-
GAMEPOD.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
TigerCat
nagyúr
válasz bajnokpityu #12050 üzenetére
Köszi!
:-)♛ Kanapékirály Bútor és Kanapé Webáruház »»» https://kanapekiraly.hu
-
SzlobiG
félisten
válasz bajnokpityu #12048 üzenetére
Váltanék én is szívesen mert nekem is nagyon bejön, de pont az említett rövid távokra meg az utcára nem állítanám ki. Más volt falun ahol beraktam a garázsba és biztonságba tudtam mint itt az utcán. El kell fogadnom, hogy itt nincs garázs nincs értelme "új" autót venni. Szóval vagy marad ez és a rövid távok, ritkán hosszúak, vagy nézek vmi benyást.
Tudod a lustaság...mondjuk nyáron váltok robogóra szóval akkor meg pihenni fog.
-
nagyúr
üdv a topicnak.
van egy 2005ös fusionöm, 1.4 benzines, 16 szelepes. egy 200kmes családlátogatás után átment traktorba. a helyi szerelő szerint hidrotőke, otthagytam, anyám kocsijával jöttünk vissza. ez volt kb. 1 hónapja. azóta kiderült, hogy nincs a kocsiban hidrotőke, hanem lapos/korongos a szelephézagállítása. holnap megyek érte. elvileg hidegen még kopoghat (én temeprált garázsban tartom). ez elfogadható, vagy keressek neki itt másik szervízt?
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Lomha 8V
addikt
válasz velizare #12054 üzenetére
A legtöbb autószerelőnek a lapkás hézagállítás fekete lyuk, sajnos. Azt szokták csinálni, hogy az összes lapkát újra cserélik, aminek a világon semmi értelme. Minden egyes szelepet ki kell mérni és a megfelelő vastagságú lapkát berakni. Ez egy motorkerékpárokon elterjedt megoldás, autón én eddig csak a Fordnál láttam. Ha esetleg van a környéken motorkerékpár szerelő, akkor megkérdezném tőle, hogy vállalná e.
[ Szerkesztve ]
-
ReFleXx
addikt
válasz velizare #12054 üzenetére
egy honap utan rajöttek, hogy nem is hidrotökés. hat en onnan krva gyorsan elhoznam
ha jol ertem, azt irtad hirtelen lett traktor hangja, raadasul melegen? nekem ez nem szelephezagnak tunik, lehet azzal is baj, de az nem szokott egyik pillanatrol a masikra elmenni.
[ Szerkesztve ]
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
nagyúr
válasz ReFleXx #12059 üzenetére
családi ismerős a szerelő, különösebben nem ismeri a típust, a márkát sem nagyon, viszont ott lakik a második szomszédban, és át lehet rángatni mondjuk karácsony másnapján. na meg ismerik a helyi ford márkaszervízben, és kölcsönadják neki a célszerszámokat és az útmutatókat, ha kéri, meg el is mondják, mi a gond. viszont mivel családi ismerős, nem fogok nekiállni pampogni neki, nem akarok összeveszni vele, annyit ez nekem nem ér.
egy 200+ kmes autópálya etap végén vettem észre, hogy kopog, amikor lejöttünk a pályáról. erő nem ment el, ellenőrzőlámpa nincs, szóval nem gyújtás.
rákérdezett a helyi ford márkaszervízben, ott azt mondták, hogy ha melegen nem kopog, az már jó, ezt a típust ezzel a hibával tovább ők sem szokták javítgatni. persze lehet még, kiszedik a motorból a vezérműtengelyt, és a hengereket, és elküldik taszárra, ott foglalkoznak azzal, hogy méretre köszörüljék, és a márkaszervíz is oda hordja őket.@Lomha 8V: köszi, rákérdezek ismerősöknél, kinek van olyan szerelője, aki esetleg bevállalja. annyit mondott, hogy az új szettből csak azt kellett kifizetnie, amit fel is használ.
[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
-
nagyúr
válasz ReFleXx #12061 üzenetére
nem tudom, néztek-e kompressziót előtte.
a motorolaj az árából ítélve gyári, ileltve az előírásnak megfelelő. a szintjét nem néztem, de nincs okom rá gyanakodni, hogy fogyna. novemberben volt cserélve.Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
nagyúr
válasz pet007 #12063 üzenetére
nyilván. viszont nem tudom 2018 januárjában megmérni a 2017 december végi olajszintet. most meg újra fel lett töltve gondolom, szóval nem látok majd sokat belőle. de majd rákérdezek, hogy fogyott-e belőle.
[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
TheProb
veterán
Sziasztok!
Voltam ma megnézni egy 2-es focus-t a véleményetekre lennék kíváncsi.
Elég jól felszerelt kis modell, van benne minden. A fényezés sajnos pár helyen meg van karcolva, vékony csíkokban, de az javítható. Mind2 hátsó kerékív minimálisan kezd hólyagosodni, de ez még nagyon csak eleje, simán javítható. Egyik oldalon a sárvédő és a kerékív találkozásánál már picit rosszabb a helyzet, de gondolom még ez is megfogható. [link]A lényeg: a motor. Beindítva nyavalyog a generátort hajtó szíj és kicsit talán fura hangja is van: [link].
Ami viszont a legaggasztóbb volt számomra, az a következő: [link] Főleg az első gázadásnál látszik, alapjáraton, ha üreseben adok egy kis gázt, akkor mint ha le akarna fulladni a motor. Megtorpan és beesik a fordulat ~500 körülre. Utána 1-2 gázadásig semmit, majd megint.Valamit tippetek, hogy ez mitől lehet és mennyire komoly dolgot sugall?
A kereskedő szerint svájcból hozta be a kocsit, végig vezetve a szervizkönyvet. Bár ez nekem kicsit sántít, pl. a ~14ezres és a ~95 ezres szervizt ugyan azzal a tolszínnel, ugyan azzal a kézírással vésték be. Valamint azt mondja, hogy ezen láncos hajtás van, azt hittem ezek szíjasok.
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
hurenzon
senior tag
Mi a vélemény erről a mondeoról?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz hurenzon #12071 üzenetére
Ennyiért ami tényleg rendben van, gyorsan elmegy, ezt hirdetik pár hete. Ha előbb tudom, ajánlottam volna egyet, azt kb 2 napon belül elvitték Ettől még lehet jó, de át kell nézetni, mindent lekérni róla, nem volt-e komolyabb törés, stb. Ha engednek belőle, jó lehet, 3,4 tájékán reális szvsz.
[ Szerkesztve ]
-
hurenzon
senior tag
válasz molnarpeter #12072 üzenetére
megnéztük élőben. Jónak tűnik .
Csak szerintem kicsit drága nem? -
bajnokpityu
félisten
válasz hurenzon #12071 üzenetére
Nyáron jártam náluk. Minden 4-5M közötti kocsi magyar volt, viszont mindegyiken úgy álltak az ajtók, mint tehénen a gatya. 3-4 kocsit átmértem, rétegvastagságok nem tüntek rosznak, de furi, h ezen is lógnak bal oldalon az ajtók, mint a passatjaikon. és 40fokban téli, ahogy ezen januárban nyári
Arra következtettem ebből, hogy valahonnan olyan flottából, v helyről vásárolnak, ahol nonstop kibeszállnak a tulajok, ami egy dieselnél nem a hosszú élet titka. évi 25ezret még össze lehet hozni városban.
Náluk a nagy vételek még hahus hirdetés előtt elmennek, úgy mondták. Hirdetés felrakás előtt kb 2 napig ott van a telepen. Átlag kavicsoshoz képest amúgy egy fokkal jobbnak tüntek.
3.4ért szvsz egyáltalán nem drága, ha amúgy rendben van. egy forscant is megérne a próbaúton. Ne a kinti kocsik árából indulj ki, nem véletlen olcsóbbak azok.
ui: tetősínt hogy rögzitik a kombi mondin? elképzelhető, h utólag fel lehessen ragasztani?
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bajnokpityu #12074 üzenetére
Csavaros, itt egy hasznos thread
-
hurenzon
senior tag
válasz bajnokpityu #12074 üzenetére
kb mennyi km után kell sokat költeni rá?
-
bajnokpityu
félisten
válasz hurenzon #12076 üzenetére
nem km függő. rövid utakkal városban használva ismerős 7e km alatt kukázta a 800rugós DPFjét. 80nál is láttam már cserélt kéttümegűt. Megbosszulja, ha valaki a 4literes fogyit kergetve elváltja 1500nál
250e km-t el tudnak menni a kéttömegűvel, és a DPF is örökélet lehetne.
200nál kell vezérlést cserélni. futómű, meg általában véve a 4es mondeo elég massziv. nekem 155nél gyári a futómű, és semmi baja, 80% körül vannak lengéscsillapítók is.
ReFleXx:köszi, sajnos én is erre tippeltem.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
ReFleXx
addikt
válasz bajnokpityu #12074 üzenetére
tetosint tetocserevel lehet max utolag
nem igazan ertem a kovetkeztetesed a gumik es a pool kocsi kozott
flotta kocsi lehetett, a lejarat vegen van hogy honapokat var a kocsi a papirokra hogy ertekesitheto legyen.
[ Szerkesztve ]
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
bajnokpityu
félisten
válasz ReFleXx #12078 üzenetére
a gumikból semmilyen következtetést nem vontam le azon kívül, h elég nyilvánvalóan flottás kocsi. Ami persze nem baj.
még akkorse görcsöltem a gumikon, amikor 3 éves, 4M értékű kocsin a 4 keréknek 3 különböző gyártási ideje volt. nepper haverom is külön értékesiti a jobb gumikat.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
TheProb
veterán
2littyós motor milyen amúgy? megbízhatóság és fogyasztás tekintetében?
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
Goose-T
veterán
válasz hurenzon #12071 üzenetére
Én nem venném meg tolatóradar nélkül, kivéve ha mindig lehetőséged van focipálya méretű üres helyre parkolni. Ez egy közel öt méter hosszú, két méter széles autó.
[ Szerkesztve ]
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
bajnokpityu
félisten
válasz Goose-T #12082 üzenetére
éljen a titanium meg bőrülés.
Egyébként sztem hátul vagy van benne tolató, vagy a hátsó fekete kötényt cserélték tolatósra. (S)Képekből nem tudom eldönteni.(/S) Hoppá, de, tényleg, a fekete részt cserélték, a fényezetten nicns tolató helye.ok. és egyetértek. ekkora böszmeséghez nagyon kéne tolató, legalább hátra. alig látni valamit hátrafele. De nembaj, van szines műszerfal nézegetni.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Goose-T
veterán
válasz bajnokpityu #12083 üzenetére
A bőrülés meg a másik, az csak szellőztetéssel ér valamit, anélkül inkább csak nyűg nyáron.
Szerk.: megnézegettem a hahun a radar nélküli kombikat, mindegyiken ilyen a kötény. A radarosokon van még két plusz érzékelő a két sarokban a lökhárítón.
[ Szerkesztve ]
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Goose-T #12082 üzenetére
Bagóért van kamera. Ha amúgy rendben van, szvsz legyen az az 1-2 utólag beépíthető extra belekalkulálva, ha amúgy jó az autó - inkább 30 radarra, mint hogy egyből teljes szerviz kelljen a leinformálhatatlansága miatt.
Bőrülés +1, szellőzés nélkül inkább nyűg
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz molnarpeter #12085 üzenetére
ami kb nonstop retkes lenne. valahogy a kombi feneke nálam mindig retkes. meg akkor fej is kéne, h lásd a képét. sztem gyári radar 70körül még midnig jobb, ha benne van az elektronikája a csomitartó jobb hátsó fala mögött.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
ReFleXx
addikt
anno amikor mar meguntam hogy mindig elhappoljak a jonak tuno kocsikat, fogtam aztan elindultam kereskedesrol kereskedesre, majd talaltam olyat ami jo volt es meg fel sem raktak hirdetni.
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
nagyúr
válasz Goose-T #12082 üzenetére
És ez miért hosszú?! Minek radar?! Ha nem vagy benne biztos kiszállsz és megnézed. Mondjuk én nap mint nap 20 méterrel okoskodok, az 5 méter semmi.
Hogy online legyek, ma voltam futóművesnél és húzott jobbra a kocsi. Már nem. 😅
[ Szerkesztve ]
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
bajnokpityu
félisten
válasz daniel2121 #12089 üzenetére
dehát még nem károsított meg senkit, mire fel tenné?
de tényleg srácok, amikor kint a normális autók többe kerülnek, mint itthon, akkor mi a francért mentek egy lépést is import lomokért?ha valaki magának hoz be normális kocsit, az meg a végén drágább, mint itthon venne egyet. DE az nem is fogja eladni egyhamar.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
TheProb
veterán
válasz bajnokpityu #12090 üzenetére
Ezt most én sem értem. Meg mire fel jelentgetném fel? Netán csak szarkasztikus volt a kollega?
Nem sok tippet kaptam arra, hogy mi lehetett a kehe a járgánynak.
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
TheProb
veterán
+1: Tud valaki valami oldalt, ahol meg tudom nézni, hogy focus II-nél az egyes felszereltség szintek mit fednek a gyakorlatban? (pl. ambiente, ghia,stb.)
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
ReFleXx
addikt
válasz bajnokpityu #12090 üzenetére
sok import kocsi licites vásárlással kerül megvételre, ezek árai jóval kedvezőbbek mint amit pl a mobile.de-n talál az ember.
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
daniel2121
senior tag
válasz bajnokpityu #12090 üzenetére
csak az órát tekerte vissza és csak azért nem károsított meg még senkit mert még ne vették meg az autót.
Ő írta hogy manipulálhatták a szervízkönyvet, ua. tolszín,kézírás,biztos nem a svájci csinálta.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz ReFleXx #12061 üzenetére
na, amint kiderült, néztek kompressziót, csak azt mondták neki, próbálja kihézagolni, hátha.
csak éppen ugyanúgy kopog, és még alacsony fordulaton álló helyzetben leáll a motor, de úgy, hogy észre sem vettem, csak azt, hogy bekanyarodás közben elment a kormányról a szervó, na meg persze az autó is csak addig gurult, amíg volt lendület.Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
ReFleXx
addikt
válasz velizare #12095 üzenetére
"alacsony fordulaton álló helyzetben leáll a motor, de úgy, hogy észre sem vettem, csak azt, hogy bekanyarodás közben elment a kormányról a szervó, na meg persze az autó is csak addig gurult, amíg volt lendület."
ez tipikusan alapjaratszabalyzo szelep problema volt Focusnal
ha mertek kompressziot mi volt a mérés eredménye? én elvinném egy szakosodott mühelybe, nehogy motor megbontás után derüljön ki, hogy amugy totál más volt a baj.
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
nagyúr
válasz ReFleXx #12096 üzenetére
jahogy azt pont nem írtam oda, hogy a negyedik hengerben határérték alatti. igazából innentől ingyen dolgoznak nekem, csak az anyagköltséget fizetem, ezért nekem tök mindegy, hogy az autót egészben, vagy csavaronként küldik szanaszét az országba bevizsgálni, hogy melyik a bibás. a hengerfej csütörtökön megy kacsóékhoz, háromezer forintért megmondják, hogy rossz-e. bár mivel alacsony benne a kompresszió, és kihézagolni sem sikerült, annyira jó nem lehet. de ennyi rajta a rizikóm, és ennyit megér. őket persze ki kell majd fizetnem, de ha meg kő' b@szódni...
ezt a lefulladást meg majd levadásszák utána. de igazából akár ugyanez is lehet az oka. majd meglássuk.Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
pet007
aktív tag
Ha valakinek hasonlo gondja van a ventijevel (lila jelado kabel szakadas) erdemes az ecutol kijovo kabelkoteg elso hajlatanal (onnan megy felfele a kis lila kabel) atnezni a kabeleket, enyem kb 3 centin mintha ures lett volna. Szetvag, osszedrotoz, szigszalag, maris nincs hibakod. Sikerult ablakmosot is megcsinalni, reszben en hibam volt (egyik lab el volt hajolva) masreszt bssza+ford hogy oda elore tettek...
-
forintuser
őstag
Srácok, bökjetek már rá az EGR szelepek légyszíves Mert én már a laikusnàl is rosszabb vagyok. Köszi.
Holnapkészítést vállalok.
Új hozzászólás Aktív témák
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- MIUI / HyperOS topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Ukrajnai háború
- Óra topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen