-
GAMEPOD.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mr X
veterán
Urak, MK2 2.5-ről mik a tapasztalatok? Este megyek megnézni egy automata váltóst.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #13353 üzenetére
Bocs, azt hittem Focus... Akkor Mondeo?
-
Peterhappy
őstag
Tegnap este hivatalosan is "megérkeztünk" a topikba
Hazajött velünk egy 2004-es ezüst C-Max. 1.6 benzines, 101LE, Trend.
Magyarországi autó, folyamatosan szervizelt, garázsban tartott. Valós 160e km van benne.
Az eladó hölgy a második tulajdonosa volt, 2005-ben vette 25e km-mel.Kicsit ütött-kopott, nem túl gazdagon felszerelt, de a miénk
-
DZs
senior tag
válasz Peterhappy #13357 üzenetére
Üdv!
Vezérműszíj csere nem rég lehetett, a következő nagyobb tétel a kuplung lesz. -
Goose-T
veterán
válasz Peterhappy #13359 üzenetére
Meg a gyújtótrafó is cserés lehet hamarosan. Én is 160 ezerrel vettem pár éve egy Focust ugyanezzel a motorral, abban már tönkre volt menve a trafó. Ha szaggat néha alacsony fordulatról gázadásnál, akkor az ennek a jele.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
félisten
válasz Goose-T #13360 üzenetére
Az lesz most nekem is: 2-es Fóka, 166.000km.
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
pet007
aktív tag
válasz Peterhappy #13364 üzenetére
Vegyel egyezo szinut az segit
-
Benito94
tag
Sziasztok!
Egy 81-es Fiesta Mk1-hez keresek amerikai változaton használt első hűtőrácsot ahol nem a Ford embléma van középen hanem kicsit lejjebb oldalt a Ford felirat.A másik kérdésem pedig a hátsó lámpa lenne amiből szintén az amerikai változat érdekelne ahol a búra teljesen piros míg az eu-s változatban felül piros alul sárga.
Netalántán aki tud ilyet szerezni vagy van neki az legyen szíves írni nekem vagy esetleg aki tudja hol lehetne ilyet szerezni még ha az külföldi oldal is azt nagyon megköszönnöm.
-
-
senior tag
Hali!
Új Ford mondeo 1.5 ecoboost 160le autóról mik a vélemények? Megbízható az ecoboost motor? Nagy részt városi használatra lenne. A városi használat az alkalmanként legalább 20-30 km szoval nem par kmeket mennek vele!
Your car, your life ;)
-
bajnokpityu
félisten
válasz Pardise #13374 üzenetére
minden mai EGRes direkt befecsis benyás kokszol valamennyire.
Konstrukciótól, és használat módjától függ, h mikor lesz belőle baj. turbos jobban, városban szintén jobban kokszol, ezen kivül nem mindegy a kialakítás se. 1.5ford turboból még tapasztalat nincs szerintem, h mennyire problémás. majd kiderül.A baj itt azt jelenti, h a szivószelepre kiül a korom, és egyszercsak bejegyez olyan hibát, hogy égéskimaradás, mert nem zár jól a szelep. Akkor 25-150k közötti összeg kitakaritani, aztán kezdődik előlről a ciklus. sztem nem akkora összeg, hogy aki ilyen modern autót vesz, ne tudja belekalkulálni a fenntartási költségbe.
TSIk állítólag nagyon kokszolnak, elvben akár 60ekm alatt be képes jelezni. nekem 1.8asom volt, 120e kmnél még semmi hibát nem produkált, pedig chipes volt, kormos volt a kipuffja is, viszont javarészt országutat kapott.
egyébként városban mondeo irdatlan bálnaként működik, parkolók felébe nem fér el, mélygarázsban úgy kell kiszenvedned magad a résen, kb csak tolatva manőverezhető, stb. az mk5 6centivel szélesebb, még nagyobb fordulókör, és már az mk4 se jó városba.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
senior tag
válasz bajnokpityu #13377 üzenetére
Köszönöm! Ez a kokszosodást sehogy nem lehet megelőzni? Esetleg egy TDCI 2 ezres, 150 lovas motor jobb választás lenne az ecoboost helyett?
Your car, your life ;)
-
Maxell014
senior tag
Sziasztok !
Véleményeket tapasztalatokat szeretnék kérni Ford Focus ST 2.5i 20V (2005-10). Autó cserét fontolgatok és ez is megtetszett de nem sok mit tudok róla.
-
senior tag
válasz bajnokpityu #13383 üzenetére
Korábban azt írták itt, hogy az ecoboostot nem kell járatni városi használatnál, hacsak nem tapossa neki az ember. Ez a kokszosodás meg nem tudom. Így csinálnának meg egy ú motort, hogy kokszosodjon, retkesedjen? Gondolom ez is használat függő. Bár én évente 8-10 ezer km-t megyek. Az meg belefér, ha esetleg jó pár évente tisztítani kell a kokszosodás miatt.
Kocsimra visszatérve:
Ha Pesten sem tudnak vele mit kezdeni, beszámíttatom és lehet jön a Mondeo. Nekem ehhez se időm, se pénzem se kedvem. Havonta 20 ezerért szoktam tankolni, most ez 60 ezerre nőtt, mert hát kocsikázni kellett addig, míg kijön a hiba, meg videóra venni. Egerben is voltam csomószor, de szarnak rá. Nem tudják mi a baja, még csak szét sem szedtek semmit. Tudom jól, hogy buknék rajta, de ez van. A Fordtól mindenképp kártérítést fogok kérni. Ellett nekik küldve a videók, valamint emailezés folyik velük, melyet barátnőm intéz és ő is viszi majd hozzájuk a kocsit. Az Egriekkel már kiabáltunk, kiakadtunk, hogy azt mondtják "használd így a kocsit, míg a hiba állandó nem lesz".... Ekkora kreténséget Hátha garancia után lesz állandó és külthetem a gatyám is a kocsira.
[ Szerkesztve ]
Your car, your life ;)
-
kcsa
veterán
válasz molnarpeter #13382 üzenetére
Természetesen azok is. Ha ennyi elköltenivaló pénzem lenne, már rég valami elektromosat vettem volna.
-
Jenne
senior tag
válasz bajnokpityu #13383 üzenetére
Egy picit a dízel védelmében...
Fiamnak vettünk egy 1.4-es TDCi Fiestát tavaly tavasszal. Az autó most lesz május 5.-én 12 éves. Első tulajtól vettük, alig 50 ezer km-el. Az autó most volt műszakin, tökéletes állapotban van motorikusan (is), kiváló értékeket mértek.
Most a lányom hajtja az autót, mert fiam kint dolgozik külföldön, tavaly augusztus óta. Ott kapott céges autót is, így a Fiesta itthon maradt.
A lányom csak beül, megy vele és ritkán, de tankol. Napi szinten használja, igaz csak rövid utakra, dolgozni oda-vissza, bevásárolni ...stb. Semmi gond az autóval a rövid városi utakon (sem). Öt liter alatti picivel a fogyasztása a Fiestának városban, de országúton 90-100-as tempónál meg inkább csak 4,5-4,6 körül van.
Elnézést de kikívánkozott belőlem.[ Szerkesztve ]
A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
senior tag
válasz molnarpeter #13387 üzenetére
A dízel tényleg ennyire rossz választás városban? Én legalább 30-50 km-t megyek a városban (bár közban többször megállok, bolt meg itt-ott) járatás lehűtés az meglenne mindig.
Your car, your life ;)
-
senior tag
Ebből sincs szivo benzin ha jol latom. Javítsatok ki ha tévedek telefonról vagyok.
Your car, your life ;)
-
senior tag
-
SzlobiG
félisten
válasz Pardise #13395 üzenetére
Valószínűleg hiba kódot fog dobni rá, ha már égéskimaradás lesz. Persze muszáj nekik megcsinálni ha hibakódot dob az autó a gari időn belül. Linkeltem fentebb, hogy van rá egy módszer kb 150e ft-ba kerül és teljesen letisztítják.
Azért mondom nem kell ettől betojni lehet elő se jön nálad, mert addigra már eladod...ellenben jobban megy és kevesebbet is fogyaszt mint egy szívó benzin.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Fallout 4
- Renault, Dacia topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vicces képek
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- EA Sports WRC '23
- Villanyszerelés
- További aktív témák...