Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • persil

    nagyúr

    válasz Csokishurka #3434 üzenetére

    Kb. olyan, mint a torment igen. Ha vegigtoltad a sztorit, akkor a vegen megnyilik a lehetoseg es onnantol ossze-vissza allitgathatod, akar jatek kozben is(egy load kepernyo). Minden progress megmarad, csak nehezitheted/konnyitheted helyzettol fuggoen. Minden szintjen(1-tol 10-ig) kulonbozo jo es rossz modositok vannak, adnak egy kis izgalmat a dologhoz. Ez nemikepp random, csak ujra lehet porgetni, ha nem tetszik, amit kaptal. Ahogy haladunk felfele egyre tobb modosito lesz, 10-esen mar 4. A mayhem 11 meg egy specialis mod, a 10 nehezsegenek felel meg, de fele annyi a jutalom(xp, penz, loot) es nincsenek modositok. Ezt szoktak a leginkabb hasznalni endgame-re, mert 10-esen mar foleg nehez modositok vannak, egy reszuk igazi szopas es, mivel 4 van, ezert kicsi az eselye, hogy pont azt a 4-et porgesd ki magadnak, ami megfelel.

    Vagy a masik opcio a true vault hunter mod, ami gyakorlatilag ujrakezdi a jatekot, csak a karaktered marad meg, ez meg amolyan new game+ mod.

    Szrk.: Bizonyos cuccok csak adott mayhem folott eshetnek ki, illetve a targyak is mayhem-re skalazodnak. Tehat pl. egy mathem 6-os fegyver garantaltan szarabb, mintha ugyanaz mayhem 10-es lenne.
    Progress-nek talan az a legjobb, ha nehanyat kihagysz. Sztori utan m1-en osszeszedsz egy par jobb stukkert, aztan mayhem 4 majd 6-on osszefarmolod magad es johet a 8 uj cuccokert, aztan 11. A koztesekkel annyira nem eri meg foglalkozni(a modositok elosztasa miatt).

    [ Szerkesztve ]

    Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html

Új hozzászólás Aktív témák