-
GAMEPOD.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mi5u
tag
válasz SPeti1984 #13700 üzenetére
Így van félnek az emberek az újtól. Egy szívómotor is ugyanúgy lehet pénztemető, saját tapasztalat. Minden technikának megvan a rákfenéje, arra oda kell figyelni és akkor minimalizálhatóak a költséges nagyjavítások. De az élet nem áll meg és mire itt kelet EU-ban elfogadjuk a kisturbós motorokat arra nyakunkon az elektromos hajtás.
-
bajnokpityu
félisten
az 1.0 ból nem közvetlen, de közvetett ismerősi körben már több volt motorcserés. miközben egyébként jó konstrukció, csak szimplán rohadt érzékeny lett az user errorra. ismerőseim is úgy használják ezeket, mint egy sima szivóbenyásat használnának.
pl 2km múlva már ott a padló, mert menni kéne. az 1.6 már 2km alatt bemelegszik, az 1.0 még nem. valós fogyiban sincs előnye, összesen 1 dologban jobb az 1.0: rá lehet hazudni az új euro ciklusokat.
magam részéről egyáltalán nem félek az újtól. megjelenés évében volt 1.8 TSIm, nagyon szerettem, és nekem 120e km alatt 1 kisebb gondom volt, a lánc, miközben állítólag betegágy. de nem városban használtam, olajperiódus felezve volt, légszűrő periódus meg kb negyedelve..
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
hurenzon
senior tag
válasz bajnokpityu #13702 üzenetére
Ezért nagy rizikó egy használtat venni belőle.
-
SPeti1984
senior tag
válasz bajnokpityu #13702 üzenetére
Nekünk van 1.0 és 1.6 is és azt kell mondjam sokkal hamarabb melegszik be az 1.0 mint az 1.6.
-
Mi5u
tag
válasz bajnokpityu #13705 üzenetére
Úgy van tervezve a hűtőrendszer, hogy minél előbb elérje az üzemi hőfokot. Az Euro besorolást csak üzemmeleg motornál tudja teljesíteni ezért ez követelmény.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz bajnokpityu #13707 üzenetére
Viszont teljesen más az ecoboost esetén, külön fejlesztették a bemelegedési fázist, hogy gyors legyen szóval simán elhiszem, hogy gyorsabban melegszik mint a szívó 1.6.
-
máyköl
veterán
Sziasztok,
Van tippetek, Budapesten hova lenne érdemes vinnem az autót vezérlés cserére?
Mk2 Focus.
Kb. milyen árban mozoghat a csere?
-
DeFranco
nagyúr
válasz máyköl #13717 üzenetére
közel van a vasútállomás és gyakran jár vonat. én van hogy megvárom a munkát de az lehet, hogy annak nem örülnének ha szíjfűzés közben ott lábatlankodnál.
szerk: bár most költöztek, most már messzebb van valamivel az állomás, tényleg, ezt nekem is bele kell kalkulálnom most már...
[ Szerkesztve ]
-
Sziasztok kedves fórum lakók.
Egy kisebb kérdéssel fordulok hozzátok, akiknek van 2L-es dízel Mondeoja 2013-14-től mi a tapasztalata róla.
Gondolok itt futás teljesítményből fakadóan előforduló típus hibákról, szervíz költségekről, stb.És láttam hogy a fentebb írt motornál több eltérő lóerővel rendelkezik, itt csak szoftveres butitásról van szó?
Van olyan amit érdemes keresni?Köszönöm szépen előre is a válaszokat.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
SzlobiG
félisten
válasz Luck Dragon #13722 üzenetére
A 140 és 163 lovas ugyanaz csak sw-s butítás van. A lényeg 2.0-t keress.
Különösebb típus hibákról én nem tudok, de pl a hátsó ledes lámpa szeret megkotlani és nem javítható. Mint minden dízel ebbe is van dpf a velejáró nyűgjeivel együtt.
-
bajnokpityu
félisten
válasz Luck Dragon #13722 üzenetére
nézz vissza hsz-eim, nekem is pont ilyenem van, illetve kereső, valamint mondeo.hu fórum.
ha városon kivül használták nagyrészt, akkor a motornak majdnem tök mindegy mennyi a km, szervize olcsó. magyar, ismert előéletűt vegyél, mást ne nagyon. statisztikai alapon sokan megszivták a nepperimportot.
kormánygomb kontakthibák jöttek nálam elő, kicsit idejekorán, és ennyi.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Goose-T
veterán
válasz Luck Dragon #13722 üzenetére
Nekem 2011-es van, már az is faceliftes, bár 2013-tól voltak még apróbb változtatások, de lényegében ugyanaz az autó. Nekem nepperimportos van, AAA-tól vettem ( ), szerintük 154 ezer km volt benne. Mielőtt megvettem, átvizsgáltattam márkaszervizben, alaposan átnézték, és azt mondták, hogy hihető, és nyugodtan megvehetem. Csak az akkor ismert hibáit (2016 november) kellett kijavítani, azóta nem volt gond vele. Belső kormányösszekötő gömbfejeket kellett cserélni (axiálcsukló), kutyacsontokat, meg Pierburg-szelepet. Sajnos a gyalogosvédelem miatt nagy a tér a motorháztető és a motor között, ezért a motorháztetőre erősített paplant előszeretettel rágják mindenféle állatok. Nekem is lyukas volt, amikor megvettem, lógtak belőle a cafatok, ezek veszélyesek tudnak lenni, ha beszabadulnak a különféle szíjak közé. Ezért kicseréltem egy bontottra, de pár hete szomorúan konstatáltam, hogy ezt is kirágta valami, még a szőrei is ott voltak. Pedig a nyócker közepén tartom általában egy betonplaccon az udvaron.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Because
őstag
Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem!
Az autó egy 1998-as Fiesta, a tünet, hogy 1-2 órás állás után elinduláskor fulladozik. Rendesen bepöccen, alapjárat jó, de amint gázt adok majdnem lefullad a motor. Egy kis időnek el kell telnie, hogy használható legyen, de utána semmi gond sincs vele, szépen gyorsul, ereje van.
Köszi!
-
Köszönöm szépen mindenkinek a jó tanácsot.
Egyelőre nézegetjük a piacot. Kettő autó volt eddig, de már az egyiket sikeresen eladtuk, most azon gondolkodunk hogy a másikat is eladjuk.
És veszünk egy kombit.
Itt jött képbe a Mondeo , mert elég szép és nagy is.
És megközelítőleg évi 30-35 kilométer távot látná az autó így megéri nekünk a dízli. Ezt leginkább főúton és autópályán mennék 80%-ot többit város 20%-ban.
Már csak az előzetesek alapján , meg hang komfort alapján jobb lesz akkor egy szavam nem lesz.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Goose-T
veterán
2006-os S-Maxhoz milyen foglalatúak a beltéri lámpák? A tetőn lévők megvannak (2xBA9s/T4W, 1xC10W), a kesztyűtartóban és a csomagtartóban W5W-k vannak, de milyen kell a lábtérvilágításhoz? A másik kérdésem az lenne, hogy dimmelhetőek ezek? Mert én úgy láttam, hogy nem igazán ad találatot az Ebay/Ali a foglalatnév + dimmable kombinációra. Bár az a sejtésem, hogy egyenáramnál ez akár mindegy is lehet.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
intensa_man
tag
Sziasztok!
Tudja valaki pontosan, hogy 2005-ös békaszemű Fiesta első helyzetjelzőjében milyen izzó van? Kiégett, de nem szeretném addig szétszedni, míg nem tudom biztosra, hogy van otthon.
Köszönöm! -
molnarpeter
nagyúr
válasz intensa_man #13734 üzenetére
-
intensa_man
tag
válasz molnarpeter #13735 üzenetére
Jó kis oldal, köszönöm!
-
SPeti1984
senior tag
Focus 3-nál a gyári alufelnihez kapott kerékanya használható acélfelnihez is? Vagy ahhoz másik kell és semmiképpen nem jó?
[ Szerkesztve ]
-
SPeti1984
senior tag
válasz bajnokpityu #13740 üzenetére
Köszi
-
#31600896
törölt tag
Hali!
Korábban írtam, hogy a jobb első kerék felől kotyogó, kopogó hangot hallok lassú sebességnél döcögős úton, valamint váltás közben gázadáskor. Megnézettem, nem a stabilizátorpálca a hibás. Nagyon feszes a futómű, sajnos nem derült ki a kopogás oka, de továbbra is hallom vezetés közben, ami zavaró tud lenni. Mi lehet még szerintetek? (Focus II.)[ Szerkesztve ]
-
őstag
Nekem azt csinálja újabban, hogy amikor engedem fel a kuplungot és ugye már adom a gázt alacsonyabb sebességfokozatoknál, akkor az esetek 75%-ában van egy koppanás/csattanás, mint amikor egy kavics van a gumiabroncsban és nekiütődik az aszfaltnak, de csak egyszer. Először azt gondoltam, hogy a váltóval van valami, de rájöttem, hogy inkább azzal lehet összefüggésben, hogy váltás után lendületet kap a kaszni és a gyorsulás miatt áthelyeződik a súlypont.
Ma viszem olajcserére, csináltatok egy lengéscsillapító- és fékhatás mérést is, mivel kedden meg műszakizni fog. Remélem, hogy kiderül a hiba oka, mert lehúzott ablaknál zavar egyszerűen és korábban nem csinálta.
Esetleg valaki tapasztalt már hasonlót? Focus II / C-Max futómű.
A másik a kanyarstabilizátor gumiszilent.. az rossz úton nyöszörög, pedig tavaly lett cserélve. Ez ilyen, szar a konstrukció, mert a víz bejut a gumi és a fém rúd közé és ezt eredményezi. Valami zsírral bekenve 1-2 hónapig jó, de aztán megint előjön.
Ami még fontos: szilentből csak gyár vagy Lemförder, a többi felejtős.
Illetve még egy dolog van, ami tavaly mintha még nem lett volna meg: lehúzott ablaknál, max 50-el gurulva, bemelegedett fékeknél surlódó hangot hallok. Akkor hallani leginkább, amikor visszaverődik valamiről (kerítés, szalagkorlát, másik kocsi, stb.). Nem hinném, hogy beragadt volna a fék, féknyereg, mert a legkisebb lejtőről is megindul. Tudom, hogy állandó kapcsolat van a fékbetét és a tárcsa között, hátul ősszel lett cserélve ATE-ra mindkettő, elől gyári van (ami szintén ATE). Lehet, hogy az utángyártott betét nem olyan minőségű, mint a gyári?!
"Less but better" - Dieter Rams
-
bajnokpityu
félisten
válasz xEon1337 #13744 üzenetére
VW topicban azt mondtak h az utángyártott tárcsa gyengébb minőségű, mint a gyári. Hogy hamarabb kopik. Fenntartással kezelem, hiszen nehéz elképzelni abtesztet, de ott nagy a Difi árban. Ate nekem ott jó volt. Itt sztem kicsi az ardifi, gyárit vennék.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
#31600896
törölt tag
válasz bajnokpityu #13743 üzenetére
Nem volt, intézem majd.
-
embe
nagyúr
Sziasztok!
2013-as Focus-nál hogyan lehet az olajcserére figyelmeztetés törölni? Van valami pedál nyomkodós módszer, de nekem nem akar működni.Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
SG3rg0
őstag
Focus Kombi 2017 1.6 2 emberrel, mekkora legyen a gumi nyomás?
Új hozzászólás Aktív témák
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Gaming notebook topik
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- EA Sports WRC '23
- Milyen notebookot vegyek?
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Napelem
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- További aktív témák...