Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem a Nanite-ra, hanem magára a geometriai részletességre vezetem vissza. Mert a proxy mesh nagyon visszafogva nem ér annyit, mint a részletes mesh. És ha nem működne szarul az API, akkor nem kellenének ezek a kompromisszumok, amik miatt egy Hellblade 2 részletességű játékhoz jobban megéri szoftveres megoldást választani, mert több szempontból kevésbé limitál. Pont olyan szempontok szerint, ami egy nyílt világú terepen jól jön. Nyilván más lenne a helyzet, ha nem a sugár kilövésének pillanatában kellene meghatározni a részletességet. És ez a kulcsprobléma, minden kerülőút csak maszatolás.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest