Air 15" M3 - 2024, 16/256GB, bontatlan, Apple garancia ( 101)
- Macbook Air 15" M2 - 2022, 8/256GB, 1 ciklus, Apple garancia ( 103)
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE Z370 i7 8700 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- AKCIÓ! Lenovo IS8XM LGA 1150 DDR3 alaplap garanciával hibátlan működéssel
- ALIENWARE Area-51 R6 Threadripper Edition 1920X
- AKCIÓ! GB B660M i7 12700KF 16GB DDR4 1TB SSD RTX 3070Ti 8GB GDDR6X COOLER MASTER CMP 510 750W
- Lenovo Thinkpad P1 gen1, gen2, P52s FHD, 4K oled touch
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest