Keresés

Aktív témák

  • Mackósajt

    senior tag

    válasz SLYM #4455 üzenetére

    Ezzel el is mondtad az egyetlen dolgot, amivel az Oblivion nyomulni tud a Morroval szemben. Újabb, részletesebb a grafika. Kész.

    A városok kinézete kevésbé változatos egyébként, de nem ez a fő gond. Az Oblivion nem a grafikán bukik meg.
    Hanem azon, hogy primitívebb a történet. Úgy leegyszerűsítették, hogy véletlenül se kelljen gondolkodni benne. A lehetséges (és lehetetlen) minimumra csökkentették a világ belső összefüggéseit is, nehogy szegény játékos azt a kevés küldetést (sokkal kevesebb, mint Morroban) ne tudja mindet megcsinálni.
    A párbeszédek rövidűlése, és egyszerűsödése különösen látványos. Bevezették ezt a rulettkereket, nehogy szegény játékosnak még gondolkoznia is kelljen azon, hogy mit mondjon egy NPC-nek. (A Morrowindnek néhol szinte Planescape: Tormentre emlékeztető párbeszédei voltak, bár azt a szintet nem érte el.)

    A legelbaltázottab részért folytatott versenyben a szörny/NPC leveling rendszer jó sanszal nevezhet szintén. Teljesen elveszi a karakter fejlődésének érzését. És nevetségesek a full glass páncélos utonállók...

    Általában az volt a benyomásom az egész játékban, hogy rágyúrtak a grafikára, aztán a többivel úgy voltak, hogy minél egyszerűbb, annál jobb.

    A Morrowindet többször végigjátszottam, az Obliviont egyszer sem sikerült. A grafika néha tényleg lenyűgözött, de egyszerűen meguntam a játékot, mielőtt végigvittem volna.
    Ez nem jelenti azt, hogy nem veszem elő esetleg még később, de a Morrowindre alapozott várakozásaimhoz képest nagy csalódás.

    szerk: deniro2
    Én az AI-t sem éreztem olyan nagy csodának. Különösen az NPC-k harci helyzetben való vilsekedése volt kiborító. De tény, hogy ezen legalább nem rontottak a Morrowindhez képest, és volt bizonyos finomítás.

    [Szerkesztve]

Aktív témák