Hirdetés
-
GAMEPOD
A Fallout 4 egy poszt-apokaliptikus szerepjáték, ami a többszörös díjnyertes Fallout 3 és Elder Srcolls: Skyrim játékok alkotóinak legújabb játéka, mely 2015. november 10-én jelent meg Xbox One, Playstation 4 és PC platformokra. A sorozat főbb kiadásai tekintetében ez a rész az ötödik, amellyel a Bethesda Games Studios új területeket kíván meghódítani a nyitott világú játékok terén.
A játék a Fallout játékok történetének legmeghatározóbb napján, a Nagy Háború idején veszi kezdetét, de egy váratlan esemény következtében egy nukleáris háború sújtotta világban találjuk magunkat több, mint kétszáz évvel később. Az események helyszíne ezúttal az Államközösség (The Commonwealth), ami Bostont és a titokzatos Intézetet (Institute) foglalja magába. A játék eseményei a Fallout 3 után tíz, és a New Vegas után hat évvel zajlanak.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
MaTpr0F #5568 üzenetére
Én 223 alatt sem voltam még az Institute-ban.
Most meg nem tudom mi van. Kb. 40 modot használok, de mióta megjöttek a DLC-k, nem tudom betölteni a játékállást, mert nem tetszik neki egy csomó. Valószínűleg le kéne őket szedni. : /
NAGYON remélem, hogy nem buktam azt a mentést.. -
-
-
-
-
-
-
-
-
válasz
micafighter #5425 üzenetére
Mert AZ. Irgalmatlan gyökérség, hogy minden veled együtt dobja a szinteket.
-
-
válasz
micafighter #5416 üzenetére
: /
-
-
Kompanionnak szerintem a legjobb fegyver az valami durvább Super Sledge. Tudnak vele osztani - meg lefoglalni erősebb vackokat.
-
Mondd ezt a fullos Rifleman perknek. Megfelelő előkészítéssel úgy repkednek a többszáz damage-es one shotok, hogy öröm nézni.
Végig gyakorlatilag csak félautomata fegyvereket (+double barreled sg) használtam (kivéve Concord-féle röpke minigun meeting meg 3 percig a Silver Submachinegunt, és konklúzióként levontam, hogy egy rakás sz*r - VATS-ban meg nem is működik).
-
-
válasz
Ryder62 #5370 üzenetére
A magam részéről a fegyverek elnevezésnél próbáltam gondosan ügyelni, hogy minden nagyjából koherens legyen a Fallout univerzum pre-war cégeivel. Meg a Fallout-elődökkel.
-
-
-
-
válasz
Adam_Shepard #5322 üzenetére
Igazság szerint Fusion Core-ból annyi van, mint a nyű, de szó szerint - nem tartottam számon, hogy hol akadok rájuk. Még vásárolható is sok tradernél. Sentry Bot-ok meg párosával szórják.
Nálam most uszkve 100 pihen. Még a 10 PA-ra szétosztva (+Nuclear Physicist) is elég kb. az örökkévalóságig - főleg, amennyit PA-ban caplatok.Amúgy nem értem, hogy miért jó ilyen (vagy bármilyen világgal kapcsolatos) dolgokat spoilerezni meg online felkutatni előre in-game helyett. A játék felfedezésének élményét, örömét (ami egy RPG-nél a legfontosabb dolgok közt szerepel - még ha olyan tessék-lássék RPG is, mint a Fallout 4) veszi el. : /
-
válasz
Adam_Shepard #5319 üzenetére
Ki. -
-
-
válasz
Ryder62 #5307 üzenetére
Assaultron dominator is kellemes lény, főleg, amikor láthatatlan one shot killel. Meg ezeknek az en bloc pléh szaroknak nevesített csillagos csodái.
Azért hullanak, mert azt kell tenniük.
: D
-
válasz
Ryder62 #5299 üzenetére
Scrapelsz fákat, gallyakat, tönköket, kerítésdarabokat, bármiegyéb fából készült és szükségtelen objektet.
Shipment of Wood. Filléres tétel és 100 van egy szállítmányban.
Meg még több fás lootot szedsz.Konzol le, katt kivánt dolgon, moveto player ---> odawarpol hozzád az adott cucc. A kétfejű tehén is.
Az.
-
Amúgy megvolt a jubileumi 200. óra. Most éppen 208.
lvl. 55, Preston / Nick / Codsworth / Piper / Cait relationship maxon, 220+ felfedezett location, itt-ott már igen takaros kis építkezések is folynak, szigorúan poszt-apokaliptikus flessen alapulva. Lassan jöhet az Institute.
Aztán ha minden elhullott és megváltatott, megnézem már a Brotherhood-ot is.
-
-
-
válasz
bLaCkDoGoNe #5283 üzenetére
185 óra alatt egyetlen egyszer találkoztam ilyennel.
-
-
Survival difficulty + Hardcore Survivalist Mode. Lényegesen máshogy folyik a játék meg az XP-szerzés. PA-t is alig használok; Glowing Sea-re is egy szál Hazmatban ruccantam ki.
Plusz feeling + felfedezős + szolídan építkezős/lakberendezős OCD-játék, timescale 6. Egyáltalán nem sietek. Institute-ban még nem is voltam.
-
Na, 171 óra után megvan a lvl. 50.
Felraktam még pár kisebb modot (amik főleg a PA-rendszert finomítják kicsit);
Dilapidated Frames*
PA Helmetless Paint Effect **
PA Paints Made Charismatic ***
More Power Armour Mods****
Customizable Targeting HUD*****
Standalone Nuka Cola Manufacturing Workstation v. 1.1*******Mennyivel normálisabban néznek ki a kissé megviselt PA frame-ek.
**Na végre. Már csak a helmetless HUD-ot kéne valahogy meghekkelni.
***Ennek is alapnak kellene lennie vanillában. Mert egy szimpla festés miért ad mondjuk Strength-et?
****+1 mod-slot a PA egyes részein, a végre igazi értelmet nyert (és a moddal egyúttal átdolgozott) Nuclear Physicist perkkel.
*****Zsír cucc és működik. Most úgy van beállítva, hogy scanlined, enemy red, friendly green, és csak sneak -kel (crouch) aktiválódik.
******Igen jó kis modocska. Még schematic-ok és hozzájuk tartozó miniküldetések is vannak elszórva a világtérképen. Persze lehetne egyből aktiválni a mindenféle (+extra) Nuka Cola-t, de sokkal feelingebb, ha az ember szép lassan összevadássza némi mákkal a recepteket.
-
Mondjuk a save hiánya inkább csak idegesítő. A többi ok.
Akkor már csak egy értelmes párbeszéd-rendszer kéne, egyetemben azzal, hogy megszüntetik, hogy 10-ből 9,5x tökmindegy, hogy mit válaszolsz, mert ugyanaz lesz a dialóg végkimenetele. Meg skillek + traitek, több friendly NPC és egy CotW mod.
-
válasz
micafighter #5244 üzenetére
-
-
válasz
Synthwave #5236 üzenetére
A fémek (pl. autóroncsok) elég brutálisan gyűjtik a sugárzást, a legnagyobb dózist meg inkább a nagyvárosok kapták - senkinek sincs kedve nagymama kötött kesztyűjében urántömböket vasvillákkal talicskákba rakodni.
Meg aztán ott van, hogy sok emberből a legrosszabb énjét hozza ki az ilyen szintű világégés - az új világrendbe meg remekül beleillik az erőszak, felborult értékrend (amiben sokszor az emberi életnek van a legkevesebb értéke - ironikus módon) és a bizalmatlanság. Központi törvénykezés nincs, minden kommunának saját kódexe van, sokszor a szemet szemért, fogat fogért elv érvényesül - és előfordul, hogy az még a jobbik eset.
Ennek folyományaként sokan inkább kapálják a répakörtét vidéken hármasban és kerülik a fölösleges kontaktust más, idegen emberekkel, esetleg szerencsekerék-feelingű, ilyen-olyan, kisebb-nagyobb közösségekkel - inkább viaskodnak a tehén méretű, 3 fejű legyekkel, mert akkor legalább tudják, hogy mire számíthatnak. Összességében inkább csak arra törekednek, hogy megtartsák azt (a keveset), amijük van.
-
válasz
gyimger #5229 üzenetére
Ez Commonwealth, nem Capital Wasteland. Persze ilyen téren az etalon még mindig a Fallout 2.
Abban igazad van, hogy lehetne több friendly NPC (és MINDENKI széthalhatna, beleértve a companionokat is), de ez a Bethesda hibája; átestek a ló túloldalára a default harcorientáltsággal és az Elder Scrolls újabb installációiból átvett nyomorékságokkal.
Mondjuk inkább dolgoztak volna rajta még egy évet és akkor lehetne normális RPG is, nem csak egy RPG-elemekkel teletűzdelt, szénné butított játékrendszerű open world FPS, egy csipetnyi Sims-beütéssel.
Ez itt inkább a probléma.Ha előbb találkozol Deathclaw-val, mint Mole Rat-tel, akkor nem tutujgattad Blökihusit.
Ő meg már szinte a szádba mászik, ha a főút mentén, a romos hídon hagyod el Sanctuary-t.
Mondjuk szerintem az reálisabb, ha több szellemváros van, kevesebb nagyobb, élettel teli és inkább a nagyon elszigetelt kis "közösségek" / családok vannak túlsúlyban, tekintve, hogy egy nukleáris apokalipszis után vagyunk, sok radioaktív matéria felezési ideje meg nem éppen 200 év - hiába vannak mutánsok, ghoulok, 6 fejű csirkehydrák, a szimpla homo sapiens még mindig hamar leteszi a haját (szó szerint), ha foszforeszkáló barackbefőttet eszik, némileg megemelkedett természetes ellenállás ide vagy oda.
Próbálták ezt azzal ellensúlyozni, hogy számos település megépítése és benépesítése rád vár - de összességében szerintem nézz körül jobban a térképen. : >
158 órám van eddig a gold save-ben és még BŐVEN van felfedeznivaló, fless apróság, ez-az, pedig a Pip-Boy-ba integrált location-ök száma uszkve 200-nál jár.
-
válasz
bLaCkDoGoNe #5232 üzenetére
Little Lamplight-ot én is hiányolom.
-
-
-
válasz
micafighter #5217 üzenetére
Gondolom, a HSM folyománya. Ami nagyon jó, legyen is súlya - csak akkor lehessen inventory itemként is pakolgatni. Ilyet meg nem találtam, csak kerülő megoldást; [link]
Melyik modra gondolsz konkrétan?
Jelenleg ezeket használom;
Buildable Power Armor Frames v1.3
Chrome Hazmat Suit
Craftable Ammo
Darker Nights + Darker Nights for Radiant Clouds and Fogs 1.3
Fallout 4 Enhanced Color Correction 1.2
Hardcore Survivalist Mode
Immersive Silence
Immersive Vendors
Logical Recipes 1.0
Longer Power Lines 3x
Perk Overhaul - Vanilla Names and Idiot Savant
Radiant Clouds and Fogs
Realistic Hair 1K
Realistic World Map v2.2 - 2k
Scrap Dead Things
Time Scale and Fast Travel Adjustment
Value / Weight Ratio
Vault Booty 1.0.3 Boobish Update
Vivid Fallout - Landscapes - Best Choice
Vivid Fallout - Rocks - 1k
Weighted Bottle Caps (Can be Dropped) -
-
Buddy is nagy forma. Gyártja itt a mindenféle Ice-cold Nuka Colát.
Ez amúgy egy kissé fájó pont; miért kellett megszüntetni a Nuka Cola addiction-t? Már a 3-ban is..
Mekkora királyság volt az.Meg úgy en bloc a függőségeknek gyakorlatilag semmi tétjük, ahogy a mindenféle töréseknek sem. Egy stimpak és kész. Egy Addictol és kész. Vagy pár horpadt kupak egy helyi orvosnál.
Ki emlékszik még arra, amikor F1 / F2-ben, törött lábbal, Nuka Colás delíriumban (durva mínuszok) vergődtünk át a pusztán, hogy találjunk egy megfelelően képzett szakembert? Ott ugye még a First Aid és a Doctor is külön képzettség volt, az utóbbi kellett a törések kezelésére, de nem volt adott, hogy minden player karakternek magas értéke van. Meg ugye egy Doctor's bag sem ártott az inventory-ban..
Ha meg nem volt erre lehetőség, akkor NAGYON sokáig tartott (7 napig), amíg lejöttünk az éppen aktuális anyagról és addig kínszenvedés volt kalandozni az elvonási tünetek miatt. Ha meg Jet-függők voltunk, csak a Jet antitode segített.Meg jó, hogy a kupakoknak már súlya van. Csak ha eddig lehetett, akkor most már miért nem lehet őket a széfembe droppolni? Egyrészt, mert fless volna, másrészt meg a súly, nemdebár..
-
válasz
Fitzgerald #5213 üzenetére
Csak azt mondom, get your facts straight.
-
válasz
Fitzgerald #5211 üzenetére
Elég messze van az attól. Max. hebe.
-
-
válasz
Kareszovics #5208 üzenetére
Ilyenekbe mindig random botlok, másik küldetés felé haladva.
Így találtam meg a Yangtze-t is.
-
Ironsides mekkora forma.
-
válasz
bLaCkDoGoNe #5204 üzenetére
Öreg hiba.
-
válasz
bLaCkDoGoNe #5202 üzenetére
Vagy Data-t.
-
Megvolt a jubileumi, 100. óra.
Fájó, hogy egy combosabb Sentry Bot vagy Assaultron még mindig totál esélytelen (hacsak nincs valami ultraspecifikus tereptárgy-elrendezés). De ami késik, nem múlik.
-
válasz
brumi1024 #5190 üzenetére
Nekem már volt pár ötletem, hogy mikre kéne atomot dobni.
