Új hozzászólás Aktív témák

  • Bad Pritt

    félisten

    válasz _drk #5291 üzenetére

    Na pl. pont a napokban taglalt helyi buildelési rendszer nem segíti az újrajátszást meg a játékosok megtartását, mert azzal, hogy egy karakterrel ennyi lehetőséged van egy tucat larval tearrel, végtelen smithing stone-nal, nem kell új karaktert indítani, hanem elég egy. Szóval ahelyett, hogy újabb 20-30 órát rászánna a játékos egy új karakterrel a fejlődésre, fegyverfejlesztésre, megoldja 5 perc alatt egy respec-kel meg kavics vásárlással.
    Szóval hiába lenne az az alap, hogy van több karaktered több setuppal, a valóság az, hogy egy casual játékos egy karaktert alakítgat állandóan és mikor mindent kipróbált, ami érdekelte, akkor elengedi a játékot.

    A Fromnál is biztos figyelik ezeket a számokat és levonják a következtetéseket, hogy miért tűnnek el a játékosok gyorsabban ebből a játékból. Az is lehet, hogy tudták előre és koncepció volt, azért ilyen könnyű a platina, pl. szerintem az elég beszédes, hogy kevesebb dolgot kell összegyűjteni, mint az ötödekkora Dark Souls 3-ban.

    [ Szerkesztve ]

    Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

Új hozzászólás Aktív témák