-
GAMEPOD.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
RazoR
veterán
válasz bajnokpityu #13250 üzenetére
Remek...
Azt meg lehet oldani, vagy tudja esetleg az autó, hogy zárásra felhúzza az ablakokat? -
bajnokpityu
félisten
Egy 14es mondeoból származó, kb sohanem hazsnált sony fejem van az aláirásomban.
BT miatt ugyan nem érdemes upgradelni, de a hangja jobb a gyáritól, azért érdemes. Nyilván kapni 40ért mégjobb hangú aftermarket fejet, de az el fog ütni designban, és a tolató hangját is meg kell oldani valahogy, illetve a kormánygombok se fognak ennyiért működni.Egyébként létezik jofogáson, és egyéb bontókban olyan BT modul, amin van USB bejárat is. cd 6000el is, sonyval is kompatibilis. Azt ki lehet birni, hogy a kesztyűtartóban van a pendrive. Viszont ezeket csak bepróbálva érdemes, mert elég sok alverzó létezik ezekből.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
NeoPampalini
aktív tag
A fácsén a Focus csoportban nem merem megkérdezni, mert mindenki a Miller Attilát isteníti, de a google sok jót nem mond róla...
Ford Focus Mk1 '99-es, 1.6 benzines - vezérlés és olajcserét (Dél-) Pesten, vagy Ócsa/Alsónémedi vonzáskörzetében hol tudok megejteni, ahol nem kókányolnak? Oké, régi autó, de akkor is. Plusz noob kérdés, mivel első kocsim, első minden (baszki, mintha tini lennék ), kb. mennyibe fáj egy ilyen művelet?
-
RazoR
veterán
válasz bajnokpityu #13254 üzenetére
Utólag meg lehet oldani a tolatóradart, ha van gyári lökös szenzorokkal, csatlakozóval?
-
Gombinyó
őstag
válasz NeoPampalini #13255 üzenetére
Ő inkább psa dízeles, nekem jó tapasztalataim voltak vele, de olvastam itt is, hogy nem mindenki volt elégedett. Mondjuk olyan szervizt nem is fogsz találni ahonnan mindenki vigyorogva jön el.
Dabason tudok mondani szerelőt, még a becsületesebb fajtából. Hozott alkatrésszel is dolgoznak, ha érdekel írj privátot. -
bajnokpityu
félisten
mondeo esetén 2013 előtt volt külön csipogó elől is, hátul is. 13tól nem volt egyáltalán csipogó, a rádiónak kellett kiadnia. mivel a rádiók kb ugyanazok focus, stb.. esetén, ezért jó eséllyel azoknál is ugyanakkor nagy váltás történt.
Ezért 13as kocsiba ha 12es rádiót raksz, akkor az nem fog csipogni, mert akkoriban nem volt része a rádiónak a csipogás figyelése. próbáltuk felprogramozni többféle képpen, de nem jött össze.
13tól gyártott mk4 esetén, ha ki akarod rakni a gyári rádiót (sony cd 6000 az mindegy, mindkettő kiadja a csipogást), akkor vagy oda a gyári tolató, vagy szerzel csipogókat, vagy valami canbus figyelőt szerzel, ami csipog a gyári helyett.gyári csipogót nagyon nehéz szerezni, mert a kereskedők felvásárolják ezeket. Ugyanis amikor navisitják a verdát, akkor kell hozzá ilyen csipogó. a navi ugyanis soha nem tudott csipogni, a kocsik árát meg megdobja eléggé a navi. (baromság, wazehoz képest tök béna a gyári navi, de kell a népnek a szines kijelző)
és elég kocsog hangszóróból van, 48Ohm, v valami ilyesmi, és spécik a csatik is. Csati végülis nem lenne gond, mert ráforraszthatod direktbe is, csakhogy olyan elb*szott helyeken van a gyári helye a csipogóknak, hogy esélytelen forrasztani, örülsz, ha nőgyógyász mancsokkal valahogy be tudod dugni a gyári csatit.
Nekem előbb volt bontott csipogóm, mint hifim.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
RazoR
veterán
válasz bajnokpityu #13259 üzenetére
Akkor a válasz igen, vagy nem?
-
Poultier
tag
válasz bajnokpityu #13259 üzenetére
Eléggé kiművelted magad csipogó témában, azt nem tudod esetleg, hogy a hátsó csipogót lehet e erősebbre cserélni? Sajnos nem hallom.
-
bajnokpityu
félisten
válasz Poultier #13262 üzenetére
gyáriban nem hiszem, jaguárokon keresztül szinte minden ford alapú kocsiban ugyanaz a csipogó van. (enyém is bontott jaguáré )
kombi FL mondeo esetén a hátsó ülés feletti olvasólámpa felett van, a nyilástól 10cm-re. rettenetes nehezen hozzáférhető, mind irtam, ott kb kizárt beforrasztani egy érzékenyebb, terhelhetőbb csipogót.ez egy rendes 3-5cm körüli hangszóró egyébként, elvben érzékenyebbre cserélhető, impedanciában nem tudom mennyi tartaléka van az elektronikának.
a sedanokban, és a FL előttiekben máshol van, usa fórumokon hátsó oszlopot, meg csomagtér mögötti részt láttam említve. Ezek könnyen szerelhető részei a kocsinak, ezeknél megoldható.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
#31600896
törölt tag
Üdv. Ford emblémát milyen ragasztóval ragasszam fel a csomagtartó ajtóra, hogy az idő ne fogjon ki rajta, meg ne essen le magától? A gyárit mikor leszedtem kétoldalas ragasztószivacs "tartotta".
-
nagyúr
Megjöttek a tárcsák, meg a fékfolyadék. A tárcsák nem könnyűek...
Szerintem péntekre ide érnek a betétek és a pofák is."Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
racerx
őstag
Hali. Kérdés: 2006-os 1.4 tdci Fiestánál van e dpf szűrő ? (kettőstömegű gondolom igen).
-
Gombinyó
őstag
válasz molnarpeter #13269 üzenetére
Ja tényleg a pezsóban nincs.
-
Salex1
senior tag
Használ valaki 4-es mondeoban androidos fejegységet?
-
embe
nagyúr
Sziasztok!
Arról nincs valakinek infója, hogy a Fordnak,, 2013-as Focus, ki gyártja a fékbetéteket, illetve fékpofákat?
Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
Salex1
senior tag
válasz Salex1 #13273 üzenetére
Konkrétan ezek közül szeretném az egyiket betenni a gyári Sony helyére mk4.5-be. De félek, hogy a gyári vezérlő funkciókat hogy kezeli..pl telefon vezérlés az index karról, hangerő, léptetés. Egyáltalán a kihangosító van olyan jó, mint a gyári?
Nem kell sokat várni a bebootolással indítás után?
GPS-jelet veszik rendesen?[ Szerkesztve ]
-
Jenne
senior tag
válasz racerx #13266 üzenetére
Szia!
A 2006-os 1.4 TDCi Fiestáknál (még) nincs DPF részecskeszűrő. Csak 2009 szeptembertől kötelező és ott is csak az újonnan forgalomba helyezett dízelekben. Ezekben a 2006-osokban még a PSA által közösen kifejlesztett motorok vannak, az említett motor 50 kW/68LE. Nagyon jó és megbízható motor, ki lehet menni vele a világból. Fiamnak van ilyen, 50 ezer km-el vettük meg használtan, prémium üzemanyagot tankolunk bele mindig (OMV vagy Shell) és alulról közelíti az 5 liter/100 km-en fogyasztást.
Kettős tömegű lendkerék sincs (még) bennük. Tudtommal. De holnap délelőtt megyek éppen a Ford szervizbe és rákérdezek erre.[ Szerkesztve ]
A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
senior tag
Sziasztok!
Holnap barátnőm (én dolgozni fogok) elviszi a kocsim egy helyi suzuki szakszervízbe, ahol a főnökök és mindenki ismerős, ma beszét velük, nagyon rendesek voltak. Holnap elmennek kocsikázni, hátha kijön a hiba. Mondták, hogy ilyet nem hallottak még, ami a baja a kocsimnak. Említették, hogy lehet valami susmus van a kocsiba, hogy már valaki használta vagy próbálta és visszavitte csak visszatekerték a km órát, vagy hasonló. Remélem, hogy nem így van. Az, hogy nem reagál a gázra és leesika fordulat, az elektromos hiba, az egész elektronikát csélni kellene. Ehhez mennyire szednék szét a kocsit? A koppanás meg mechanikai hiba ugye, azt meg jó lenne ha hallanák, hogy akkor mi is koppan.
Your car, your life ;)
-
senior tag
válasz molnarpeter #13280 üzenetére
Igen, majd visszamegyünk hozzájuk és határozottabban lépek fel, valamin felfogom venni a kapcsolatot a Ford Magyarországgal.
Your car, your life ;)
-
racerx
őstag
Köszi. Városi 2.(3.) autónak nézegetek egyet (ismerős, 140ezer km), mivel a használati mód (város, ovi, munkahely, bolt 4-5 km es távok), kizárja a dpf-et, ezért ez jó hír. Viszont a fent említett használati mód miatt, azért a többi dizeles nyűgöktől is félek egy picit.
-
-
racerx
őstag
válasz molnarpeter #13285 üzenetére
Az egyenlőre maradna (majd helyette egy 3mas kombi 150 lovas focus lenne), a Fiesta egy Astrát váltana. Nem rossz a Saxo, fillérekbő ide oda, de azért a komoly autókhoz sok köze nincs sajna már..
-
Jenne
senior tag
válasz racerx #13266 üzenetére
Szia!
Voltam Ford szervizben ma délelőtt és rákérdeztem ...
A 2006-os 1.4 TDCi-ben (még) nincs részecskeszűrő. A 2009 szeptemberétől átadott új dízel motorral szerelt autókban már gyárilag van, mert kötelezően előírt az euro 5 norma teljesítéséhez.
Kettős tömegű lendkerék az viszont van ezekben a 2006-os fiestákban is. Cseréje ha szükséges, eléggé húzós, mert maga az anyag ár (kettős tömegű lendkerék, kuplung szett és hidraulikus kinyomócsapágy 177.000 Ft)) mert csak így egyben szabad cserélni. Plusz a munkadíj. Elvileg és normál használat mellett úgy 160-180 ezer km táján kell gondolkozni egy ilyen szett cserében. Ford szerviz tapasztalat alapján.A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
Mi5u
tag
"Elvileg és normál használat mellett úgy 160-180 ezer km táján kell gondolkozni egy ilyen szett cserében."
Ha nincs ész nélkül rúgva akkor az jóval többet is elmegy. Az enyémben lassan 300k van és még gyári, úgy ahogy a rettegett DPF is. 1.6TDCI T1DA motorkód.
[ Szerkesztve ]
-
Jenne
senior tag
Ismerem a Cromax árait. De csak óvatosan velük, mert van ami nem az teljesen mint aminek látszik.
Üzemanyag szűrővel jártunk úgy, hogy megrendeltük a beírt autó típusa és évjárata alapján és mégsem passzolt. Dízel szűrő volt. Elég nehezen sikerül elintézni visszavásárlást, de végül megoldódott. Az oda-vissza postai költség a miénk volt, így már ha eredetileg is a ford szervizbe mentünk volna, az sem lett volna drágább. Kiderült, hogy a Ford 2005 és 2006 között is változtatott picit. Legjobb ilyenkor a szerviz, ott pontosan azt rakják bele ami oda való.A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
Mi5u
tag
Ez bárhol előfordulhat, pláne ahol a gyártónak egy cikluson belül több beszállító is szállította ugyanazt az alkatrészt.
Ilyen lehet az üzemanyagszűrő, mivel a PSA konszern dízeleit szerelték ugyanazon évjáraton belül a Siemens és a Bosch rendszerével is.[ Szerkesztve ]
-
-
Jenne
senior tag
Nálunk is volt, sok-sok éven át, de két éve megszűnt a helyi kirendeltség.
Például a Ford az MK V Fiestaban (szervizben a monitoron a katalógusukban láttam, mert megmutatta az ügyfeles), a 2005.-ik év végén pár alkatrészt megváltoztatott. Pici eltérésekkel, de más lett pár méret. Például ezt a dízel üzemanyagszűrőt is módosította a Ford. A fiam Fiestájában, amiben most cseréltettem ilyen szűrőt (is), még nem a módosított kellett volna, bár az már 2006-os tavaszi gyártás. Ez a gyártási évből és a típusból nem derül ki egyértelműen, csak az alváz szám alapján azonosítható be pontosan. Sajnos ezért szükséges néha mégis csak a Ford szerviz. Ez a Fiesta a múlt héten egy teljes szervizen volt az egyik független helyi szervizben, és nem a módosított szűrő kellett bele, mint aztán kiderült. Ezekben az újabb, módosított utángyártott szűrőkben is - már amelyikben - megvan a helye ugyan (furata-menete) a melegítő egységnek, de a menet eltér az előtte lévő sorozathoz képest, vagy éppen nincs is menet csak a furat ledugózva egy műanyag kupakkal, mint például a Mann szűrőben, így nem tehető vissza az a melegítő, a régiből kivéve az újba, a szűrő cserekor. Ezzel szembesültünk amikor a független szervizbe vittem a Fiestát. A szerelő amikor már a harmadik szűrőt vitte vissza az Unixhoz (Mann, Hengst, Purflux mert gyári Ford az nem volt), akkor döntöttem úgy, hogy hagyjuk ki ezt a szűrő cserét és inkább kiadok pár ezressel többet, de a Ford szervizben biztos tutira azt teszik bele ami oda belevaló. És azt a melegítő egységet is át tudják tenni a régiből az újba. Így is történt a mai napon. Amikor a múlt héten időpontot kértem a Fordnál, akkor megrendelték ezt a szűrőt mert nem volt ebből raktáron, csak az újabbak a módosított eltérő méretűek voltak.
[ Szerkesztve ]
A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
Jenne
senior tag
Azt el is felejtettem mondani, hogy amíg vártam az ügyfélváróban, megnéztem a kiállított Ford Mustang GT-t. Nem ez az autó volt, de a színe ilyen volt. 470 LE, 5000 ccm ....stb. Bele is ültem..
Az ára az nem volt kitéve, ezért megkérdeztem az értékesítőt - mert odajött hozzám amikor nézegettem a Mustangot - mennyi pénzt kérnek egy ilyenért. Akcióban az a kiállított autó az most potom 13.898.000 Ft. Egyébként a listás ára éppen alig 15 milla alatt van pár ezressel. Normál tempónál, 90 Km/h-nál és városi használatban átlagban olyan 18-20 liter/100 Km a fogyasztása.
Kérdeztem az értékesítőt, hogy nyugdíjas kedvezmény van-e rá, mert akkor elhozom az öregemet és az Ő nevére vesszük meg a vasat. Neki már van nyugdíjas szelvénye.
Sajnos jelenleg nincs ilyen kedvezmény a Mustangra, így nem lett üzlet belőle.
(mondjuk az árát inkább elfogadtam volna)A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
sziku69
senior tag
Sziasztok!
Mk1 2003-as fókusznál van gyári helye a vonóhorog visszajelzőnek valahol a műszerfalon? Ha nincs akkor hova szokták tenni? -
nagyúr
válasz sziku69 #13299 üzenetére
Szia
Én nem tudok róla. Pedig nekem is most lesz majd feltéve a horog.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
Új hozzászólás Aktív témák
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Elemlámpa, zseblámpa
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- SSD kibeszélő
- OLED TV topic
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Gaming notebook topik
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- EA Sports WRC '23
- További aktív témák...