Fat Man van is (meg most már Rocket Launcher is, hála a nyomi raider támadásnak County Crossings-nál), de olyan nehéz, hogy nem sok kedvem van pár lőszerrel azt vonszolni magammal (a HSM a teherbírást is módosítja; a kezdeteknél vanilla 220 lbs-t tudtam cipelni, gyors mod után már rögtön "csak" 75-öt - ebből lehet következtetni, hogy mennyire befolyásolja, hogy mit tudunk magunknál tartani) - Power Armor-t meg csak nagyon ritkán és igen indokolt esetben használok. Az éppen aktuális kompanionnal sem fogok vergődni, hogy Fat Man lő, földre dob, hé Béla, kapd fel, később Béla, add ide, lő, földre dob, kapd fel.
-
válasz
micafighter #5186 üzenetére
Ezek a mai Deathclaw tinik csak a saját kárukon tanulnak. Az egész azzal kezdődött, hogy a pofátlan dög pont a célbarlang szája előtt szunyókált. Aztán még fényképezkedni is akart (miután "biztonságos" távból fejbelőttem, hogy ugyan kotródjon már az utamból
), pedig én határozottan visszautasítottam az ajánlatot.
Tudom, hogy ez a lázadó kor meg tombolnak a hormonok, de azért mégis álljon meg a ló. A megfelelő szülői nevelés hiányát látva Claire-ből előbújt az anyai ösztön.Gondoltam, a szimpla Hazmat suit nagyobb feeling. A kiégett nukleáris pusztát szkafanderben köll bejárni.
Amúgy is sajnáltam volna rá a Fusion Core-t, pedig van most elég (Power Armor amúgy nagy királyság, de eszembe jutott egy idegesítő hibája; ha sisak nélkül nyomod, akkor is megmarad a HUD-ja).Jobb volt ez így. Meg 26x veszélyesebb. :>
Survival + HSM-mel még lvl. 30-on, 70+-os armorban is pl. egy szimpla Withered Feral Ghoul 2x, max. 3x a szemgödröm felé kap, aztán sanyi van. Egy Putrid Glowing One-nak elég egyszer, és csonkolva pörgök a sarok felé - nemhogy mindenféle túlfejlett Blood Bug-ok, Glowing Radscorpionok meg DeathClaw-ok, miközben a háttérből a nyakszirtemet fedő védőöltözetet (értsd armor 0) masszív Gamma-sugárzás karistolja.
-
-
94 óra után lvl. 30, yay. Több, mint 100 location felfedezve (persze sok még csak a mapon van kipipálva, későbbi retúr út miatt, mert éppen valahová máshova menet botlottam beléjük), haladgatunk a főtörténeti szállal is rendesen.
Tovább fogy a veszélyes szituációk száma, de azért van még BŐSÉGGEL. Meg olyan is, hogy majd kb. 20 szint múlva visszatérek, fu.
Kis történeti (inkább helyszíni) spoiler következik, képekkel Glowing Sea.
Még előtte annyit, hogy Kellogg múltját megismervén a tag egészen emberi volt a gátlástalan bérgyilkos felszín alatt. Végül nem tudtam annyira gyűlölni, mint amennyire kellett volna. Na, ez egy csúnya szelfi,
de végül megtanítottam rá, ha már az anyja nem, hogy ártatlan átutazókkal a beleegyezésük nélkül nem fényképezkedünk csak úgy random.
Szóval Glowing Sea;
Megjártam a vidéket. Én valami víztömegre számítottam, de ahogy Nick is mondta, aki elnevezte a helyet, nem egészen volt tisztában a "tenger" szó jelentésével. Mint ebből a röpke mondatból sejthető, Nick-et vittem magammal. Szóval fless hely. Brutál atompusztulat. Kifejezetten hangulatos, szarkazmust mellőzve. Hazmat suitban jártam meg a múlt izzó romjait, ami abból a szempontból para, hogy 0-ás Damage Resistance, ugye. Sugallták itt nekem a Power Armort, s bár van 3 db (egy váz, amin csak egy T-45d mellpáncél van, egy kicsit hiányos T-45d, T-51d mellrésszel és egy T-60/51/45d hibrid), meg többen is javasolták, hogy ez lehet a kulcs a terület meghódításához (a tonnányi Rad-X és RadAway mellett), úgy döntöttem, hogy Claire biztosra megy. 1000-es Rad Resistance azért mégiscsak 1000-es Rad Resistance.
Így azért <1 Rad/s volt, amit arcba kaptam, az meg simánlazánkönnyedén vállalható - de cserébe ugye testi épségünk védelmével a karmosagyaras fizikai behatásokkal szemben le kell mondanunk. Amiből itt azért akad, főleg ezen a nehézségen. Voltak elég para szituk meg egy-két menekülés.
Ennek ellenére némi helyezkedős szökkelés utján sikerült pl. egy Legendary Death Claw-t múlt időbe rakni, muhaha.Meg találtam itt néhány helyszínt, ahová még visszatérek. Mindenesetre Brian Virglil-lel megvolt a diskurzus. Itt van még pár hangulatos screenshot a terepről. Spoilerben hagyom, hátha valaki még nem járt itt. Most viszont máshová hív a kötelesség. Első körben pl. elkezdtem és befejeztem a Silver Shroud vonalat.
Meg találkoztam Duke-kal.
ÉS VÉGRE ELSŐ ALKALOMMAL MEGTÁMADTÁK EGY TELEPÜLÉSEMET. A jelenleg masszív két lakossal és 0 védelemmel bíró County Crossing-ot.
Mindenesetre sikerült még időben odaérni a jobbágyok messiásaként és igen barátságos mészárlást rendeztem a magukat kissé elbízó, low level raiderek közt.Persze akkor kezdődött a raid, amikor még nagyban Sinjin felé tartottam, hogy megmentsem Kentet és elkaparjam a feltörekvő crime boss-t. ))
-
-
-
válasz
micafighter #5160 üzenetére
Jellemző, hogy a Bethesda nem egy Black Isle/Interplay.
Annyi jó játékuk van, ami egy kicsi plusszal EGÉSZEN frenetikus lehetne..
-
válasz
micafighter #5154 üzenetére
Save scumming, "brute force" az igazi pacifizmus helyett és építkezős XP. Gyakran a játék is beletörik, de azért ez is valami.
-
válasz
bLaCkDoGoNe #5147 üzenetére
Pedig jó volna.
Akkor elméletileg a HSM mod értelmét veszti?
-
-
-
válasz
Plazmacucci #5141 üzenetére
Wow.
Ez derekas mód szociálisan primitív és személyeskedő válaszra sikeredett, remélem ezt te is belátod. Meg amúgy is teljesen uncalled for. Ennél azért többet várna az ember.
Mindenesetre wp no re.Az a load előtti, screenshotolós / pusztulós része volt a játéknak (ahogy a röhögő emotikon és az előtte lévő kommentek erőteljesen sejtetni engedték), nem ilyen ruhákban váltotta meg a poszt-apokaliptikus világot. Ugye.
Ne is törődj az ártatlan sztorizgatással, mennyé vissza mészárolni mindenkit, mert az úgy jó.
-
-
válasz
Plazmacucci #5137 üzenetére
A helyén, mi? )
Az első Falloutot pl. végig lehetett úgy játszani, hogy SENKIT és SEMMIT nem ölsz meg.
Volt egy ilyen karim is; a Vault 13-ból kilépve kénytelen volt elpusztítani egy rárontó, éhes patkányt - aztán a haláltusáját vívó, csóró kis emlős látványa úgy megviselte lelkileg, hogy szilárd elhatározássá és életformává vált nála, hogy az élet szentsége a legfőbb érték.
A csatákból mindig elfutott, a nagyon rázós helyeken meg a csillagászati mértékű sneak és lockpick képzettségeivel lavírozott át. Az outdoorsman-ra is kapott azért.
Ez volt az a kari, aki a játék végén a szintén csillágaszati speech + science + CHR-kombójával sikeresen meggyőzte arról a főboss-t, hogy a nagy, világmegrengető terve egy biológiai baromság - aki ennek hatására egy rövid magábafordulós intermezzo után öngyilkos lett.Persze az a kari is vicces volt, amelyik 10-es LCK-kal bírt + Jinxed perk és a legtöbb csata úgy nézett ki, hogy két szerencsétlen egymással szemben állva PRÓBÁL lövöldözni a prérin, de nem sikerül - és arra megy ki a játék, hogy ki fog elsőként valami böszme critical dmg-failt nyomni saját magára.
Még mindig a legjobb rész az első, amit egy hajszálnyi távolságból követ a 2.
A későbbi epizódokban is van rá lehetőség, hogy nagyon moderate mértékben mészároljunk, csak azt, akit / amit NAGYON muszáj.
A játék EGYÁLTALÁN NEM erről szól. Mármint, hogy agyatlanul, össze-vissza öldökölni.
Sajnos, mivel a 4-ben az RPG-rendszer elég ostoba és szét van butítva, a játék inkább hajaz RPG-elemekkel (jócskán) teletűzdelt open world FPS-re, mint fordítva. Legnagyobb és legőszintébb bánatomra.
Ennek ellenére még lehet benne karaktert játszani - ha már a TES 3-4-ben is lehetett, még ha teljesen az IRL playeren múlt is. Optimális esetben kell is.Milyen ugráló csöcsök meg lila hajak? Hol látsz te ilyet? lmao
Az F4 karakter haja ŐSZ. Szerintem a búcsúzó jellegű atomvillanást és az egész addigi életmód elvesztését követő 200 év magatehetetlen cryogenikus sztázis, majd a szeretett férj kivégzése és az egyetlen utód elrablása (aztán a nukleáris világégés utózöngéjével való közvetlen szembesülés) okozhat némi lelki traumát. Főleg, ha előtte is már vashiányos volt, meg amúgy is hajlamos rá genetikusan.
A fiatalkorúakkal kapcsolatos dolgot meg lásd #5132-ben.
A vicc az, hogy csak random kommentelsz valami támadó jellegűt, ahelyett, hogy néznél / olvasnál.
-
-
-
válasz
Plazmacucci #5131 üzenetére
Mondja ezt az, aki szerint a Fallout abból áll, hogy Rambóeasy-n mindenkit le kell mészárolni.
Igen, nyilvánvalóan a világégés után már nem születnek új emberek a sugárzóan napsütéses világra, akik közül némelyik nem is maradhat árván relatíve korán (hiszen szuperbiztonságos alkonytájt a sarkon lévő romos szupermarketbe levánszorogni egy adag radioaktív Korpovitért), hogy aztán egyedül kelljen megpróbálnia boldogulni a pusztában. Hogy csak a 4-nél maradjunk, Sheng Kawolski sem ilyen, ugye?
Mindig karaktert játszom. Még az ilyen RPG-herélt izékben is, mint a Fallout 4 vagy TES 3-4.
-
-
-
-
-
In-game december. De a Fallout-okat mindig újra és újra előveszem, még akkor is, ha jelen esetben egy ilyen RPG-szinten totál kasztrált, noobified verzióról is van szó.
Eddig 62 óra van benne, lvl. 23
. Ezzel a nehézségi szinttel az is jár, hogy pl. építkezésért egyáltalán nem kapsz XP-t, szóval nem repkednek a szintek jobbra-balra, mindig megfontolás tárgya, hogy melyik perk legyen a következő. De ez így is van rendjén. Meg ugye az ember nem érzi magát bárhol biztonságban. A harc közbeni gyógyulás is gyakorlatilag használhatatlan, hiszen baromi lassan töltődik a csík - a mindenféle vérontásokhoz jóval óvatosabban áll hozzá az egyszeri player., most vagyok Kellogg-forró nyomon Kezd normális lenni az arzenál, így a legtöbb vadállat (ami nem valami megaturbós vagy elithunterpredatordögöljmeg változat) már nem igazán jelent veszélyt (ugye azt már a Fallout első része óta tudjuk - és a másodikban lettünk teljesen bizonyosak -, hogy a Deathclaw-okat NEM soroljuk az állatok közé), ahogy a legtöbb ghoul sem. Persze ha egy kicsit nem figyelsz, máris 20 hp-d van nyílt combnyaktöréssel, szóval azért kellőképpen résen kell lenni.
She's so cool.
-
-
-
-
-
-
Tudom. Food + water x 3 = defense jelenleg.
5 könnyű robotágyú (4 tetőkön), egy laser turret, reflektorok, ilyen-olyan extra védművek, építmények.Kezd posztapokaliptikus csecseség lenni Sanctuary. Pl. jópár kiégett autóroncsot direkt nem távolítok el; egyrészt ad a feelinghez, másrészt meg fedezék. Egy-egy teljesen rombadőlt épület meg torlaszként szolgál.
Alakul ez. -
38 óra után lvl. 16. A szinteket sem úgy dobálja az ember, mint a városban a parasztok a szemetet a kuka köré.
Amúgy hallottam, hogy a settlemented/jeidet alkalmanként betámadják a raiderek. Nálam még egy sem járt. Lehet, hogy a 7 lakosra jutó 48-as defense miatt?
Szatelitállomás ostroma van éppen. Brutál. Már, ami odabenn van. Full C-s T-45-ben + legendary fegyverekkel is kőkemény életveszély.
-
-
válasz
Plazmacucci #5069 üzenetére
lmao
-
válasz
Plazmacucci #5064 üzenetére
Egyáltalán nem szenvedés. Legalább az ember meggondolja, hogy kivel, hogy és hol kezdjen, mielőtt még arra a szintre jutna, hogy a rektumából taktikai atomcsapásokat mér orbitális pályáról az egész kontinensre.
-
válasz
Plazmacucci #5060 üzenetére
'93 óta (NES-es idők kezdete, még PC előtt) volt időm rájönni, mi számít pozitív játékélménynek. 2000 után kb. két kezemen meg tudnám számolni, hogy összesen hány ilyen játék jelent meg PC-n.
Amikor tegnap este végre lemészároltam azt a KINTI (igen, bent durvábbak, mert szűk nagyon a hely - szóval ide még visszatérek) raider különítményt, sikerélményem volt. Ami pozitív.
Rákényszerít, hogy gondolkozz, tervezz, plusz ha az enemyk szintje a tied fölött van (ahogy jelen esetben is), egy kis szerencse sem árt és legalább közelítőleg tökéletes végrehajtás.
Így valamivel realisztikusabb és nem a manapság divatos "rinocéroszokat taglózol polifoam pöröllyel" kategória. Nyilván vanilla F4-ben is ez lenne, de szerencsére vannak jó modok. Kicsit kiforgatva a dolgot, érzed, hogy valamit végbevittél, amire nem képes minden második szellemi fogyatékos. Az igazi gratification egy formája, még ha monitor előtt gubbadva is.Gyűlölöm azokat a játékokat (new age cuccok 95%-a), amiken legnehezebb szinten agyatlanul végigrohanok load game nélkül, mert a kihívás NULLA. Már azért is achievement jön, mert kinyitottam egy ajtót vagy a jobb kezemmel megtaláltam az egeret. Siralmas.
Pl. egy új CoD ultramegahardon kb. 4 óra első indítástól számítva a záróképsorokig, úgy, hogy közben összesen volt két load, mert két helyen ökörködtem kicsit. Zéró sikerélmény, nem kért instant gratification, kidobott pénz (de pl. vanilla Fallout 3-ban is hardon, MÁSODIK szinten szupermutánsokat MÉSZÁROLTAM egy rozsdás hunting rifle-vel, lmao), de legalább érzem, hogy még talán a szomszéd Töhötöm is - aki a karjait egy T-72-es alatt, az agysejtjeit meg egy flakon fagyállóban hagyta - képes lehetne hasonlót véghezvinni. No thx.Ezeket csökkent képességű, vaknoob vérpistáknak gyártják, az meg távol áll tőlem, mint Makótol a z8 GND 5296-es galaxis.
-
válasz
Synthwave #5058 üzenetére
Muhaha. Vagy 3 óra szopás után (ugye itt ezen a hatványozott nehézségen már elképesztően lassú a gyógyulás, szóval harc közben nincs is igazán értelme a stimpaknak, az enemyk meg SOKKAL nagyobbat csapnak és a HP-jük is jóval magasabb) meglett a win, úgy 30-adjára; sneak-in a farm felől, a hiányos kerítésnél. Az utat végigaknásít (4 frag mine + 1 bottle cap mine <3), egy sneak fejlövés kill, majd visszafut.
Nem jönnek. Dafq.
Na jó, akkor vissza Sanctuary-ba Power Armorért, fullra megjavít, mellpáncél B-upgrade, friss Fusion Core, cájgot magamraaggat, Ironworks re, ismét a farm felől. Preston kint, távol vár.
Be ismét a hiányos kerítésnél, még egy sneak-fejes a teherautóroncs mögül, 5 frag grenade elhajít a trailer felett, kapogatnak belőle, bár meg nem hal senki. Visszavonulás, közben hátrálva Med-X + Psycho be és .308-as kaliberrel az érkezők kis osztogatása. Chip damage itt, chip damage ott.
Visszasprint Prestonhoz, follow me (akkor ugye elkezd ő is harcolni) és miközben a raiderek strandpapuccsal felszedik a mindenféle aknákat, sniperkedés megy a távolból (előszeretettel a lábakra célozva) + Preston is legfoglal egy-egy incoming fucktardot valamennyire.
Még 2 grátisz Molotov koktél a banditák arcába, ijesztően közeledő gyökereket nagy nehezen egyesével le, miközben a becsapodó ellenséges Molotovok idegrángásos dodge-olása folyik, while 30 m-re előttem Preston az életéért közelharcot vív. Stimpak a hátába, masszív hátrálás, végül az utolsó flamethroweressel még egy Jet-es Mátrix-szökellés a szélrózsa 9 irányába a víznél, heveny imádkozások és stimpak-tunkolás közepette.
ÉS VÉGRE MEGDÖGLÖTTEK. GG FU NO RE
-
Survival + HSM --> A sok piromán paraszttal Saugus Ironworks-nél vért hugyozol lvl. 11-en.
Na, végre egy new age játék, ahol van kihívás. Persze nem vanilla, ugye..
-
válasz
Bad Pritt #5056 üzenetére
Azért Survival + HSM-mel egyszer-kétszer jól jött, hogy ott van Dogmeat.
Ja, Codsworth jófej. A következő kiruccanásra ő jön.
Viszont a skillek kihagyása annyira nyomorult noob egy döntés volt a játékrendszer implementálásakor (meg az egész egy butított fosadék amúgy, a dialogue system-mel egyetemben), hogy sírni tudnék. A legjobb ilyen téren messze-messze az első és második rész - minden létező wRPG-t ideértve.
-
-
Survival difficulty + Hardcore Survivalist Mode már egészen jó, nem árt figyelni. A Corvega Factory alatt megőszültem. Na jó, alacsony szint + sok idő igazából, a jó fegyverekbe meg elég módjával van a lőszer. A teherbírás meg JELENTŐSEN visszaesik, sokkal jobban át kell gondolni, hogy mire van szükséged és mire nincs.
Viszont ez a Preston egy akkora ostoba mamlasz.. Útkeresési rutin zéró. Sajnos nem lehet megölni.
-
válasz
micafighter #5044 üzenetére
Szeretem manuálisan felügyelni a dolgokat. Túl sok hibára amúgy sincs lehetőség. Direkt olyan modokat választottam.
-
válasz
micafighter #5040 üzenetére
Thx.
Egyelőre ezeket raktam fel:
Hardcore Survivalist Mode
Perk Overhaul - Vanilla Names and Idiot Savant
Immersive Silence
Craftable Ammo
Logical Recipes 1.0
Time Scale and Fast Travel Adjustment
Value / Weight Ratio
Longer Power Lines 3x
Vivid Fallout - Landscapes - Best Choice
Vivid Fallout - Rocks - 1K
Radiant Clouds and Fogs 1.3
Darker Nights + Detection + Night Vision
Darker Nights for Radiant Clouds and Fogs
Realistic Hair 1K
Vault Booty 1.0.3 Boobish UpdateJó öreg manuális telepítés.
Nemsoká próbálom.
-
válasz
Bad Pritt #5036 üzenetére
Az Fallout 1 és 2-ben volt mókás, főleg, amikor két mentálisan regresszált karakter (te + NPC) társalgott. A szövegboxban:
-Me Torr. What yuu wanna?
-Me Joe. New here. Yuu help kill bad tail thingies?Aztán zárójelben alatta, egymás közt:
-Good day, friend. My name is Torr. You look troubled. Is there anything I can help you with?
-Good day to you too, my good sir. I'm Joe. I'm quite new around these parts and I'm looking for assistance at the moment. To be honest, I need some support regarding the liquidation of the radscorpion infestation in the surrounding area. Would you do me a favor and help me doing so?A player ebből is láthatta, hogy bár az átlagos, hétköznapi társalgás és információszerzés lesüllyedt a névelők és ragozatlan főnevek szintjére, azért a szellemi fogyatékosok még kiválóan megértik egymást. : D
--------------------------------------------------------------------------------
KÖZHASZNÚ KÉRDÉS:
Melyikek azok a modok, amiket érdemes felrakni, patentul működnek és leginkább a játék nehézségét és realizmusát növelik? Ill. egy-két framerate-nek és szemnek kellemes visual mod neve is jöhetne.
-
-
Már already fixáltam a nehézséget. Feltettem a 4:3-as UI / HUD fixet is, mert a láthatatlan lockpick egy "kissé" zavaró volt. Grátiszban játék közben Real Temp-pel monitoroztam a CPU hőmérsékletet; a maximum 52 °C volt, amivel én teljesen kiegyezem.
A Power Armor állat. A legjobb, hogy tudok épületek tetejéről brutálisakat esni / ugrani - fless a becsapódás. Már csak Warhammer-style orbitális pályáról kéne érkezni, páncélozott kapszulákban.
Survival difficulty-n azért kedves volt lvl. 2-őn az a Deathclaw. Aztán ouch gg megfeküdt az ostoba fattya egy aknaszedés, majd egy kiégett autóroncs körül végbevitt szétMed-X+Buffout-ozott (nem is kellettek volna), Molotovos cirógatással egybekötött minigunos szökellés folyományaként.
-
Na, FOV-okat felvettem 100-ra, kiiktattam a mouse lag-et és eléggé kitunkoltam a grafikát; a godrays low, árnyékok medium, a többi kb. max vagy picit alatta + HDR blur és eddig száguld a gém. Eddig.
Éppen most indulok meg Concord felé. Survivor fokozat ofc.
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- iKing.Hu - Apple iPhone 15 Pro Max - White Titanium - Használt, karcmentes
- UHH! Lenovo Yoga 9i x360 Érintős Hajtogatós Laptop Tab 14" -60% i7-1280P 16/1TB Iris Xe 4K UHD OLED
- Asus Tuf Gamer PC. AMD Ryzen 5 3600/GTX 1080 Ti 11 Gb/16 Gb DDR4/500 Gb M2
- Canon EOS 200D gépek, objektívekkel, kiegészítőkkel. (3870 vagy 42200 expoval)
- Xbox 360 E 500 GB Konzol Fekete
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T470 - i7-G7 I 16GB I 256SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia!
- Honor 200 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- Apple iPhone 14 128GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- SzoftverPremium.hu
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest