Új hozzászólás Aktív témák
-
konyi79
addikt
Én a Dustereken vagyok teljesen lehidalva.
2018-ban még jöttek D2-k 1,6SCe motorral (Nissan-féle HR16) amelyek brutális pénzekért cserélnek olykor gazdát.
Néhol 1M a föle az új árához képest. Értem én, hogy szívó, de messze nem vethető össze az a motor egy békebeli GA16 tartósságával, sőt. Szereti csipkedni az olajat is. De legalább lomha, mint minden szívó EURO6.
ÉS akkor most év végére már több felől halottam további 10-15%-ot elérő újautó árnövekedésről is.. -
cdl
senior tag
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2492 üzenetére
Igen. Igaza van. Én sem ültetnék be rendszeresen senkit hátra annak ellenére sem, hogy itt azért nem az agytörzs vagy a szürke állomány az ütköző zóna vége mint pl. a Mazda5-ben. Bár a gyerekek imádnak hátra menni... még. Pici gyereket meg semmiképpen. Egyébként is Anyának vagy Apának kellene hátra ülni hivatalosan, mert jobb 1 (kikapcsolt légzsákkal) és a középső sor babaülésnek való, de a leghátsó sorba asszem be sem szabad kötni.
-
válasz kelly416 #2490 üzenetére
Ismerős hasonlóan gondolkodott mert kettő pici után jött a harmadik , csak utánna jött a csavar a dologban , mert a vizsgálat után kiderült hogy ikrek lesznek . Szóval négy gyerkőc után megunta és vett egy Vianot .
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
kelly416
veterán
válasz mirci18 #2487 üzenetére
A tavalyi Balatoni kiruccanás olyan volt, 7en ültünk bent. Eléggé macera, de vállalható macera. Szerintem.
Inkább a 3 gyerekülés a középső sorban a kitetel amúgy, mert akkor a 3 felnőtt is elféreget egymás mellett. De a 3 becsatolt gyereküléssel nem fogod döntögetni a háttámlát. Így viszont van bőven csomagtartó is. Nekem ez volt az egyik fő szempont, nem a 7 személyes utazás. (Kb. Xsara Picasso tudja ezt az 5 személyes autókból.)
Egyébként városon belül amikor anyósomat is visszük ide-oda, akkor 1 ülést kiveszek, és általában a 11 éves fiam, de múltkor én ültem hátra (38 évesen, 102kg, 170 alacsony) és a csomagtartó ajtó felöl közelítünk ilyenkor, mert a gyerekülés középre van kötve, így a jobb oldali ⅓ hátsóülést sem könnyű elöre dönteni. Majdnem ugyanolyan macera hátulról bemászni, mint elölről. De hátulról 2-t ér. -
mirci18
addikt
válasz kelly416 #2485 üzenetére
Bezony ám igazad van.
Én is így tettem éves szervíz időtől függetlenül.
4-14-24 eddig az olajcserék sora.
Most 1.5 év után 27-nél állok. Tavaszra valószínűleg meglesz a következő olajcsere.Én egyébként az ilyen embereknél azt nem értem hogy vesz egy új autót akkor meddig tartana a netre felmenni és tanácsot kérni.
Mert az autó új árához képest apró pénz az olajcsere és nagyon kritikus hibaforrás.Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
mirci18
addikt
válasz kelly416 #2475 üzenetére
Gondolom sokan azért vesznek 7 személyes autót mert abban van a második sorban 3 normális ülés.Akár isofixxel.
Nyilván ha valamelyik gyerek hátul ülne őtt mindíg ki be engedni fárasztó lenne az ülést mozgatva.Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
mirci18
addikt
válasz Flowtation #2472 üzenetére
Sajnos ebben a méret kategóriában ezt így lehet megoldani.
Egyébként szűkebb a hátsó csomagtartó kerete elvileg pont az utasvédelem miatt.
Engem inkább az zavarna hogy mivel csak elől megy a klíma a második sor csak csak kap belőle de hátul egyáltalán nem így ott sokkal melegebb van.Elviekben ha továbblépünk a 4.5 méteres kategóriából akkor találunk ennél jobb 7 személyes autókat ahol nem ülsz ennyire hátul. De az már árban egy teljesen más kategória.
Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
kelly416
veterán
válasz draco31 #2484 üzenetére
Mondani lehet sok mindent. Írva nekem ezt adták. Ettől még max. 10.000km-nél cserélünk, bár most a pandémia miatt és a másfél éves fiam miatt keveset megyünk. Azaz cseréltünk 3.000-nél (mosó olaj, az összekopás hordalékát eltakarítani), aztán kb. 8.000-nél az első éves szervizen és marad az éves ameddig garis, de utána is éves vagy max. 10.000 lesz a határ, mert remélem oldódok végre ez a helyzet és mehetünk majd nyugisan külföldre. Akkor majd lesz több mint 10.000 évente és akkor lesz értelme ennek is.
-
-
draco31
veterán
Hello!
Lodgy van havernak, mos készül vinni szervizre, de még csak az első lesz, viszont eléggé elmaradt km-ben, közelebb van már a 30e-hez mint a 10e-hez, amikor kellett volna vinni elsőre.
Mi mindenre számíthat így cserékben, stb? Illetve összegben?ASUS S14 S410U /\/\ Xiaomi Redmi Note 12 pro 5G /\/\ Switch Lite /\/\ Amazfit T-Rex Pro /\/\ Blitzwolf BW-FYE15 /\/\
-
kelly416
veterán
válasz konyi79 #2478 üzenetére
Az az igazság, hogy a 1.33TCe motorban én is kellemet csalódtam, aztán amikor most Erdélyben voltunk, többet kért mint reméltem. Igazából nem evett sokat, csak kevesebbre számítottam min. fél literrel. De hát ez legyen a legnagyobb bajom, és akkor elégedett leszek még sokáig a Lodgyval.
-
konyi79
addikt
válasz kelly416 #2466 üzenetére
Kifogy a tank:
Kellemesen lepődtem meg hétvégén. Csütörtők délután kiindultunk München mellé a Dusterral. Magyarországon úgy feszegetve a határokat 150 az ország közepéből Hegyeshalomig, a sógoráknál ott majrésan mert szigorúak 130-140, Németországban 160-at hamar meguntuk, inkább 180 lett (Persze, egy Dacia nem erre való )
Ott belement még egy 200km helyben, majd jöttünk haza Vasárnap, de már végig 130-cal lokációtól függetlenül.
Mikor kiértünk 9l/100km volt kereken a fedélzeti szerint az átlag, mire hazaértünk ez lement 7,9l/100km-re (induláskor nulláztam csak). 1734km átlaga a tankolásokat összesítve a végén 8,46l/100km. Szóval megint csalt a fedélzeti egy szokásosat, de meglepődtem, hogy csak ennyi lett.
Fura, nekem 30 000km környékén érezhetően esett a fogyasztás bő 1l-t. Azelőtt pályán simán beleszaladt 11-12-be is hasonló tempónál, amit kifelé mentünk. -
kelly416
veterán
válasz Flowtation #2476 üzenetére
Mi is azzal mentünk tavaly Balcsira, de azért külföldre már nem tuszkoltam volna be a gyerekeket leghátra. Mi 5-en vagyunk, ha valaki velünk akar tartani, saját járgánnyal bármikor. Nem nyomorgatok senkit olyan hosszú útra.
-
kelly416
veterán
válasz Flowtation #2474 üzenetére
Meg a Ford Turneo vagy melyik, aztán kb. a mikrobuszok, mert a többi gyártó hosszított verziót nem igazán árul. Talán az Opel még, de nem vagyok biztos benne. És egyik sem ehhez közeli áron.
Persze, akinek rendszeresen kell a 6. meg akár még a 7. ülés is, annak én is min. 9 személyes mikrobuszt javasolnék az ütköző zónák mérete miatt. Meg egy táskát sem igazán tudsz betenni a hátsó sor mögé már. -
kelly416
veterán
válasz Flowtation #2472 üzenetére
A 3. sor sajnos "vészmegoldás", de ez még mindig sokkal jobb, mint a Toyota Corolla Verso vagy a Mazda 5. Ott a fejtámla ujjnyira van a hátsó ablaktól. Ebben legalább van némi gyűrődő zóna még a kettő között.
-
Flowtation
őstag
válasz mirci18 #2470 üzenetére
Én is nagyon szeretem. Én már vittem vele faanyagot, 12-es gerendákat (5öt ), múltkor 5,5 mázsa csempe volt a fuvarban. Na az már szépen megültette a hátulját, de nem vette zokon, szépen hazajöttünk. Én is használatra vettem, nem hogy díszelegjünk vele. Talán egy dolog zavar, az, hogy ha a 3. sor is használatban van, akkor elég hátul ül benne a gyerek, kicsit féltem így.
Keresek: D-link covr-1102 2 pack routert.
-
mirci18
addikt
válasz kelly416 #2466 üzenetére
Nyugodtan oszd meg.
De első kézből látom azt hogy a nagy autós fórumokon nincs nagy dicsfénye a márkának így ha valaki bedobna egy ilyen moddolt Duster még jobban kiröhögnék.
Az új autónak pont ez a lényege amit leírtál jön megy dudál.
Én is tolom bele a kilométereket.
Nincs gondja.
Most is hordtam vele két mázsa szőlőt. Többet már nem feltétlen raknék bele nehogy elreccsenjen a csomagtartó funér lapja. Ezért vettem hogy használjam nem véletlen vettem bele mindenhova gumis lábbtörlőt meg csomagtartó belsőt. Nekem csak a kinézettel van gondom. Folyton koszos és poros. De ez van. Ha eladom már sosem lesz gyári állapotú főleg a kaszni karcok miatt. De nem zavar mert a kocsit magamnak vettem és nem a következő gazdának.Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2467 üzenetére
Nekem is volt és még van is. A klíma olyan, amilyen, de a bal hátsó ajtó zárja sem 100-as, csukódáskor koppan egyet a zárszerkezet a kasztniba épített fém pöcsön, mielőtt zárodna. Meg a bal első ablak sokszor visszanyílik 3 ujjnyira csukáskor (kéziben és automatán is), gondolom az odacsípődés védelem, csak kicsit túl érzékeny. De jellemzően nagy melegben csinálja, mostanában nem adja elő magát. Viszont ezek olyan apróságok, hogy megvárom velük a kövi éves szervízt.
-
gyemipapa
senior tag
Dudát (kürtöt) cserélt már valaki vlami izmosabbra? Ritkán kell, de olyankor nevetségesen gyenge fapados a hangja, mint anno a Trabinak. :-)
Örökké szeretnék élni! Eddig sikerült...
-
-
kelly416
veterán
válasz mirci18 #2465 üzenetére
Ezt értem és tudom, csak gondoltam, megzavarom az állóvizet.
Egyébként egy hatalmas baj van a mi Lodgynkkal, de hiába is vinném vissza gariba vagy a világ legjobb szerelőjéhez, nem nagyon tud senki semmit kezdeni vele, néha kifogy a tank. Ezen kívül tökéletesen meg vagyunk elégedve az autóval, amit elvárunk tőle, azt hozza is. Gondolom más is hasonlóan van, azért nem pörög a totyik. -
kelly416
veterán
Ha már ül a topik, itt egy kis izgalom.
-
Köszönöm az információkat és a hozzászólásokat . Ma is tanultam valamit .
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2458 üzenetére
Na ezeket szokták műanyag elemekkel "kikönnyíteni" felfogatásnál, hogy inkább törjön, mint nagy galibát okozzon az elütött emberben.
Nem tudom, mikortól vezették be így, de régi L200-on fém a fémhez volt fogva, újakon ugyanúgy ott a gyengítés. A régivel fát, falat dönthettél majdnem, az új gallyak ellen jó és vizuális rémisztgetésre. Szerintem. Nekem is tetszik, én is gondolkoztam hasonlón amikor ezeket megtudtam.
-
konyi79
addikt
válasz Luck Dragon #2460 üzenetére
Kapcsolható ugyan a Dus 4x4, de az egy mágneskuplungot jelent csupán a hátsó difi behajtásánál. Tehát mivel aktuátor sincs a kerekeknél, így a teljes rendszer forog ugyanúgy folyamatosan legalább 1l többlet fogyasztást jelentve a 4x2-höz képest.
Ezért is van pár tesztelőnél ha nézel videókat, hogy nem értik a Dus 4x4 működését, meg hogy mindig hajt... A mágneskuplung is csak nagyjából old, valamekkora előfeszítése van, ezért üresen látszólag ugyanúgy hajt kikapcsolva is hátra. Más kérdés nyomatékot nem ad át, kézzel le tudod fogni a kereket.
A 4x4 gólyalábas hátul, kicsivel karbantartás igényesebb is, a lengés mondjuk nem vészesen drága, de kb 80 000-et megy el, ha keveset terepezel. A 4x2 merev híd mint a többi Renault termék.
Árnyalja a képet, sajnos a Dacia terel a 4x4 felé. Hiába adott a hasmagassága a kétkerekesnek is, az újabbakban nem kikapcsolható a kipörgésgátló, ezzel lényegében belefullaszt a sárba a fékezgető kerekekkel, meg hogy elveszi a gázt. Nincs is okosság ezt megoldani.Szóval ha 4x4 mellett döntenél, vedd figyelembe, hogy előélete is lehet keményebb, de mindenképp drágább fenntartani.
Meg értem és az 1-1,5M különbséget, de egy olyan autót kapsz, aminek minden alkatrésze új, garanciával.
[ Szerkesztve ]
-
válasz konyi79 #2459 üzenetére
D2 nekem is jobban tetszik , csak a fentebb linkelt árához képest rá kellene szánnunk plusz 1+1,5M a vételárra, annyiból a fentinek ha baja van olcsóbban is kijön .
4X4 csak akkor kellene mikor Csókakőre mennék fel a telekhez futóval, vagy esős időszakban . Így csak egy életének szakaszába míg nálunk lenne 100-ból 5 - alkalommal használnánk .
Így mondhatjuk hogy nincs rá szükség . De ebben az árban vannak 2 és 4 kerék meghajtásúak , akkor már mért ne ezt választanánk ? Tudtommal van hozzá kapcsoló amivel lehet állítani is.
De a néző pontos teljesen reális és megfontolandóA káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
konyi79
addikt
válasz Luck Dragon #2458 üzenetére
Van szükség a 4x4-re neked?
Őszintén szólva pont a Duster az, amit nem vennék használtan. Borzalmasan jól tartja az árát, lényegében minden példányt az újkori ára felet adnak el. Indokolatlanul, mert annyira azért nem jó meg tartós. Főleg ha volt terepen is használva, nagyon megsínyli a hajtás. Ha valós is a méter benne, már simán ilyenkor szokott elkezdeni lógni a kardán, hátsó lengés vagy volt már 2x cserélve vagy neked kell most stb...
Ha nincs tényleg szükséged összkerékre, még a belépő ezrest is jobb választásnak tartom, mint egy ilyet. Bármennyi méter lehet egy ilyen dízelben és minden van már benne, amitől lehet félni: Nagynyomású, kéttömegű, részecskeszűrő, turbó. A D2 meg tényleg fényévekre van ettől komfortban, főleg a mostani FL
A gallytörő meg nem fog meg semmit, csak máshogy törik az eleje. Nincs rögzítve sehol rendesen főtartóhoz, csak szemből elosztja az energiát valamennyire a lökhárítón. cserébe az első terepszög rosszabb, hamar leér nagyon. Cserébe hatósági vizsgára kell vinned a beszereléskor, beépítési igazolással együtt. -
válasz kelly416 #2457 üzenetére
Felfogatását nem ismerem , hogy most műanyag vagy sem. Mert előbb Duster is kellene
De ha hasonló mint egy L200 esetén akkor biztosan megfogja az őzet .
Múltkor néztem egy Román oldalon , hasonló mint nálunk a Jófogás . Láttam gyárit bontva , átszámítva 47,000-Ft volt ehhez jön a posta költség . Ennyit még esztétikailag feltuningolási vizuális élmény faktornak is megéri “nekem” .
Sajnos a gyári kis hazánkban már 130,000-Ft árulják , bontott szinte egyenlő a hintalószar gyakoriságával .[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2456 üzenetére
Van benne valami, de megfogja? Ha egy gyalogostól letörik, márpedig azért van műanyag elemmel felrakva, mert "gyalogosvédelem", akkor egy őztől is letörik. Így meg már majdnem mindegy, hogy közvetlen az őz töri a kasztnit, vagy az őz a gallytörőt préseli bele a motorházba. Mondjuk jóval kisebb eséllyel szúrja ki a hűtőt, ez igaz.
-
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2454 üzenetére
Csak az a baj, azt is műanyag törőelemmel rakják fel, pont nem sokat ér. De cserébe sok felesleges súly meg kiadás, hogy hivatalosan fent lehessen.
-
-
konyi79
addikt
válasz Luck Dragon #2438 üzenetére
Szerintem a Clio-féle e-tech jöhet a Joggerebe, az meg sajnos nem tud tisztán elektromosan menni.
Egyébként nem rossz, a Capturban próbáltam a nagyobbikat, tényleg szépen dolgozgat. De az a 140 paci nem olyan 140 paci. Minden az az autó, csak nem sportos. Szóval szerethető, meg szépen dolgozik, de addig leszel jóban vele, amíg nem akarsz hirtelenkedni, csak úgy takarékosan krúzolni. Mikor leszimuláltam, hogy én most hirtelen kiugrok a 70-nel döcögő teherautó mögül hát... érdekes volt. Ahhoz képest a Dus kapkodó idegbeteg, pedig ott is tudom szeretni, mire a 1,5barra felfújja a pofáját a TCe150-nek a kis turbó.3 henger szól lassan mindenből. A Megane TCe115 verziójában is lecserélték a visszafogott 1,33-ast az ezres közvetlen befecskendezéses változatára. Ami azért nem túl korrekt, a konfigurátorból ez ki sem derül, csak ha a letölthető árlistát a végéig elgörgeted a műszaki adatokig.
-
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2450 üzenetére
4.6 liter V8, kb. a létező legkisebb amcsi V8, de mégis hosszü löketű, térforgattyús, ami szamomra sokkal szebbé teszi az amcsi V8-ak hangját az európai V8-akkal szemben.
Szerk.: Off
[ Szerkesztve ]
-
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2448 üzenetére
97-es Crown Victoria. Csak nem szabadulok a Fordoktól... :D
-
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2446 üzenetére
-
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2444 üzenetére
Áh, oda nem vinném kínozni egy autómat sem. Nem olyan körülmények közt nevelkedtem, hogy csak a hecc kedvéért beáldozzak több százezernyi javítási költséget.
Nem szívesen gyilkolászom a vasat. De körülnézni kimennék, igaz, arra a Lodgy is jó.Egyébként ha még építkezés előtt állnék, mostani fejjel tuti valami hasonlót vettem volna a Zafira helyett. De hát csata után okos a magyar...
-
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2442 üzenetére
Nyilván. Nekem is sokkal jobb választás lenne, és még sok más embernek is.
-
válasz kelly416 #2441 üzenetére
5.2-ből pont kijön az általam összerakott Sandero CVT . De! Nem ér ennyit ahogyan régebben is írtam.
Akkor inkább egy Mk1-és FL 1.5 4X4 Dustert választanék [link] használatban és lenne egy jó kis játszós gépezet amit nem kellene sajnálni. És meg maradna is pénzem .[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2439 üzenetére
Így sajnos nem. Mondjuk egyébként sem van sok zseton új autóra.
-
—
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Ha valakit érint Jogger 5.2M-ről fog indulni .
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Eközben lehet panaszunk tán-tán meghallgatásra kerültek Joggerrel kapcsolatosan .
“ The hybrid, due in 2023, combines a 1.6-litre petrol engine, two electric motors (one an e-motor and the other a beefed-up alternator) and a multi-mode automatic gearbox, plus a 1.2kWh battery to make electric-only running possible for short distances.”
Azaz;
“ 2023-ban megjelenő hibrid 1,6 literes benzinmotort, két villanymotort (az egyik egy e-motort, a másik pedig egy erősített generátort) és egy több üzemmódú automata sebességváltót, valamint egy 1,2 kWh-os akkumulátort kaphat . “Szerintem ETA Renault csoportban található új hybrid rendszer lehet ami például az új Clióban is van E-tech néven egy körömős kapcsolású rendszerrel . Mivel 23-ra ígérik , így gondolom abból 24-is lesz mire hozzánk kerül akkor tekinthetjük egy faceliftnek. ( gondolat)
UI: lényeg lemaradt . Az összteljesítményét 140 pacisra említik .
Hozzáteszem jó lenne ha azaz 1.6-os motor a jó öreg MPI lenne csak modernizálva.[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
golyós
addikt
válasz Luck Dragon #2431 üzenetére
A gond inkább a 3 henger
Honor 200 Pro & Samsung GalaxyS23 Ultra & Note 10 lite & Iphone 13PM
-
mirci18
addikt
válasz kelly416 #2429 üzenetére
Csalóka de nézegettem a Lodgy méretei pár centivel alacsonyabb tőle tehát ugyanakkora kb mint a Lodgy.
Volvo koppintás. 100-110 lóerős motorral kb 6 misis árral felszerelve nem nagyon vágyós.Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
Hivatalos oldalon ezt írják a motorokkal kapcsolatban :
Upon its release, the Dacia Jogger will be available with two engines: the brand-new TCe 110 petrol engineand the ECO-G 100 engine. Dacia is the only car manufacturer to offer a full range of vehicles on the retail market with petrol and LPG bi-fuel ‘ECO-G’ engines.Azaz kettő lesz egy TCE ami 110 lóerős lesz és egy ECO-G 100 ami a Logan esetében is láthatunk . Az pedig 100 pacis. Részemről sajnálom , mert bíztam benne hogy egy TCE130 vagy 159 legalább lesz benne és átveszik a Dusterből. Vagy egy alap 90 pacis DCI.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2427 üzenetére
Fura házassága a Logannak meg a Lodgynak némi koppintással innen-onnan, de nekem tetszik.
Szerk.:
Tudom már! A pajzsos Logan volt ilyen alakú oldalról. Abbol is volt 7 személyes, de szerintem alacsony tetővonnallal nem túl kényelmes 7 embernek.[ Szerkesztve ]
-
Dvix
senior tag
még több kép a Totalcar-on [link]
Biztos h támogatással az egyik legkelendőbb lesz a piacon.
Reménykedjünk h nem csak 1.0+LPG jut majd bele motorizációként[ Szerkesztve ]
-
-
válasz Flowtation #2425 üzenetére
Vagy újra kell szinkronizálni/tanítani ?
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Flowtation
őstag
Sziasztok!
Nekem most azt csinálja, hogy folyamatosan világít a gumis ikon. Kétszer már kiütöttem, de visszajött a nyavalyás. Lassú defektre gyanakodtam, de egy hete már így van és nem lapos egyik kerék sem. Érzékelő hiba lehet?Keresek: D-link covr-1102 2 pack routert.
-
gyemipapa
senior tag
Tapasztalt valaki olyat, hogy tolatókamerás Medianav, amibe zenés pendrive van dugva, hátramenetbe kapcsolásnál rádioról magától átvált a pendrive-ra, és arról kezdi játszani a zenét? Egyre többször fordul elő, és a telefonnal a BT-t is egyre többször dobálja el, pedig ugyanaz a teló.
Örökké szeretnék élni! Eddig sikerült...
-
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2420 üzenetére
Ez nem csúnya.
-
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2415 üzenetére
Sosem láttam élőben, de én úgy gondoltam idáig, hogy mondjuk a jobb oldalinak elől, míg a bal oldalinak hátul van a forgáspontja, így lesz két párhuzamos keresztrúd, amire felrögzítjük a "koporsót". De a képeden is úgy látszik, hogy egyazon magasságban vannak a forgáspontok, így ha keresztbe fordítjuk öket, egymás mellé kerülnek. Így kvázi egy vastag rúd lesz keresztben.
-
-
-
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2413 üzenetére
A csúnyát sem, mert másnak meg az a szép.
De ez tényleg jóra sikeredett, csak a tetősínek mozgását nem nagyon értem a videóban, mintha egymás mellé símulnának, amikor keresztben vannak a tetőn. -
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2411 üzenetére
A videó alapján eléggé Volvós nekem az a hátsó lámpa.
-
-
kelly416
veterán
Itt a Bigster ami nem is Bigster.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2408 üzenetére
Ja? Persze, hogy nem. Amikor a Lodgy-t megkaptam 4,5-ért, akkor volt 3,5 talán a jól felszerelt Sandero ha jól emlékezem. Ennek fényében végképp nem ér 5-öt most.
-
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2406 üzenetére
Hidd el, mi sem vettük volna meg a Lodgyt, ha nem 2.700.000 pénzbe került volna. Küzdöttünk volna tovább a használt piacon mi is, mint a legtöbben.
Mondjuk én most is ott keresgélek, de vagy balek vagyok, vagy a sors nem akarja még, hogy nagy pénzt tapsoljak el. Elmentünk nyaralni 8 napra, egy hétig volt fent egy Dakota 5.2V8 motorral 1,2misiért, mire haza értünk, pont elvitték. 2 napja jött egy Camaro 3.8V6 700.000ért, előttem vitték el. -
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2404 üzenetére
Ez tény. Nekünk nem. De ha új autót akarsz venni városban szaladgálni, bevásárolni, gyerekeket hordozni, nem nagyon van alternatíva. Mármint olcsóbban.
-
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2402 üzenetére
A Golf tolatott, a Sandero meg előre ment.
Várható volt egyébként. Sok mindenben nincs elmaradva, aki meg az aprósagokban képes kompromisszumot kötni sok-sok pénzért, az logikusan gondolkodik, mert úgyis áll egy utazó vagy élmény autó a garázsban, a golf is általában városi rohangálós volt sok nyugati családnál. Arra meg elég a Sandero is.
-
Nocsak , hát mi történt itt kérem szépen . [link]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Új hozzászólás Aktív témák
- Spórolós topik
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Nők, nőügyek (18+)
- Az Office-t is elengedi a terméktámogatás nélküli Windows 10-en a Microsoft
- Milyen légkondit a lakásba?
- Kilőtt Trump új kriptopénze
- PlayStation 5
- Politika
- Autós topik
- Redmi Note 14 Pro+ 5G - a tizenhármas átka
- További aktív témák...