-
GAMEPOD.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Salex1
senior tag
Nem tudtok valami leírást Mondeo 4,5-be utólagos kesztyűtartó hűtés beépítésről?
-
nagyúr
válasz Salex1 #13602 üzenetére
Azon agyalok hol baszta el a Ford, mikor már a 2011-es Civic-emben is volt kesztyűtartó hűtés, ebben a trágyahalom Focusban meg se sminktükör világítás, se hátsó középső kartámasz, se a kesztyűtartó hűtés nincs benne. Persze halál jól néz ki az ST-line, de itthon olyan dolgok nem voltak bele rendelhetőek, hogy a fülem kettéáll azóta is (nem is gondolsz rá, hogy egy ilyen "alapdolog" nincs benne).
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
ReFleXx
addikt
lehet mar korabban csereltek az izzotarto/csatlakozot azert vannak a levagott vezetekek.
ha jol latom a mostani is torott, ha a foncsor oldalon a sin es a foncsor meg ép akkor mentheto, csak szerezni kell ilyen csatit es lecserelni megint.2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
bajnokpityu
félisten
válasz Tsebacsi #13604 üzenetére
nekem egy sztenderd 1.5l vizespalack helye hiányzik, az, hogy a szivargyújtő töltőtől tudjam használni a váltókart, ilyesmi. kaptunk helyette 2 usa méretű papirkóláspohártartót. Mondi sincs túlgondolva. oktávhoz képest se.
viszont jó nagy dög, jó áron, és piszok jó a futóműve.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bajnokpityu #13606 üzenetére
2012 Fiestában találtam helyet a palacknak, de ott csak kicsi kilincs van az ajtón, pont bemegy mögé a kupak, és megfogja a 1,5L-est. Milyen töltőd van? Vmi kis kompakt, mint a Roidmi, és mellé 90°-os kábel nem segít?
-
bajnokpityu
félisten
válasz molnarpeter #13609 üzenetére
Ha leiszok belőle, akkor már befér. Gondolkodtam 90fokoson, akkor nem volt még Cs.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Salex1
senior tag
válasz bajnokpityu #13606 üzenetére
1.5l-es palack befér az ajtórekeszbe. Csak ott nem hűtött De én már azzal is megelégednék, ha egy fél literes meg egy kis csoki beférne a HŰTÖTT kesztyűtartóba.
-
RazoR
veterán
Származik bármi hátrányom, ha kanyarkövetős projektoros lámpát rakok a kocsiba úgy, hogy nincs benne a kanyarkövetős vezérlés? Be lehet állítani normálisan és lehet használni?
-
Geri89
aktív tag
válasz SzlobiG #13599 üzenetére
Kérdeztem itt a héten az 1.5-ös tdci motorról, viszont a most kinézett Focus igaz már ráncfelvarrt, viszont még 1.6 tdci 116LE van benne. Ez is ajánlott motor típus akkor ha jól veszem ki a szavaitokból? Van esetleg valami, amire érdemes figyelni vásárláskor, vagy utána karbantartáskor?
-
Hannibhál
őstag
Sziasztok! Bocsi az esetleges hülye kérdésért, de 2004-es 1.4 benzines fiastában lehet otthon, házilag vezérműszíjat cserélni?
Gépelés nem az erősségemasdsdk
-
-
Mi5u
tag
válasz Geri89 #13623 üzenetére
Az 1.5TDCI csendesebb, ezt a tesztek is kiemelik. A fogyasztás télen nyáron 5-5.5L/100km. Ha a párom vezet akkor néha 4,7 is szokott lenni
Az olajat 10-12, a levegő és pollenszűrőt 20, a gázolajszűrőt 30ezer kilométerenként szoktam cserélni.
Olajból olyant válassz, ami tudja a WSS-M2C913-D Ford speckót.(Magnatec A5, Total Quartz Future NFC,Havoline Energy, stb.)
Komplett vezérlésből pedig gyárit innen érdemes. -
Hannibhál
őstag
nem magam lett volna, de hobbiszerelő ismerősöm sem nagyon állna neki, így hanyagolom a dolgot Valaki esetleg jó szerelőt ismer győr környékén?(jó=megbízható stb...gondoltam még a bosch-ra is csak ők nem tudom milyen szervízdíjjal dolgoznak)
Gépelés nem az erősségemasdsdk
-
SzlobiG
félisten
válasz molnarpeter #13629 üzenetére
Pugéknál Adblueval igen, de a fordnál euro 5.
-
Geri89
aktív tag
Köszönöm a válaszokat az 1.6-os motorral kapcsolatban. Még egy kérdésem lenne.. Zalaegerszegen tudnátok valaki hozzáértőt, aki vásárlás előtt megbízható módon át tudná nézni az autót? Hívtam a helyi Ford szalont, és számomra érthetetlen módon ők nem foglalkoznak állapotfelméréssel, és a munkafelvevő ajánlani sem tudott nekem senkit..
-
bajnokpityu
félisten
válasz Geri89 #13632 üzenetére
a szalonokban úgyse arra válaszolnak, hogy tekert-e a km óra, ill volt-e kiflibe törve, hanem hogy mennyire kopott a fék, ég-e a lámpa, stb.. anno még arra se kaptam egyértelmű választ, hogy él-e a kocsi garanciája. ahhoz már ismerettség kellett. vagy megvenni a kocsit
nem vágom, h miért javasolják a hivatalos szervizeket állapotfelmérésre, aki már látott állapotfelmérő adatlapot, tudhatná, h zömmel nem azokra a kérdésekre válaszol, ami érdekel egy új tulajt. Ugyanakkor autó értékéhez képest nem drága, és ha olyanok dolgoznak bent, akik foglalkoztak használtautóbiznisszel lehet segitenek, de nem munkakörükből kifolyólag.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
athomi
veterán
válasz Geri89 #13632 üzenetére
Ford-nál úgy hallottam azért nincs, mert egyszer belemásztak egy használtautó átvizsgálásával valami zűrös ügybe. Nem szúrtak ki valami komoly hibát egy autón (lehet ki se lehetett), így az eladó és a vásárló csatározásába szépen ők is belekeveredtek.
bajnokpityu: Nyíregyházi Opel szakszervizbe elég korrekten átvizsgálták mindenre kiterjedően az autómat, még keményen meghajtani is elvitték, viszont meg is kérték az árát (20.000).
[ Szerkesztve ]
-
Geri89
aktív tag
válasz bajnokpityu #13633 üzenetére
Azért gondoltam Ford szalonra első körben, mert mégis ott ismerik az autót a legjobban, ők láttak a legtöbb ilyen autót, ők ismerik talán legjobban a típushibákat, mire érdemes figyelni, stb..Egyébként érdekes, néztem már autót Kecskeméten, az ottani Ford simán vállalt volna átvizsgálást, igaz 2 hétre előre már be voltak táblázva, ill. Szombathelyen is átnéznék az autót. Szóval ez nem országos dolog, hogy nem csinálnak ilyet..
Egy jó független szerviz is tökéletes nekem, ahol már láttak ilyen autót
-
DeFranco
nagyúr
válasz athomi #13634 üzenetére
totalcaros balhé volt ebből.
@Geri89: márkaszerviznek két előnye van az hogy van nekik technológiai leírásuk (amit vagy alkalmaznak vagy nem) és gyári szoftverük. egyébként sem hozzáállás sem szakismeret, sem semmiféle motiváció a bármilyen elfogadható munkára, mert a flottákból úgy is megélnek és ott bárhogy kiguríthatják az autót senki nem nézi hogy mit végeztek el rajta és mit nem.
ha csak nem valami példásan pedigrés csapat akkor biztosan nem vinném oda, rettenet dolgokat hallok sokszor. a garázsműhely sem jobb egyébként de ott legalább tudod mire számíthatsz.
-
updog
senior tag
Sziasztok!
