Hirdetés
- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás 7. nap: Control
- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás 6. nap: Dredge
- 2024 - Békés, boldog karácsonyt kívánunk minden olvasónknak!
- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás Dark and Darker: Legendary Status
- Jövőre érkezik az új Agatha Christie: Death on the Nile játék
Új hozzászólás Aktív témák
-
Silεncε
őstag
válasz Tomi_78 #4299 üzenetére
Neked egy Bitmap típusú objektum kell, annak lesz egy olyan metódusa hogy MakeTransparent, amit a doksiban látható módon tudsz paraméterezni.
Névtérből alapvetően tényleg nincs System definiálva, de magadnak olyan nevűt hozol létre, amilyet szeretnél, itt a könyvtár írói definiálták (illetve a System itt se névtér, hanem Class, de ilyen szempontból hasonlóan működnek, de egyébként különböző a két dolog!)
[ Szerkesztve ]
-
Silεncε
őstag
válasz dangerzone #4295 üzenetére
Ahogy cattus is mondja, ott van egy csomó kód amit nem látsz (az inputok beolvasasa, az outputok kiértékelése stb.., ezekhez pedig van main)
-
Silεncε
őstag
válasz dangerzone #4293 üzenetére
Minden C++ kód kötelező eleme egy main függvény, ez a program belépési pontja (jó, meg lehet hackelni, hogy ne main legyen, de azt most hagyjuk. Ez így nem fog fordulni, mert nincs main függvényed. Valami hasonlót csinálj:
int main() {
countSheep(bármilyen szám);
return 0;
}[ Szerkesztve ]
-
Silεncε
őstag
válasz Tomi_78 #4278 üzenetére
Ilyen esetben mindkettőt (konstans változó/define) szokás használni, mindkettőnek az lesz a végeredménye, hogy a korábban megadott szám fog bekerülni a paraméterlistába. A különbség az, hogy hogyan: a const int egy változó, ami konstans (futásidő), a #define ezzel ellentétben a preprocessornak szóló makró, így ő fordítási időben fog működni: a preprocessor megtalálja jelen esetben az idozito1 szoveget a forrásban, akkor oda simán beilleszti a korábban a #define-ban megadott stringet (ő simán stingcopyt végez a forrásban).
Az hogy melyiket érdemes használni, konvenciófüggő, én C++-ban inkább a const-ot szoktam.
[ Szerkesztve ]
-
Silεncε
őstag
Az úgy szerintem nem lesz jó, hogy egy Bolygó típusú változónak egy Bolygó*-ot akarsz átadni. Ha emlékezetem nem csal, C++-ban működik, hogy (Bolygó*), de nem vagyok benne biztos.
Egyébként a VS az aláhúzás mellé magyarázatot is ad, azt is beírhatnád ide, valszeg hamarabb jönne válasz
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
- CPU léghűtés kibeszélő
- Gaming notebook topik
- Nők, nőügyek (18+)
- Filmvilág
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Politika
- TCL LCD és LED TV-k
- Autós topik
- További aktív témák...
- Új Lenovo Yoga 7 ProX Gamer Tervező Ultrabook -50% Ryzen 7 6800HS 32/1TB AMD 4GB + 3050 4GB 3K 120Hz
- HP EliteBook 840 G6 Fémházas Tartós Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 16GB 512GB SSD FHD IPS
- Eladó JURA ENA 5 Svájci Kávéfőző gép
- AOC CU34G2X 34" 144Hz 21:9, ivelt Gaming monitor, monitorváltás miatt eladó!!
- Logitech G Pro X Superlight + Corepad Skatez PRO & Soft Grips
- Kishibás! HP laptop - 15.6 - Radeon - DDR4 - SSD
- iPhone 14 PRO MAX 256GB space black APPLE.HU számla! 2026 január 10-ig Apple garancia! Akku 88%!
- Eladó bontatlan új állapotban lévő Deagostini és Hachette előfizetői ajándékok
- Kutya és macska kozmetikai nyíró és olló szett
- Gigabyte AORUS 31.5" 2K Super Speed (SS) monitor
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest