-
GAMEPOD.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
bajnokpityu
félisten
válasz kelly416 #14731 üzenetére
még a 4.5es mondi esetén is úgy csinálta a ford, h egy kesztyűtartó alatt elrejtett külső modul kezelte a BT-t. amit vagy beleraktak gyárilag, vagy nem. de ettől a gombok még ott voltak a rádión.
kormány mögötti bajúszkapcsolót csak olyan kapott, amiben gyárialg volt.
szerintem neked utólag belerakták a bt modult, az kap áramot is, de a fej nem látja. akkor csinál olyat, h mutál, ha a telefonra kapcsolsz. vagy fel kell programozni a rádiót, h most már van BT, vagy össze kell dugni a vezetéket, helyesen.
egyébként épp készülök felrobbanni. telót cseréltem, és az új teló nem képes kihangosítani magát a méregdrágán berakott hifi fejjel. minden telóval párosodott eddig, és a teló is minden más BT egységet kezel, de ők ketten nem okék.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
#31600896
törölt tag
válasz Pardise #14752 üzenetére
Azt majd ott megmondják, ha vagy olyan bátor, hogy rákérdezel.
Nekem az 1-es lamdaszondáról folyamatosan hibakódot közöl a műszerfal. Azt mondták, a gyári nagyon drága, utángyárottat pedig nem nagyon fogadja el a gép (ez a tapasztalat), hamarosan ismét hibakód jelzésre van esély. Mik a tapasztalatok Ford Focus II. tulajok körében? Feleslegesen nem fizetnék 30 ezret utángyártottra, ha nem muszáj. Eredeti meg van vagy 80 ezer.
-
kelly416
veterán
válasz bajnokpityu #14753 üzenetére
Köszi, akkor így fogok megkeresni valakit aki ért is hozzá, ezen infók birtokában.
Remélem megoldódik valahogy a problémád. Nem látja, vagy látja, csak kapcsolódni nem kapcsolódik?
-
kelly416
veterán
válasz bajnokpityu #14757 üzenetére
A telefon más bluetoot cumóval jól működik?
-
kelly416
veterán
válasz bajnokpityu #14759 üzenetére
Ej, a nyavalyáját neki. Ez így azért kemény dió.
-
nagyúr
válasz bajnokpityu #14757 üzenetére
Nincs frissítés a fejhez, meg a telefonhoz?
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
nagyúr
válasz bajnokpityu #14762 üzenetére
Milyen mobil?
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
bajnokpityu
félisten
válasz Sub-ZeRo #14763 üzenetére
mate 10 pro.
olyan, mintha a bt visibility idejére működne a csatlakozás, egyébként. gond, h ebben a tipusban nem állítható a visibility, addig látható, amig a menüpontban vagyok. bejön a hivás, kilép a menüpontból, megszűnik a kihangosítás.eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
nagyúr
válasz bajnokpityu #14764 üzenetére
Nekem Honor 8 van (oreo van rajta gyári) és ilyennel nem találkoztam még. Nekem mondjuk Pio a fejem.
A fejen nem lehet valamit állítani BT-vel kapcsolatban? A könyv mit mond?"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
bajnokpityu
félisten
válasz Sub-ZeRo #14766 üzenetére
kenwood, jvc egy kutya, egy gyár, de pioval is szopnak a mátésok a google alapján.
kenwood annyit nyilatkozott, hogy van egy kipróbált támogatottsági lista, ha nincs rajta, akkor ők nem tehetnek többet. lehet állítgatni, h ipad v android, stb... de teljesen mindegy mire állítom, tök ugyanaz az eredmény.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
nagyúr
válasz bajnokpityu #14767 üzenetére
Hát akkor passz... 😕
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
#31600896
törölt tag
válasz molnarpeter #14765 üzenetére
Köszönöm az infót, még annyi kérdésem lenne, hogy kihat-e ez a hiba a kocsi működésére rövid, vagy hosszútávon?
-
#31600896
törölt tag
válasz molnarpeter #14770 üzenetére
Fenébe. Már rég kidobta a hibakódot. A kocsi jól megy, nem venni észre rajta semmi furát.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz #31600896 #14771 üzenetére
Mi a hibakód pontosan? Adhat nagyjából jó értéket, ha csak a fűtés rossz. Mikor kezd fáradni, a motor több üzemanyagot kap fölöslegesen. Aztán ha teljesen szakadás áll be, akkor meg vészmód, ott kezdődnek az igazi gondok. Végülis, ha nem fogyaszt többet, és nincs vészmód, valószínű nem károsodott.
-
Snakekiller
csendes tag
Sziasztok,
Sűrgős tanácsra volna szükségem. Adott egy 2013-as 2.0 Diesel Ford Mondeo, 137k km-el (140-es szervíz előtt). Pár hónapja van nálunk, és egy hete kellett akkut cserélni. Eljöttünk vele Olaszországba, ahol egy órája időnként "Engine malfunction" hibát ír ki, sárga I betűs jelzéssel. Kérdésem a tapasztaltabbaktól az, hogy haza merjünk-e menni így ~1000 km-t, vagy keressünk egy olasz szervízt mindenáron mielőtt nekivágunk? Egy dolog: korábban (akkucsere előtt) sokszor dobott hibás üzeneteket (víz a motorban, kiégett égő, kifogyott ablakmosó) amik elmúltak maguktól. Köszi a segítséget! -
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Snakekiller #14773 üzenetére
Rizikós a dolog.
Nekem Olaszországból hazafele jövet Várpalota magasságában hagyott ki 1 henger gyújtása, nagy gázadás nélkül hazáig jöttem vele, de az tized ekkora távolság volt.OBD-vel ki kellene olvastatni vagy valamelyik közeli Fordnál ugyanezt. Itthon 8000 Ft körül van a kiolvasás.
⭐ Stella
-
ReFleXx
addikt
válasz Snakekiller #14773 üzenetére
gondolom van utasbiztositasotok a kocsira is, mire fizet?
milyen korulmenyek kozott dobja be az engine malfunctiont? lehet 1001 oka amugy (dpf-tol injektorhibaig) , eleg altalanos hibauzenet. nyaralashoz vittem magammal a laptopot, obd kabel minding benn a kocsiban, szerencsere nem kellett hasznalni.[ Szerkesztve ]
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
bajnokpityu
félisten
válasz Snakekiller #14773 üzenetére
Akku miatt dobta ki szerintetek a random hibakodot?
Szerintem most is ezt csinálja. Se egy elm 327, se semmi nincs nálatok? Mindenképp kiolvastatnám, bár szerintem a random cucc folytatódik. Amitől meg talán nem tilt le.Assistance azért van rá véve? Legtöbb helyen nem valami elnézőek a pályán lerohadt autóval.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
#31600896
törölt tag
válasz molnarpeter #14772 üzenetére
Check engine lámpa folyamatosan ég. Kivették a hibakódot, de kb 150-200 km megtétele után felvillan és nem alszik ki. Nem tudom mit írt rá a kiolvasó. Kb korábban 2 lamdaszondára is kigyulladt a check engine, mostanában az 1-es szondát írja hibaforrásnak. A vészmód alatt mit kell érteni?
[ Szerkesztve ]
-
Immy
őstag
Sziasztok,
Kinek mi a tapasztalata a torony merevítőkkel? Fiesta-ba gondolkodok egynek a beszerzésén:
https://race-shop.hu/torony-merevitok/52395-ford-fiesta-mk6-7-16-08-ultraracing-elso-toronymerevito-front-upper-strutbar-.html
Üdv.Apró: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/immy/index.html
-
SzlobiG
félisten
válasz Snakekiller #14773 üzenetére
Egy kiolvasásra vidd el azt ha nem komoly, akkor haza lehet jönni vele.
-
sharkypeti
aktív tag
Sziasztok!
Egy kis tanácsra lenne szükségem. Életem első autóvásárlása előtt állok, és kifejezetten Focus a vágyam. Tudom, ne vegyek dízelt, mert csak 20000 km-t megyek évente, de azért mégis... Lenne is egy opció, az lenne a kérdésem, hogy kell-e félnem a sok km-től és egyebektől. Szóval, amit tudni lehet az autóról:
- évjárat 2012, 5 ajtós (nem kombi)
- 4 évig céges autó volt, 80%-ban autópályán közlekedett
- jelenleg 231000 km van benne
- motorja 1.6 TDCI EU5 (115 LE)
- Trend felszereltség (fűthető első szélvédő, manuál klíma)
- 6 sebességes
- 1 éves akksi (start-stop rendszer)
- nagyon újszerű beltér
- szinte hibátlan külsőleg (1 pici hiba ajtórányitás miatt)
- 215/50 R17 Vredestein nyári gumik alufelnin
- téli gumi garnitúra acél felnin
- 20000 km-ként szervizelve, amit kellett, mindent kicserélt a flottacég gyári alkatrészekre
- kettőstömegű kompletten cserélve,
- vezérlés is cserélve
- 2 hátsó lengéscsillapító cserélve
- minden javítás dokumentálva, lekérdezhető, garantált minden
- nagyon jól szervizelt, karbantartott autó, én is igényes vagyok és háklis az ilyesmire
Szóval, kb mennyit érhet? Érdemes gondolkodni rajta egyáltalán, ha kb 2 milla lenne? Ha volna konkrét vételi tanácsotok, azt szívesen venném. Nem zsákbamacska, bármikor, bárhova elvihetem átnézetni, lekérdezni. Egy kicsikét már beleszerettem, de mindenképpen várnék véleményeket pro és kontra is.
Előre is köszönöm!OnePlus 12
-
nagyúr
válasz sharkypeti #14786 üzenetére
Szia!
Ilyen céges autónk volt, én kedveltem.
Ha bizonyíthatóak a leírt javítások és karbantartások, és találsz olyan megbízható szervizt ami ezt be is bizonyítja, akkor még max. a turbo lehet idővel problémás, de az olcsóbban javítható.
Ha nem dob hibakódokat, rádió és klíma jól működik, nem zörög belül (nagyon ) és a futómű sem, akkor 2M körül (árban nem vagyok biztos) jó vétel lehet. Nem kell törődni vele, hogy "csak" 20ezret mész vele, ha nem rövid távokat mész. Olyan 6-8l körül fog enni városban forgalomtól (dugótól) függően szerintem. Lehet kicsit tuningolni is, olyan 130 ló körülire, meg kicsit több Nm.
A 17-es gumival kicsit lehet rázni fog bár az enyém ST-line felfüggesztéses, az keményebb mint a sima.[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
TomMusic
őstag
Sziasztok!
Sajnos perpill nincs pénzem, de ennek ellenére nézegetem a használtautót, a jövőben szeretnék venni egy Fókát.
Rábukkantam erre, és én úgyse tudom megvenni, ezért belinkelem. Nem tudom mennyire lehet jó deal, de a kinézet alapján én szerelmes lettem.
[link]Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
kelly416
veterán
válasz TomMusic #14788 üzenetére
Sajnos kinézetre kissé "hügyegyerek" autó, azaz a sötétítés nem tűnik gyárinak, a felnik sem azok, és félő, hogy gazdag család felvágós aranygyermeke megpadlózta nem is egyszer és nem feltétlenül melegen. Persze simán benne van a pakliban, hogy totál mellé lőttem, de én az ilyenektől mindig tartok picit.
-
TomMusic
őstag
válasz kelly416 #14789 üzenetére
Hát ja, én is ettől tartanék (mármint hogy szét van hajtva). De azért ez nem annyira "hülyegyerek" verzió. Szóval viszonylag igényes megjelenésű szerintem. Nem úgy, mint az ezerszámra látható tuning-jóskák.
Apropó, amúgy hogy lehet kideríteni, hogy egy kocsi szét van-e hajtva? Szerelő meg tudja mondani?Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
kelly416
veterán
válasz TomMusic #14795 üzenetére
Én kicsinek tartanám az 1.4 bengát ebbe a kaszniba, de vérmérséklet kérdése. Én 2 évvel öregebbet vettem kombiba, meg 2.0 dízel motorral, de külsőre nagyon erre hajaz, nincs sötétítés, nincs semmi csilli-villi, és igazából azon túl, hogy egy balek szerelő miatt szívtam egy csomót, egy turbócső repedésen kívül minden olyan, amilyennek vártam. Megy, teszi a dolgát, hálás szerkezet. Mondjuk nekem acélfelnik vannak dísztárcsával (gyári Ford ráadásul), még "tatásabb" a látszat, de ezek az ENZO felnik is elég visszafogottak, nem villogni vették szerintem, csak ezek voltak "éppen jó árban, és még csinosak is".
-
A focusokra jellemző szélvédő mosó melletti beázással kapcsolatban korábban említettétek, h lehet venni utólag beépíthető műanyag elemet. Ennek mi a pontos neve és kábé mennyit kóstál?
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
#31733248
törölt tag
Szélesebb és peresebb gumik, valamint a hozzájuk illő felni: jobb lesz a fékutad és gyorsabb leszel kanyarban. Ugyanez igaz a keményebb (és ültetett) rugókra és a lengéscsillapítókra is. Sokkal többet számítanak, mint az a toronymerevítő. Igaz, cserébe romlik az utazási komfortod, jobban ráz az autó és hamarabb leér az alja.
[ Szerkesztve ]