#13639 nincs dpf. A fentiekből ez kb. mind tervben is van, +fel kell gumizni. Szerviz nem igazolható, de szerelőm véleménye alapján kb. valós a futás és reális az állapot.
Ezennel belépek a Fordosok közé egy 90 lovas libafos-zöld1.6 TDCi C-Max-szal
Első tulajdonos középkorú garázsbantartott házaspártól származik a nepper szerint, használtautó-szakértő könyörgött hogy vegyem meg, mert 11 éves korához képest elég szép az állapota (+mert az volt a hatodik amit aznap megnéztünk ).
Azért az első nagy szerviz után biztos okosabb
(és szegényebb)leszek.[ Szerkesztve ]
"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"
-
molnarpeter
nagyúr
2007, akkor még DPF nélküli? Szerviztörténet mennyire leigazolt, van még km vezérlésben, stb?
Amire figyelmet fordítanék: vezérlés szett és vízpumpa, hosszbordás szett feszítővel, klíma töltet csere (akkor is, ha jó, abban van az olaja), fékfolyadék, hűtőfolyadék, km szerint váltó olaj, motorolaj és összes szűrő szükség szerint.[ Szerkesztve ]
-
Na_Ta
csendes tag
válasz molnarpeter #13639 üzenetére
"középkorú garázsbantartott házaspár" Ezen jót nevettem!
[ Szerkesztve ]
NT
-
updog
senior tag
válasz athomi #13641 üzenetére
Pontosan Élőben persze meggyőzőbb
Egyébként ezzel is úgy vagyok mint amikor úgy döntöttem hogy C-Maxokat kezdek el keresni, hirtelen mindenhol ilyen autókat látok
"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"
-
alex devil
senior tag
Sziasztok!
2004-es benzines 2000cm3 C-Maxom van.
Az alapjárat ingadozik amíg hideg a motor ha bemelegedett már stabilan 800 körüli.Amikor megállok a pirosnál az alapjárat leesik olyan 400 körülire ekkor az elektronika gázt ad, felmegy 1000-1100ra, ezt eljátssza egymás után 3-4 alkalommal és beáll 800-1000 körülire. Következő piros lámpánál megálláskor ugyanez amíg be nem melegszik a víz (kb. az első osztásig a hőmérőn).
Mi lehet a baja?S23
-
Mi5u
tag
válasz Geri89 #13636 üzenetére
Hívd fel őket.Én náluk vettem a Ford-ot, korrektek voltak.
Független szervizként őket ajánlom, bár tele vannak munkával állandóan azért egy telefont megér.Ennyi idős autóval amúgy nem nagyon tudsz mellényúlni, inkább az esetleges töréseket zárnám ki egy rétegvastagság mérővel.
[ Szerkesztve ]
-
DZs
senior tag
válasz alex devil #13643 üzenetére
Valamelyik érzékelő, vagy alapjárat szabályozó motor.
-
Csaby25
senior tag
Sziasztok!
Focus Mk3 kombi, 2011 12. hó., 2.0 TDI, 140LE, DSG váltóval.
Mit lehet tudni róla, megbízható, típushibák?
Egy ismerős vette Németből, 118.000 km-ben van.Köszi!
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
bajnokpityu
félisten
válasz molnarpeter #13566 üzenetére
Tegnap kollégával megálltunk pihizni egy fehér hybrid mondinál. Hát, a mak felniket lerugtam volna róla, de elég csini volt. Nemtom melyik idióta volt, aki úgy döntött, h csak 4 ajtósból létezik hibrid.
elgondolkodtam volna köv. egy hibrid kombinén. 1Mel drágább elvileg, mint a 2.0diesel, meg is érné a felárat, szerintem. 180ló,300Nm már talán nem mozgó útakadály.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bajnokpityu #13647 üzenetére
Mondanám, hogy V60 D6, de kicsi
-
bajnokpityu
félisten
válasz molnarpeter #13648 üzenetére
nomeg szemből valami elképesztően ronda.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO