-
GAMEPOD.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
SzlobiG
félisten
válasz patomi #13406 üzenetére
[link] Elég sokáig tartós a hatása nagyon jól taszítja a vizet, ahogy a videóban is látszik.
Hát lányegében ez polír is egyben, de kézzel vittem fel jó fárasztó is volt. Sima mosás volt előtte.
Kint is hagytam a garázsba most az autót, ameddig nincs rá szükség elő se szedem, ha már ennyit dolgoztam vele.
-
athomi
veterán
válasz SzlobiG #13405 üzenetére
A héten rendeltem én is ebay-ről, alig várom hogy megérkezzen. Mindenhol dicsérik. Azt nem tudom hogy csinálja mikor írja valaki hogy 3 kocsit waxolt fel egymás utániba. Mindenesetre szerintem többet ilyenbe biztosan nem kezd.
Kép alapján szép lett, grat.
[ Szerkesztve ]
-
RazoR
veterán
Utólagos lámpacsere gyári xenonosra mennyire lehet gond?
-
nagyúr
Szeretik a rendőrök.
Kivéve ha beleíratod a forgalmiba.[ Szerkesztve ]
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
Jenne
senior tag
válasz SzlobiG #13407 üzenetére
Szia!
Pár évig én is WAX-oltam, jól elfáradtam mindig a suvickolásban és sokáig is tartott.
Aztán gondoltam egy merészet és a szomszéddal berendeltünk egy ilyet. Feleződött a költség, úgy már bőven megérte. Ha mégsem válna be akor sem bukunk akkorát, így hát belevágtunk a rendelésbe. A reklám tényleg nem hazudik szerintem, mert miután a mosóban lemosattam az autót és megszáradt, ezzel könnyedén lekezeltem. Csak rá spricceltem és szépen szárazra töröltem. Nagyon szép fényt ad, sokáig megmarad a kezelés és hamar készen lettem. Nem is fáradtam el egyáltalán.
Miután kifogytam, berendeltem belőle egy utántöltőt. Ezt is feleztem a szomszéddal, így megint csak jó áron jöttünk ki.
Nem akarom reklámozni, de tényleg elég jó cucc. Ha koszolódik az autó, elég csak nagynyomású tiszta vízzel lemosnom valamelyik (pl) OMV kútnál. Én tavasz elején és tél előtt/nagyon ősz végén kezelem ezzel az autót, ez a két kezelés évente bőven elég.A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
Jenne
senior tag
válasz OPiiPO #13414 üzenetére
Köszi.
DPF nincs az általam említett Fiestában, kettős tömegűre figyelek. Taxis barátom Skoda SuperB-vel taxizik, most cserélte le a régi taxit, 5 évesen, 210 ezer km-el, kettős tömegűnek nincs baja, szervizes átvizsgálás után - eladás előtt, pedig taxis üzemmód volt. Tudom, hogy majd lesz vele gond, de ha taxi módban ennyi km-t kibírt, akkor normál üzemben még többet is.
[ Szerkesztve ]
A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz OPiiPO #13414 üzenetére
Grátisz a folyamatos változó terhelés miatt szépen telekormolja magát. Aztán jön a vészmód VGT ha leragad, EGR és DPF kiiktatás, stb.
Jenne: fogja bírni valamennyire, néha azért érdemes bemelegíteni és megjáratni rendesen Taxi kicsit más, ott meleg a motor.
[ Szerkesztve ]
-
SPeti1984
senior tag
Szerintetek egy Kuga-ba elég az 1.5 turbo 120le-s gyengébb változat? A nyomatéka ugyan annyi mint az erősebb 150-es kivitelnek. Most egy Focus 1.0 125 van.
-
Jenne
senior tag
válasz SPeti1984 #13417 üzenetére
Szia!
"...fogja bírni valamennyire, néha azért érdemes bemelegíteni és megjáratni rendesen..."Ezt a bemelegítést/ megjáratást ezt a kettős tömegűre érted? Én mindig úgy indulok el - és a családban is mindenkibe bele sulykoltam ezt, mert dízel autóink vannak -, hogy indítás után várni alapjáraton 15-20 másodpercet és csak utána elindulni, és max. közepes fordulaton tartva a motort egy ideig. Nyáron is, de télen minden képpen így.
A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
RazoR
veterán
2 hete vettem egy 1.6 TDCi MK2.5-öt és mivel 2011-es ezért már DPF-es, a szerelőm mondta, hogy havi 1x-2x ki kell menni vele pályára és meghajtanil 20-30 percig és nem lesz vele gond. Nem kell ezt annyira túlmisztifikálni szerintem, ha kicsit odafigyel rá az ember (a dízelekre jobban oda kell) akkor nem lesz vele gond.
[ Szerkesztve ]
-
-
SPeti1984
senior tag
válasz molnarpeter #13424 üzenetére
Mindkettő 6 sebességes manuális. Ugyan az az áttétel ha jól tudom, egyedül a szoftver más semmi más differencia nincsen. Mindkettőnek 240NM a nyomatéka annyi hogy a gyengébb csak 3 ezres fordulatig adja le a 150le-s meg 4 ezerig. Mondjuk pörgetni nemigen szoktuk a mostanit sem.
Ami még felvetődött, hogy ugyan ennyibe kerül a Mondeo 1.5 turbo is (160le). Igaz az már elég hosszú lenne szerintem, meg a Kuga magassága ami jobban tetszene.
Illetve árban még a Qashqai 1.2 lenne, de akkor már komolyabb a Kuga nem?
-
pet007
aktív tag
Sziasztok! Szelepfedeltomites csere kozben sikerult az egyik csavart eltorni, tudja valaki hogy ez sima 8mm csavar, vagy valami speci menete van? (Mk4 benzines mondeo 2literes)
-
Mi5u
tag
A DPF-et pont ezekkel a "kikormolásokkal" lehet hamar kinyírni. A masszív pörgetés és gyorsítás inkább még jobban telíti korommal.
Üzem meleg motornál stabil kb. 2000ford/perc vagy afölötti fordulatszám kell, lehetőleg minimum 20 percig(sajnos újabb autóknál nincs visszajelzés), hogy a regeneráció rendben lefusson... ezt sajnos városi üzemmódban és rövid távokon nehéz kivitelezni. Ezért is mondjuk, hogy városi használatra és rövid távokra nem veszünk koromszűrős dízelt.
Ha a motor leállítása után mindenféle ok nélkül jár a hűtőventillátor akkor nagy eséllyel éppen regenerált az autó. A DPF-et hűti ilyenkor ami pont a hűtő és a blokk között helyezkedik el(Euro5-ös vagy 6-os motoroknál). -
TFerenc07
tag
Ford pumánál a korrózió mennyire veszélyes?
1997-2000 közti Ford pumánál mennyire veszélyes a hátsó sárvédőíven lévő korrózió?
Mennyibe kerül javítani?
Ennél a kocsinál máshol is gyakran előfordul korrózió, vagy csak a hátsó sárvédőíven? -
TommyX_
őstag
válasz TFerenc07 #13437 üzenetére
Nekem még szerencse nem jött elő a hátsó sárvédőíveknél, viszont a küszöbök, meg a bal ajtónál megkezdte, de amúgy ha fent vagy facebook-on, akkor a "Ford Puma baráti kör" nevű csoportot keresd, ott meg fogsz tudni mindent.
[ Szerkesztve ]
Hand's Up Music isn't dead \O/ | Ford Puma A Driver's Dream
-
bajnokpityu
félisten
fél óra? mármint 6-7perc egy regen nálam.
viszont irtam is, a 160+os pályatempónál gyakran regenerál, tehát már nem lehet ajánlható kikormoláshoz a nagy fordulat/terhelés.
Úgy láttam, hogy 120környékén, aránylag fix tempónál keletkezik a legkevesebb korom.eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Mi5u
tag
válasz bajnokpityu #13439 üzenetére
Sima vagy cDPF?
-
RazoR
veterán
válasz bajnokpityu #13439 üzenetére
És mutat is valamit nálad a műszerfalon? Mert nálam pl az adalékot is csak akkor jelzi ha kifogyott.
-
Mi5u
tag
válasz bajnokpityu #13441 üzenetére
Az már cDPF lesz
-
RazoR
veterán
válasz molnarpeter #13445 üzenetére
Ha már az utólagos dolgok szóba kerültek, van ami megoldható a következők közül:
- automata felhúzás a vezető oldali ablaknál (csak lefele automata)
- zárásra felhúzza a 2 első ablakot
- x km/h felett bezárja az összes ajtót
- gyári szenzoros tolatóradar utólag (gyári hátsó lökös van) -
bajnokpityu
félisten
Ez gondolóm kérdés lett volna.
Olyat tud a mondi, hogy ha 3 v 5 mp-ig zárást nyomom a távon, akkor felhúzza mind a 4 ablakot, ill, ha a nyitást, lelengedi.Ha gyárilag nem automata, akkor nemigen lesz később se az. Elvben megoldható lenne az indulás utáni zárás, de mivel nincs külön gomb kireteszelni, ezért én nem kérnem bele. Powerforddal beszélj, h mit lehet atprogramozni. Programozashoz sztem ő ért legjobban az országban.
Gyári tolató megoldható, kell tolató modul is a szenzorokon kívül, majd programozás, h használja is.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
creedszl
aktív tag
sziasztok
Ford Fiesta vásárlásán gondolkodok, 2007-es évjáratig bezárólag 1.3-as motorral.Melyik évtől kapott láncos vezérlést?Illetve milyen áron lehet már valami normálisat találni?
Köszönöm a segítséget!Hulligaaan
-
#31600896
törölt tag
2005-ös II-es Focus lassú sebességénél, döcögős úton jobb első keréknél kopog. Sima úton haladva, amíg felkapcsolok 5.be váltás közben is szokott, amikor felengedem a kuplungot. Mi lehet vele vajon?