-
GAMEPOD.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
SzlobiG
félisten
-
Jenne
senior tag
válasz SPeti1984 #13417 üzenetére
Szia!
"...fogja bírni valamennyire, néha azért érdemes bemelegíteni és megjáratni rendesen..."Ezt a bemelegítést/ megjáratást ezt a kettős tömegűre érted? Én mindig úgy indulok el - és a családban is mindenkibe bele sulykoltam ezt, mert dízel autóink vannak -, hogy indítás után várni alapjáraton 15-20 másodpercet és csak utána elindulni, és max. közepes fordulaton tartva a motort egy ideig. Nyáron is, de télen minden képpen így.
A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
bajnokpityu
félisten
válasz SPeti1984 #13687 üzenetére
régen rossz, ha az 1.6 szivót leváltó benzinmotort egy agyonbonyolitott diesel megbizhatóságához hasonlítasz.
Érted1.6 szivók kb tetszóleges márkából mai szemmel nézve primitiv, túlbiztosított, örökéletnek gyártott motorok. (nyilván nem szó szerint örökéletnek, de a kisturbosokhoz képest igen)
presszókvfőzőből csomó olyan van,ami ugyanolyan bolondbiztos, mint egy kotyogós, ez a hasonlít nem jó. nomeg amit egy jó presszógépből főzök, azt kotyogós soha az életben nem tudja.
és igen, kénytelenek leszünk elfogadni a kisturbost, de ellenezni lehet most is, később is, és nem tartom lehetetlennek, hogy a mai szivóbenyások jobban fogják tartani az árukat, mint az 1-2 évvel későbbi kisturbosak.
sportagenél pl 1Mel drágább az 1.6 szivóbenya, mint az 1.7diesel. ez cirka 25% árdifi.hogy ON is legyek. A legnagyobb forgalmú mondeo.hu s szerelő szerint a FL 2.0dieselek részecskeszűrőjének várható élettartama kb 400e km. Ezeket nem kell és nem is szabad tisztítani, még 300%os telitettségről is képes magát önállóan regenerálni.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz SPeti1984 #13694 üzenetére
dehát hogy lehet őket összehasonlítani, nem egymás utódjai, nem azonos célközönség.
1.6 szivot hasonlítsd hozzá, annak az utódja!egyébként függetlenül, h egy hulladék cikk, 2003as fókára már jóhogy költeni kell. engem inkább a suzuki lep meg.
ReFleXx:nekem az 5 éves kocsin érett meg a lengéscsillapító. meglep, mi nem szoktunk beleállni 130al a gödörbe, fekvérendőrbe, földutat se szokott látni, fókán anno 10évig ilyenekre nem kellett költeni, pedig földúton laktunk, cserébe olcsó a gyári, szóval no para.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Mi5u
tag
válasz SPeti1984 #13700 üzenetére
Így van félnek az emberek az újtól. Egy szívómotor is ugyanúgy lehet pénztemető, saját tapasztalat. Minden technikának megvan a rákfenéje, arra oda kell figyelni és akkor minimalizálhatóak a költséges nagyjavítások. De az élet nem áll meg és mire itt kelet EU-ban elfogadjuk a kisturbós motorokat arra nyakunkon az elektromos hajtás.
-
bajnokpityu
félisten
válasz SPeti1984 #13827 üzenetére
nyújtott láb? hát sztem nem a mondeoval van a baj
se vezetési élményben, se biztonságban, se egészséges gerincben, és hosszútávú kényelemben nem lesz részed igy. majd 2m vagyok, de magam mögött sztem keresztbe tehetném a lábam a hátsó ülésben. és nem gond 1500km-t lenyomni igy, pedig volt már enyhe gerincsérvem.
abban igazad van, h városba, kibeszállni ovinál jobb a magas kocsi, illetve földúton se kell annyit matekozni a kugával, de hogy belső tér méretében jelentős a difi a modeo oldalán, illetve jobb vezetni, abban biztos vagyok. suvoknál csalnak az ülőfelület méretével, hosszabb távon pedig jó dolog, ha az egész test egyenletesen meg van támasztva. (comb is)
félre ne érts, van nekünk is suvunk, szeretjük is, oviba, kutyázni, boltolni padkára felállni. de eszembe nem jutna 100+kmt ezekkel menni, mert ott már kényelmesebb, és élvezetesebb a mondeo. ha 50km-re kell mennem is átcuccolom a mondeoba kutyaketrecet.
egy fajta suv van, amit pályán szerettem, a nagyon nagy suvok. santafe, touareg, és egyéb 2to fölötti társai. de ezek nem a vezetési élményről szólnak.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
nagyúr
válasz SPeti1984 #13900 üzenetére
Én annyiért nem adom el, pedig van egy 1.6-os klímás kombin, fl focus 1-es. 145k km-el.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
gabor9991
őstag
-
-
tailor
őstag
válasz SPeti1984 #19052 üzenetére
Szia!
A kettő közül én biztos a Focust venném, az a fapad felszereltség elég elrettentő számomra a Renaultban. Az 1 literes ecoboost megfelelő, ha odafigyelsz rá, és évente olajcserére viszed, de megbízhatóságban sajnos sehol nincs már a szívó benzineshez képest. C'est la vie. Mivel a Kadjar is turbós benzines, az, hogy 4 hengeres, kb. semmi pluszt nem jelent.
-
bajnokpityu
félisten
válasz SPeti1984 #19064 üzenetére
Sztem ne válogass, c maxot leallitottak, ami van raktáron, azt kapkodtak szét.
Én egyáltalán nem félnek dieselt venni, a maiak már adblues motorok, benya alatti kibocsajtasokkal, ugyanannyira kettumegusek is, cserébe kezd elszallni az üzemanyag ár, és még jobban is megy..
Fordbol minden hegyekben all, annyira nyomott volt újonnan is az áruk. Kivéve smax, galaxy,ami nem lett tipikus flottakocsi.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
zoger
tag
válasz SPeti1984 #19066 üzenetére
Én is azt tapasztalom, hogy a kisköbcentis turbós motoroktól inkább félnek az emberek. Volt aki megkérdezte, hogy nem visít mint egy wartburg mert neki volt és a 3 henger tudja, hogy milyen. Meg aztán szét is kell pörgetni mert csak 1000-es. Meg persze a fotelszakértő aki sose látott szerszámot is tényszerűen közölte velem, hogy 100ekm-nél mindnek széthullik a motorja. Szóval én azt tapasztalom, hogy eléggé ismeretlen ez a kategória.
-
bajnokpityu
félisten
válasz SPeti1984 #19076 üzenetére
Orrom előtt vitték el egy rakat eur6os dieselt elmúlt honapokban.
Eur5 nyilván szmogriado miatt szopo lesz.
Rohadt képmutatás megy. Toyo szalonban mondja kiscsaj, h ők már nem számolnak be dieselt. Semmit. Másnap azért csak beszamoltak egyet, és még akkor árulták a diesel rav4et.Azért kivi lennék, cmax homlokfelulettel mennyire lesz tartós az 1.0. Sztem amikorbrajonnek, hogy nem 500e,hanem 150e az élettartam, akkor megint vissza fogunk térni a dieselekhez
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
molnarpeter
nagyúr
válasz SPeti1984 #19214 üzenetére
Nem csak a km-t figyeli, idő miatt is szól Nem tudom, sync vagy műszerfal ki tudja-e írni a szervizig hátralevő időt viszont nekem gyanúsan a nullrevíziós igazolás lesz pontos, mert adatbázis szerint társított az alvázszámhoz, míg a szervizkönyv az csak egy random adag papír, amibe bele van írva az autó alvázszáma kézzel stb.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...