-
GAMEPOD.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
embe
nagyúr
A mellettünk lévő cég adott tovább egy MK2-es Focus-t egy másik szintén itt található cégnek. 1,8 dízel, majd 500 e.km. van benne. Hibátlanul teszi a dolgát. Dicsérik. Körbekérdeztem, mert egy C-Max volt kinézve, ilyen motorral.
Engem meg az 1,6tdci-től óvtak.Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
Real_Necro
veterán
1,4 16V G Astra után vettem a 2.0 TDCI FL MKIV Mondeot. Évi kb. 18k km, naponta 2x21km munkába oda-vissza. Másfél éve hajtom, van benne 261e km. Olykor pályán is hajtom, szülők 61 és 271km-re. Fogyasztás átlag 6 liter.
Most kapott megint olaj és szűrő cserét, beleértve üzemanyagszűrőt is, valamint fékolajat is. Valamint kiderült mi volt a fémes koppanásom, le volt szakadva a kipufogó dob hátsó tartója. Érdekes, hogy itt 1 kar tartja, Astránál meg 3... meghegesztettük, remélem kitart.
[ Szerkesztve ]
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
nagyúr
1,5 liter, 3 henger, 150/180 ló... Hát nem tudom... Ilyen motorral nem kéne... Pedig nem rossz.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
bajnokpityu
félisten
azért nem eszik ilyen forrón. sokkal többet tudnak ma a tervezők, mint régen. nézz meg egy 20évvel ezelőtti akkoriban kihegyezett motort, h milyen normákat tudott milyen terljesitmények mellett. és nem ment el annyit a blokk, mint mondjuk 10éve egy nagyobb literteljesitményű modernebb.
szóval nem vagyok arról meggyőződve, h újabb motorgeneráció esetén igaz lenne, h kihegyezettebb=rövidebb élettartam..
crx szivóként tudott 1.6ból 160lovat, pl. vagy integra 2.0literből 200at. nah az ki volt hegyezve. és 100ezrenként generál is volt turbóval jóval könnyebb.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
nagyúr
-
bajnokpityu
félisten
nem a sony tehet róla, a BT modult csinálták ilyenre. utólagos BT kihangosítóval lehetett zenét hallgatni vele, ennek megfelelő minőségben.Az új Smaxban viszont már okosabb fej került be, kifejezetten jó minőségben lehet vele BTről zenét hallgatni.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
mondeo esetén 2013 előtt volt külön csipogó elől is, hátul is. 13tól nem volt egyáltalán csipogó, a rádiónak kellett kiadnia. mivel a rádiók kb ugyanazok focus, stb.. esetén, ezért jó eséllyel azoknál is ugyanakkor nagy váltás történt.
Ezért 13as kocsiba ha 12es rádiót raksz, akkor az nem fog csipogni, mert akkoriban nem volt része a rádiónak a csipogás figyelése. próbáltuk felprogramozni többféle képpen, de nem jött össze.
13tól gyártott mk4 esetén, ha ki akarod rakni a gyári rádiót (sony cd 6000 az mindegy, mindkettő kiadja a csipogást), akkor vagy oda a gyári tolató, vagy szerzel csipogókat, vagy valami canbus figyelőt szerzel, ami csipog a gyári helyett.gyári csipogót nagyon nehéz szerezni, mert a kereskedők felvásárolják ezeket. Ugyanis amikor navisitják a verdát, akkor kell hozzá ilyen csipogó. a navi ugyanis soha nem tudott csipogni, a kocsik árát meg megdobja eléggé a navi. (baromság, wazehoz képest tök béna a gyári navi, de kell a népnek a szines kijelző)
és elég kocsog hangszóróból van, 48Ohm, v valami ilyesmi, és spécik a csatik is. Csati végülis nem lenne gond, mert ráforraszthatod direktbe is, csakhogy olyan elb*szott helyeken van a gyári helye a csipogóknak, hogy esélytelen forrasztani, örülsz, ha nőgyógyász mancsokkal valahogy be tudod dugni a gyári csatit.
Nekem előbb volt bontott csipogóm, mint hifim.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
-
nagyúr
Szeretik a rendőrök.
Kivéve ha beleíratod a forgalmiba.[ Szerkesztve ]
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
bajnokpityu
félisten
fél óra? mármint 6-7perc egy regen nálam.
viszont irtam is, a 160+os pályatempónál gyakran regenerál, tehát már nem lehet ajánlható kikormoláshoz a nagy fordulat/terhelés.
Úgy láttam, hogy 120környékén, aránylag fix tempónál keletkezik a legkevesebb korom.eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
Ez gondolóm kérdés lett volna.
Olyat tud a mondi, hogy ha 3 v 5 mp-ig zárást nyomom a távon, akkor felhúzza mind a 4 ablakot, ill, ha a nyitást, lelengedi.Ha gyárilag nem automata, akkor nemigen lesz később se az. Elvben megoldható lenne az indulás utáni zárás, de mivel nincs külön gomb kireteszelni, ezért én nem kérnem bele. Powerforddal beszélj, h mit lehet atprogramozni. Programozashoz sztem ő ért legjobban az országban.
Gyári tolató megoldható, kell tolató modul is a szenzorokon kívül, majd programozás, h használja is.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
pengegyerek
aktív tag
Ilyesmire gondoltam, ezekben mi a buktató?
Vagy ez és ez
Nem tudom melyik a javasolt verzió melyik nem, milyen típus hibái lehetnek amikre oda kellene figyelni de így külsőre tetszetősek, minden mást személyesen úgy is megnézek... De ha ezek sem javasoltak akkor 500 000 Ft-ból nem is tudok venni ford kombit? Ami jó lenne kevés ráfordítással?[ Szerkesztve ]
"Aki pálinkát iszik a temetőbe kiviszik ki pálinkát nem iszik azt is oda temetik."
-
ReFleXx
addikt
lehet mar korabban csereltek az izzotarto/csatlakozot azert vannak a levagott vezetekek.
ha jol latom a mostani is torott, ha a foncsor oldalon a sin es a foncsor meg ép akkor mentheto, csak szerezni kell ilyen csatit es lecserelni megint.2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"